Toma441 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 (edytowane) Bez znajomosci języka można się domyślić - jest cena, jest mowa o promocji 50% na zawsze i data - faktycznie chodzi o 14.02, ale cały czas mowa nie o Polsce, a Hiszpanii. Edytowane 9 Stycznia 2023 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 54 minuty temu, Pawop napisał(a): 6 godzin temu, 2PaC napisał(a): Żenada....a niepoważna firma Niby dlaczego? Bo został miesiąc a jak żadnej kamapani promocyjnej w Polsce nie było tak niema ale na innych rynkach a i owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 (edytowane) Właściwa Kampania z takimi produktami zaczyna się po starcie serwisu, a nie przed startem. Kiedy już wiadomo: „kiedy”, „co” i „za ile” - tak było z Viaplay, tak było z Disney+, tak będzie i teraz ze SkyShowtime. Nie ma sensu topić pieniędzy w kampanię platformy, której formalnie nie ma na danym rynku. Edytowane 9 Stycznia 2023 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Niby data widnieje dla Hiszpanii, ale... start w Hiszpanii miał być pierwotnie nawet później niż w Polsce. @Toma441 - nie do końca. W przypadku Disney+ kampania była sporo przed startem - przypomnij sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Do tego dla mnie oferta na start Disney+ była dla mnie nieco spóźnionym prezentem urodzinowym (zapisy na ofertę startową ruszały 10 maja, a serwis wystartował 14 czerwca). W przypadku Viaplay to w ogóle było inaczej ze względu na skalę działalności (silny podmiot w krajach nordyckich i bałtyckich, w Polsce jako właściciel paczki kanałów Viasat + Epic Drama), więc nie te pieniądze co Paramount + Comcast czy Disney. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Tylko pomyśl @lukis90elo tym, że spot i kampania generują koszty czegoś co de facto nie istnieje i może wprowadzić w błąd Dzisiaj kampania w starym stylu nie ma sensu, nie mają tez sensu dziesiątki spotów, kiedy nie znamy daty ani ceny. Bo po obejrzeniu czegoś takiego klient od razu szuka apki, bądź strony. Spokojnie, jeszcze reklam SkySho będzie po kokardę Post, a w zasadzie jego fragment przeklejony z grupy na FB - SkySho PL jeśli ktoś się martwił, że nie będzie tam nic do oglądania, to chyba powinien przestać. Oczywiście jest to gdybologia na ten moment i dochodzi kwestia praw itd. Ale w dłuższej perspektywie możemy chyba spodziewać się całkiem sporej dawki ciekawych tytułów i to tych, które czekają od dawna na swoją premierę w streamingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Te wszystkie fanowskie grupy, to można o kant d. potłuc. Nie mają o niczym pojęcia tylko przepisują jeden do jednego ofertę z USA. Diabli Nadali u nas dystrybuuje Sony i nie będzie tego w SkySho.Co nie zmienia faktu, że oferta dla mnie będzie atrakcyjna Bo został miesiąc a jak żadnej kamapani promocyjnej w Polsce nie było tak niema ale na innych rynkach a i owszem.Jak Disney+ startował, to promocja na dobre ruszyła w okolicach startu serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Tak też sugeruje autor, że wiele zależy od praw i dlatego nie wklejałem tu całości. Jeżeli choć cześć tych klasyków się pojawi, to będzie sukces. Wiele z tych pozycji nigdy nie było dostępnych na platformach, dlatego uważam ze nowy serwis wypełni pewną lukę i może w efekcie będzie niszowy, nie tak popularny jak czołówka, to i tak ma potencjał, bo stoi za nim grupa poważnych firm, poważnych dystrybutorów- każdy mógłby w zasadzie otworzyć u nas własny serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Ja myślę, że jeśli masz taka konkurencję to każda forma reklamy jest powinnością, ale oni chyba przyjmą formę promowania przez innych operatorów partnerów. Opakują to w jakieś hasło typu - walentynki z sky. Byleby wcześniej była informacja co jest w ofercie na start. Bo ja się nie sugeruje innymi rynkami z oczywistych względów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Ciekawe jak to jest, ze serwis jeszcze w Polsce nie ruszył a do sieci wyciekają już z niego seriale z polskim lektorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 @aandin ja mam wersję portugalską serwisu, przedtem miałam przez miesiąc holenderską i tam są produkcje z polskim lektorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 (edytowane) Skyshowtime nabył prawa do pokazywania 21 seriali Warnera. Sprawa dotyczy też naszego kraju. Prawa są na wyłączność. Mam nadzieję, że to tez będzie dotyczyło seriali usuniętych ostatnio czyli np. "Miłość ponad czasem". Edytowane 10 Stycznia 2023 przez domin107 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globus903 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Między innymi „Warszawianka” ciekawe i rozsądne wzmocnienie oferty. Dobrze ze ten serial będą gdzieś dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie. A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące. Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 (edytowane) 29 minut temu, swordfish napisał(a): Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie. A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące. Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne? Z tymi reklamami to jeszcze raz powtórzę tym, co nadal upierają się przy swoim - przypomnijcie sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Na pewno była jeszcze w połowie maja (i to w tradycyjnych środkach reklamowych, jak telewizja linearna), więc nieprawdą jest rozpoczęcie kampanii marketingowej Disney+ na tydzień przed startem. Za datą 14 lutego przemawia przede wszystkim start w Hiszpanii, który miał być nawet później niż w Polsce (+ innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej) - choć to nadal wyłącznie hipoteza, aczkolwiek z mocnymi podstawami. Co do tych nowo nabytych seriali przez SkyShowtime - pomimo tego, że to nadal nie większość skasowanych z HBO Max europejskich seriali HBO, to i tak mocna paka (choćby Przybysze czy ponoć chwalony Informator [który na HBO Max był bardzo krótko]). Edytowane 10 Stycznia 2023 przez lukis90el Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Z tymi reklamami to jeszcze raz powtórzę tym, co nadal upierają się przy swoim - przypomnijcie sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Na pewno była jeszcze w połowie majaTo była miedzynarodowa reklama Volkswagena i promocja serialu, a nie kampania reklamowa serwisu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 @Pawop - serwisu zresztą też, choć nie była ona bezpośrednia i łopatologiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 No i jeszcze się okaże, że serwis w krótkim czasie dobije do czołówki Takimi ruchami (Warszawianka) na pewno zjedna sobie polskiego widza, ludzie lubią polskie seriale w zagranicznych serwisach. Tym bardziej, jeśli to produkcja nowa, której nie można nigdzie zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Ciekawe jaka będzie cena dla Polski. Tych serwisów tyle już jest,ze nie wiadomo co pierw oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 4 godziny temu, swordfish napisał(a): Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie. A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące. Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne? Zmiany miesiąca premiery już nie będzie. Było to potwierdzane wcześniej, a 5 dni temu oficjalne konto na Twitterze potwierdziło mi ponownie, po moim pytaniu miesiąc startu jako luty. 6 godzin temu, domin107 napisał(a): Ja myślę, że jeśli masz taka konkurencję to każda forma reklamy jest powinnością, ale oni chyba przyjmą formę promowania przez innych operatorów partnerów. Opakują to w jakieś hasło typu - walentynki z sky. Byleby wcześniej była informacja co jest w ofercie na start. Bo ja się nie sugeruje innymi rynkami z oczywistych względów. Wszystko jest już dawno zaplanowane. Myślisz, że te potężne koncerny, które dają swoje marki i loga na czołówkę jako części składowe serwisu nie znają się na marketingu ? Mają znakomite rozeznanie i świadomość rynku, stąd ostatnie info o tych 21 serialach i Warszawiance. Jak widać są dogrywane ostatnie umowy, bądź zawierane nowe, pewnie przez najbliższe dni czy tygodnie do startu takich info będzie więcej. Dopiero jak oferta będzie kompletna, umowy klepnięte i start potwierdzony - ruszy kampania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 2 godziny temu, leonk1974 napisał(a): Ciekawe jaka będzie cena dla Polski. Tych serwisów tyle już jest,ze nie wiadomo co pierw oglądać. Druga sprawa czy będzie opłata promocyjna za rok. Bo lepiej raz zapłacić i mieć spokój przez dluższy czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Dobry ruch z kupnem seriali zagranicznych, nieanglojęzycznych. Na start będzie różnorodność. SkyS może spokojnie reklamować się Minionkami, twarzą Toma Cruise'a i Borysa Szyca. Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 (edytowane) 14 godzin temu, domin107 napisał(a): Skyshowtime nabył prawa do pokazywania 21 seriali Warnera. Sprawa dotyczy też naszego kraju. Prawa są na wyłączność. Mam nadzieję, że to tez będzie dotyczyło seriali usuniętych ostatnio czyli np. "Miłość ponad czasem". Z tego co piszą pozycje będą dostępne dla subskrybentów SkyShowtime na 22 rynkach: https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/skyshowtime-hbo-max-original-series-europe-deal-1235293813/ Czyli na wszystkich. Edytowane 10 Stycznia 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 16 godzin temu, Toma441 napisał(a): Wszystko jest już dawno zaplanowane. Myślisz, że te potężne koncerny, które dają swoje marki i loga na czołówkę jako części składowe serwisu nie znają się na marketingu ? Mają znakomite rozeznanie i świadomość rynku, stąd ostatnie info o tych 21 serialach i Warszawiance. Jak widać są dogrywane ostatnie umowy, bądź zawierane nowe, pewnie przez najbliższe dni czy tygodnie do startu takich info będzie więcej. Dopiero jak oferta będzie kompletna, umowy klepnięte i start potwierdzony - ruszy kampania. Ja nie neguję, że mają strategię, ale co by przeszkadzało, żeby już teraz był początek kampanii? Przecież oni skrupulatnie bedą zliczać ile subskrybcji było pierwszego dnia, tygodnia, miesiąca. Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę. Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Nie ma biznesowego uzasadnienia teraz startować z kampanią. Oni wiedzą co robią.Zapoznasz się z ofertą, jak wystartuje serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.