patrick Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Poprzednio Rodzinny HD w SmartDomie za 9,90 teraz już się nie łapię na promocję. Do końca umowy zostały 3 miesiące, dzisiaj dostałem pierwszą ofertę w icok. Umowa na 24 mies. z pakietem Familijnym HD za 39,99 z możliwością przejścia na Rodzinny HD za 19,99 a przez pierwsze 9 mies. Familijny HD za 19,99. Co o tym myślicie? Można liczyć na coś lepszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Jak wyślesz wypowiedzenie, to będziesz mógł liczyć na coś lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Umowa na 12 miesięcy. Brak opłaty abonamentowej - grudzień 2016r. Jeden rachunek opłacam i znów to samo (6 miesięcy do końca umowy...). I moje pytanie: czy mają obecnie pakiet Max za 99 zł i darmowy MR, można zejść na niższy zachowując darmowy MR? Edytowane 23 Listopada 2016 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiu Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Czy to wypowiedzenie umowy http://icyfrowypolsa...iedzenia-umowy/ (wzór nr. 1??) będzie dobre, jeżeli telewizja kończy mi się w marcu, a chcę przedłużyć umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Tak, dobre i jedyne właściwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Umowa na 12 miesięcy. Brak opłaty abonamentowej - grudzień 2016r. Jeden rachunek opłacam i znów to samo ( 6 miesięcy do końca umowy ....) I moje pytanie czy mają obecnie pakiet max 99 zł i darmowy MR, można zejść na niższy zachowując darmowy MR. nie rozumiem wstępu. 2rachunki będziesz musiał pewnie opłacić, drugi raz 12nie dostaniesz. Poprzednio Rodzinny HD w SmartDomie za 9,90 teraz już się nie łapię na promocję. Do końca umowy zostały 3 miesiące, dzisiaj dostałem pierwszą ofertę w icok. Umowa na 24 mies. z pakietem Familijnym HD za 39,99 z możliwością przejścia na Rodzinny HD za 19,99 a przez pierwsze 9 mies. Familijny HD za 19,99. Co o tym myślicie? Można liczyć na coś lepszego? przeczytaj mój post stronę wcześniej masz pełną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Poprzednio Rodzinny HD w SmartDomie za 9,90 teraz już się nie łapię na promocję. Do końca umowy zostały 3 miesiące, dzisiaj dostałem pierwszą ofertę w icok. Umowa na 24 mies. z pakietem Familijnym HD za 39,99 z możliwością przejścia na Rodzinny HD za 19,99 a przez pierwsze 9 mies. Familijny HD za 19,99. Co o tym myślicie? Można liczyć na coś lepszego? Odpisałem, że nie interesuje mnie taka długa umowa odpisali, że mogą zaproponować 15 miesięcy Familijnego HD za 39,99 a dwa pierwsze miesiące za 14,90 czyli 15/2. Średnia opłata miesięczna wychodzi niższa przy umowie na 24 miesiące. Nie wiem czy mogę ugrać coś więcej, jeśli tak wysłał bym wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ale uparte te ludzie. Grochem o ścianę. To może inaczej: masz taki kaprys, stać cię, bardziej cenisz swój czas niż pieniądze albo zwyczajnie lubisz przepłacać, to nie wysyłaj wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Wiem.Chodzi o to że płacę 1 rachunek i wysyłam wypowiedzenie ( mam umowę 12/5) i czy mogę wynegocjować zejście na 89.99 ( lub 79.99 ) z wymianą na Evo - umowa oczywiście 15/3 .Z zachowaniem darmowego MR.... Edytowane 22 Listopada 2016 przez flot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Kyczniker wszystko wyjaśnił. Zadaj sobie trud przeczytania jego postu/postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Wiem.Chodzi o to że płacę 1 rachunek i wysyłam wypowiedzenie ( mam umowę 12/5) i czy mogę wynegocjować zejście na 89.99 ( lub 79.99 ) z wymianą na Evo - umowa oczywiście 15/3 .Z zachowaniem darmowego MR.... No nie możesz, bo oferty zmniejszenia abonamentu nie są dostępne 6 miesięcy przed zakończeniem współpracy. Pamiętaj, że mniejsza kwota=mniejsza ilość kanałów. Ale mam nadzieję, że o tym wiesz. No, chyba że Cię Eleveny nie interesują to okej. Jak chcesz zmniejszyć abonament to spróbuj około 4 miesiące przed zakończeniem podstawowego okresu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolwo25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam! Od kiedy Cyfrowy Polsat zmienił taktykę? Do tej pory po wysłaniu wypowiedzenia DZK dzwonił do osoby wypowiadającej umowę. Tym razem po wysłaniu wypowiedzenia, nie było telefonu tylko sms o treści: "Mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę! Zadzwoń: 222 127 128 w celu zapoznania się z jej szczegółami (opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora) Pozdrawiamy". Po negocjacjach wszystko dało się załatwić tak jak dawniej (tym razem 15/5) tylko, że tym razem "na mój koszt". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ale chyba nie zbankrutowałeś związku z tym,że to ty musiałeś zadzwonić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolwo25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie zbankrutowałem, to nie był problem. Tylko mam na myśli, że dawniej bardziej im zależało. Poza sms-em nie było żadnego kontaktu, dokąd to ja nie zadzwoniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Musiałeś trafić na jakiegoś kiepskiego sprzedawcę, ja też niedawno przedłużałem i żadnych SMSów nie otrzymałem tylko zadzwonili i uzgodniliśmy warunki nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Trzeba mieć wyrażoną zgodę na składanie ofert handlowych za pomocą środków porozumiewania się na odległość, aby zadzwonił DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolwo25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Mam wyrażoną zgodę na składanie ofert handlowych za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Poprzednimi razami zawsze to oni dzwonili, dlatego wydało mi się to dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Taki sms jest wysylany jedynie wtedy gdy konsultant probowal sie z Toba polaczyc ale nie mogl. Np. abonent czasowo niedostepny, poczta glosowa czy cokolwiek innego. Oto Twoja odpowiedz. Zawsze mogles podac nr pesel i poprosic o to aby konsultant zatelefonowal do Ciebie i nie placic zbyt wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Gdy ja ostatnio złożyłem wypowiedzenie mojej umowy to wkrótce potem również otrzymałem podobnego SMS-a, jak zacytowany kilka postów wyżej. Nie dzwoniłem jednak sam, wciąż czekałem. Kilka dni później konsultant z DUK sam do mnie zadzwonił i przedłużyłem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiu Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Panowie, jak wczoraj złożyłem wypowiedzenie umowy (8h temu) to kiedy powinni dzwonić z DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 W ciągu kilku najbliższych dni powinien zadzwonić do ciebie konsultant z DUK z ofertą na przedłużenie umowy. Tak więc, czekaj cierpliwie. Możliwe, że wcześniej otrzymasz też SMS-a, o którym mowa na poprzedniej stronie niniejszego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek21 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Witam wszystkich bo jestem tu nowy. A moja sytuacja jest inna. Moja umowa przeszła na czas nieokreślony i teraz chcę zmienić umowę i dekoder na Evobox. Co można ugrać? Jak to rozegrać? Edytowane 25 Listopada 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Na początek cofnij się o 20-30 stron poczytaj dowiesz się wszystkiego a jak coś jeszcze będzie dla Ciebie zawiłe to napisz co masz,co byś chciał,ale to już po lekturze. Edytowane 25 Listopada 2016 przez Barti Post Użytkownika powyżej został już poprawiony. Usunięto więc fragment postu nawiązujący do informacji z aplikacji Tapatalk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek21 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Przeczytałem ostatnie kilkanaście stron i co nieco już wiem. Chciałbym pakiet Sport HD z Familijnym HD i Evobox. Płaciłem teraz 55 za to co mam, czyli Familijny i Sport z dzierżawą dekodera. Chciałbym to w podobnych pieniądzach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) No to dla Ciebie w tych pieniądzach mieści się tylko Familijny Max HD(49,99) ON THE GO w cenie + 5 za dekoder Umowa min.15/3 Aktywacja Evoboxa 49 zł. możesz w promocyjnej cenie dobrać nowy konwerter unicable(otwiera pełne możliwości dekodera) z anteną za 130zł. Edytowane 24 Listopada 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.