Skocz do zawartości

Zmiany od maja w C+?


PIOOLE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież Polsat ma swoja sieć komórkową z 30 tys. aktywnych kart sim a wystartował całkiem niedawno. Takie bzdury to można wyczytać tylko w Wyborczej. Jako abonent Cyfry+ chciałbym, żeby LM była tam pokazywana ale nie w pakietach od Komfortowego wzwyż (TVP Sport) tylko od Podstawowego.

 

Do moderatorów: czy można włączyć na forum cytowanie selektywne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarte Okno w Cyfrze+

 

W dniach od 20 maja do 20 czerwca 2009 roku, czyli przez jeden miesiąc, w ramach Otwartego Okna abonenci pakietów Podstawowego i Podstawowego+ platformy satelitarnej CYFRA+ będą mogli bezpłatnie oglądać szereg kanałów znajdujących się w pakiecie Komfortowym+.

 

 

Chodzi tutaj o następujące stacje:

 

5 kanałów filmowych: Foxlife, AXN Crime, AXN SCI-FI, TCM, FilmBox

3 kanały sportowe: ESPN Classic Sport, Eurosport 2, TVP Sport

3 kanały dla dzieci: Cartoon Network, Disney Channel, Jetix

2 kanały dokumentalne: Animal Planet, Discovery World

2 kanały muzyczne: MTV TWO, VH1

 

Kanały oferowane w Otwartym Oknie będą stanowiły różnicę pomiędzy pakietem Podstawowym i Komfortowym+, oznacza to, że abonenci pakietu Podstawowego zyskają dodatkowo:

 

2 kanały filmowe: AXN, Kino Polska

3 kanały dokumentalne: National Geographic, Discovery Science, Discovery Travel&Living

 

żródło Sat Kurier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem bo jeszcze nie sprawdzałem programu

ale pewnie w tym czasie kiedy będzie otwarte okno na TVP Sport to nic fajnego nie będzie tam leciało :/

 

 

przepraszam właśnie na Sat Kurierze jest info

Propozycje TVP Sport na 22-28 maja

 

dla mnie szok :brawo::brawo::brawo::brawo::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka moze zapomniec o lidze mistrzow. Powod? Fatalne wyniki finansowe grupy TVN po przejeciu przez nia udzialow w platformie N: Działalność związana z platformą "n" wygenerowała straty na poziomie 32,2 milionów złotych. Rok wcześniej grupa TVN zarobiła 63 miliony złotych ... Polecialy glowy bardzo wysoko postawionych osob w spolce. Poniewaz troche sie na tym znam, to w obliczu trwajacego kryzysu na 100% nikt nie bedzie ladowac obecnie w platforme N kasy. Rok temu by zalozono , ze platforma zacznie przynosic zyski za X lat. Ale nie teraz. Moge nawet prognozowac , ze nowy zarzad spolki TVN bedzie robil wszystko, by sie platformy pozbyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem prorokiem, ale uwierzcie: obecnie banki juz nie udzielaja latwo dlugoterminowych kredytow na mozliwy zarobek w przyszlosci. I kazda firma stara sie ciac koszty. A Platfotma N zaczyna byc kamieniem u szyi spolki TVN... Gdy leci tyle osob , to cos to zwykle zapowiada. A te 6 osob z zarzadu stracilo stanowiska tylko za N-ke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrozumcie, spolka TVN ma wygenerowac zysk. Za strate spowodowana N-ka polecial zarzad. Kupienie LM to zalozenie , ze sie kiedys zwroci. Ale w roku biezacym to bedzie ogromny minus . I spolka znowu skonczy rok bez zysku... Watpie, czy w obecnej sytuacji na rynku sobie na to pozwola. Z Cyfra + jest inna sprawa, za nia stoi duza zagraniczna firma, dla ktorej w ostatecznym bilansie wydatek nie bedzie stanowil ogromnego obciazenia.

 

Dzis znalazlem potwierdzenie: http://www.wirtualnemedia_pl/article/27 ... sciowy.htm

" Grupa TVN opublikowała wczoraj wyniki finansowe za I kwartał br. W tym okresie przychody spółki wzrosły, ale zanotowała ona wielomilionową stratę netto. TVN zamierza kontynuować program oszczędnościowy i nie podaje prognoz dotyczących przyszłych wyników.

 

Przychody Grupy TVN w I kw. wyniosły 435 mln zł i były o 8,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wzrósł też zysk operacyjny - o 61,2 proc. do 174 mln zł. Spółka zanotowała jednak stratę netto w wysokości 29 mln zł (rok temu wykazała zysk netto na poziomie 63 mln zł). Wg prezesa TVN, Piotra Waltera, wynikała ona głównie ze wzrostu kosztów obsługi długu zaciągniętego w obligacjach, który wzrósł w wyniku spadku kursu złotego. Zdaniem analityków wpływ na ujemny wynik Grupy miał też udział w stracie spółki ITI Neovision, operatora platformy N, której przejęcie TVN sfinalizowała 11 marca br (spółka musiała wyłożyć na ich pokrycie 39 mln zł) oraz zapaść na rynku reklam.

 

Sama platforma N miała w I kw. 105 mln przychodów ze sprzedaży, więcej o 93 proc. niż w analogicznym okresie ub.r. Gdyby włączyć całość tej kwoty do danych finansowych TVN za I kw. (skonsolidowano jedynie 21 mln zł), to stanowiłaby ona 20 proc. wszystkich przychodów Grupy. Największy, 54-proc. udział miałyby w nich dalej przychody TVN z reklamy telewizyjnej, które spadły w I kw. o 5 proc do 282 mln zł, podczas gdy - według danych domu mediowego Starlink - cały rynek reklamy telewizyjnej zmalał w analizowanym okresie o 6 proc. Jak powiedziała Karen Burgess, wiceprezes TVN ds. finansowych, spadek przychodów reklamowych głównego kanału spółki w kwietniu wyniósł 16 proc., a podobna tendencja utrzymuje się w maju. W I kw. Grupa zanotowała natomiast 10-procentowy wzrost przychodów z reklamy online do 38 mln zł, przy wzroście całego rynku na poziomie 8 proc.

 

TVN kontynuuje program oszczędnościowy, zapoczątkowany już w ubiegłym roku. Obejmuje on m.in. zamrożenie zatrudnienia i wzrostu płac, zmniejszenie kosztów biurowych i transportu, a także renegocjacje umów ze studiami filmowymi czy oszczędności przy produkcjach własnych. - Jeżeli mamy serial mający 14-16 odcinków, to zastanawiamy się, czy nie da się go skrócić - powiedział na czwartkowej konferencji Piotr Walter, prezes TVN.

 

W lipcu br. spółka zamknie kanał TVN Lingua, który w ciągu dwóch lat działalności nie stał się rentowny. Natomiast we wrześniu dwa lata skończy inna stacja tematyczna grupy - TVN CNBC Biznes. Walter przyznał jednak, że kanał ten może dostać więcej czasu na osiągniecie rentowności. - Łatwo z niego nie zrezygnujemy - podkreślił prezes TVN.

 

Grupa TVN wyda na nowe projekty inwestycyjne w tym roku 55 mln zł, w tym 40 mln zł pochłoną wydatki związane z nową serwerownią Onetu w Krakowie, a reszta tej kwoty pójdzie m.in. na rozwój TVN Warszawa, która ma przybrać właściwy kształt programowy pod koniec roku. 160 mln zł wyniosą z kolei wydatki związane z rozwojem platformy N. Na koniec kwietnia br. miała ona 556 tys. abonentów, a kolejne 200 tys. osób było klientami usługi prepaidowej Telewizja na kartę. ARPU platformy N (średni przychód z abonenta) wyniósł na koniec kwietnia br. 59 zł.

 

Zaprezentowane wczoraj wyniki finansowe TVN zaskoczyły analityków, którzy spodziewali się 40 mln zysku netto spółki w I kwartale. Kurs akcji TVN spadł wczoraj o 5,24 proc. Na zamknięcie sesji za jedną akcję spółki płacono 9,95 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadam się z markiem76 ale już na samym początku powstania n-ki się tego spodziewałem bo w ówczesnym komunikacie czy tam info nie pamiętam dokładnie jak i co ale sam sens powstania n-ki był bezsensowny "bo nie mogli się dogadać" z cyfrą/cyfrowym polsatem odnośnie wdrożenia "nowych technologii" :roll: fakt że powstanie tej platformy "ruszyło" troszkę naszych 2 "gigantów" ale nie za wiele...ok trzeba przyznać n-ce "postępu technologicznego" vod, HD, mpeg-4 etc ale oni nawet oferty nie mają jako takiej biorą wszystko co zostało - a czego cyfra ani cyfrowy polsat nie chcą czy może nawet nie kalkuluje się wprowadzać do oferty (za drogie, słaba oferta, może ramówka nawet..)A weźmy taki nsport? Co tam leci? w kółko wiadomości i magazyny przerywane sporadycznymi transmisjami typu puchary danych krajów, LM, a na pociechę NHL -która nie wiadomo czemu jest u nas "zapchaj dziurą" :crazy: bo c+ nie utrzymal praw transmisji w spadku po wizji tv "oddał" polsatowi sport, a ten - to samo: 2-3 sezony i NHL zniknął z naszych ekranów do czasu nsport :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie Panowie rację 3 platformy cyfrowe w Polsce to przesada...

Do grudnia 2008 roku n-ka mogła kusic jako jedyna platforma z tunerem dwugłowicowym HD o dgrudnia ma to cyfra..

Ja ma tuner SD. cyfry i nrecorder wiem ze na pewno z czasem zrezygnuje ..

Niestety nrecorder ma jedną zasadniczą wadę.. dużo gorzej odtwarza sygnał SD ni tunery cyfry.. ..

Ja przewiduję klapę n-ki pod koniec tego roku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna przesada! Oligopole to największy wróg klienta - nie rozumiem, jak można mieć co do tego wątpliwości. Wieszczenie zamknięcia N to także przesada - w najgorszym razie dojdzie do fuzji, zapewne z Cyfrą+. Dla ITI N jest przynajmniej częściową gwarancją, że ich kanały będą miały zapewniony bezpieczny poziom dystrybucji, a content będzie wykorzystywany najbardziej wydajnie. Przypominam też, że po fuzji (czyli połączeniu 2 platform) Nowa Cyfra+ miała w 2002 630 tys. abonentów. To czy 554 tys. abonentów można nazwać klęską? A do tego z ARPU ponad 50% wyższym niż u lidera? I nie wliczając do tego oferty pre-paid, gdzie po pół roku sprzedano 200 tys. kart? Bez przesady, można narzekać na to, że NSport ma kiepską ofertę sportową. Bo rzeczywiście w porównaniu z Canal+ Sportem tak jest. Nie ma też nic w tym dziwnego, skoro pakiet C+ kosztuje 30zł (nawet przy podziale pół na pół to 15zł), a NSport to góra 3-5 zł w ramach pakietu sportowego, ale czy czasem nie przesadza się w tym wieszczeniu ostatecznej klęski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Robertosn, nie wprowadzaj w błąd, bo nigdzie nie napisano kiedy dokładnie TVN CNBC Biznes zakończy nadawanie i czy w ogóle zakończy :> . Narazie wiadomo tylko, że stacja ta nie osiągnęła jeszcze rentowności po 2 latach nadawania i być może zostanie zlikwidowana czego na 100% jeszcze nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro TVN tak sztywno trzyma się terminów założonych do uzyskania rentowności poszczególnych kanałów, to jestem ciekaw, czy Discovery Historia jest aż takie rentowne? :>

Zamiast TVN CNBC Biznes, zlikwidować to coś. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Chyba nawet wiem jaką :P

Moim zdaniem lepiej jest tak, jak jest teraz. Platformy muszą walczyć o klienta promocjami oraz rozbudową oferty. Monopol nie byłby więc zbyt korzystny dla nas - abonentów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie muszą walczyć o klienta a napewno nie tak żarliwie jak do tej pory.. weźmy przykład telefoni komórkowej.... w dobie kryzysu główni operatorzy w tym kraju tną wydatki na reklame i marketing jak choćby ERA ... w segmencie telewizji też mogą być taki posunięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...