dvbtowiec Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 (edytowane) Ja wolę lektora. Wzrok już nie ten, ostrość widzenia z wiekiem siada, aby czytać napisy musiałbym zakładać okulary, czego nie lubię. Poza tym czytając umykają czasem szczegóły scen. Choć w przypadku tego serwisu wybierając lektora traci się efekty dźwiękowe. Czego też nie lubię Edytowane 10 Marca 2023 przez dvbtowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a): Kiedyś tylko lektor. Dubbing tylko animacje i bardzo bardzo rzadko dubbing (Asterix i Obelix, Paddington - to jedyne chyba które mi się podobały). Dziś wszystko, czyli seriale i filmy, oglądam tylko z napisami... i chwała że wszyscy dają taką możliwość. Nie wszyscy. Amazon ostatnio odstawia jakieś dziwne numery i zalewa Prime Video filmami, w których jedyna ścieżka dźwiękowa to polski lektor. Ja rozumiem, że jaka cena taka jakość, ale jednak wkurza kiedy widzisz interesujący cię tytuł, włączasz go i okazuje się, że mimo płacenia abonamentu i tak musisz ciągnąć torrenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Lepszy od lektora jest dubbing, technicznie dubbing nie przykrywa pozostałych ścieżek, tak jak to ma miejsce z lektorem.. zresztą Polska z lektora jest chyba wszędzie już znana, gdzie nie byłem to najbardziej kojarzyli nas z tego że w filmach to koleś czyta nam napisy na filmach.. taki polski standard Wydaje mi się, że jak ktoś nie może się skupić na czytaniu napisów, to tym bardziej nie skupi się na fabule... nie ważne czy to będą napisy.. dubbing.. czy lektor.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dajcie spokój z dubbingiem. Aktorzy mają charakterystyczne głosy i nie da się tak łatwo ich podrobić.od razy zgrzyta jak aktor otwiera usta, a inny za niego mówi. Do tego dochodzi kwestia tła dźwiękowego. Często efekty dźwiękowe są przy dubbingu wykastrowane. A piosenki angielskie wolicie słuchać po polsku, aby lepiej zrozumieć tekst? Czy wolicie polskie covery znanych hitów zagranicznych? Czy lepiej jak zamiast oryginalnego głosu Miley Cyrus zaśpiewa np. Margaret po polsku? Albo zamiast Depeche Mode czy Petera Gabriela zaśpiewa to samo Dawid Podsiadło i Krzysztof Zalewski po polsku? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 W dniu 8.03.2023 o 18:25, Ktosiu napisał(a): Mam 2 Philipsy i na żadnym nie ma problemów z jakimkolwiek serwisem streamingowym. Zwykle problemem jest użytkownik a nie Android. @Ktosiu jakie masz modele Philipsa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 PUS9005/12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclusky Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Sprawdziłem aktualizację SkySho - jak cięło na Phillipsie, tak dalej tnie. Jak nie ogarną tego do końca miesiąca, to się żegnamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Przecież to nie problem aplikacji ani serwisu bo działa dobrze tylko pewnie TV. W każdym bądź razie mody aplikacji Skyshowtime działają bez problemu na dowolnym Philipsie, oryginalnej aplikacji na Android TV nie ma i nie ma też możliwości zainstalować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclusky Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Tja, aplikacja działa dobrze, tylko odbiorniki są do (_!_)? Bez przesady... To aplikacja serwisu który dopiero co wchodzi na rynek ma być dostosowana do możliwie jak najszerszego spektrum urządzeń i ich oprogramowania. Nie odwrotnie. SkyShowtime dało tu ciała przeokrutnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 13 godzin temu, Ktosiu napisał(a): Przecież to nie problem aplikacji ani serwisu bo działa dobrze tylko pewnie TV. W każdym bądź razie mody aplikacji Skyshowtime działają bez problemu na dowolnym Philipsie, oryginalnej aplikacji na Android TV nie ma i nie ma też możliwości zainstalować . Da radę tego moda obsługiwać z pilota? Zazwyczaj do aplikacji przeznaczonych na zwykłego Androida, a zainstalowanych na Android TV potrzebna jest myszka, bo pilot na nich nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) A zauważyłeś bym coś napisał że nie działa ? Działa wszystko na każdym dowolnym odbiorniku czy boxie od Philpsa, LG, Fire Stick, Nvidia Shield, Chromecat 4 czy Nokia Box. Niestety nawet jak aplikacja oryginalna jest w sklepie to nie da się zainstalować a nawet jeśli się instaluje to nie jest widoczna na moim regionie. By używać musiał bym wszystko resetować co mam zainstalowane by zmienić region a dla jednej aplikacji to jest po prostu bezsens. Używam takiej wersji, by zainstalować należy pobrać Cx File Explorer i zainstalować z ZIP . Instalki się nie wyciąga z zipa ! https://drive.google.com/file/d/17_LS82GU4T82bBKcsaVSYZk_pydE14GB/view?usp=sharing Plik jest z moich prywatnych zasobów, wirusów ani jakiegoś badziewia tam niema mimo że antywirus może zgłaszać. Wcześniej odinstaluj obecną wersję. Nie wiem ile masz RAM w TV ale moje dwa staruszki ponad 2 letnie mają po 3 Gb RAM, zwykle Philipsy mają od 1,5 do 2 Gb RAM. Na każdym TV jest Android 9, nowsza wersja ma się dopiero pojawić, podobno... . p.s. Sprawdzałem nowsze wersja moda aplikacji i niestety nadal są z nimi problemy albo się nie instalują ta co zapodałem działa najlepiej. Edytowane 12 Marca 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Oglądam serial "Tulsa King". Przez aplikację na LG WebOS co tydzień ukazuje się kolejny odcinek (6) Jakież było dzisiaj moje zdziwienie, że przez przeglądarkę na kocie jest już 9 odcinków To normalne? Jak zmusić app aby na TV wskoczyły brakujące odcinki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 @listek2000chyba tylko kliknięcie na ikonę "połącz z" (takie wifi z ekranem 2in1) i wybranie tv. SS cały czas "próbuje" ulepszyć apki ale co rusz nowe problemy są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 "Tulsa King" u mnie ma dostępne 6 odcinków na każdym urządzeniu i przez przeglądarkę też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 U mnie podobnie aż przed chwilą sprawdzałem z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) 51 minut temu, bgmnt napisał(a): "Tulsa King" u mnie ma dostępne 6 odcinków na każdym urządzeniu i przez przeglądarkę też. Hm dziwne...przeglądarka chrome, każdy odcinek można włączyć i obejrzeć, polski lektor i napisy dostępny. Edytowane 12 Marca 2023 przez listek2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 A to u mnie na chrome nie odpala sie nawet apka. Ja sprawdzam na innej przeglądarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Tulsa ma 6 odcinków, dziś już obejrzałem. Oby kolejny dodali. Fajny serial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Czy możecie sprawdzić "Mięso"? Czy odpala się od razu w j.francuskim, czy zmuszają do słuchania dubbingu angielskiego? Czy w produkcjach nie-amerykańskich i nie-angielskich z automatu wchodzi język oryginalny tak jak w Netflix, czy trzeba bawić się w ręczne ustawianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Jest jeszcze lepiej. Angielskiego dubbingu nie ma więc odpala się audio w j.polskim, z zagnieżdżonymi angielskimi napisami na dole i polskimi napisami na górze ekranu. Ten serwis to żart, ja daję im jeszcze miesiąc na ogarnięcie apki i anuluję subskrypcję. Szkoda nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 W dniu 10.03.2023 o 14:58, gość napisał(a): Ja bym napewno dopisał jakość video i dźwięku, aby poprawili, to byłby główny powód u mnie.. ale niestety reszcie rodzinki nie przeszkadza fatalna jakość jaką rzucił Sky.. Oglądamy animację "Wilk i spółka". Nie ma szarpnięć i stream jest stabilny. Jednak po obejrzeniu wcześniejszych animacji z Netflixa, Amazona czy Canal+, mam wrażenie, że tam są lepsze kodeki związana z jakością obrazu. Aż prosi się, żeby ta nowa animacja była w 4K, w ładniejszych kolorach i lepszą jakością dźwięku (Android tv). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) Chyba marzysz, chcesz by przy tak niskiej cenie zakupu oferta serwisu przewyższała jakościowo albo przynajmniej dorównała serwisom 2-3x droższym. Płacisz za to co chcesz i co oferują, chcesz lepszą jakość zabulisz więcej. Jak dla mnie mieszkając w obszarze gdzie nie ma w ogóle dostępności SkyShowtime, HBO MAX i na większości polskich serwisów korzystam z VPN na routerze w domu w Polsce to najlepiej wypada SkyShowtime pod względem szybkości działania. Edytowane 12 Marca 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Za niecały miesiąc cena serwisu będzie już 2 krotnie wyższa... Jakość pewnie zostanie, tylko zniknie promocja. Poza tym np Viaplay już pokazał, że można podnieść cenę bazową nawet o 60%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Poza tym cenowo dla mnie usługi SkyShowtime i HBO MAX to naprawdę grosze jakie się płaci porównując do innych ofert serwisów streamingowych. Ich opłata w sumie jest kilka razy niższa niższa niż same płatności za Netflix przez rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) Ale tutaj jest problem nawet z najbardziej podstawowymi funkcjami, jak np. obsługa i wygląd napisów oraz opis ścieżek dźwiękowych. Mamy dwie ścieżki English, domyśl się która jest tą lepszą. W dodatku standardowo wczytywana jest ścieżka o gorszej jakości nawet na urządzeniach, w których ta lepsza jest dostępna. Edytowane 12 Marca 2023 przez adiq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.