Dr.STech Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 a kiedy ostatni raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) Z tydzień temu. Od tego czasu po prostu nie podłączam go do internetu. Edytowane 4 Października 2022 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 To podłącz, sprawdź, jak nie ma to wyślij uprawnienia... To naprawdę chwila. Znacznie mniejsza niż nasza tu dyskusja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Dr.STech napisał: To naprawdę chwila. Znacznie mniejsza niż nasza tu dyskusja. No nie była to taka krótka chwila kiedy trzeba było przywracać go do ustawień fabrycznych po każdym takim sprawdzaniu Niemniej sprawdziłem dziś wieczorem, internet jest, kanały nie zniknęły więc wygląda na to że rozwiązali ten problem. Lepiej późno niż wcale. Edytowane 5 Października 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 8 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2022 (edytowane) Da sie wystartowac ten cudowny sprzet bez satelity? na pierwszy rzut oka wyglada ze nie dostane sie do nagran jesli nie podepne kabla antenowego - przenioslem dekoder do drugiego pokoju z nagranym meczem w 4k i nie ma opcji zeby obejrzec jesli tam nie ma kabla antenowego z hot birdem ? ( ktory najwyrazniej jest potrzebny tylko po to zeby dekoder ruszyl ? ) Edytowane 8 Października 2022 przez pieczarra88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 8 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2022 Da się jeśli dekoder podłączysz do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 (edytowane) Wczoraj trochę potestowałem nagrywanie i jak się można było spodziewać na razie pełno błędów w sofcie. Zadałem nagrywanie 3 pozycji z rzędu, kazde z dokładką 5 minut przed i po czasie z epg. Pierwsza pozycja nagrała się bez 5 ostatnich minut (na końcu był błąd o konflikcie nagrań) druga pozycja była nagrana cała ale był czarny ekran, trzecia pozycja nagrała się w całości. Po ustawieniu aby nagrywał tylko czyste pozycję z epg, bez dokładek 5 minut przed i po nagrał 3 kolejne pozycje bez żadnych problemów. E: Trochę offtopic. Userze, który bezczelnie skopiowałeś moj opis problemu i wkleiłeś to na grupie c+ jako swój opis. Na przyszłość zmień chociaż parę słów, żeby nie było to tak bezczelne. Pozdrawiam Edytowane 9 Października 2022 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 A da się oglądać na nim kanały tv bez kabla antenowego. Chodzi o kanały które są w online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 15 godzin temu, Dr.STech napisał: Da się jeśli dekoder podłączysz do internetu. Spróboje jeszcze raz w takim razie po hard resecie kolejnym urzadzenia - na razie mimo podlaczenia do internetu caly czas pojawia sie plansza zniszczenia z konfiguracja sygnalu antenowego i jak nie podlaczysz kabla z sygnalem hot bird to zapomnij o przejsciu dalej. 3 godziny temu, szczepaniu napisał: A da się oglądać na nim kanały tv bez kabla antenowego. Chodzi o kanały które są w online Raczej nie bo na razie nie ma apki canal+online live tv w tym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Tam masz przycisk pomiń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 (edytowane) 16 godzin temu, Dr.STech napisał: przycisk pomiń. Nie wiem czy wy mnie trolujecie - nie ma takiego przycisku i podlaczenie do internetu tez nic nie zmienia - masz ustawic antene albo mozesz ewentualnie odlaczyc od pradu i popatrzec w sciane takie sa alternatywy . Edytowane 10 Października 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Odpinany antenę, restartuje dekoder i po 2 minutach mam ekran z komunikatem o braku sygnału, a na dole przycisk "pomiń aktywację". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 (edytowane) 14 godzin temu, Dr.STech napisał: i po 2 minutach mam ekran z komunikatem o braku sygnału, a na dole przycisk "pomiń aktywację". Niestety jestes w bledzie albo masz inny soft z czego raczej to drugie nie mozliwe. Edytowane 10 Października 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 E.1.0.73, a ty jaki masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2022 Czy ktoś też ma ten problem z replay tv, że obraz jest taki jakby postrzępiony? W c+online z przystawki obraz jest podobnej jakości jak na sat, natomiast na dekoderze na opcji replay tv, która de facto jest tym samym co c+ online obraz na transmisjach z odtworzenia jest taki poszarpany, jakby co druga linia pikseli była lekko przesunięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 (edytowane) Miał ktoś problem że rozdzielczość 4k nie chce się właczyć ( resetuje sie dekoder lub zacina albo po jakims czasie zastanowienia czyli czarnego ekranu wraca do 1080 i 2160 nigdy nie wskakuje ) ? ( dodam że nagle bo wcześniej działała) Próbowałem już chyba wszystkiego... za chwile mecz i 4k nie działa a to był jedyny powód pakietu sportowego i wzięcia tego szrota od nich... w poniedziałek go wymienie w punkcie ale juz bedzie po meczu... Edytowane 16 Października 2022 przez pieczarra88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Kabel HDMI do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Witam, od kilku dni niestety posiadam ten dekoder. C+ nakłoniło mnie do wymiany z uwagi na wymianę wszystkich starych dekoderów, doszła opłata 10 zł miesięcznie. Mój stary dekoder to NBOX HDTV Recorder z dyskiem 500G. Pierwsze zauważone problemy to: - słaby obraz, rozmyty, jasny, na naziemnej mam lepszy obraz! Rozdzielczość na 4K czy FULHD jest identyczna, tak samo zły obraz. - poziom i jakość słabsza na tym dekoderze 80% na 50%, na NBOX miałem obie anteny: poziom 96% i jakość 80%. - program TVP2 nie odbiera i tnie się! Ogólnie słaby ten dekoder, jesteśmy z żoną bardzo rozczarowani tym super nowym dekoderem, jak uda się to oddać to go oddamy! Podsumowując , obraz jest gorszy, gorszy wygląd dekodera, system jest na tym samym poziomie, nie ma sensu zmieniać na ten dekoder! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Nie ma na razie żadnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 (edytowane) 15 godzin temu, connor07 napisał: Ale powiedz skąd masz tą informację? , bo gość na infolinii C+ tłumaczył nam że trzeba wymienić! , nie ma innej możliwości! Edytowane 17 Października 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 (edytowane) A przedłużałeś umowę czy jesteś w trakcie? Jeśli jak twierdził konsultant nie ma innej możliwości to powinien zaoferować dekoder za 0 zł, choćby wifiboxa. Edytowane 16 Października 2022 przez connor07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 6 godzin temu, Dr.STech napisał: Kabel HDMI do wymiany Niestety to byłaby bajka gdyby chodziło o kabel testowałem różne i 2.0 i 1.4 i żaden nie działa a na innych urządzeniach działają.. magia szrotu canal+. Do wymiany na inny ktory moze jakos cudownie ruszy albo najlepiej moduł CAM jak wybłagam na kolanach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Godzinę temu, connor07 napisał: A przedłużałeś umowę czy jesteś w trakcie? Jeśli jak twierdził konsultant nie ma innej możliwości to powinien zaoferować dekoder za 0 zł, choćby wifiboxa. Przedłużałem umowę kilka miesięcy temu, konsultant powiedział że innych dekoderów już nie ma!!! , i że musimy mieć ten nowy! Jutro to wyjaśnię! Mamy przecież 14 dni na odstąpienie od umowy! Niech zabierają ten badziew! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Chciałeś nowy dekoder czy sami Ci zaproponowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 10 godzin temu, Dr.STech napisał: Kabel HDMI do wymiany Jedyne co mi przychodzi do głowy to może coś w stylu iphone MFI certyfikatu jest potrzebne że np musi być kabel za 300zł z certyfikatem ale wątpię żęby taki zacofany niedopracowany szrot wmuszany na siłe każdemu Januszowi wymagał czegoś takiego tymbardziej że nigdzi nie było takiego info i też na ekranie nie wyskakuje taki komunikat po wybraniu rozdzielczośći 2160p tylko czarny ekran i zawieszanie się lub ew resetowanie po jakiśm czasie. W trakcie jak się zawiesza jest czarny ekran i miga szybko dioda z przodu dekodera niebieski-czerwony na zmianę - nie powiem sprzęt robi wrażenie bezproblemowe oglądanie gran derbi i ligi angielskiej w 4K zapewnia Canal+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.