Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, ogladajacymichas napisał:

A co do samej aplikacji HBO GO pamiętam przy starcie w maju usługi CANAL+ OTT - mieli ją wprowadzić/dołączyć w grudniu tego roku do pakietu FILM. W tamtym okresie były przeróżne wypowiedzi przedstawicieli PC+ na różnych portalach. Może jeszcze ją dodadzą do samego systemu hbogo.pl przy logowaniu.

Dołączyć HBO GO w cenie pakietu Film, watpliwa sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, lukimann napisał:

Dołączyć HBO GO w cenie pakietu Film, watpliwa sprawa.

HBO GO w obecnym kształcie już oficjalnie przechodzi do historii. W przyszłym roku pojawi się w Polsce HBO Max i kto wie na jakich warunkach, zasadach będzie obecne w usłudze promowanej przez C+, czy też np. Player +, bo wątpię że absolutnie nic się nie zmieni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Was też pojawiają się problemy z synchronizacją dźwięku z obrazem w materiałach HBO na urządzeniu z android tv?

Wygląda to tak, że po uruchomieniu jakiegoś serialu z początku wszystko jest w porządku a po paru minutach dźwięk zaczyna wyprzedzać obraz. Problem występuje u mnie na nvidii shield (na ipadzie wszystko działa jak należy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wybaczcie Panowie ale pisalem na szybko i nie dodalem informacji - chodzilo mi o mecz Rennes vs Lens. Wczoraj w "News+" widzialem rozpiske transmisji na dzis i bylo tam "Canal+ OTT" przy tym meczu.

 

Ogolnie ogladam go na Eleven Sports 4, bo tez transmituja.

 

Zajrzalem tez do nC+ GO (aplikacja) i jakoś nie widze nigdzie transmisji tego meczu bezpośrednio od Canal+.

 

Pytałem sie ogolnie aby sie dowiedziec jak to wyglada w przypadku gdy mecz jest transmitowamy tylko online, zeby go moc odnaleźć ^^

 

Godzinę temu, ircios napisał:

@Umkwatata nawet na dedykowanych nie ma Canal+ OTT.  Jest tylko nc+ go TV.

 

Ahh, OK - dzieki za objaśnienie ^^ Nie będę z dedyka raczej nigdy korzystał ale warto wiedzieć.

Edytowane przez Umkwatata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w takiej sytuacji po prostu usuwam aplikację i instaluje od nowa.

Podczas korzystania z samego boxa zdarzyło mi się, że nie było można odtworzyć żadnego kanału "live tv", wtedy odinstalowałem aktualizacje aplikacji  c+ box i zainstalowałem na nowo, w takim układzie należy ponownie wszystko skonfigurować i zarejestrować ją na stronie www. Uciążliwe, ale okazało się skuteczne. Może komuś w przypadku podobnych problemów pomoże. Podejrzewam, że od czasu do czasu występują błędy dekodowania wideo -  taki mniej więcej komunikat mi wtedy wyskoczył - oczywiście w j. francuskim ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...