arekqw Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Wypowiedzenie złożone, telefon z DUK i oferta: 5zł za Rodzinny HD + 5zł za dekoder PVR Sagemcom albo 19,90zł za Familijny HD + 5zł za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Słuchajcie, potrzebuje pomocy, bo bujam się z tym już pare tygodni. Za parę (3-4) miesięcy kończy mi się umowa, obecnie mam jeden multiroom z którego chcę zrezygnować, a przedłużyć tylko podstawowy dekoder tak jak zawsze z duk. Standardowo złożyłem wypowiedzenie w punkcie. dzwoni duk, i mówi że jesli chcę zrezygnować z dekodera multiroom, to nie mogę z nimi przedłużyć umowy. Więc dopytuje co i jak. Facet powiedział że w takim razie należy w punkcie złożyć anulowanie wypowiedzenia umowy na dekoder podstawowy, a zostawić tylko na multiroom i potem zadzwonić do nich mam. No i problem. W APS mówią że nie ma takiej możliwości, piszę na icok do BOA, tam odpowiedź : nie można. Idę do punktu Plusa, tam mówią że można tylko mam napisać pismo. icok na to:"Uprzejmie informujemy, że po zakończeniu okresu podstawowego Umowa zostanie przedłużona na czas nieokreślony. Niemniej wyjaśniamy, że może Pan dokonać rozwiązania Umowy wyłącznie w zakresie dostępu do dekodera głównego oraz Multiroom" Dobry joke, wolą nie mieć klienta w ogóle, niż takiego która pozbywa sie miltiroomu a płaci za resztę. Zatem pytanie. Co zrobić żeby przedłużyć z DUK umowę na dekoder podstawowy, a zrezygnować z dekodera multiroom w obecnej sytuacji, kiedy złożyłem wypowiedzenie na oba dekodery?? Edytowane 24 Maja 2017 przez fueldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Jakiś czas temu wypowiedziałem umowę CP, byłem już prawie zdecydowany na Orange, ale wczoraj zadzwonił do mnie ktoś z centrali i... mnie przekonał. Prawdopodobnie zostaję na pokładzie (cieszycie się? ). Gość z centrali zaproponował mi pakiet Premium po cenie 67.50 miesięcznie. Ten sam pakiet Premium który normalnie oficjalnie kosztuje 89.99. Tyle, że bez żadnych promocji tj. darmowych miesięcy, no może tylko miesiąc, ale szczerze mówiąc bardziej mnie to urządza niż płacenie 89.99 zeta co miesiąc. Reasumując mam calutki pakiet HBO za 7.50 miesięcznie. Uczciwie Najbardziej jaram się HBO GO, bo tego mi najbardziej brakowało odkąd wyłączyli mi po wielu miesiącach promocji (rok temu). Muszę jeszcze dopytać jakby to wyglądało z Elevenami. Edytowane 24 Maja 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Czyli, w skrócie, dostałeś 12/3, co jest standardem forumowej wiedzy tajemnej. Miłej zabawy. Edytowane 24 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) @pawel_bthd No dobrze, ale u mnie nie wchodzi wariant w grę 12/3 tylko zaproponowano mi 24/6 czyli albo dzielę tę kwotę na 24 miesiące bez bonusu 6-miesięcznego, albo mam bonus 6 miesięcy i reszta za 90 złotych. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, bo nie ma w tej ofercie Elevenów, bo to pakiet Premium. I umowę mam na 24 miesiące jak wspomniałem, a nie na rok pomimo, że jestem już 10 lat w CP, a umowa chyba na rok chyba jest dogodniejsza niż na 24 miesiące? Edytowane 24 Maja 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jadanek Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Witam. 16 czerwca konczy mi sie umowa w CP. Posiadam obecnie Pakiet Familijny Max HD (Pakiet Film HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Usługa Multiroom HD) za 64.90 zl i telefon w plusie bez limitu za 25zl. Polaczone sa te 2 oferty w "Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt uprawniający". Czy moze wiecie czy moge liczyc na jakies rabaty?, darmowe miesiace?. Isc sie pytac do placowki, co mi zaoferuja, czy slac wypowiedzenie i czekac z oferta?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 @jadanek Nigdzie nie iść zamiast tego przeczytać kilka stron wstecz. ... sztuczki tajemne forum Ci objawi. ... @Alf krótszy czas częściej masz promocje częściej możesz coś zmienić i zawsze o pół roku skracasz wysyłając wypowiedzenie. .. same plusy ... juz podpisałeś? premium 15/3 +evo+internet CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) @pawel_bthd No dobrze, ale u mnie nie wchodzi wariant w grę 12/3 tylko zaproponowano mi 24/6 czyli albo dzielę tę kwotę na 24 miesiące bez bonusu 6-miesięcznego, albo mam bonus 6 miesięcy i reszta za 90 złotych. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, bo nie ma w tej ofercie Elevenów, bo to pakiet Premium. I umowę mam na 24 miesiące jak wspomniałem, a nie na rok pomimo, że jestem już 10 lat w CP, a umowa chyba na rok chyba jest dogodniejsza niż na 24 miesiące? U mnie też "wariant 12/3" nie wchodził w grę, musiałem odmówić trzy razy - najpierw 24/6 a później 15/3, a później 12/3 z "obowiązkowym pakietem vod na całą umowę". Faktycznie możesz sobie cenę uśrednić, ale bardziej Ci się opłaca 12/3 - powalcz o to, jeśli jeszcze nie klepnąłeś tej 24/6. Dlaczego to się bardziej opłaca? umowa 12mc: 3mc nie płacisz, 3mc płacisz, wypowiedzenie wysyłasz przed 6 miesiącem, DUK anuluje Ci umowę i bierzesz nową 15/3 umowa 24mc: 6mc nie płacisz, 12mc płacisz, wypowiedzenie przed 6 miesiącem i sprawa jw. Więc przelicz co Ci się bardziej opłaca. Przy 12mc tak na prawdę masz 6 miesięcy umowy i średnio płacisz po 44,99 zł/mc (przez te 6mc). Przy 24 mc tak na prawdę masz 18 miesięcy umowy i średnio płacisz po 59,99 zł/mc (przez te 18mc). Edit: przeliczyłem dokładniej jeżeli chcesz oglądać faktycznie przez te 24mc (nie planujesz rezygnować) to koniec końców wyjdzie Ci na to samo. Edytowane 24 Maja 2017 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lilia Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Cześć, Czytałam tutaj, że pakiet Rodzinny HD kosztuje 4,99 (płacę obecnie za niego 25 zł). To prawda? Takie warunki są jedynie przy wypowiedzeniu umowy? Czy można zadzwonić do DUK i poprosić o taką ofertę? Mógłby ktoś podać numer do DUK CP? Chciałam pożegnać się z CP, ale za 5 zł mogłabym spokojnie przedłużyć taką umowę. Drugie pytanie jest takie, czy do Rodzinnego HD można wziąć evoboxa płatność 5 zł miesięcznie? Lub też od jakiego pakietu dla obecnych przedłużających umowę jest evobox i za ile? Edytowane 25 Maja 2017 przez lilia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Było pisane wielokrotnie - kończy ci się umowa wysyłasz albo składasz wypowiedzenie umowy. Następnie czekasz parę dni i dzwonisz do DUK Polsat 222-127-128 i negocjujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lilia Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Czy może umowę wypowiedzieć syn samodzielnie w APS w CP? Co muszę zrobić, by on mógł wypowiedzieć umowę a nie ja?Upoważnienie? Jest jakiś wzór tutaj na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Piszesz wypowiedzenie umowy - wysyłasz listem poleconym do: Cyfrowy Polsat SAul. Łubinowa 4a03-878 Warszawa Czekasz kilka dni aż list odbiorą i wprowadzą do systemu. Nie zapomnij się odręcznie podpisać na wypowiedzeniu umowy. Dopiero wtedy dzwonisz do DUK Polsat. Czy przyjmują w salonie APS Polsatu - Plusa wypowiedzenie umowy złożone przez syna mimo że umowa na ciebie - oficjalnie to nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Słuchajcie, potrzebuje pomocy, bo bujam się z tym już pare tygodni. Za parę (3-4) miesięcy kończy mi się umowa, obecnie mam jeden multiroom z którego chcę zrezygnować, a przedłużyć tylko podstawowy dekoder tak jak zawsze z duk. Standardowo złożyłem wypowiedzenie w punkcie. dzwoni duk, i mówi że jesli chcę zrezygnować z dekodera multiroom, to nie mogę z nimi przedłużyć umowy. Więc dopytuje co i jak. Facet powiedział że w takim razie należy w punkcie złożyć anulowanie wypowiedzenia umowy na dekoder podstawowy, a zostawić tylko na multiroom i potem zadzwonić do nich mam. No i problem. W APS mówią że nie ma takiej możliwości, piszę na icok do BOA, tam odpowiedź : nie można. Idę do punktu Plusa, tam mówią że można tylko mam napisać pismo. icok na to: "Uprzejmie informujemy, że po zakończeniu okresu podstawowego Umowa zostanie przedłużona na czas nieokreślony. Niemniej wyjaśniamy, że może Pan dokonać rozwiązania Umowy wyłącznie w zakresie dostępu do dekodera głównego oraz Multiroom" Dobry joke, wolą nie mieć klienta w ogóle, niż takiego która pozbywa sie miltiroomu a płaci za resztę. Zatem pytanie. Co zrobić żeby przedłużyć z DUK umowę na dekoder podstawowy, a zrezygnować z dekodera multiroom w obecnej sytuacji, kiedy złożyłem wypowiedzenie na oba dekodery?? Najpierw odsyłasz dekoder multiroomu do CP na Łubinową (np. paczką pocztową). Wkładasz tam kartkę ze swoimi danymi i podajesz id kontraktu (jak nie znasz, to na infolinii Ci podadzą) oraz piszesz informację, że odsyłasz, bo chcesz przedłużyć umowę bez tego multiroomu. Potem czekasz, bliżej dwóch tygodni, niż jednego i dopiero wtedy dzwonisz do DUK z pytaniem, czy już dekoder dostali. Jeśli tak, to zaczynasz "negocjacje" już bez multiroomu, jeśli nie, to próbujesz za kilka dni. Oczywiście rezygnację musisz mieć złożoną w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 To czy dekoder dotarł to można śledzić na stronie dostarczyciela przesyłki np. Poczta Polska czy DHL i tam najszybciej dowiedzieć się można gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka z odebraniem przez adresata włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Najpierw odsyłasz dekoder multiroomu do CP na Łubinową (np. paczką pocztową). Wkładasz tam kartkę ze swoimi danymi i podajesz id kontraktu (jak nie znasz, to na infolinii Ci podadzą) oraz piszesz informację, że odsyłasz, bo chcesz przedłużyć umowę bez tego multiroomu. Potem czekasz, bliżej dwóch tygodni, niż jednego i dopiero wtedy dzwonisz do DUK z pytaniem, czy już dekoder dostali. Jeśli tak, to zaczynasz "negocjacje" już bez multiroomu, jeśli nie, to próbujesz za kilka dni. Oczywiście rezygnację musisz mieć złożoną w APS. To czy dekoder dotarł to można śledzić na stronie dostarczyciela przesyłki np. Poczta Polska czy DHL i tam najszybciej dowiedzieć się można gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka z odebraniem przez adresata włącznie. Ok. A jak to się ma do tego co odpisują mi w icok? "Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Warunkami Oferty §5 pkt 6 Abonent jest zobowiązany do korzystania z dekodera Multiroom podczas trwania Umowy. W związku z powyższym Pana roszczenia względem Cyfrowego Polsatu zostały uznane jako bezzasadne." Wypowiedzenie złożone w aps, mam potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 To czy dekoder dotarł to można śledzić na stronie dostarczyciela przesyłki np. Poczta Polska czy DHL i tam najszybciej dowiedzieć się można gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka z odebraniem przez adresata włącznie.Można śledzić, ale nie interesuje ciebie, gdzie jest przesyłka, tylko czy sprzęt został wpisany do systemu CP. A tego się od DHLa nie dowiesz. A z doświadczenia (również własnego) wiem, że trwa to nawet do 2 tyg. Ok. A jak to się ma do tego co odpisują mi w icok? "Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Warunkami Oferty §5 pkt 6 Abonent jest zobowiązany do korzystania z dekodera Multiroom podczas trwania Umowy. W związku z powyższym Pana roszczenia względem Cyfrowego Polsatu zostały uznane jako bezzasadne." Wypowiedzenie złożone w aps, mam potwierdzenie. Nie wiem jak to się ma i specjalnie bym się nie przejmował tym co Ci piszą. Jeśli pozostało Ci mniej niż 6 m-cy do końca umowy i złożyłeś wypowiedzenie, to wysyłasz dekoder tak jak opisywałem i spokojnie przedłużysz umowę bez multiroomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 hej, z dwie strony wcześniej przeczytałam wpis: "Jeśli Teść 4 maja podpisał nową umowę na Rodzinny HD z 3 miesiącami gratis, a teraz dają bez opłat do końca roku to czy jest jakakolwiek szansa żeby mu te 3 miesiące przedłużyli do końca roku?" w sensie rodzinny HD teraz można przedłużyć i nie płacić do końca roku? Czy dobrze zrozumiałam? Jaka to oferta? Akurat mam 6 miesięcy do końca rodzinnego właśnie i na dniach składam wypowiedzenie, chciałam brać 24/3 i mieć za 4,99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Jeśli podpiszę umowę w promocji Rodzinny HD gratis do końca roku i umowa podpisana np. 29 maja to płatność od 29 stycznia czy pierwszy rachunek będzie z innym terminem ? Rozumiem że gratis do końca roku, ale termin płatności wypada dniu podpisania umowy i dlatego moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 To jest temat o ofertach dla obecnych klientów i kilka stron wstecz są nowe opcje opisane: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page-564#entry1261391 Rodzinny HD + Cinemax HD do końca roku, to oferta dla nowych klientów opisana w odpowiednim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Po prostu pomyliłem tematy pisząc post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Piszesz wypowiedzenie umowy - wysyłasz listem poleconym do: Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Czekasz kilka dni aż list odbiorą i wprowadzą do systemu. Nie zapomnij się odręcznie podpisać na wypowiedzeniu umowy. Dopiero wtedy dzwonisz do DUK Polsat. Czy przyjmują w salonie APS Polsatu - Plusa wypowiedzenie umowy złożone przez syna mimo że umowa na ciebie - oficjalnie to nie albo dostarczasz wypowiedzenie do APS i po 15 minutach dzwonisz i negocjujesz swoje 12/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 ... juz podpisałeś? Jeszcze nie. Czekam na telefon od gościa z którym rozmawiałem. Wprawdzie dzwonił już wcześniej, bo w piątek, ale nie mogłem odebrać. W weekend on z kolei nie pracował więc póki co się mijamy. Prawdopodobnie się zgodzę tylko na 12/3, ale nie jest w pełni usatysfakcjonowany. Rozczarowujące jest to jak Cyfrowy Polsat traktuje klientów z 10-letnim stażem. Liczyłem na jakieś pokaźne promocje, okazje, ewentualnie na większe upusty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Staż w CP nigdy nie był dla nich "wykładnią" ofert promocyjnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam, Bardzo proszę o poradę, czy to co mi dzisiaj zaproponowano ma sens. W chwili obecnej w CP mam telewizję w pakiecie Premium, lub odpowiedniku sprzed roku. Skorzystałem wówczas z Happy Hour, pierwsze 6 miesięcy było gratis, potem 84,99 zł wraz z CP GO. Umowa ważna do kwietnia przyszłego roku. Zadzwoniła do mnie miła Pani z Liberty cośtam, że mogę sobie dobrać internet mobilny 50GB w Smart Dom za 25 zł miesięcznie.Tak się składa, że akurat kilka dni wcześniej sam o tym myślałem, więc zacząłem się nad tym poważnie zastanawiać. Jedyne co mnie wstrzymywało, to fakt, że umowa na Internet mijałaby się z umową na TV o rok, czyli w razie kiepskich warunków na przedłużenie TV i wypowiedzeniu umowy musiałbym płacić przez kolejny rok dwa razy więcej za internet. Miła Pani zaproponowała wiec, że w takim razie przedłużmy też umowę na TV. Trochę mnie to zdziwiło, że już można i że umowa nie dodaje się do obecnej, tylko podpisuję aneks i i nowa umowa rozpoczyna się razem z internetem. Niby internet jest na 24 miesiące, a TV mam wybór na 15 lub 29 miesięcy, ale różnica nie jest już taka duża. Dostałem kilka opcji wyboru, ale najciekawsze wydało mi się to: Pakiet Familiny Max HD z HBO, HBO GO, CP GO i Multiroom z HD6000 za 79,99 zł. Multiroomu nigdy nie miałem, ale tak się składa, że niedawno kupiłem drugi TV, więc byłby jak znalazł. Niby zdaję sobie sprawę, że nie jest to jakaś super oferta, ale wychodzi mi, że to jest tak, jakby moja obecna umowa potrwała 5 miesięcy dłużej, ale miałbym Multiroom i płacił 5 zł mniej niż obecnie. Wiem, że tracę pakiet Film HD, Cinemax HD oraz Sport HD, ale ani na Filmobozach, ani na Cinemaxach praktycznie nigdy niczego nie oglądałem. Zal tylko trochę Eurosportów, ale i tak stracili Bundesligę, więc żal trochę mniej. Co myślicie o takiej zamianie i czy to w ogóle ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Pani z Liberty cośtam ----------- Pierwsze słyszę by Liberty miało coś wspólnego z CP, kolego- wejdź na ICOK,tam na pewno znajdziesz baner "mamy dla ciebie specjalną ofertę" bynajmniej coś w tym stylu,kliknij wpisz swoje namiary (tel) i odznacz datę,jak nie jutro to najdalej po niedzieli sami zadzwonią (do mnie dzwonili na drugi dzień-właśnie proponowała mi neta,smartdom i coś tam jeszcze) a jak nie chce ci się czekać to sam zadzwoń do DUKu może oni by coś zaproponowali. Nie wdawaj się w jakieś nagabywanie z jakimś Liberty, jak dzwoni CP to "na dzień dobry" sie przedstawiają -kto i w czyim imieniu i zawsze jest to Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.