Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, Cinemax, MR - 59,90 przy umowie na 12 miesięcy i umowa wkrótce dobiegnie końca. Aktualne oferty:

-umowa na 15 miesięcy, 5 miesięcy bez opłat, następnie Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, Cinemax, MR - 59,90

-umowa na 15 miesięcy, 5 miesięcy bez opłat i przez te 5 miesięcy Familijny HD, później możliwość zejścia do Rodzinnego HD za 19,99.

-umowa na 24 miesiące, 8 miesięcy bez opłat i przez te 8 miesięcy Rodzinny HD, Max HD, Sport HD, Film HD, później możliwość zejścia do Rodzinny HD, Sport HD za 39,99.

W przypadku rezygnacji z usługi MR konieczna wysyłka do CP dekodera od MR by nowe warunki mogły wejść w życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie przedłużyłem umowę z CP otrzymałem to co chciałem czyli F.max HD Sport Film Cinemax  na 15 miesięcy w tym 5 miesięcy darmowych.Przez 5 miesięcy mam pakiet VOD z którego po 5 miesiącach będę mógł zrezygnować .Początkowo konsultant chciał mi dać premium na 29 miesięcy potem chciał dać na 24 ,ale ja wyłożyłem kawę na ławę  i powiedziałem czego oczekuje,poprosił o chwilkę i włączył mi muzyczke w telefonie ;) po czym dał mi to co chciałem.Wiem mogłem negocjować umowe na 12 miesięcy ale w sumie i tak jestem zadowolony.Pakiet film i VOD zaczął działać jakieś 2 minuty po rozmowie.Pakiet HBO zostanie wyłączony od nowego okresu rozliczeniowego,jak również zostały anulowane 3 miesiące poprzedniej umowy.

Dostałem właśnie potwierdzenie nowych warunków na maila i wszystko jest bez zastrzeżeń ;)

Zapomniałem dodać dostałem także na 5 miesięcy IPLA MIX

Edytowane przez qrczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To weź nową umowę 15ms 3 free będziesz mieć warunki taki same jakie byś dostał na DUK.

 

;) CP już nie ofertuje telefonii komórkowej dlatego chce od tego odejść.

Nie mogę nowej bo to jest umowa uprawniająca do zniżek w Smartdom. A ta telefonia komórkowa z CP i tak mi nie jest do niczego potrzebna. Karta sim leży nieużywana .

Edytowane przez lpluto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do DUK spróbuj przejść na jakąkolwiek inną umowę,koniecznie domagaj się potwierdzenia zmian na piśmie,jak dostaniesz papier to w ciągu 10 dni zrezygnujesz i wtedy być może uda się z tej zmienionej przejść na to co dokładnie chcesz(może nawet zapytaj konsula czy takie coś było by możliwe), wygląda to prawie jak Wielka Pardubicka :wink: ,ale trzeba kombinować "jak koń pod górkę" skoro nie idzie prostą drogą :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem gdy dekoder nie jest w 100% dopracowany. Ale nie dzielenie klientów na lepszych i gorszych bo ktoś ma starszą umowę!

To nie jest dzielenie klientów. W CP aktualnie trwa systematycznie migracja ze starego systemu sprzedaży do nowego. W starym systemie obsługiwane są jeszcze tzw. Multioferty. Stary system nie obsługuje sprzedaży nowego Evoboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dzielenie klientów. W CP aktualnie trwa systematycznie migracja ze starego systemu sprzedaży do nowego. W starym systemie obsługiwane są jeszcze tzw. Multioferty. Stary system nie obsługuje sprzedaży nowego Evoboxa.

Według mnie dzielenie, jedni mogą skorzystać z umowy z evobox a inni nie.Powinno być to dostępne od razu dla wszystkich, dziwne że przy płaceniu rachunku nikt się nie pyta czy mamy starą umowę czy nową. Pozwolisz że zostanę przy swoim zadaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie dzielenie, jedni mogą skorzystać z umowy z evobox a inni nie.Powinno być to dostępne od razu dla wszystkich, dziwne że przy płaceniu rachunku nikt się nie pyta czy mamy starą umowę czy nową. Pozwolisz że zostanę przy swoim zadaniu.

 

A proszę Cię bardzo. :) Ja tylko tłumaczę skąd kłopot. Nie chodzi o starą, czy nową umowę, tylko rodzaj Twojej umowy, tzn. Multiofertę. Multioferta to w ogóle taki dziwny twór, który wiele spraw tak na prawdę utrudnia. Ma jeden plus u Ciebie. Jeśli zmienią Ci cennik w usłudze telefonicznej w niektórych przypadkach możesz bezkarnie rozwiązać całą umowę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza usługa telewizja (fam + film sport + mr 84,90) druga telefon po 50% rabacie 50zł i internet za 1 zł.

 

Chciałbym zrezygnować ze SD.

Przedłużyć umowę na telefon z nowym telefonem z abo ~ 50 zł. A potem jeśli była by taka możliwość wziąć zniżkę 50% na telewizję podwyższając abonament do premium i zmieniając dekoder. ne EVOBOX. Internet nie jest tak znowu konieczny. Lecz za 20 zł dostałbym 40GB co by mi wystarczało.

 

Wypowiedzenia wysłałem do każdej usługi. usługi kończą się odpowiednio internet 6 czerwiec telefon 16 czerwiec telewizja 12 październik.

Praktycznie kasę płaciłbym taką samą (ale telefon bez rat, większy pakiet interentu, nowy evobox i hbo)

 

Moje pytanie jest takie czy można zrobić taką zamianę.

A jeśli tak to jakie są koszty wymiany dekodera i jak długa umowę zaproponuje mi cyfrowy polsat ( negocjowałbym w kwietniu na mniej niż 6 miesięcy przed końcem umowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, bo nie wiem czy konsultant nie wprowadza mnie w błąd, a są na tym forum osoby lepiej poinformowane. Otóż podczas negocjacji, tym razem z panią konsultant, zostałem powiadomiony, iż oczywiście jest dla mnie dostępna oferta elastyczna przy pakiecie premium od minimalnej stawki 79,99 zł za premium bez ipli i VOD, jednak ja muszę pozostać przy stawce 89,99 zł (obecnie mam 89,90 zł - nie mogę zejść na niższą kwotę) ze względu na mój rabat SmartDom, który otrzymuję na internet (od razu zaznaczam - czytałem ten regulamin kiedyś i jedyne co kojarzę to zapis o minimalnym zobowiązaniu na pierwszą usługę, które musi wynosić tam chyba 59,90 zł :wink: - choć mogłem czegoś nie doczytać zawsze). Po prostu zostałem poinformowany, że stracę rabat jak zejdę po niżej obecnej kwoty abonamentu. Podobno to samo tyczy się długości umowy, poniżej 15 miesięcy nie zejdzie bo system nie umożliwia, kierownik też :woot: Czy serio, aż tak SmartDom ogranicza tutaj moje pole do manewrów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 wysłałem wypowiedzenie do cp chcę wziąć pakiet rodzinny hd plus pakiet sport czy da sie go wziąć na 18 m z bezpłatnymi miesiącami i za jaką cenne lub z wymianą dekodera z hd3000 na nowszy z wyświetlaczem  by były darmowe miesiące jakie państwo umowy wynegocjowali? mogę płacić za te pakiety max 40 zł po darmowych miesiącach

 

prosiłbym o kilka przykładów co państwu udało się wynegocjować

 pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...