Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ile kosztuje

 

Koszt wynajmu wynosi 20zł / miesiąc

 

Korzystam od 1 września z opcji dodatkowej HBO z rabatem na 4 miesiące w ramach promocji "jest pan naszym stałym klientem".

Moje pytanie, czy mogę zmienić ową opcję na np. Filmbox, Extra, Family ?

Czy nie zmienia się reguł w trakcie gry ?

 

Nie można zamienić. Przez 4 miesiące musisz mieć opcje HBO aktywną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuje

 

Koszt wynajmu wynosi 20zł / miesiąc

 

Korzystam od 1 września z opcji dodatkowej HBO z rabatem na 4 miesiące w ramach promocji "jest pan naszym stałym klientem".

Moje pytanie, czy mogę zmienić ową opcję na np. Filmbox, Extra, Family ?

Czy nie zmienia się reguł w trakcie gry ?

 

Nie można zamienić. Przez 4 miesiące musisz mieć opcje HBO aktywną

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się 31 października. Wypowiedzenie wysłane. Dzisiaj telefon, że żałują że rozwiązuje i mogą mi zaproponowac rabat na optimum 45 zł przez 15 miesięcy przy umowie na 18 miesięcy albo ten sam rabat na 10 miesięcy przy umowie 13 miesiecznej, przy czym konsultant zaznaczył że ten rabat i umowa na 13 miesięcy juz jest niedostepna, ale dla mnie zrobia wyjatek. Nie zgodziłem się jak dla mnie to troche słabe te warunki, poczekam może będą jakies lepsze propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się promocja z opcji dodatkowej HBO z rabatem na 4 miesiące. W ramach promocji "jest pan naszym stałym klientem" dostałem dziś propozycję przedłużenia tej „promocji” na kolejne cztery miesiące w tej samej cenie. Chyba po 14,90 PLN/miesięcznie. Czy istniej możliwość obniżenia ceny? Czy ktoś już to przerabiał?

Poproszę o szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, zastanawiam sie nad zamianą C+ na C+HD i mam pytanie, myślicie że jest szansa na jakąś zniżkę za wynajem tunera PVR HD? Płacić 99zł za aktywacje i 20zł za każdy m-c jest co najmniej mało opłacalne. Umowa mi sie nie kończy. Ba, nie jestem nawet w połowie

 

Obecnie aby wziąć Canal+HD trzeba mieć pakiet Kompakt HD lub Optimum HD. Do pakietów Kompakt i Optimum opcja Canal+HD jest niedostępna. Niestety za Tuner PVR HD w trakcie trwania umowy będziesz musiał płacić 20 zł/m-c ale nie zapłacisz 99 zł za aktywację (ta tylko dla nowych abonentów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się Canal+ HD lub HBO HD można dołączyć tylko do pakietów Optimum HD i Kompakt HD :D Nie ma możliwości dołączenia do pakietów Kompakt i Optimum do których można dołączyć tylko HBO i Canal+ w opcji SD

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd ta informacja, że do Kompaktu i Optimum opcja Canal+HD jest niedostępna??!

W/g mnie można je łączyć.

Wysłałem maila z zapytaniem i dostałem odpowiedź, że mógłbym ale strace promocje na Canal+ (mam 13 miesięcy 40% taniej), więc to odpuszczam

 

kurcze, to sam nie wiem co zrobić, jak pisałem w innym wątku Sagem jest strasznie podatny za zakłócenia internetu bezprzewodowego i mam problem z obrazem, technik z cyfry to potwierdził bo miał takie zgłoszenia ale to nic dziwnego bo to tuner z innej epoki, zastanawiałem sie nad najmem pace sd lub stronga. Czy można dołączyć jakieś opcje HD do Kompaktu? Wtedy może najme tego PVR-a, skoro nie ma tej opłaty 99zł. Z drugiej strony w grudniu kończy mi sie promocja na Kompakt i mógłbym przejść na Kompakt HD a teraz do grudnia wynając np stronga. Doradźcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniżka na abonament oraz ew. dołączenie nowych kanałów obowiązuję od 1 dnia miesiąca następnego. Czyli jak dziś się zaneksujesz nowe warunki będą obowiązywały od 1 listopada. Natomiast okres umowy ulega przedłużeniu o 19 miesięcy ( przy obecnych warunkach) od dnia, kiedy kończy się okres minimalny, czyli zakończenia umowy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do działu utrzymania klienta; moja umowa kończy się 31 stycznia; bardzo miła Pani powiedziała mi, że z oferty przedłużającej kontrakt będę mógł skorzystać dopiero na początku listopada, ale radziła mi zadzwonić dopiero po 20-tym, ponieważ w dniach 20-25 listopada wejdzie oferta świąteczna, i z tego co Pani dała mi do zrozumienia tylko na tej ofercie powinienem się skupić. Tak więc chłopcy warto być cierpliwym i w tym momencie kompletnie na żadne warunki się nie zgadzać, bo po prostu będę lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...