dzialduk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @james_b VOD możesz zamienić na kanały Eleven, cena pozostanie 69,99zl a VOD będziesz miał tylko na okres promocyjny. Napisałem Ci wiadomość, widzę że ciężko idzie Ci się dogadać więc odezwij się a pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keisyzrk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 A czy przy Premium Max da się zejść z ceny multiroomów?Czy konsultant widzi długość innych umów w programie Smart Dom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Jeśli obecnie masz płatny Multiroom to przy przedłużaniu umowy nadal pozostanie on płatny, raczej w tej samej wysokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @keisyzrkTak, oczywiście konsultant widzi długość innych umów zawartych w ramach smartdomu.A co do ceny multiromow to zależy, ale jeżeli miałeś multiroom za 10 zł to na pewno możesz dostać go za 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam, obecnie umowa 15/3 od 25.11.2016: Familijny HD 39,99 + Multiroom 10zł + czynsz za Evoboxa 10zł = 59,99. 1. Zawsze mam problem z momentem wypowiedzenia Umowy - 3 czy 6 miesięcy przed zakończeniem Umowy? 2. Przeglądnąłem ostatnie strony wątku i powinienem dostać 12/3? 3. Rozumiem, że opłaty za dzierżawę Evoboxa oraz Multiroomu nie da się zmniejszyć (a może da się np. przy podwyższenie abonamentu - jeśli tak to jakiego?)? Pozdrawiam, Maciej Loret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Teoretycznie umowę możesz wypowiedzieć nawet w dniu jej zawarcia/przedłużenia. W treści wypowiedzenia należy oczywiście wyraźnie zaznaczyć, że umowa ma się zakończyć z końcem okresu podstawowego określonego w umowie. W przeciwnym razie operator naliczy karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy ze strony abonenta. W praktyce to wypowiedzenie najlepiej składać na 6 miesięcy przed końcem umowy. Dopiero wówczas pojawiają się dobre oferty przedłużeniowe, które to na bieżąco są przedstawiane w niniejszym wątku. Liczba gratisowych miesięcy przy przedłużaniu umowy jakiś czas temu została przez Cyfrowy Polsat zmniejszona z 5 do 3 (bez wymiany dekodera) i z 3 do 1 (z wymianą dekodera) przy umowach 12-to i 15-miesięcznych. Pozostałe zasady, np. długości umów, pozostały bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 W praktyce to wypowiedzenie najlepiej składać na 6 miesięcy przed końcem umowy. Dopiero wówczas pojawiają się dobre oferty przedłużeniowe, które to na bieżąco są przedstawiane w niniejszym wątku. O tę informację mi chodziło, dziękuję. A co z pozostałymi pytaniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Jeśli obecnie masz umowę na 15 miesięcy lub dłuższą to teraz spokojnie dostaniesz umowę na 12 miesięcy, w tym 3 miesiące gratis, jeśli nie wymieniasz przy tym dekodera na inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Dziękuję ponownie. A co z ostatnim pytaniem? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) @maciej Loret teraz jest oferta na 24/3 pakiet Familijny 19,99zl+ multiroom 10zl+ Evobox 10zl= 39,99zl.( ta oferta będzie dostępna 4 miesiące przed koncem) Ewentualnie możesz zostać przy warunkach jakie masz jeżeli chodzi o cenę i ten najkrótszy aneks 12/3. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez dzialduk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @Maciej Loret Na twoje ostatnie pytanie jest mi już trudno odpowiedzieć, gdyż ja akurat nie jestem w takiej sytuacji. Ja zarówno za najem dekoderów (a właściwie jednego modułu CAM i jednego dekodera) oraz za samą usługę Multiroom od samego początku bycia w Cyfrowym Polsacie nie płacę nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Ewentualnie możesz zostać przy warunkach jakie masz jeżeli chodzi o cenę i ten najkrótszy aneks 12/3. Gdzieś w wątku mignęła mi informacja, że można którąś z opłat zmniejszyć/znieść w przypadku droższych pakietów. Pytanie o ile i jakich (interesują mnie raczej programy dla dzieci, rozrywka, filmy niż sport)? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Maciej Loret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Ewentualnie za pakiet wyższy Familijny Max HD + multiroom + Evobox zapłacisz 49,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Gdzieś w wątku mignęła mi informacja, że można którąś z opłat zmniejszyć/znieść w przypadku droższych pakietów. Pytanie o ile i jakich (interesują mnie raczej programy dla dzieci, rozrywka, filmy niż sport)? Czynsz zostaje. Aby się go pozbyć musisz zdać przy przedłużeniu obecny dekoder i wziąć nowy w ofercie bez czynszu (płacisz aktywację i masz mniej miesięcy gratis). Opłacalność tego ruchu jest iluzoryczna. W tym temacie przedstawiałem całkiem niedawno konkretne wyliczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czy F max hd+ film+ cinemax+ sport oferowany jest dalej przy przedłużaniu za 59,99? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Krótko i na temat, tak Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czynsz zostaje. Aby się go pozbyć musisz zdać przy przedłużeniu obecny dekoder i wziąć nowy w ofercie bez czynszu (płacisz aktywację i masz mniej miesięcy gratis). Opłacalność tego ruchu jest iluzoryczna. W tym temacie przedstawiałem całkiem niedawno konkretne wyliczenia. Dekoder Sagem zdałem, podpisując aneks w listopadzie zeszłego roku. Zapłaciłem aktywację 49zł za Evoboxa i płacę czynsz 10zł miesięcznie, umowę dostałem 15/3. Pytanie czy dobierając wyższy pakiet np. Familijny MaxHD albo Familijny MaxHD+FilmHD+SportHD+CinemaxHD albo Familijny MaxHD+HBO HD+HBO GO nie zmniejszy się czynsz za dekoder do 5zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zmniejszy się, ale do zera nie zejdzie nawet jeśli wybierzesz Premium Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Ale od którego pakietu? Już od Familijny MaxHD? Tzn. będzie 49,99+10 (Multiroom)+5 (czynsz za dekoder) =64,99? Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 5zł czynszu jest od Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) @james_b, właśnie przedłużyłem kolejną umowę. 5 miesięcy przed końcem wysłałem wypowiedzenie, anulowali mi te 5 miesięcy i dali 24/6, czyli umowa na 24 miesiące i 6 pierwszych miesięcy gratis. Wszystko się da bez problemu, dodatkowo mam Smart Dom, więc płacę połowę za TV. Moim zdaniem nikt nie ma lepszej oferty. Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Czy płaci ktoś może z was za oferte premium max 89,99 ? (Bez multi) Czy to jest osiągalne? Chciałbym mieć za 99,99 ofertę premium max + 2 multi roomy i zastanawiam się czy możliwe jest powalczenie o to z konsultantem. Jeżeli nie da się oniżyć ceny pakietu, to może można multiroomy obniżyć do 0 zł. Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez zoomclub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Dwa razy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoffff Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam. Mam pytanie: czy nr. tel. 22 213 67 43 to numer zwykłej infolinii Cyfrowego Polsatu, czy to numer DUK Cyfrowego Polsatu? Czy możecie mi podać ewentualnie numer do DUK Cyfrowego Polsatu? Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. https://forum.satkurier.pl/topic/10324-cyfrowy-polsat-ważne-telefony-i-adresy/?view=getnewpost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.