Skocz do zawartości

Wiadomości i odpowiedzi na emaile z Cyfrowego Polsatu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wysłałem maila z zapytaniem o Viasaty do firmy Viasat. W pierwszym mailu napisali że jest tylko jeden kanał w oferice CP. :D No to wysłałem jeszcze raz a oto odpowiedź: :lol2::lol2::lol2:

 

Kasiu czy masz jaką standardową odpowiedź dla wszystkich , którzy zadają takie pytania.

PS dostałaś maila od tego gościa ?

 

haha teraz wiemy jak działają takie firmy jak Viasat :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie mnie to nie dziwi ;)

Ta tajemnicza osoba, która pyta swego mentora "Kasię" o pomoc była pewnie nowa w pracy i nacisnęła nie ten przycisk co trzeba ;)

Ciekawi mnie, czy od CP ktoś dostał tego typu maila :lol2:

Może trochę odbiegając od tematu, ale czy ktoś otrzymał od CP maila nie standardowego tylko... jakby to określić - "personalnego"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wiadomość w sprawie serialu Drużyna A pod dwa adresy.Tak odpisali:

Witam,

Emisje seriali na antenie Telewizji Polsat są uzależnione od licencji na te produkcje, które jednak pozostają tajemnicą handlową firmy i dlatego nie mogę udzielić Panu jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy będziemy emitować serial "Drużyna A".

Na dzień dzisiejszy, nie jest on uwzględniony w naszych najbliższych planach emisyjnych.

Do Działu Kontaktów z Widzami trafia dużo listów z ciekawymi propozycjami programowymi i chcąc pomóc naszym widzom, przekazuję wszystkie Państwa głosy do Działu Handlowego i Działu Planowania Programowego.

Proszę śledzić naszą ramówkę w prasie telewizyjnej, gdzie odpowiednio wcześniej przekazujemy nasze propozycje programowe.

Pozdrawiam

 

druga odpowiedź:

Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat jedynie emituje programy

telewizyjne poprzez dekoder i nie ma bezpośredniego wpływu na treść

programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak

również ogólnodostępnych programów telewizyjnych nadawanych drogą

satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich nadawania oraz

wersji językowej.

Mając powyższe na uwadze prosimy o skierowanie zapytania do nadawcy

programu, którego dotyczy zapytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wzór wymyślić do TVP i CP w sprawie kanałów tematycznych TVP !!! :jupi:

 

o viasatach od Viasat:

Witam serdecznie,

dziękujemy za miłe słowa o naszym kanale:)

niestety w najbliższym czasie nie zanosi się na zmiany w tej kwestii. :?

Proponuję, aby zgłosił się Pan z tą prośbą do Cyfrowego Polsatu. Wierzę że może to pomóc.

dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W tej sprawie to szkoda nerwow do Polsatu,tylko te same regulki wyuczone na pamiec.Pisalem w tej sprawie do TVP ,chodzilo mi czy juz sygnal jest pobierany z Astry czy jeszcze nie ,bo jesli tak to obraz TVP1,2 na Polsacie jest taki dziadoski jak byl.Odpowiedz otrzymalem ,Polsat jest w trakcje zakupu urzadzen do reemisji kanalow TVP z Astry.A wiec trzeba czekac i wierzyc ze nastapi to w miare szybko i doczekamy sie w koncu konkretnego obrazu.Moje marzenie to obraz taki jak ma Polonia na Astrze na 10.862 H byloby super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń wynika że CP (oczywiście nie tylko on) ma kilkanaście wzorów odpowiedzi. I siedzi sobie przy kompie jeden pracownik, pobieżnie przegląda zapytanie i tylko wysyła odpowiednią formułkę. Na mój gust jest w stanie w ciągu minuty odpowiedzieć kilka razy. Uwierzcie, oni naprawdę maja nas i nasze potrzeby w głębokim poważaniu.

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń wynika że CP (oczywiście nie tylko on) ma kilkanaście wzorów odpowiedzi. I siedzi sobie przy kompie jeden pracownik, pobieżnie przegląda zapytanie i tylko wysyła odpowiednią formułkę. Na mój gust jest w stanie w ciągu minuty odpowiedzieć kilka razy. Uwierzcie, oni naprawdę maja nas i nasze potrzeby w głębokim poważaniu.

 

Pozdrowienia.;)

 

 

Dokładnie jest tak , jak piszesz . Na koncie ICOK mam podaną inną kwotę ( wyższą )do zapłaty , niż wynika to z umowy .

Pisałem 4 ( cztery ) e-maile do ICOK-u z prośbą o skorygowanie w/w błędu , dostałem 4 odpowiedzi tej samej treści <<< kwota abonamentu wynika z zawartej umowy >>> wszystkie identyczne . Po tych odpowiedziach kwota na moim koncie nie zmieniała się .

W każdym moim e-mailu wysyłałem załączniki ,, kopia umowy i kopia tabeli opłat , którą przesłał mi CP ,, więc ja , czytając Ich odpowiedzi doszedłem do wniosku , że żaden mój mail nie był dokładnie czytany ( analizowany ) i nie zostało skorygowane moje konto .

Nerwy mi puściły , więc napisałem ( dołączyłem całą korespondencję między mną , a CP ) do pani rzecznik z CP , maila z prośbą o interwencję w mojej sprawie , odpowiedz otrzymałem już następnego dnia , identyczna jak 4 poprzednie . Dałem sobie spokój , szkoda moich nerwów . Minęły dwa tygodnie , a kwota do zapłaty na koncie jest nadal błędna .

Traktowanie klienta przez CP jest złe , bardzo złe , a nawet powiem , że jest skandaliczne . W ten sposób strasznie psują sobie markę i opinię , opinię jako uczciwego operatora telewizji satelitarnej , która uczciwie i ze zrozumieniem podchodzi do swojego abonenta . Wstyd .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem tydzień temu maila do CP w sprawie poprawy jakości kanałów TVP1 i TVP2.

I dziś otrzymałem szokującą wiadomość: :lol2::lol2::lol2:

''Witam.

Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat nie podaje szczegółów umów zawartych z poszczególnymi nadawcami. W przypadku problemów z odbiorem kanałów, których dotyczy zapytanie zalecam skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej"

A moje pytania brzmiały: Czy kanały będą nadawane z tp Cyfry+ o częstotliwości 10.892 MHz, polaryzacji: H. ?

I czy obecnie sygnał TVP1 i TVP2 pobierany jest z anteny naziemnej?

 

Jak zwykle ''gadka - szmatka'' :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W call center CP jak i innych infoliniach pracują ludzie. Są zapewne procedury i standardowe odpowiedzi na pytania zadawane przez abonentów. Dzwoniłem do nich kilka razy i nie miałem problemów z uzyskaniem porady i to nie tylko w sprawie zawieszenia tunera czy braku kilku kanałów. Myślę, że pytania natury "z jakim FEC i PID pójdzie dany kanał lub kiedy przejdzie z transpondera A na B" nie do końca leżą w gestii takiego działu :D . Zawsze można poprosić o kontakt z działem technicznym, w którym taka odpowiedź może usatysfakcjonować abonenta. Jeszcze jedno rzeczywiście ustawienie anteny leży po stronie abonenta i często jest tak, że mając jakość i moc sygnału 60-70% na jednym kanale na innym może go być zaledwie 40 - a wtedy przeważnie kanał nie świeci. Pzdr :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

 

W nawiązaniu do maila wysłanego na adres biuroprasowe@cyfrowypolsat.pl, uprzejmie informuję, że dekoder przekazuje sygnał teletekstu i może Pan korzystać z ww. funkcji za pomocą dekodera teletekstu w TV (jeżeli dekoder jest podłączony przewodem HDMI, wówczas takiej możliwości nie będzie - wynika to ze specyfiki przewodu HDMI). Ponadto informuję, że jest możliwość regulacji głośności z poziomu dekodera (obecnie nie można regulować głośności jeżeli dekoder podłączony jest przewodem HDMI).

 

Jednocześnie informuję, że nie jest obecnie znana data ewentualnej zmiany wersji oprogramowania.

 

 

ale żal :lol2: , jest dostępna ale nie przez HDMI, TO PO CO TEN DEKODER JEST HD ??! Chyba żeby przez HDMI oglądać :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto informuję, że jest możliwość regulacji głośności z poziomu dekodera (obecnie nie można regulować głośności jeżeli dekoder podłączony jest przewodem HDMI).

Mały ot, ale to chodzi o Echostara HD :?: Bo na pewno nie o Samsunga HD, gdzie regulacja głośności działa bez problemu przy podłączeniu przez HDMI.

PS. Zobaczyłem Twój podpis: Echostar DSB-7100 HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telegazeta jak najbardziej na Samsungu HD działa, należy tylko wybrać przekazywanie sygnału z kabla EURO. Na Echostarze HD przez HDMI w ogóle się nie wyświetla, a przez EURO wyświetli się jedynie numer strony i czarne tło, bez zawartości. Dodatkowo warto wspomnieć, że Echostar HD nie pokazuje również na jakiej rozdzielczości aktualnie się znajduje przy zmienianiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj było wiele zamieszania że CP w tym tygodniu planuje wielką niespodziankę. Postanowiłem więc zapytać:

 

-Podobno Cyfrowy Polsat w tym tygodniu szykuje dla swoich abonentów jakąś wielka niespodziankę. Czy to prawda?

 

Witam

Wyjaśniam, że wszelkie informacje dostępne będą na stronie internetowej www.cyfrowypolsat.pl

 

Zwróćcie uwagę że nie jest to już standardowa odpowiedź. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wyjaśniam, że wszelkie informacje dostępne będą na stronie internetowej http://www.cyfrowypolsat.pl

 

Zwróćcie uwagę że nie jest to już standardowa odpowiedź. :]

Prawie :wink: Ale i tak strasznie podobne do tego tekstu: "O wszelkich zmianach abonenci będą informowani na ekranach tv, na stronie internetowej oraz w listach [...]" - czy jakoś podobnie :] Tyle, że tak jest krócej, no i szczegółów za dużo nie ma :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...