Skocz do zawartości

SkyShowtime - pytania, problemy, komentarze


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, strzala napisał(a):

Ciekawe, w jaki sposób są udostępniane te aktualizacje.

Np. u mnie na Web OS LG aktualizacja była kilka dni temu, a na mi boxie do tej pory żadnej aktualizacji nie miałem. Także na każdy system pewnie osobno przygotowują. A nawet może i na różne wersje jednego systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, strzala napisał(a):

Szukając w internecie tej nowej wersji aplikacji znalazłem na apkmirror tę wersję, ale nie SkyShowtime tylko Peacock. Są tam też wcześniejsze wersje i można zauważyć, że te 2 aplikacje mają te same numerki wersji. Dotyczy to zarówno aplikacji na Android TV jak i na zwykłego Androida. Ktoś tu już kiedyś pisał, że aplikacja SkyShotime jest oparta na aplikacji Peacock, ale nie wiedziałem, że aż do takiego stopnia.

To są bliźniacze serwisy pod względem API. Tyle, że obecnie aplikacja dla Peacock działa poprawnie, a ta dla SkyShowtime niekoniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, diabeu napisał(a):

Np. u mnie na Web OS LG aktualizacja była kilka dni temu, a na mi boxie do tej pory żadnej aktualizacji nie miałem. Także na każdy system pewnie osobno przygotowują. A nawet może i na różne wersje jednego systemu.

A mnie na Android tv też nie ma żadnej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2023 o 23:06, strzala napisał(a):

Ciekawe, w jaki sposób są udostępniane te aktualizacje. U mnie jest wersja 1.8.73 i żadnej aktualizacji nie widzi nawet przy ręcznym wyszukiwaniu 😃

Aktualizacje można wrzucać etapami do iluś % odbiorców. Jak to jest wyliczane i kto ją otrzyma, to już wie maszyna losująca Google ;)

W każdym razie ten % który ją otrzyma jest pewnym "królikiem doświadczalnym" do podjęcia decyzji o udostępnieniu większej liczbie.

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2023 o 16:24, Arkon napisał(a):

Czy to prawda, że na android tv w Philipsach ta apka działa słabo?

Niestety tak. Są przycięcia obrazu i dźwięku, niszczące kompletnie odbiór oglądanego filmu czy serialu. Niezależnie od łącza - bo zaraz znowu jakiś "specjalista" coś palnie...

 

Zgłaszałem im na helpdesk. Komentowałem na ich fanpage'u zgłaszając problem. Ci zaś chyba strugają wariata, że "przekażą ich inżynierom".

 

Ogólnie w tym stanie na Phillipsa nie ma sensu przeciągać subskrypcję. Jak do końca marca tego nie załatają, to anuluję ją. Pozostanie mi już tylko Amazon, Netflix, HBO i Disney ;) Z przycinkami to nawet i 12 zł nie jest warte...

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu masz pechowego Phillipsa? 😉 jakieś 2 tygodnie temu jeden jedyny ktoś na tym forum zarzekał się że ma polską ścieżkę dźwiękową w DD5.1 podczas gdy reszta miała tylko stereo  😉 

Zgłaszałem im żeby tak dźwięku nie kastrowali bo 100kbps to lipa w 2023r ale oni problemu nie widzą bo "dźwięk działa" 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pechowego Phillipsa, poczytaj sobie recenzje appki na Android - 95% komentarzy (negatywnych) jest od wkurzonych Phillipsowiczów.

 

Na mojego ostatni update jaki wyszedł jest z grudnia 21 i raczej nie spodziewam się zmiany w tym zakresie.
SkyShowtime musi po prostu dopracować aplikację i tyle. No chyba że mogą sobie pozwolić na odpływ subskrybentów po pierwszym miesiącu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gizior89 napisał(a):

Może po prostu masz pechowego Phillipsa? 😉 jakieś 2 tygodnie temu jeden jedyny ktoś na tym forum zarzekał się że ma polską ścieżkę dźwiękową w DD5.1 podczas gdy reszta miała tylko stereo  😉 

Zgłaszałem im żeby tak dźwięku nie kastrowali bo 100kbps to lipa w 2023r ale oni problemu nie widzą bo "dźwięk działa" 😀

Nie ktoś jedyny, bo akurat kilka osób pisało, że ma ścieżkę 5.1 w Top Gun Maverick :) U mnie na przykład na starszym Philipsie(2019) jest widoczna, a na nowszym(2021) nie ma przy tej samej wersji aplikacji i Android TV 11 na obu telewizorach. Dowód zamieszczam poniżej.

13063136-1.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 Philipsy i na żadnym nie ma problemów z jakimkolwiek serwisem streamingowym. Zwykle problemem jest użytkownik a nie Android. 

 

 

@strzala nie możesz mieć dwóch identycznych systemów na różnych TV , masz tylko identyczną wersje androida ale system na każdym jest inny. 

 

5.1 to akurat mam w każdym Philipsie na tej samej aplikacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, strzala napisał(a):

Nie ktoś jedyny, bo akurat kilka osób pisało, że ma ścieżkę 5.1 w Top Gun Maverick :) 

@Gizior89 pisał, o kimś, kto miałby mieć 5.1 na polskiej ścieżce a nie 5.1 na oryginalnej, a przecież na polskiej tylko i wyłącznie stereo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Delta21 

Faktycznie jedna osoba tak pisała, ale chyba później to odwołała. 

 

@Ktosiu

Jakie masz modele i z jakich lat? 

Ja mam PUS9206, ale mam już potwierdzenie, że na OLED806 też nie widać tych ścieżek. Oba te modele są oparte na tej samej płycie głównej (jest dla nich to samo oprogramowanie). Jeśli wiesz, co mogę zrobić, żeby uzyskać te brakujące ścieżki, to poproszę o pomoc 😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 i 58 cali , model     PUS9005/12 , chyba z połowy 2021 

 

na  Top Gun Maverick  działa polska wersja językowa jak i angielska  5.1 , mam 2x do wyboru język polski tylko 5.1 nie jest podpisany jak to wyżej zapodałeś.

Status zmian dźwięku widzę wyraźnie na soundbarze  z LPCM ( stereo ) i   Dolby Audio DD+ . 

 

Dźwięku specjalnie też nie konfigurowałem w TV poza podstawowymi ustawieniami, soundbar wpięty przez HDMI, działa prawidłowo na każdym dowolnym wejściu.  

Wersja aplikacji SKYShowtime 4.3.12  taką wersję wyświetla ale to chyba pomyłka bo mam moda 4.2.12 zainstalowanego. 

 

Poza tym nigdy nie miałem żadnych problemów z dźwiękiem , działa zwykle co ustawię i raczej są dostępne zawsze wszystkie możliwe wersje filmu czy programu. 

Jak masz dźwięk podpięty ? Używasz głośników TV czy zewnętrzny wzmacniacz/soundbar ? 

Jeśli podpinasz przez  optyka to głownie on może sprawiać problemy bo zdarzało mi sie że mimo ustawień nie działało przez niego jak należy. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ktosiu napisał(a):

na  Top Gun Maverick  działa polska wersja językowa jak i angielska  5.1 , mam 2x do wyboru język polski tylko 5.1 nie jest podpisany jak to wyżej zapodałeś.

Status zmian dźwięku widzę wyraźnie na soundbarze  z LPCM ( stereo ) i   Dolby Audio DD+ .

No język polski nie jest podpisany 5.1 bo to nie jest 5.1. Obie polskie ścieżki to stereofoniczne stereo. Jedna w LPCM zmasakrowana przez DRC, druga w Dolby Digital +.

English 5.1 w tym filmie to najprawdopodobniej jedyna przestrzenna ścieżka dźwiękowa w całym serwisie 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Ktosiu napisał(a):

Wersja aplikacji SKYShowtime 4.3.12  taką wersję wyświetla ale to chyba pomyłka bo mam moda 4.2.12 zainstalowanego. 

 

Skąd wziąłeś tą wersje aplikacji? Mi na telefonie z android pokazuje wersje 4.2.12 ale aplikacja typowo na android tv ma wersję 1.9.12 (wczoraj wieczorem dostałem aktualizację z wersji 1.8.73). Takie dostępne wersje też pokazuje na apkmirror. Instalowałeś SkyShowtime ręcznie czy przez sklep?

 

15 godzin temu, mclusky napisał(a):

Niestety tak. Są przycięcia obrazu i dźwięku, niszczące kompletnie odbiór oglądanego filmu czy serialu. Niezależnie od łącza - bo zaraz znowu jakiś "specjalista" coś palnie...

 

 

Mam Philipsa, model z 2016r. i zdarzają się przycięcia ale nie jest to jakieś notoryczne i zazwyczaj występują zaraz po rozpoczęciu filmu/serialu i po paru chwilach się to uspokaja. Potem może jeszcze parę razy wystąpią ale tak jak napisałem, nie jest to jakieś notoryczne. Ktoś wcześniej pisał, że to pewnie kwestia dopracowania apki, która może nie radzi sobie gdy w tle działa za dużo innych procesów. Miałem podobnie kiedyś z Kodi, gdy za dużo nainstalowałem pluginów i modów, to potem nawet filmy odtwarzane z dysku twardego mi ścinały. Pomagał tylko restart tv ale w końcu musiałem się pozbyć niektórych pluginów z Kodi aby wszystko wróciło do normy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Ktosiu napisał(a):

Aplikacje mam z moda, możliwe że to wersja na inne urządzenia. Nie mam dostępnej aplikacji na Android TV, w względu na region TV 

No raczej masz zainstalowaną aplikację na zwykłego androida, a nie typowo na android tv. Może spróbuj sobie zainstalować wersje pod android tv. Ściągniesz ją przez apkmirror

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę, nie ma obsługi w moim regionie. Nie mam zamiaru konfigurować i instalować aplikacji wszystkich ponownie. 

 

  Na tym co mam działa idealnie i bez żadnych problemów. Mam tak na 2 Philipsach, we wszystkich boxach i telefonie. 

Jak widać problemem może być tylko wersja na Android TV bo ta z innych urządzeń działa prawidłowo. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby jeszcze komuś przeszkadzała kulawa obsługa napisów w aplikacji na Android TV to odkryłem obejście problemu, który jest bardziej zamotany niż mogłoby się wydawać.

Jak się okazuje aplikacja korzysta z systemowych ustawień napisów dla ułatwień dostępu. U mnie domyślnie są to paskudne białe litery bez obwódki na czarnym nieprzezroczystym tle. W dodatku apka robi to dosyć wybiórczo.

Wobec tego w ustawieniach ułatwień dostępu trzeba wymusić wyświetlanie napisów i skonfigurować ich wygląd pod siebie, można ustawić cień, obwódkę, półprzezroczystą ramkę, itp. Żeby było zabawniej, z jakiegoś powodu nadal obowiązują dwie trzy wersje napisów: "filmowe" wyświetlające się zgodnie z ustawieniami systemowymi, "serialowe" które ignorują ramkę dookoła i oryginalne angielskie przy podpisach dla niedosłyszących - niezmienialne, skaczące po ekranie, z jebitną szeryfową czcionką na czarnym tle. Do czasu, aż programiści zrobią poprawną obsługę napisów respektujących ustawienia profilu na stronie WWW musi to wystarczyć. Mnie w każdym razie wystarcza i w sumie żałuję, że nie ma to zastosowania do pozostałych VOD. Byłyby wtedy wszędzie jednakowe napisy 😀

 

Żeby tak jeszcze znalazł się sposób na wymuszenie uruchamiania filmów ze ścieżką DD+ zamiast PCM...

 

Edytowane przez adiq22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Ktosiu napisał(a):

Mam 2 Philipsy i na żadnym nie ma problemów z jakimkolwiek serwisem streamingowym. Zwykle problemem jest użytkownik a nie Android.

To jest argument anegdotyczny - "dziwne, u mnie działa - to raczej wszędzie działa, pewnie użytkownik to idiota..."

 

Nie Ktosiu - recenzje w Google Store i raportowane problemy na forach pokazują faktyczny problem - i jest to oparte na więcej niż jednym feedbacku.

 

Trzymajmy się faktów. Ze swojej strony zgłaszałem problem na Phillips 55PUS7303/12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to użytkownik jest po prostu tym [beep] o którym wspominasz bo sam nie potrafi ruszyć 4 liter i zainstalować co innego.  Czeka aż ktoś naprawi za niego wywalając swoje żale w tym czasie zamiast w prosty sposób rozwiązać sobie problem samemu. 

 

Na moich TV to była konieczność, w Philipsie nie da się szafować ustawieniami regionu do woli jak tylko przy pierwszy ustawieniu TV ( potem tylko reset TV zmieni region na stałe )  czyli apki i tak nie zainstaluję dla regionu UK na koncie google z UK. Poza tym przy regionie Polska nie mam dostępu do większości innych aplikacji nieużywanych w polskim regionie.

Prościej jest zainstalować samemu te kilka polskich regionalnych ( HBO MAX, SKYShowtime czy apki operatorów polskich )  których nie mam w sklepie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...