Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc zadzwoniłem do pierwszego lepszego punktu C+ i okazuje się że nie mają dekoderów 250GB :D Jedynie 500 GB :)

Czy więc teraz mam po prostu wziąć swój uszkodzony dekoder 250GB i na miejscu wymienią mi na wersje 500GB? Nie będą dzwonić od punktu do punktu żeby znaleźć dla mnie dekoder 250GB?

No i czy w ogóle wymienią mi dekoder jeżeli wypowiedziałem umowę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszymy się twoim szczęściem, ale równocześnie śpieszymy Cie poinformować, że póki masz złożone wypowiedzenie, to choćby i były 750gb to nie wymienisz. Z tego co pamietam, warunkowałeś przełużenie umowy właśnie wymianą dekodera, także nic tylko przedłużać i wymieniać wg. naszych instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@terra incognita

 

Jeżeli faktycznie tak jest jak piszesz to dziwne praktyki stosuje Cyfra+. Przecież dopóki umowa o świadczenie usług nie ulegnie rozwiązaniu abonent ma prawo korzystać z usług, a dekoder należy zwrócić w terminie do 30 dni od momentu jej rozwiązania. Tak na zdrowy rozum w takim przypadku złożenie wypowiedzenia umowy pozostaje sprawą wtórną i nie powinno uniemożliwiać wymiany uszkodzonego dekodera w trakcie obowiązywania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dobrą sprawę przy potencjalnej usterce wymiana zapewne [ napewno w sumie ] będzie mieć miejsce , ale w tym konkretnym przypadku koledze zależało poprostu na wymianie dekodera bo 'miał takie widzimisie' tj. chciał mieć hmm "lepszy" sprzęt [ w domysle Pace HD7241/91 ], a dział utrzymania abonenta dać nie chciał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, ja wiem bo śledzę na bieżąco "kombinacje" Kolegi :-)

Wydaje mi się jednak, że pracownikowi punktu trudno będzie ocenić czy dekoder jest faktycznie uszkodzony czy też nie i raczej będzie się skłaniał do jego wymiany.

 

PS. Przepraszam za OFF TOPIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam propozycję:

Podstawowy+

Canal+ HD

HD Mix

 

Za 58 PLN na 18 miesięcy.

 

Ewentualnie dekoder Pace HD 6 miesięcy gratis, potem 10 PLN miesięcznie.

 

Warto? Wg mnie warto ale na 13 miesięcy bez dekodera, spróbuję ich pomęczyć o to w poniedziałek - wypowiedzenie (wysłane) kończy mi się wraz z końcem sierpnia. Wówczas kolejna umowa byłaby obowiązująca do końca września, czyli kończyłaby się przed najlepszym okresem kolejnych promocji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam propozycję:

Podstawowy+

Canal+ HD

HD Mix

 

Za 58 PLN na 18 miesięcy.

 

Ewentualnie dekoder Pace HD 6 miesięcy gratis, potem 10 PLN miesięcznie.

 

Warto? Wg mnie warto ale na 13 miesięcy bez dekodera, spróbuję ich pomęczyć o to w poniedziałek - wypowiedzenie (wysłane) kończy mi się wraz z końcem sierpnia. Wówczas kolejna umowa byłaby obowiązująca do końca września, czyli kończyłaby się przed najlepszym okresem kolejnych promocji...

 

podobnie kombinowałem, z końcem września w przyszłym roku będzie mi się kończyć umowa, zapewne nie załapiemy się na najlepsze promocje... ale kto wie co będzie za rok? Z każdym rokiem przedłużając umowę zyskujesz w stosunku do poprzedniej umowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem propozycje CANAL PLUS w cenie 24,90 na okres 6 miesięcy , to max co można dostać ?

 

Napisz coś więcej jaki masz pakiet? Kiedy Ci sie umowa kończy dokładnie? Jaki masz pakiet ja wynegocjowałem pakiet prestiżowy za 99,90 zł stała cena umowa 18 miesięcy a umowa kończy mi się dopiero 30 września. Wysłałem im wypowiedzenie i poskutkowało 3 miesiące przed rozwiązaniem umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...