tomekb1976 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ...poczta(at)polsat.com.pl... Jest to adres bodajże kanału Polsat. Sorek21 wspomniał o kanałach Polsat, Polsatu 2, Polsat Play. Sorek21 nie ważne i tak dostaniesz jakąś standardową formułkę, ale za to, jak to nastąpi, to pochwal się nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Oczywiście,jak tylko odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 wysłałem maila z zapytaniem o Viasaty do firmy Viasat. W pierwszym mailu napisali że jest tylko jeden kanał w oferice CP. No to wysłałem jeszcze raz a oto odpowiedź: Kasiu czy masz jaką standardową odpowiedź dla wszystkich , którzy zadają takie pytania.PS dostałaś maila od tego gościa ? haha teraz wiemy jak działają takie firmy jak Viasat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 W sumie mnie to nie dziwi Ta tajemnicza osoba, która pyta swego mentora "Kasię" o pomoc była pewnie nowa w pracy i nacisnęła nie ten przycisk co trzeba Ciekawi mnie, czy od CP ktoś dostał tego typu maila Może trochę odbiegając od tematu, ale czy ktoś otrzymał od CP maila nie standardowego tylko... jakby to określić - "personalnego"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Mi się to zdarzyło, ale temat był dosyć "szczegółowy", więc chyba żadna gotowa formułka im nie pasowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Wysłałem wiadomość w sprawie serialu Drużyna A pod dwa adresy.Tak odpisali: Witam, Emisje seriali na antenie Telewizji Polsat są uzależnione od licencji na te produkcje, które jednak pozostają tajemnicą handlową firmy i dlatego nie mogę udzielić Panu jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy będziemy emitować serial "Drużyna A". Na dzień dzisiejszy, nie jest on uwzględniony w naszych najbliższych planach emisyjnych. Do Działu Kontaktów z Widzami trafia dużo listów z ciekawymi propozycjami programowymi i chcąc pomóc naszym widzom, przekazuję wszystkie Państwa głosy do Działu Handlowego i Działu Planowania Programowego. Proszę śledzić naszą ramówkę w prasie telewizyjnej, gdzie odpowiednio wcześniej przekazujemy nasze propozycje programowe. Pozdrawiam druga odpowiedź: Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat jedynie emituje programy telewizyjne poprzez dekoder i nie ma bezpośredniego wpływu na treść programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak również ogólnodostępnych programów telewizyjnych nadawanych drogą satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich nadawania oraz wersji językowej. Mając powyższe na uwadze prosimy o skierowanie zapytania do nadawcy programu, którego dotyczy zapytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Trzeba wzór wymyślić do TVP i CP w sprawie kanałów tematycznych TVP !!! o viasatach od Viasat: Witam serdecznie, dziękujemy za miłe słowa o naszym kanale:) niestety w najbliższym czasie nie zanosi się na zmiany w tej kwestii. Proponuję, aby zgłosił się Pan z tą prośbą do Cyfrowego Polsatu. Wierzę że może to pomóc. dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszdvbn Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 to odpowiedź na moje pytanie odnośnie cyfrowej jakości tvp1 i tvp2 w cp: Witam Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat nie podaje szczegółów umów zawartych z nadawcami kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 No proszę, jaka odważna odpowiedź ... Czyżby nie polepszyli jakości(brak takiego zapisu w umowie) !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 W tej sprawie to szkoda nerwow do Polsatu,tylko te same regulki wyuczone na pamiec.Pisalem w tej sprawie do TVP ,chodzilo mi czy juz sygnal jest pobierany z Astry czy jeszcze nie ,bo jesli tak to obraz TVP1,2 na Polsacie jest taki dziadoski jak byl.Odpowiedz otrzymalem ,Polsat jest w trakcje zakupu urzadzen do reemisji kanalow TVP z Astry.A wiec trzeba czekac i wierzyc ze nastapi to w miare szybko i doczekamy sie w koncu konkretnego obrazu.Moje marzenie to obraz taki jak ma Polonia na Astrze na 10.862 H byloby super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy179 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Z moich doświadczeń wynika że CP (oczywiście nie tylko on) ma kilkanaście wzorów odpowiedzi. I siedzi sobie przy kompie jeden pracownik, pobieżnie przegląda zapytanie i tylko wysyła odpowiednią formułkę. Na mój gust jest w stanie w ciągu minuty odpowiedzieć kilka razy. Uwierzcie, oni naprawdę maja nas i nasze potrzeby w głębokim poważaniu. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Reasumując wiadomości: - wątpliwe włączenie do oferty kanałów Viasat - opcja VOD - "widmo" - pakiet HD wkrótce - Filmboxy może ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Z moich doświadczeń wynika że CP (oczywiście nie tylko on) ma kilkanaście wzorów odpowiedzi. I siedzi sobie przy kompie jeden pracownik, pobieżnie przegląda zapytanie i tylko wysyła odpowiednią formułkę. Na mój gust jest w stanie w ciągu minuty odpowiedzieć kilka razy. Uwierzcie, oni naprawdę maja nas i nasze potrzeby w głębokim poważaniu. Pozdrowienia. Dokładnie jest tak , jak piszesz . Na koncie ICOK mam podaną inną kwotę ( wyższą )do zapłaty , niż wynika to z umowy . Pisałem 4 ( cztery ) e-maile do ICOK-u z prośbą o skorygowanie w/w błędu , dostałem 4 odpowiedzi tej samej treści <<< kwota abonamentu wynika z zawartej umowy >>> wszystkie identyczne . Po tych odpowiedziach kwota na moim koncie nie zmieniała się . W każdym moim e-mailu wysyłałem załączniki ,, kopia umowy i kopia tabeli opłat , którą przesłał mi CP ,, więc ja , czytając Ich odpowiedzi doszedłem do wniosku , że żaden mój mail nie był dokładnie czytany ( analizowany ) i nie zostało skorygowane moje konto . Nerwy mi puściły , więc napisałem ( dołączyłem całą korespondencję między mną , a CP ) do pani rzecznik z CP , maila z prośbą o interwencję w mojej sprawie , odpowiedz otrzymałem już następnego dnia , identyczna jak 4 poprzednie . Dałem sobie spokój , szkoda moich nerwów . Minęły dwa tygodnie , a kwota do zapłaty na koncie jest nadal błędna . Traktowanie klienta przez CP jest złe , bardzo złe , a nawet powiem , że jest skandaliczne . W ten sposób strasznie psują sobie markę i opinię , opinię jako uczciwego operatora telewizji satelitarnej , która uczciwie i ze zrozumieniem podchodzi do swojego abonenta . Wstyd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XYZ Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Wysłałem tydzień temu maila do CP w sprawie poprawy jakości kanałów TVP1 i TVP2. I dziś otrzymałem szokującą wiadomość: ''Witam. Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat nie podaje szczegółów umów zawartych z poszczególnymi nadawcami. W przypadku problemów z odbiorem kanałów, których dotyczy zapytanie zalecam skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej" A moje pytania brzmiały: Czy kanały będą nadawane z tp Cyfry+ o częstotliwości 10.892 MHz, polaryzacji: H. ? I czy obecnie sygnał TVP1 i TVP2 pobierany jest z anteny naziemnej? Jak zwykle ''gadka - szmatka'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszdvbn Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 nie jest żadną tajemnicą że cp przeklepuje dobrze znane każdemu regułki. ja już je na pamięć znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veritas Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tak jak każda firma Cyfrowy Polsat odpowiada tylko na wygodne pytania, a na inne, dla niego zbyt trudne, albo wcale nie odpowiada, albo tak miesza, że trudno cokolwiek z tego zrozumieć. I oto cała prawda o Cyfrowym Polsacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT_ANTHD Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 W call center CP jak i innych infoliniach pracują ludzie. Są zapewne procedury i standardowe odpowiedzi na pytania zadawane przez abonentów. Dzwoniłem do nich kilka razy i nie miałem problemów z uzyskaniem porady i to nie tylko w sprawie zawieszenia tunera czy braku kilku kanałów. Myślę, że pytania natury "z jakim FEC i PID pójdzie dany kanał lub kiedy przejdzie z transpondera A na B" nie do końca leżą w gestii takiego działu . Zawsze można poprosić o kontakt z działem technicznym, w którym taka odpowiedź może usatysfakcjonować abonenta. Jeszcze jedno rzeczywiście ustawienie anteny leży po stronie abonenta i często jest tak, że mając jakość i moc sygnału 60-70% na jednym kanale na innym może go być zaledwie 40 - a wtedy przeważnie kanał nie świeci. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Szanowny Panie W nawiązaniu do maila wysłanego na adres biuroprasowe@cyfrowypolsat.pl, uprzejmie informuję, że dekoder przekazuje sygnał teletekstu i może Pan korzystać z ww. funkcji za pomocą dekodera teletekstu w TV (jeżeli dekoder jest podłączony przewodem HDMI, wówczas takiej możliwości nie będzie - wynika to ze specyfiki przewodu HDMI). Ponadto informuję, że jest możliwość regulacji głośności z poziomu dekodera (obecnie nie można regulować głośności jeżeli dekoder podłączony jest przewodem HDMI). Jednocześnie informuję, że nie jest obecnie znana data ewentualnej zmiany wersji oprogramowania. ale żal , jest dostępna ale nie przez HDMI, TO PO CO TEN DEKODER JEST HD ??! Chyba żeby przez HDMI oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Ponadto informuję, że jest możliwość regulacji głośności z poziomu dekodera (obecnie nie można regulować głośności jeżeli dekoder podłączony jest przewodem HDMI). Mały ot, ale to chodzi o Echostara HD Bo na pewno nie o Samsunga HD, gdzie regulacja głośności działa bez problemu przy podłączeniu przez HDMI. PS. Zobaczyłem Twój podpis: Echostar DSB-7100 HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Tak chodzi o Echostara HD. Wiecie ja nie mam do niego zastrzeżeń ale czy np. w nboxach można mieć teletekst z wpiętym HDMI ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Tak działą Telegazeta w nboxie po HDMI natomiast w C+ i CP juz nie... Z resztą w CP nawet na Samsungu SD po kablu Euro tez nie chodziło z poziomu dekodera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hasssik Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Telegazeta jak najbardziej na Samsungu HD działa, należy tylko wybrać przekazywanie sygnału z kabla EURO. Na Echostarze HD przez HDMI w ogóle się nie wyświetla, a przez EURO wyświetli się jedynie numer strony i czarne tło, bez zawartości. Dodatkowo warto wspomnieć, że Echostar HD nie pokazuje również na jakiej rozdzielczości aktualnie się znajduje przy zmienianiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszdvbn Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wczoraj było wiele zamieszania że CP w tym tygodniu planuje wielką niespodziankę. Postanowiłem więc zapytać: -Podobno Cyfrowy Polsat w tym tygodniu szykuje dla swoich abonentów jakąś wielka niespodziankę. Czy to prawda? Witam Wyjaśniam, że wszelkie informacje dostępne będą na stronie internetowej www.cyfrowypolsat.pl Zwróćcie uwagę że nie jest to już standardowa odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No ciekawie się to zapowiada może dołączą BBC HD i POLSAT HD !? Lub dekoder HD PVR (DVB-T) ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam Wyjaśniam, że wszelkie informacje dostępne będą na stronie internetowej http://www.cyfrowypolsat.pl Zwróćcie uwagę że nie jest to już standardowa odpowiedź. Prawie Ale i tak strasznie podobne do tego tekstu: "O wszelkich zmianach abonenci będą informowani na ekranach tv, na stronie internetowej oraz w listach [...]" - czy jakoś podobnie Tyle, że tak jest krócej, no i szczegółów za dużo nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.