Gość lakiman Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Wyrzuciło mnie z aplikacji w tv. Pierwszy raz praktycznie od zalogowania przed kilku miesięcy. Żadnych zacięć puki co obrazu nie obserwuję. Chyba zacznę pisać o samych plusach.* Sportklub nadal świeci. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Mnie wyrzuciło też. Musiałem się logować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Oho napisalem grubego posta na swoim fejsie dzis, przepraszali mnie i teraz cos takiego. Az zaluje, ze na spacerze jestem. Przy okazji do specow od mi box s mam pytanie. Mam kino domowe po ARC HDMI podlaczone i kiedy podlacze to pod qleda samsunga to dzwieku zero i wywala blad, zeby pod hdmi 2 podlaczyc bo tam jest arc, no i tak jest. Jak mi boxa odlacze to lata bez zarzutow. Na drugim modelu qleda juz brak takich cyrkow. Jakies pomysly? Edytowane 9 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Mnie w tym tygodniu tak wylogowalo, że po zalogowaniu miałem dostęp tylko do darmowych materiałów. Musiałem zgłosić to do pomocy technicznej i po kilku godzinach ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 No Panowie MTV bez zacięć, a jeszcze wczoraj nie dało się tego oglądać.i to na WiFi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Jeśli tak będzie u mnie też, to sukces pełną gębą. EDIT: U mnie bez zmian. Takze jednak sukes nie istnieje. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Może było ale ogólnie nie czytam tego wątku moze ktos napisać w jakim celu jest mecz obecnie PSG z komentarzem i bez w tej aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Ja wlasnie odlaczylem boxa canal+ i przygotowalem go na zlom... zegnaj canal+. Konto tez skasowane. Przygoda z Canal+ zakonczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 28 minut temu, czerstwy napisał: Może było ale ogólnie nie czytam tego wątku moze ktos napisać w jakim celu jest mecz obecnie PSG z komentarzem i bez w tej aplikacji? Bo mecz jest na C+ Family, a Ci co mają wykupiony tylko pakiet Sport nie mają do tego kanału dostępu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 To super w nagrodę oglądają bez komentarzaA C+Now mają? Bo tam leci hit Ligue1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Ale zamiast im dać transmisję z komentarzem to w nagrodę że płaca nie mało sama goła transmisja.Te transmisje które są tylko w tym serwisie też bez komentarza.Jednym słowem lipaWolnym czasem sprawdzę czy juz moge sie zalogować na tv czy dalej wywala błędy przy logowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 No ale nie wiem czy nie było tak że jak był mecz na C+ Family to ten kanał był udostępniony pakietowi Sport. Nie wiem, niech mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 To skoro było to pytam w jakim celu dublowanie jednej i tej samej transmisji bo nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 3 godziny temu, PawelU1981 napisał: Ja wlasnie odlaczylem boxa canal+ i przygotowalem go na zlom... zegnaj canal+. Konto tez skasowane. Przygoda z Canal+ zakonczona. Jak chcesz oddać boxa na zlom to ja przyjmę go dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Juz oddany. Temat Canal+ zamkniety dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Może jeszcze wrócisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Ja jeszcze czekam, usługa ich ma duży potencjał w konkurencyjnej cenie,gdzie nigdzie tak tanio się nie zapłaci.dopiero co wystartowali.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 usługa ich ma duży potencjał w konkurencyjnej cenie,gdzie nigdzie tak tanio się nie zapłaci.dopiero co wystartowali.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu TapatalkaUsluga ma duży potencjal jak sie jest abo PC+.Dla mnie to mobilny MR za który nie musze dodatkowo placic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Dla jednych to multiroom, a dla mnie głównie serwis z usługami na żądanie. Praktycznie, prócz treści 4K nie korzystam z tej funkcjonalności już z Ultraboxa. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Dziś przez formularz kontaktowy na stronie C+ przez internet złożyłem kolejne zgłoszenie o przycinaniu obrazu. Tym razem przycinanie dotyczy HBO i HBO 2. Tak naprawdę u mnie kłopoty z obrazem zaczęły się w chwili, kiedy dołączono paczkę kanałów TVP i C+Domo. Nie wiem czy jest między jednym, a drugim rzeczywisty związek, ale ja po prostu przed dołączeniem nowych kanałów żadnego przycinania nie kojarzę. Mam nadzieję, że najdalej w ciągu miesiąca się z tym uporają jakąś sensowną aktualizacją, bo poziom mojej irytacji sięga zenitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Na jakim urządzeniu oglądasz aplikację? Edytowane 10 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 7 godzin temu, tyrla napisał: Może jeszcze wrócisz Jeśli to zrobia porządnie to może się przekonam. Na razie to była strata czasu i nerwów dla mnie. Dobrze, że nie kasy. 21 minut temu, Toma441 napisał: Dziś przez formularz kontaktowy na stronie C+ przez internet złożyłem kolejne zgłoszenie o przycinaniu obrazu. Tym razem przycinanie dotyczy HBO i HBO 2. Tak naprawdę u mnie kłopoty z obrazem zaczęły się w chwili, kiedy dołączono paczkę kanałów TVP i C+Domo. Nie wiem czy jest między jednym, a drugim rzeczywisty związek, ale ja po prostu przed dołączeniem nowych kanałów żadnego przycinania nie kojarzę. Mam nadzieję, że najdalej w ciągu miesiąca się z tym uporają jakąś sensowną aktualizacją, bo poziom mojej irytacji sięga zenitu. Dlatego ja skasowalem konto wywalilem boxa, mimo 22 dni darmowego okresu jeszcze. Jak to ma tak dzialac to daj spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 13 minut temu, lukimann napisał: Na jakim urządzeniu oglądasz aplikację? Mam Boxa od C+ 12 minut temu, PawelU1981 napisał: Jeśli to zrobia porządnie to może się przekonam. Na razie to była strata czasu i nerwów dla mnie. Dobrze, że nie kasy. Dlatego ja skasowalem konto wywalilem boxa, mimo 22 dni darmowego okresu jeszcze. Jak to ma tak dzialac to daj spokoj. Rozumiem doskonale. Na początku dawałem duży kredyt zaufania, ale teraz już jest tylko irytacja. Kupując boxa miałem przekonanie, że nabywam urządzenie naprawdę dobrej jakości. Może portal zrobiłby o tym jakiś artykuł, albo zadał pytania w kwestiach technicznych w imieniu użytkowników forum? Zebrała się tutaj już spora grupa rozczarowanych klientów. Może dzięki temu będzie wiadomo, czy w ogóle jest w C+ świadomość skali problemu ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 to nie wina boxa, to wina łącz i punktów styku operatorskich, inne boxy maja cudownie inny net albo apka w tv ? u mnie nic nie tnie netia ma umowe z orange i leci ladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.