GieKa Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zapytałem czy jeśli teraz zakupię moduł prepaid to mogę go aktywować za pół roku czy za rok. Dostałem konkretną odpowiedź na moje pytanie Witam Dziękuję za zainteresowanie ofertą Cyfrowego Polsatu. Uprzejmie informuję, że aktualna oferta Cyfrowego Polsatu znajduje się na stronie internetowej http://www.cyfrowypolsat.pl Korzystając z poniższego linka może Pan dowolnie skonfigurować pakiety oraz dobrać odpowiadający Panu dekoder: http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-c ... milijny.cp Ponadto wyjaśniam, że opcja pre paid nie jest dostępna w ofercie Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja się też ich pytałem to pomylili prepaid z umową.Niby prepaid ni jest dostępny a Hollex sprzedaje.Ja bym jednak bardziej wierzył Hollex-owi bo konsultatnci w CP sami nie wiedzą dokładnie co jest dostepne choć też się waham czy wziąć prepaid żeby przypadkiem później nie zostać z bezużytecznym modułem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekpa Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Odradzam zakup czegokolwiek w ofercie PREPAID w Cyfrowym Polsacie, po zakupie w APS dekodera prepaid już od miesiąca mam same problemy z tą firmą. Rozmawiałem wielokrotnie z Call Center nie było jednomyślności co do oferty prepaid raz mówili że jest, kiedy indziej że wycofana. Każdorazowy kontakt to 10-20 minut wiszenia na słuchawce. Na proste pytanie o ceny w tej usłudze przysłali mi takiego maila. 'W związku z treścią poniższego maila proszę o ponowne przesłanie zgłoszenia (poprzez formularz kontaktowy) po zalogowaniu do ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/ na dane dekodera, którego dotyczy zapytanie. Jest to niezbędne do jednoznacznej weryfikacji. Odpowiedź zostanie udzielona po otrzymaniu zgłoszenia przesłanego przez ICOK." Wysłałem maila przez ICOK nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, za taką obsługę powinni dostać "czerwoną kartkę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gariwaldi Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Oto moja historia wymiany maili z Cyfrowym Polsatem. Ja: Szanowni Państwo. >> >Piszę ponieważ zarówno od dystrybutorów jak i w Centrum Obsługi Klienta uzyskałem sprzeczne i nie do końca pewne informacje. Jestem zainteresowany Państwa pakietem "mini-max" w cenie 19,90 zł, lecz nie chciałbym korzystać z kolejnego dekodera. W związku z tym mam takie pytania: 1. Czy można podpisać umowę o abonament na pakiet "mini-max' i dzierżawić od Państwa moduł CI? 2. Jeżeli pierwsza opcja jest niemożliwa, to czy mogę zakupić we własnym zakresie moduł Polsatu na zasadzie pre-paid i po 4 miesiącach opłacać pakiet "mini-max" na zasadach pre-paid? 3.Jeżeli druga opcja jest niemożliwa, to czy mogę zakupić we własnym zakresie moduł Polsatu na zasadzie pre-paid i po 4 miesiącach podpisać z Państwem umowę o abonament na pakiet "mini-max" na ten moduł? Jeżeli tak, to na jaki okres muszę podpisać umowę i czy obowiązują mnie wtedy jakieś promocje w postaci darmowych miesięcy? Bardzo proszę o odpowiedź. Z wyrazami szacunku Polsat: Witam Informuję, że aktualna oferta dostępna jest na Infolinii pod numerem 0-801-08-08-08, pod adresem http://www.cyfrowypolsat.pl bądź bezpośrednio w punkcie dystrybucyjnym Cyfrowego Polsatu. Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A Ja: Szanowni Państwo. Czytając Państwa odpowiedź na moje zapytanie mailowe mogę wyciągnąć tylko jeden wniosek. Nie czytają Państwo maili, a tylko wysyłają do każdego zainteresowanego standardową formułke. Gdyby ktoś przeczytał moje pytania to nie odpowiadał by w taki sposób. Piszę przecież wyraźnie, że zarówno od dystrybutorów jak i w Centrum Obsługi Klienta uzyskałem sprzeczne i nie do końca pewne informacje. Dlatego zdecydowałem sie napisać do Państwa z nadzieją na uzyskanie konkretnej odpowiedzi. Przykro, że tak poważna firma( a przynajmniej chcąca za taką uchodzić) w ten sposób traktuje swoich potencjalnych klientów. Jeżeli zależy Państwu tylko na klientach z abonamentem od "Familijnego" wzwyż to należy zlikwidować niższe pakiety i problem zniknie. Historię naszej korespondencji opiszę na forum sat kuriera aby przestrzec potencjalnych klientów. Z poważaniem. Polsat: Witam Wyjaśniam, że aktualne oferty dostępne są na Infolinii pod numerem 0-801-08-08-08, pod adresem http://www.cyfrowypolsat.pl bądź bezpośrednio w punkcie dystrybucyjnym Cyfrowego Polsatu. Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A Nie wiem śmiać się czy płakać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Twój mail tylko potwierdza kto siedzi na infoliniach, zero czytania maili ze zrozumieniem i słuchania klienta. Nie dbają o stałych klientów nie dbają o tych co mają niższy abonament, najważniejsze żeby tylko złapać jak najwięcej nowych abonentów. Tak nie wiadomo czy to jest jeszcze śmieszne czy już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Ludzie to są standardowe odpowiedzi które lecą tak naprawdę z automatu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwares Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 witam czy wam tez CP nie odpisuje na e-maile bo mi nawet nie odpisuje tylko raz odpisał a potem jak chciałem się coś jeszcze zapytać to jeszcze nie odpisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Mi wczoraj odpisali na temat wymiany dekodera SD na HD. Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że oferta podmiany na dekoder HD jest w trakcie przygotowania. Skontaktujemy się z Panem w celu przedstawienia oferty bezpośrednio po jej przygotowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 witam czy wam tez CP nie odpisuje na e-maile bo mi nawet nie odpisuje tylko raz odpisał a potem jak chciałem się coś jeszcze zapytać to jeszcze nie odpisali No mi też już teraz nie odpisuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat cały czas prowadzi działania, które mają na celu poszerzenie i wzbogacenie oferty programowej o nowe kanały telewizyjne oraz radiowe. O wszelkich zmianach w ofercie programowej Klienci Cyfrowego Polsatu będą informowani na bieżąco na ekranach odbiorników telewizyjnych, a także drogą telefoniczną lub listowną. ...to odpowiedź na moje pytanie dołączenia tvp sport Taką samą odpowiedź dostałem pytając się o TVN Warszawa, Edusat,Patio czy Rebel.tv a także te które jeszcze u nich nie ma nie ma tzn. TVN CNBC Biznes oraz Universal,Sci fi channel,ID,iTVN,TVP HD,TVP Historia,Eska tv,TV Trwam,History Channel.Orange Sport,Ale Kino,Hallmark,Orange Sport Info, Movies24,Travel,Nat Geo Wild,paczka Filmbox,Discovery Historia, National Geographic, czy też kanały własne innych platform np: nSport. Chciałbym się też zapytać czy jest szansa na wprowadzenie bardziej uporządkowanej listy kanałów oraz przesunięcie Tele 5,Pulsu,TVP Polonii i TVP Kultura na wyższe pozycje. Później pytałem się o dodanie softu usprawniającą korzystanie z teletekstu z poziomu telewizora oraz o sortowanie i układanie kanałów na moim dekoderze czyli Mini nie tylko kanałów od 500 w górę i zapisywanie zrobionych ustawień jako fabryczne. Tu odpisali że pracują nad tym ale tak odpowiedzieli na mój list w sprawie usunięcia kopii kanałów grupy Polsat : Witam Uprzejmie informuję, że poniższe nie jest możliwe. Nadmieniam, że stacje telewizyjne grupujemy według kategorii tematycznych. Jak widać samolubstwo bierze góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pytałeś się o Ale Kino To trzeba było odrazu spytać się o paczkę Canal+, czy będzie w CP i w jakiej cenie To samo nSport - i jeszcze pewnie w wersji HD Travel Ten Travel Channel Przecież jest w CP. No i na koniec zostawiłem koronne: iTVN Z tego co kojarzę, to tego kanału nawet abonenci n-ki nie mogą oglądać, a ty chcesz go w CP Rozumiem, że można marzyć na temat niektórych kanałów, że może kiedyś pojawią się w CP, ale, żeby marzyć o praktycznie niemożliwym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jeżeli chodzi o Ale Kino to mógłby się pojawić w końcu chyba nie należy do grupy tych "Premium" co do Travel'u to jego chyba nie ma w CP a jeśli jest to dobrze bo mają 1 kanał z głowy. Co do iTVN to on chyba jest na n bo widziałem go na liście transportera skąd ten kanał nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kanał Ale Kino jest tworzony przez Canal+, tak samo jak cała paczka Canal+ oraz takie kanały, jak: Kuchnia TV, DOMO, Mini Mini, Zig Zap, czy Planete, więc jeśli paczka Canal+ nie pojawi się w ofercie konkurencji, to jakie szanse ma na to Ale Kino Travel Channel jest w ofercie CP (w ofercie CP nie ma kanału Discovery Travel&Living), więc świadczy to, o tym, że albo wogóle nie masz CP, albo nie wiesz jaką ofertę programową ma platforma CP iTVN: masz tu dwie strony: 1. http://pl.kingofsat.net/pack-n.php i 2. http://www.tvn.pl/static/howtoconnect#84121538 i wskaż coś co by wskazywało na obecność kanału na transponderze TVN-u/ITI lub w ofercie n Edit: Ok, zobaczyłem w innym temacie, masz CP od 8 czy 9 stycznia, ale 2 tygodnie to już dużo, żeby zapoznać się mniej więcej z ofertą CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Co do iTVN to przyznaje patrzyłem na wykaz z Satkuriera z kwietnia ubiegłego roku. A co do Travel to mogłem go przeoczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Uprzejmie informuję, że Cyfrowy Polsat cały czas prowadzi działania, które mają na celu poszerzenie i wzbogacenie oferty programowej o nowe kanały telewizyjne oraz radiowe. O wszelkich zmianach w ofercie programowej Klienci Cyfrowego Polsatu będą informowani na bieżąco na ekranach odbiorników telewizyjnych, a także drogą telefoniczną lub listowną. ...to odpowiedź na moje pytanie dołączenia tvp sport Jak zapytasz się o dowolny kanał czy dodadzą to wszystkim odpisują to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Ja bym tą regułkę zmienił na ZASTĘPUJĄ, a nie wzbogacają, choć niby NG Wild dodali, zawsze to coś szkoda, zabierają kanały za nie wstawiają inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Pozostawię bez komentarza, kwestia terminu zwrotu dekodera. Gość mi napisał e-maila, z którego wynika, że przekroczyłem termin zwrotu dekodera. (data zakończenia kontraktu 18.02) Godzinę wcześniej rozmawiałem telefonicznie z innym gościem, który do mnie dzwonił w sprawie wypowiedzenia i ustaliliśmy że może wczoraj zamknąć kontrakt nie czekając do 18.03. Czuje się jak w cyrku. Uprzejmie informuję, że odpowiedź w przedmiotowej sprawie została Panu udzielona w poprzednim emailu. Mam pytanie, czy zapoznał się Pan z problemem który przedstawiłem? Odpowiedź sugeruje automat albo bezczelność. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Napisałem do rzeczniczki Cyfrowego Polsatu ws. kanału TVP HD i TVP Historia oraz innych, a także jaki był powód nie dołączenia TVP HD przed Mundialem i odpowiedziała mi to: Szanowny (mój podpis), TVP HD jest jednym z kanałów, z którymi współpracy nie wykluczamy. Powody niewłączenia go do oferty przed tegorocznym Mundialem są jednak wewnętrzną sprawą spółki. Pozdrawiam, Olga Zomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja tez dzisiaj pisalem do CP w sprawie TVP HD, jestem ciekawy co odpowiedza. Mysle ze to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja napisałem to wczoraj i już dzisiaj dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Aha, czyli współpracę z kanałem TVP Historia wykluczają... A można wiedzieć o jakie inne kanały się jeszcze pytałeś? Mam nadzieję, że nie zmyśliłeś tego całego maila od p. Zomer. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nie nie zmyśliłem. A dzisiaj jeszcze napisałem do TVP. Nie pytałem się o konkretne kanały, tylko tak ogólnie. A to jest co napisałem do Cyfrowego Polsatu: Witam! Czy do Cyfrowego Polsatu dojdzie kanał TVP HD jeszcze w czasie Mistrzostw Świata w RPA 2010, czy już nie ma takiej szansy? A jeżeli doszedłby TVP HD to, czy śladem operatora kablowego UPC wejdzie także i TVP Historia? Proszę jeszcze odpowiedzieć mi dlaczego TVP HD nie doszedł do CP przed Mundialem. Proszę, aby odpowiedź nie była taka jak wszystkie, np. "(...)ciągle próbujemy poszerzyć ofertę Cyfrowego Polsatu...". Żądałbym, aby odpowiedź była wręcz wyczerpująca i prawdziwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tez chcialem napisac do TVP ale sobie odpuscilem bo nie moglem znalezc emaila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_96glin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Do rzecznika jest taki: stanislaw.wojtera@tvp.pl lub rzecznik@tvp.pl (przepraszam, że nie w temacie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ale wiecie co. Polsat sam się poniżył proponując wzięcie tego kanału za astronomiczną kwotę... 0 zł. Jakby coś normalnego zaproponowali (jak UPC, C+, TP) to kanał na pewno byłby już w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.