ircios Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Włączył ktoś te HBO, bo wygląda ciekawie? A co masz wyżej napisane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 No dokładnie. Nie chciałem nikomu głowy zawracać, ale zadzwonilem i powiedzieli że rok trzeba płacić. Niestety. Ircios pytałem w kontekście czy ktoś włączył i czy wie czy faktycznie w lipcu da się wyłączyć. Nie wiem po co piszesz tak bez sensu, ale wiedz że twój post nic nie wnosi i jest niczym śmieć na tym forum. Nic nikomu nie daje, jest niepotrzebny i zabiera tyko miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Nie mam już jak sprawdzić czy promocja dalej trwa, ale dziś kilka minut po północy była dostępna. Też miałem 4 różne wersje ale do każdej był inny regulamin. Była do wyboru jeszcze wersja do 3 mcy za 0zl i 25zl przez 10mcy, 1 mc za 0zl i 5 mcy za 25zl, i 1mc za 0zl i 11mcy za 25zl. W każdej był pakiet HBO + HBO GO. Edytowane 1 Maja 2017 przez lukas88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Mają jakiś bałagan z tymi regulaminami, ale udało mi się za którymś razem pobrać właściwy dla tej promocji. Wg mnie, po dwóch darmowych miesiącach nie można odłączyć tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Wiesz, jakby mi konsultant potwierdził na infolinii to spoko. A tak reklamować później to mi się trochę nie chce. Szczególnie, że na infolinii mówią, że nie można wyłączyć. 10. w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania; poZasady wyłączania usług:Okresie gwarantowanego korzystania, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym dokonano zgłoszenia rezygnacji z Kolekcji nc+go TV HBO GO/Opcji dodatkowej HBO.11. Kwestie nieuregulowane: w kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Promocji zastosowanie będą miały postanowienia: Regulaminu, Umowy, Cennika, Szczegółowych Warunków udostępniania.A okres gwarantowany do 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Okres gwarantowany w tabelce to faktycznie 2 miesiące tyle że w kolumnie obok jest "Okres promocyjny " a w opcjach gdzie bez problemu można wyłączyć dodatek w tym miejscu jest "Po okresie gwarantowanego korzystania" i podany regulamin danej opcji.Wystarczy poprzeglądać inne regulaminy lub zobaczyć jak to wygląda w opcjach+miesiąca. Edytowane 1 Maja 2017 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 W tabeli numer 1 masz, że okres gwarantowany to 12 miesięcy. Nawet jak zlecisz wyłącznie to będzie na koniec 12 miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Patrzysz nie na ten regulamin.Właściwy to HBO + HBO GO 0 zł 1m 25 zł/m dla Abonentów Edytowane 1 Maja 2017 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 I mam też 4 wersje, ale za każdym razem nad tabelką pisze, ile jest okres gwarantowany. Tak więc, nie ma szans, by reklamację wygrać. Może masz inny regulamin... Okres gwarantowanego korzystania1 miesiąc(po miesiącu skorzystaniaz Promocji *)0 złmiesięcznie0 złmiesięcznie*Opłaty do końca miesiąca, w którym Abonent skorzystał z Promocji pozostają bez zmian. *Nie dotyczy Abonentów, którzy skorzystali z Promocji z odroczoną datą jej aktywacji.od początku 2 do końca 12 miesiąca (po miesiącu skorzystania z Promocji *)Do okresu gwarantowanego zalicza się 1 bezpłatny i od 2 do 12 miesięca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 To nie ten regulamin. Tutaj masz ten dotyczący promocji, o której rozmawiamy: https://megawrzuta.pl/download/ff10d6fbfad530d464b0ac4a82d69a39.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Właśnie włączyłem teraz tę opcję także na umowie wujka. Regulamin do tej opcji jak napisał @Pawel to "HBO + HBO GO 0 zł 1m 25 zł/m dla Abonentów" to 3 wersja promocji na HBO od góry. Okres gwarantowanego korzystania to maj i czerwiec, a na koniec czerwca możesz wyłączyć lub zostawić i płacić 25zł/mc. Fragm. z reg.: 9. Zasady wyłączania usług: w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania; po Okresie gwarantowanego korzystania, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym dokonano zgłoszenia rezygnacji z Kolekcji nc+go TV HBO GO/Opcji dodatkowej HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Konsultant potwierdził możliwość wyłączenia po okresie gwarantowanym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Ircios pytałem w kontekście czy ktoś włączył i czy wie czy faktycznie w lipcu da się wyłączyć. ...Niestety Twoje pytanie nie dotyczyło tego, tylko tego czy ktoś włączył. Być może mój post to śmieć, ale był odpowiedzią na Twoje pytanie, które teraz okazuje się, że było innym. Może jak zaczniesz zadawać właściwe pytania, to nie będzie śmietnika, jak Twierdzisz. Myślę, że nawet sobie trudu nie zadałeś czytając wcześniejsze wypowiedzi i teraz prubójesz odkręcić kota ogonem i wyskskujesz z jakimś kontekstem. Następnym razem jak będziesz pytał, to zadawaj prawidłowe pytania, aby śmietnika nie było w Twoich oczach. Edytowane 1 Maja 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 @Pawel Nie dzwoniłem, w ICA mam podany przy nazwie włączonej promocji okres gwarantowany. Regulamin mówi jasno, że po okresie gwarantowanym możesz pakiet wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Może masz rację chociaż trochę dziwna to by była promocja. Mnie niepokoi punkt 5 regulaminu : Okres Promocji: od dnia aktywacji Promocji do końca okresu obowiązywania Umowy/patrz Tabela promocyjna 1 Nie wiem czy na tej podstawie nie będą się upierali twierdząc, że opcja musi być aktywna do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 9. Zasady wyłączania usług: w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania.No właśnie. A kiedy jest koniec okresu gwarantowanego? Zgodnie z tabela numer 1 po 12 miesięcach. Potwierdza to infolinia i live chat na ica. Ja nie wiem jak wy to rozumiecie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Można właczyc na dwa miesiace i bezproblemu zlecić wylączenie na koniec czerwca. Sam tak zrobilem, wlaczyłem promocję przez ica a chwile po tym zleciłem wylaczenie opcji przez formularz kontaktowy i wlaśnie przyszła odpowiedz że wylaczenie nastąpi z koncem czerwca. Edytowane 1 Maja 2017 przez michal6005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 No to problem wyjaśniony. Ja w międzyczasie napisałem zapytanie poprzez formularz w ICA. Zobaczymy, czy potwierdzą czy poprawią regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Ja właśnie włączyłem HBO i zostałem poinformowany podczas rozmowy o możliwość wyłączenia z końcem czerwca bez dalszych opłat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin c Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Witam Ja w moim ICA mam do wyboru 3 promocje na HBO. Teraz pytanie ktora mam wybrac aby bylo mozliwe wylaczenie na koniec czerwca? Wszedzie pisze hbo za 25zl. Jakas podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Zadzwoń - będziesz miał pewność, że skorzystałeś z właściwej oferty. Ja tak zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Witam Ja w moim ICA mam do wyboru 3 promocje na HBO. Teraz pytanie ktora mam wybrac aby bylo mozliwe wylaczenie na koniec czerwca? Wszedzie pisze hbo za 25zl. Jakas podpowiedz Każda z promocji ma inną nazwę i inny regulamin.Czasami trzeba odświeżyć stronę żeby wskoczył właściwy regulamin.Mi wczoraj podpinał ten sam regulamin do wszystkich opcji. Szukaj promocji HBO + HBO GO 0 zł 1m 25 zł/m dla Abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Jak dostanie ktoś oficjalna odpowiedź ze da się wyłączyć to wtedy będzie to potwierdzone. Mi zarówno na infolinii jak live chacie powiedziano że się nie da w żadnej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Mam potwierdzenie z ICA,że można po dwóch darmowych miesiącach wyłączyć.Oczywiście dotyczy opcji gdzie w regulaminie są dwa miesiące gwarantowane czyli promocji HBO + HBO GO 0 zł 1m 25 zł/m dla Abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Ja juz nawet mam zaplanowane wylaczenie na 30. 06. 2017 widoczne w ica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.