Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, PawelTSW napisał:

Nie stracisz na bank, a co jest w vip+? Czego nie ma w superpremium-4k?  

12 godzin temu, PawelTSW napisał:

Nie zabiorą ci mistrzowskiej piłki, przecież ci to już trzeci raz piszę. Jesteś jakiś uparty albo niereformowalny. 

 11 godzin temu, PawelTSW napisał:

Spoko, zapewniam, że wszystko zostaje,  

 9 godzin temu, PawelTSW napisał:

Dopytałem sam:  wyłączą 

 

Bez komentarza...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, meckbar napisał:

 

Bez komentarza...

Wiedziałem że coś tu nie gra...... i nie ukrywam że gdyby nie kolega @PawelTSW to bym tego nie klikał.....:D nie mam jednak pretensji do kolegi stało się teraz chodzi o to żeby to odkręcić jeśli się nie uda to podam koledze numer konta hprzeleje mi 21 zł x 18 miesięcy za wykupienie tego co mi wyłączyli i będziemy kwita:D BTW co ciekawe wyłączają też opcje hbo go zostawiając tylko linearne hbo, hbo 2 i hbo 3, a ja może jako że poświęciłem się dla społeczności forum i przetestowałem tą "promocje" dostane jakieś wyróżnienie nicka kto jest za niech da like :D

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że pozytywną stroną tych "pandemicznych czasów" będą zmiany w zawieraniu umowy przez internet. O ile do zawarcia umowy wystarczy kliknąć, o tyle odstąpienie jest najczęściej bardziej "skomplikowane". Nie pamiętam, żeby operator przyjmował wypowiedzenia przez internet, a w czasie ograniczeń wywołanych pandemią okazało się to nagle możliwe.

Włączanie/wyłączanie opcji i pakietów powinno być możliwe przez ICA, podobnie jak zmiany w umowie, które możliwe są przez BOK. Przysłowiowe "robienie pod górkę" abonentom nie buduje ani dobrego wizerunku, ani poważania klienta.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisali mi wczoraj że nie muszę podpisywać wystarczy że wyślę maila ze swojego ica....... zobaczymy przy opcjach zmiany  pakietu głównego przydałaby się pełna lista aktywnych kanałów wtedy nie dochodziłoby do takich nieporozumień.  podpisać dokument już można trackpadem bez drukowania ale kto tak potrafi :D 

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ przeglądając listę kanałów w dołączonym regulaminie  do pakietu VIP +  nie ma tych opcji, które wyłączyli.

Co Ciebie pod kusiło by zmieniać na pakiet z gorszą  zawartością?

" Porady" osoby z forum, która jak widać słabo się orientuje w pakietyzacji PC+...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, _Artek_ napisał:

Napisałem a za tydzień pójdę do punkty....nic mi nie pasowało a najbardziej cena.... No ale chciałem być vip to jestem..... wniosek jak grzebać to tylko w opcjach dodatkowych nigdy w pakietAch......

 

Nie no... gratuluję ??? 21zł dopłaty to niewiele jak za posiadanie takiego statusu. Inni na bycie VIPem muszą wykazać się dużo większymi zasobami. Tutaj, jest to po prostu okazja ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę nawet po mnie pojechał..... ale dawno nie zrobiłem dobrego uczynku więc jako ateista kierujący się wartościami religijnymi mu wybaczę :D

Teraz, PawelTSW napisał:

Dalej trzymam się wersji o polsat sport premium którego mu nie zabrali

Pytałem czy nic mi nie wyłączą mój pakiet był w stopce nawet jak napisałem co mi wyłączyli to dzwoniłeś do c+ i pytałeś czy wyłączają nie tłumacz się bo tylko winny się tłumaczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega powyżej Ci doradzi...

Puki co możesz się " cieszyć" pakietem jak na VIP -a przystało :-D

Już na poważnie po prostu zadzwoń na infolinię czy rezygnacja dotarła i chcesz dostęp do wcześniejszej oferty.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepili się braku adresu w piśmie który i tak mają w stopce wiadomości jak dzisiaj nie wyłączą to o 16 do nich zadzwonię albo w poniedziałek pójdę do punktu..... wiem że mam 2 tygodnie ale niedługo wyjeżdżam i nie chce się tym denerwować...... jak zawsze "kliknąć można w 2 minuty" ale żeby odkliknąć to już jest problem......

Update dowiedziałem się na czacie że rezygnacja dotarła i została przyjęta....ciekawostka maile z odpowiedziami z ica do mnie nie dochodzą natomiast maile wygenerowane automatycznie już tak.... realizacja zmiany pakietu uwaga do 10 dni roboczych...... przypadek nie sądzę...... zapisałem sobie rozmowę z konsultantem i poczekam.  wiem mógłbym zadzwonić na infolinie ale jakoś odkąd prawie wszędzie są czaty wolę pisać na czacie... krócej się czeka i szybciej można wszystko załatwić.  

 

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...