Arkon Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Dla mnie Canal+ to absolutna podstawa, ale niekoniecznie w wersji online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 (edytowane) Pakiet C+ bezpośrednio od nadawcy w wersji sat., czyli bez pośredników + wersja online to jest najlepsza obecnie opcja. Chociaż niewiadomo czy niedługo trzeba będzie użyć czasu przeszłego jak będą tak szybko tracić prawa. Edytowane 20 Lutego 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Może dla Ciebie. Dla mnie najlepsza opcja do subskrypcja C+Online i wtedy HBO+Netflix 4K za 47 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Nigdy nie miałeś problemów z uruchomieniem seriali HBO w tej aplikacji? Ja niestety często. Dla mnie strasznie niedopracowana aplikacja. Ja nie mam pewności, że dany mecz mi będzie działał nawet na kanałach Canal+. Sprawdzę jak wejdzie HBO Max czy nie będzie problemów z działaniem w C+ online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Nie oglądam HBO przez C+Online, bo jak pisałem lepszy obraz mam w HBO Go.Rzeczy z C+ odpalały mi się bez problemu, używam Tizena i ATV. Faktem jednak jest, że apka niedopracowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Zmyliło mnie, że napisałeś o cenie za Netflixa i HBO. Nadal się upieram, że apka nie jest warta, żeby za nią dodatkowo płacić. Za dużo niedoróbek. Mnie na szczęście siostra dała za darmo, bo sama korzysta z PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Nie płacę za apkę, a za treści i wygodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Jasne, ale jaka to wygoda jak coś nie chce Ci się uruchomić i to nie jest tylko mój problem, ale wielu osób na forum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Rozumiem, ale ja nigdy takich problemów nie miałem, choć wiem, że występują takowe na Androidzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 (edytowane) @Pawop korzystając z Canal+ częściej wybierasz pewnie Tizen? Edytowane 20 Lutego 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 W dniu 29.11.2021 o 22:33, praspp napisał: na profilu 1920x1080@50.0fps@8.00Mb/s z CDN-a leci od 0.70 do 1.50 Mb/s. To ewidentny problem po stronie Canal+. W jaki sposób sprawdzasz te statystyki, z czego to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 z czego to jest? Android TV/ smartfon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) @Zuzia np. apka canal+ online na androidzie > ustawienia canal+ > informacje o twoim urządzeniu > klikasz kilka razy w wersję apki > pojawi Ci się opcja Debug > wyświetl profile wideo Edytowane 21 Lutego 2022 przez Delta21 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @ircios ciekawe kiedy bedzie można podejrzeć jakie pakiety są aktywne w usłudze? Mieliśmy to w NC+GO tutaj nic nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) Raczej nigdy Niech najpierw dopracują wszystko to co psują. Edytowane 22 Lutego 2022 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Mam od tygodnia Canal+ Online, używam głównie na Windowsie i, niestety, ale do tej pory nie udało mi się obejrzeć transmisji live w jakości 1080p. Obraz jest sztywno ustawiony na 480p i bitrate 2500. Nieważne z jakiej przeglądarki korzystam. Problem oczywiście zgłoszony, ale jak tak czytam, to ludzie się skarżą na to już od paru miesięcy. Dla mnie to jest totalne nieporozumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Jest to ochrona kontentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) 480p to może wyświetlać co najwyżej w Chromie czy Firefoksie, które mają Widevine na poziomie L3. Microsoft Edge korzysta z innego certyfikatu i treści VOD odtwarzają się w pełnej rozdzielczości, natomiast live stoją na 480p. Co to w ogole ma być, że treści mogą być wyświetlane w pełnej rozdzielczości na telefonach, Smart TV itd., a użytkownicy Windowsa dostają jakieś ochłapy? Edytowane 22 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Ze smarta trudniej skopiować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Tak jak mówiłem - problemu na Edge'u nie powinno być, bo nie korzysta on z Widevine. A problem jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) @adnage problem jest także dla części użytkowników urządzeń mobilnych mających Widevine L1, sama zrobiłam zgłoszenie w tej sprawie do Canal +, ale to nic nie dało. Edytowane 22 Lutego 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 jak jest zaznaczony paszek ograniczenie video dla 3G/4G to żadne L1 nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @LorDx Przy nieaktywnej opcji, o której piszesz, dla dwóch moich urządzeń z L1 (Samsung i Huawei) - redukcja kanałów telewizyjnych do SD (VOD ma 1080p) w apce Canal+. Na telewizorze działa bez problemu, pod Windows z Edge też, ale mało z Windows korzystam. Także taka połowiczna usługa w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Godzinę temu, Zuzia napisał: @adnage problem jest także dla części użytkowników urządzeń mobilnych mających Widevine L1, sama zrobiłam zgłoszenie w tej sprawie do Canal +, ale to nic nie dało. U mnie na szczęście chociaż na telefonie 1080p chodzi bez problemu, no ale rzadko używam telefonu do oglądania. A myślę, że większość problemów na Windowsie rozwiązałoby stworzenie dedykowanej aplikacji - tak jak Netflix, który w aplikacji odtwarza natywnie najwyższą jakość, podczas gdy na przeglądarkach takich jak Chrome nie ma domyślnie wsparcia dla 1080p. No ale nie ma co oczekiwać, że problem szybko zostanie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Godzinę temu, Zuzia napisał: @LorDx Przy nieaktywnej opcji, o której piszesz, dla dwóch moich urządzeń z L1 (Samsung i Huawei) - redukcja kanałów telewizyjnych do SD (VOD ma 1080p) w apce Canal+. Na telewizorze działa bez problemu, pod Windows z Edge też, ale mało z Windows korzystam. Także taka połowiczna usługa w moim przypadku. po sieci WiFi też nie działa na telefonach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.