Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyrzuciło mnie z aplikacji w tv.

Pierwszy raz praktycznie od zalogowania przed kilku miesięcy.

Żadnych zacięć puki co  obrazu nie obserwuję.

 

Chyba zacznę pisać o samych plusach.?* Sportklub nadal świeci.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Oho napisalem grubego posta na swoim fejsie dzis, przepraszali mnie i teraz cos takiego. Az zaluje, ze na spacerze jestem.

 

Przy okazji do specow od mi box s mam pytanie. Mam kino domowe po ARC HDMI podlaczone i kiedy podlacze to pod qleda samsunga to dzwieku zero i wywala blad, zeby pod hdmi 2 podlaczyc bo tam jest arc, no i tak jest. Jak mi boxa odlacze to lata bez zarzutow. Na drugim modelu qleda juz brak takich cyrkow. Jakies pomysly?

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Jeśli tak będzie u mnie też, to sukces pełną gębą.

EDIT:

U mnie bez zmian. Takze jednak sukes nie istnieje. ??

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, czerstwy napisał:

Może było ale ogólnie nie czytam tego wątku moze ktos napisać w jakim celu jest mecz obecnie PSG z komentarzem i bez w tej aplikacji?

Bo mecz jest na C+ Family, a Ci co mają wykupiony tylko pakiet Sport nie mają do tego kanału dostępu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



usługa ich ma duży potencjał w konkurencyjnej cenie,gdzie nigdzie tak tanio się nie zapłaci.dopiero co wystartowali.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka



Usluga ma duży potencjal jak sie jest abo PC+.
Dla mnie to mobilny MR za który nie musze dodatkowo placic :)


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednych to multiroom, a dla mnie głównie serwis z usługami na żądanie.

 

Praktycznie,  prócz treści 4K nie korzystam z tej funkcjonalności już z Ultraboxa.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przez formularz kontaktowy na stronie C+ przez internet złożyłem kolejne zgłoszenie o przycinaniu obrazu. Tym razem przycinanie dotyczy HBO i HBO 2. Tak naprawdę u mnie kłopoty z obrazem zaczęły się w chwili, kiedy dołączono paczkę kanałów TVP i C+Domo. Nie wiem czy jest między jednym, a drugim rzeczywisty związek, ale ja po prostu przed dołączeniem nowych kanałów żadnego przycinania nie kojarzę. Mam nadzieję, że najdalej w ciągu miesiąca się z tym uporają jakąś sensowną aktualizacją, bo poziom mojej irytacji sięga zenitu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
7 godzin temu, tyrla napisał:

Może jeszcze wrócisz emoji846.png

Jeśli to zrobia porządnie to może się przekonam. Na razie to była strata czasu i nerwów dla mnie. Dobrze, że nie kasy.

21 minut temu, Toma441 napisał:

Dziś przez formularz kontaktowy na stronie C+ przez internet złożyłem kolejne zgłoszenie o przycinaniu obrazu. Tym razem przycinanie dotyczy HBO i HBO 2. Tak naprawdę u mnie kłopoty z obrazem zaczęły się w chwili, kiedy dołączono paczkę kanałów TVP i C+Domo. Nie wiem czy jest między jednym, a drugim rzeczywisty związek, ale ja po prostu przed dołączeniem nowych kanałów żadnego przycinania nie kojarzę. Mam nadzieję, że najdalej w ciągu miesiąca się z tym uporają jakąś sensowną aktualizacją, bo poziom mojej irytacji sięga zenitu. 

Dlatego ja skasowalem konto wywalilem boxa, mimo 22 dni darmowego okresu jeszcze. Jak to ma tak dzialac to daj spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, lukimann napisał:

Na jakim urządzeniu  oglądasz aplikację?

 

Mam Boxa od C+

12 minut temu, PawelU1981 napisał:

Jeśli to zrobia porządnie to może się przekonam. Na razie to była strata czasu i nerwów dla mnie. Dobrze, że nie kasy.

Dlatego ja skasowalem konto wywalilem boxa, mimo 22 dni darmowego okresu jeszcze. Jak to ma tak dzialac to daj spokoj.

Rozumiem doskonale. Na początku dawałem duży kredyt zaufania, ale teraz już jest tylko irytacja. Kupując boxa miałem przekonanie, że nabywam urządzenie naprawdę dobrej jakości. 

Może portal zrobiłby o tym jakiś artykuł, albo zadał pytania w kwestiach technicznych w imieniu użytkowników forum? Zebrała się tutaj już spora grupa rozczarowanych klientów. Może dzięki temu będzie wiadomo, czy w ogóle jest w C+ świadomość skali problemu ..? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...