Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi


Witam, proszę o kontakt na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl w celu sprawdzenia możliwości zmiany Twojego kontraktu. Proszę o podanie w wiadomości mailowej preferowanego pakietu oraz danych identyfikacyjnych: imienia i nazwiska właściciela usługi, numeru karty dekodera, na której chciałbyś wprowadzić zmiany oraz numeru kontaktowego. Konsultant zweryfikuje status Twojej umowy w systemie, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i poinformuje o dostępnych wariantach zmian warunków.

Taa, ten konsul zaproponuje ofertę nic nie wartą. Prosta i skuteczna metoda to wypowiedzenie umowy. I tak 80% tych kanałów to śmieci z reklamami, a więc za rodzinny HD za 5 zł to optymalna kwota

Edytowane przez maly1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze rozumiem, że posiadając Premium Max (za 99.99 PLN) i chcąc do tego dobrać kanały PSP, trzeba przedłużyć umowę o 36 miesięcy i podnieść opłatę miesięczną do 110 PLN? Nie interesuje mnie pakiet Rozrywka HD.

Edytowane przez przemm82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Użytkowników.

Mam pytanie, bo wydaje mi się, że przespałem czas na złożenie wypowiedzenia. Umowę przedłużałem 12.12.2017 na okres 12 miesięcy, z czego 3 darmowe. Pakiet Premium Max. Czy powinienem wysłać już wypowiedzenie, czy jest za wcześnie? Widzę, że trochę jest obecnie zamieszania w związku z Polsat Sport Premium. Czy ktoś może napisać, co obecnie oferuje CP dla stałych abonentów? Jak wygląda przedłużenie na Premium Max lub Premium Max z Polsat Sport Premium? Czy faktycznie nie ma opcji zakupu pakietu bez Rozrywki HD? Jakie są obecnie możliwe długości umowy przy przedłużeniu? Czy jest możliwość zejścia przeze mnie na niższy pakiet? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

W sumie takiej odpowiedzi moglem się spodziewać :). Po prostu nie miałem czasu przeczytać wielu odpowiedzi. Jak znajdę czas to poczytam. Jakby jednak znalazł się ktoś miły kto by pomógł mi zaoszczędzić czas to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam i dziękuję za te forum. Jest na prawdę pomocne i często bardzo fachowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)Czy oferta na Rodzinny za 5 zł/msc w umowie 24/3 jest dostępna na 6 miesięcy przed końcem umowy i z wysłanym wypowiedzeniem? Ostatnio, nieco ponad pół roku temu(mając opisywaną sytuację) jeden z konsultantów DUK włączył mi taką ofertę, po czym jakiś czas później dzwoni inny konsultant nie wiedząc nic o przedłużeniu umowy i zarzeka się, że taka oferta jest możliwa, ale kiedy jest mniej miesięcy do końca umowy. Jak więc jest?

2)Rozumiem, że w przypadku LM nie ma i nie będzie czegoś takiego jak podczas EURO 2016, kiedy przy przedłużeniu umowy bez darmowych miesięcy i bodajże na 24 miesiące otrzymywało się je za darmo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)Czy oferta na Rodzinny za 5 zł/msc w umowie 24/3 jest dostępna na 6 miesięcy przed końcem umowy i z wysłanym wypowiedzeniem? Ostatnio, nieco ponad pół roku temu(mając opisywaną sytuację) jeden z konsultantów DUK włączył mi taką ofertę, po czym jakiś czas później dzwoni inny konsultant nie wiedząc nic o przedłużeniu umowy i zarzeka się, że taka oferta jest możliwa, ale kiedy jest mniej miesięcy do końca umowy. Jak więc jest?

2)Rozumiem, że w przypadku LM nie ma i nie będzie czegoś takiego jak podczas EURO 2016, kiedy przy przedłużeniu umowy bez darmowych miesięcy i bodajże na 24 miesiące otrzymywało się je za darmo?

 

Obecnie posiadam pakiet Premium Max + multiroom, do końca umowy mniej niż 6 miesięcy. Jaką ofertę mogę wynegocjować (zarówno w opcji bez i z pakietem Polsat Sport Premium)?

Oferty dobierane są indywidualnie w związku z czym, polecam wysłać maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl podając: dane właściciela usługi, numer karty dekodera, numer telefonu, termin kontaktu. Konsultant do Ciebie oddzwoni, przedstawi możliwe rozwiązania oraz odpowie na wszelkie pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia w sierpniu będę miał 6 miesięcy do końca umowy( poprzedni aneks 15/3)  pakiet Familijny Max HD+ Sport HD+ film HD+Cinemax + eleven+ multiroom z evo za 5zł obecny koszt to 79.99.
Z tego c widzę to w sierpniu będzie najlepszy moment na aneks do umowy 
Chciałbym zejść z opłaty czynszowej za evo i dokupić Polsat sport premium czyli 24/6 -6 gratis= 18 miesięcy bez czynszu za evo obecnie wychodziłoby 74,99+30zł za PSP czyli teoretycznie 105zł czy da się jeszcze coś ugrać i czy naprawdę za każdym razem muszę uśmiechniętej Pani składać wypowiedzenie tylko po to żeby dostać  lepsze warunki? 

Ps. chciałbym jeszcze zrezygnować z pakietu Cinemax ale chyba nie ma takiej możliwości       

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużałem ostatnio umowę na ten sam pakiet co Ty masz (fam max +sport+film+cinemax+eleven+multiroom+dodatkowo OTG i PSP opcja 24/6) za cene 85 zł czyli z czynszem za evo miałbyś to pewnie za 90 zł, bo czynszu z tym pakietem chyba nie da sie pozbyć.

Edytowane przez sapcio7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...