Gość aandin Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Jak mam w Niemczech problemy ze SkySho czyszczę ciasteczka i znowu wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Czyszczeniem ciasteczek nie da się oszukać geolokalizacji. W praktyce działa tak, że po miesiącu braku logowania z adresem IP rodzimym dla wersji usługi, następuje blokada, która bez problemu jest zdejmowana po właściwym geolokalizacyjnie zameldowaniu się w serwisie na jakimkolwiek urządzeniu. Dotyczy to nie tylko wersji PL, ale wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2023 4 godziny temu, Zuzia napisał(a): Czyszczeniem ciasteczek nie da się oszukać geolokalizacji. Ale to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipis_1 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Przypominam sobie pierwszy sezon Yellowstone i mam wrażenie, że obraz ma słabą płynność. Musiałem ustawić płynność w Sony na maksa. W tv z kablówki tego nie widzę. W Netflixie też chyba było ok. Z czego to wynika? Słaby bitrate? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Yellowstone ma dobre bitrate jak na HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Zgodnie z tym co głosi upflix do 13.08 znikną 384 pozycje. Ja wiem, że zaraz kilka osób to chętnie podłapie a ja bym poczekał bo możliwe, że one szybko wrócą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipis_1 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 No to nie wiem. Kolejne sezony mają dźwięk 5.1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Na pewno wszystkie mają 5.1, ale nie w SkyS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Zgodnie z tym co głosi upflix do 13.08 znikną 384 pozycje. Ja wiem, że zaraz kilka osób to chętnie podłapie a ja bym poczekał bo możliwe, że one szybko wrócąIlość dni do usunięcia pojawia się w serwisie przy produkcjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Czy wam też takie coś wyświetla? Metoda jest aktualna jeszcze przez rok a po kliknieciu przechodzi do formy platnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclusky Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 9 minut temu, 2PaC napisał(a): Czy wam też takie coś wyświetla? Metoda jest aktualna jeszcze przez rok a po kliknieciu przechodzi do formy platnosci. Takie coś się wyświetla, gdy skończyła się ważność przypiętej karty płatniczej i serwis ma problem z przetworzeniem płatności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Zaktualizowałem kartę przed końcem ważności i przeszło normalnie. Dalej mam następną płatność za 12,49 zł. Może należy aktualizować w przeglądarce na komputerze w przeglądarce niż na smartfonie? Strony wyświetlane na smartfonie mogą mieć ograniczenia do wyświetlania i często automatycznie pokazują stronę okrojoną do tzw. wersji mobilnej. Przy aktualizacji danych karty na niektórych stronach może być też wymuszona autoryzacja - usługodawca sprawdza poprawność karty. Dochodzi do automatycznej blokady/próby transakcji na 0,00 zł, 0,10 zł lub na 1 zł. Jeśli pobiorą testowo nawet grosza, to automatycznie zwracają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 44 minuty temu, swordfish napisał(a): Dalej mam następną płatność za 12,49 zł. Może należy aktualizować w przeglądarce na komputerze w przeglądarce niż na smartfonie Wystarczy włączyć wersję komputerową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 (edytowane) W dniu 16.08.2023 o 18:48, swordfish napisał(a): Zaktualizowałem kartę przed końcem ważności i przeszło normalnie. Dalej mam następną płatność za 12,49 zł. Może należy aktualizować w przeglądarce na komputerze w przeglądarce niż na smartfonie? Strony wyświetlane na smartfonie mogą mieć ograniczenia do wyświetlania i często automatycznie pokazują stronę okrojoną do tzw. wersji mobilnej. Przy aktualizacji danych karty na niektórych stronach może być też wymuszona autoryzacja - usługodawca sprawdza poprawność karty. Dochodzi do automatycznej blokady/próby transakcji na 0,00 zł, 0,10 zł lub na 1 zł. Jeśli pobiorą testowo nawet grosza, to automatycznie zwracają. Co dokładnie robiłeś? Bo ja przy aktualizacji danych karty mam tylko przyciski anuluj albo rozpocznij subskrypcję. Kliknąłeś to drugie po aktualizacji danych karty? PS. Tak, sprawdzałem na komputerze. Edytowane 18 Sierpnia 2023 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Nie pamiętam dokładnie, ale miałem do wyboru "aktualizuj metodę płatności". Strona w przeglądarce na komputerze. W subskrypcji nic nie zmieniałem. Większość serwisów, gdzie miałem podpiętą dotychczasową kartę, same wysyłały mi maile o konieczności aktualizacji karty w związku z końcem daty jej ważności. SkySho nie przypomniał jako jedyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 (edytowane) Tak, jest "aktualizuj metodę płatności" i tam właśnie wchodzę. Ale dalej jest tylko formularz do wprowadzenia nowej karty i pod nim dwie opcje - Anuluj i Rozpocznij subskrypcje. Co do maila o konieczności aktualizacji karty to dostałem takowy tylko od Viaplay . Edytowane 18 Sierpnia 2023 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Pewnie kliknął rozpocznij subskrypcję a a skoro nie anulował to mi tylko podmieniło kartę...ja spróbuję dopiero w lipcu '24 to się sam przekonam no chyba że coś z tym zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Do końca sierpnia muszę to zrobić więc pewnie dam znać co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Jak ustawić język oryginalny, aby Informator od razu był po węgiersku, a nie po angielsku? Ile użytkowników zorientuje się, że jest to serial węgierski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 2 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 (edytowane) Taki błąd znalazłem. Gdy włączam napisy w filmie oglądając na tv nie sposób ich potem wyłączyć. Klikam na wyłącz napisy, zaznacza się i niby ok polskich nie ma są za to angielskie. Dopiero z telefonu mogę je wyłączyć całkowicie. Denerwujące to jest bardzo. Edytowane 2 Września 2023 przez ronnie84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 2 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 Najlepiej zgłosić to do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 A ja u siebie nie znalazłem opcji pobierania na kartę pamieci. Wszystko idzie na pamięć wewnętrzną. Porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2023 Trochę zaskakujące, że pomimo kiepskich wyników w panelu nie decydują się na jakąś współpracę z którymś z operatorów - tak jak ma to miejsce, np. w przypadku Polsatu z Disney+. Już sporo czasu minęło od startu, a w sumie cisza w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 4 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2023 Ja miałem podobne odczucie, ale musieli zrobić jakieś wyliczenia i wyszło im, że ich promocja w zupełności wystarcza. Albo chcą sprawdzić jakiś czas jak będzie im szło i potem się najwyżej ugadają z kimś. Uważam, że C+ zrobi wszystko, żeby mieć ich w swojej ofercie. Chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 5 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2023 Czy chodzi o sposób płatności za serwis przez operatora? Czy o promocję zbliżoną do Plusa i D+ (bezpłatny dodatek na rok lub 2 lata do abonamentu)? Współpraca z operatorem wcale nie musi oznaczać, że serwis będą rozdawać "za darmo". Nawet jeśli dadzą jako "gratis", to operator uwzględni w odpowiednio podwyższonym abonamencie. Promocji 50% na zawsze jaka była na start SkySho już chyba nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.