Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@czerstwy

 

Nie wiem na czym by stanęło przy podpisywaniu umowy, ale zgodnie z tym co mówili jest dokładnie tak jak napisałem. Mówiłem, że Evobox, którego mam kiepsko już działa i bez problemu chcieli go wymienić. Z drugiej strony może miała to być normalna wymiana gwarancyjna, której dokonuje się przecież w takim punkcie. Mam nawet wszystko rozpisane na ulotce z punktu CP.

Edytowane przez otasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może namieszałem, albo źle zrozumiałeś. To dotyczyło oferty 24/6, która była oferowana mi za 90 zł. W rozmowie, którą odbyłem dwa dni temu, na hasło multiroom z 24/6 robiło się 24/4. Dzisiaj powiedział, że oferta nie jest już aktualna i z multiroomem może być tylko 24/3 i to bez Elevenów, o czym wcześniej nie wspominał.

Tak jak mówię, był taki zakręcony, że można było się pogubić. Wszystko co mówił zapisywałem na bieżąco na kartce, a jak prosiłem żeby coś powtórzył to mówił już coś zupełnie innego i jeszcze się tłumaczył, że jest cały dzień w pracy i już mu się miesza :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Otaasz - kombinujesz, kombinujesz i w końcu przekombinujesz. Najpierw się zdecyduj co chcesz, potem negocjuj. Za dużo powiedziane - konkretnie mówisz co chcesz. Wszystko masz tutaj na tacy podane i nie potrafisz zrobić z tego użytku. Zdecydowana większość z nas tutaj piszących, przedłużenie umowy załatwia z tym co chcemy w ciągu jednej rozmowy z DUK, zwykle nie trwającej więcej niż 10 minut. Jednocześnie anulując 5-6 miesięcy dotychczasowej umowy.

Skoro okres podstawowy umowa Ci się kończy 5 kwietnia 2018r., to już wydałeś 400zl (5 x 80zl), których nie musiałeś.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

Na czym niby polegają te kombinacje? Koleś przedstawia mi pełną ofertę z multiroomem i bez po czym jak chcę z multiroomem, to okazuje się że jednak oferta nie jest taka jak mówił i coś z niej wylatuje. To raczej konsultant wprowadził mnie w błąd i opieram się na błędnej ofercie.

 

@czerstwy

Może i ciekawe. Nie wymyśliłem sobie tego, tak mi powiedzieli i tyle. Zresztą w "salonie" zaoferowali to samo tyle, że w opcji na 29/6. Koleś w salonie mówił coś, że robi to naokoło. Nie wybiera pakietu Premium Max, tylko oddzielne pakiety. Nie wiem jak to jest, nie wnikałem, rozpisał mi dokładnie co będzie i w jakiej cenie na ulotce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla Ciebie nadal widzę nie istnieje świat poza telewizją i na forum każdego z operatorów wylewasz swoje "mądrości".

Konsultant w pierwszej rozmowie wprowadził mnie widocznie w błąd, a Ty nawet nie wiem jaką chcesz do tego teorię dorobić. Wymyśliłem sobie te 90 zł w jakim celu?

Mówię dokładnie, że zapisuję wszystko co usłyszę od konsultanta i wiem co słyszałem. Ale dobra dziękuję serdecznie za nieocenioną pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zadzwoniłem do CP gdyż przeszedłem ze swoją umowa na TV na czas nieokreślony.Zaoferowano mi za pakiet premium umowę na 24 miesiące wraz z multiroomem na 70zl za 6 miesięcy a potem 100(wraz z usługą CP GO) Czyli dzis piszę wypowiedzenie może to coś zmieni.Ale dowiedziałem się innej ciekawej rzeczy gdyż zapytałem o ofertę na przedłużenie umowy na internet.Obecnie płacę 24zl za ofertę 60gb z z udostępnionym routerem od CP.Oferta byla juz 2 razy rabatowana za pierwszym razem 50%(smart dom)a potem o ile pamięc mnie nie myli 10% za przedluzenie.Dziś z nadzieją o jakieś fajne warunki dowiedzialem sie że od 14 lutego Smart Dom zmienil się i z dniem 20marca gdy konczy się mi umowa będe płacił...uwaga 44zl ...Bo nie ma rabatu już 50%tylko 10%...Dla mnie jakaś porażka.Czy podpowie ktoś co mam w tym momencie zrobić?Pozdrawiam

 

Nie ma takiej możliwości. Albo źle zrozumiałeś albo ktoś Cię źle poinformował. Jeśli masz 60G to domyślam się że masz 20% rabatu a nie 10% tak jak piszesz, ponieważ pakiet kosztował zawsze 59.99zl-20%=48zl, 48 zl-50%=24 zł o. To jest Twój abonament. Więc jak umowa przejdzie na czas nieokreślony to nie będziesz mail tylko rabatu 20% ale smart dom zostaje dopóki będziesz miał podstawę do otrzymywania rabatu i nie zmienisz warunków umowy na internet czyli będziesz płacił 30 zł.

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

@Swojądrogą - czy coś się zmieniło od 14 lutego w promocjach dla obecnych abonentów? Pytam, bo od dwóch dni mam 6 miesięcy do końca umowy: pakiet rodzinny + sport + czynsz za 45zł. Dziś DUK (22-212-71-37) oznajmił mi, że nie ma już tejże promocji. Umowa na wypowiedzeniu.Pani twierdzi, że od 14 lutego tego pakietu  nie ma i jedynie co mi może zaproponować, to cofniecie wypowiedzenia i przejście na czas nieokreślony umowy.

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Umowa kończy mi się za 3 miechy. Aktualnie posiadam

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD,katalog treści online

Dekoder evobox czynsz 5zl. Płaciłem 65 przez 2 lata, w tym miałem 6 miesięcy za free.

 

Nie składałem jeszcze wypowiedzenia ,a dziś konsultant zadzwonił i przedstawił ofertę.

To co aktualnie posiadam plus dobrałem eleveny. Umowa na 24 miechy 9 miesięcy za 50zl. Reszta 75 po 9 miesiącach muszę wyłączyć pakiet VOD. Proponował jeszcze 29miesiecy w tym 6 za free. Lub 15w tym 4 za 50.

 

Czy mogłem ugrać coś lepszego ? Czy to 24/9 co wziolem to standard. Niby 5zl taniej eleveny.

 

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Umowa kończy mi się za 3 miechy. Aktualnie posiadam

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD,katalog treści online

Dekoder evobox czynsz 5zl. Płaciłem 65 przez 2 lata, w tym miałem 6 miesięcy za free.

 

Nie składałem jeszcze wypowiedzenia ,a dziś konsultant zadzwonił i przedstawił ofertę.

To co aktualnie posiadam plus dobrałem eleveny. Umowa na 24 miechy 9 miesięcy za 50zl. Reszta 75 po 9 miesiącach muszę wyłączyć pakiet VOD. Proponował jeszcze 29miesiecy w tym 6 za free. Lub 15w tym 4 za 50.

 

Czy mogłem ugrać coś lepszego ? Czy to 24/9 co wziolem to standard. Niby 5zl taniej eleveny.

 

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

 

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD,+Eleven Sports kosztuje 70 zł m-cznie, więc pod względem cenowym różnicy nie ma- tylko że dają miesiące gratis w umowie 12/3, 15/3, 24/6, 29/6 i ta zniżka przyznana jest niższa niż w wersji umowy z miesiącami gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...