Helmud Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 to chyba do czerwca! Bo jakoś u mnie w kalendarzu po maju jest czerwiec No faktycznie masz racje o czym innym myślałem a co innego napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Dzisiaj negocjowałem po wypowiedzeniu Familijnego HD z ESI88, chciałem Premium ale tylko umowę na 12 mies i 5 gratis, przez 20 min facet z DUKu mówił mi, że taka umowa jest niemozliwa proponował 15/5. Stanowczo powiedziałem, że jak nie ma umowy na 12 mies. to podtrzymuję wypowiedzenie i natychmiast konsultant prosił żeby się nie rozłączać, szybka 'konsultacja' z przełożonym i nagle niemozliwe stało się możliwe. Premium HD + HBO GO + IPLA MIX 89,90/mies + 5zł ESI88. sVOD pierwsze 5 mies. za free czyli wywalczyłem dokładnie to co chciałem. Walczcie o swoje, umowa na 12 miesięcy jest jak najbardziej do ogarnięcia tylko trzeba twardo stać przy swoim. Kanały świecą od dzisiaj pomimo, że umowa wejdzie od 4 czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 @termometr -ale zapewne nie miałeś wypowiedzenia w grudniu z powodu LOVE to na 12 mies. się łapałeś. Ja miałem przeboje jakiś bałwan coś pokręcił w systemie i mi tam wykazywało że zrywam umowę a nie rozwiązuję z powodu wycofania kanałów bo mi się to nie należy bo mam dekoder HD i mi nic nie ubyło, trzem BAŁWANOM tłumaczyłem dlaczego,na jakim prawie i co mi jako klientowi przysługuje ,ja swoje a końskie łby swoje . Jak mnie ten ostatni wk i zaczął informować że umowa zostanie rozwiązana a mi CP naliczy karę w wys.ok. 900zł to już mnie szlag trafił "podziękowałem" za dalszą konwersacje. Wysłałem zaraz do CP maila,opisałem moje rozmowy z "fachowcami" od obsługi klienta z cytatami ich farmazonów ( delikatnie nazywając) He he nie minęło 20 mni.telefon z CP ...kolejny facet,ale tym razem trafił się gość co zakumał o co biega i "z czapką do ziemi" zaczął przepraszać za zaistniałą sytuację, za pomyłki poprzedników, jemu trochę też opowiedziałem występy tych bałwanów. W końcu -będzie tel.z DUK Po godzinie z fajną babką dogadałem w 5 min.(zaproponowałem i przyjęła) umowę 15/5 Premium z bajerami z możliwością zejścia do Familijny MAX HD, Sport, Film i Cinemaxy za 55,90+5 za dekoder No- to mam spokój do następnego wyłączenia kanałów przez CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Dzisiaj negocjowałem po wypowiedzeniu Familijnego HD z ESI88, chciałem Premium ale tylko umowę na 12 mies i 5 gratis, przez 20 min facet z DUKu mówił mi, że taka umowa jest niemozliwa proponował 15/5. Stanowczo powiedziałem, że jak nie ma umowy na 12 mies. to podtrzymuję wypowiedzenie i natychmiast konsultant prosił żeby się nie rozłączać, szybka 'konsultacja' z przełożonym i nagle niemozliwe stało się możliwe. Premium HD + HBO GO + IPLA MIX 89,90/mies + 5zł ESI88. sVOD pierwsze 5 mies. za free czyli wywalczyłem dokładnie to co chciałem. Walczcie o swoje, umowa na 12 miesięcy jest jak najbardziej do ogarnięcia tylko trzeba twardo stać przy swoim. Kanały świecą od dzisiaj pomimo, że umowa wejdzie od 4 czerwca. Czyli tak samo, jak u mnie (nawet tego samego dnia zaczyna mi się nowa umowa ). Ja w sumie nawet nie walczyłem (tyle, że przechodziłem z Premium na nowe Premium), po prostu powiedziałem co dokładnie chcę i że wiem, że jest taka oferta, bo czytam chyba najlepsze forum dotyczące tematyki TV satelitarnej, więc mam dobry przegląd sytuacji. Wypowiedzenie wysyłałeś z końcem okresu podstawowego, czy z powodu wyłączenia kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 @fezuj miałem przejścia bardzo podobne Kara 800zł, brak innej oferty niż ....niesamowita promocja na Premium 8 miesięcy po 89,90 + czynsz, następne 99,90 + czynsz umowa 29 miesięcy.... Po negocjacjach "wisienka" ......proszę pamiętać aby w dniu wejścia umowy w życie tj. 23.05 zadzwonić na infolinię i zadeklarować przy którym pakiecie pan pozostaje, ponieważ później żadna zmiana nie będzie możliwa .... Mając czas zadzwoniłem 23.05 upewnić się co z moją umową. Na szczęście wszystko OK. Premium 5 miesięcy gratis, potem 10 miesięcy zejście (zgłosiłem od razu ) do Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD 59,90 + czynsz. Umknęła mi IPLA i po zejściu do pakietu za 59,90 jest dodatkowo płatna 5zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 @papcio- no to mniej więcej wiesz co barany odstawiają ,ja też miałem tę "superpromocję" na 29 miechów za stówę,ale co się dziwić -myśli taki baran że jelenia znajdzie ale co by się z tego ulęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ten pakiet Premium z elastycznoscią z możliwością zejścia do Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemaxy HD za 59,90zł to praktyczne większości abonentom wciskają na infolinii. Jeśli nie wyłączy się (zapomni się) HBO HD, HBO GO, sVOD to komunikat o zapłacie 99,90 zł napewno przypomni o wyłączeniu przy kolejnym okresie rozliczeniowym - jest taka możliwość i wcale nie jest prawdą, że nie da się dodatków wyłączyć. Jeśli umowa jest "z elastycznością" to HBO HD +GO, sVOD, można włączać i wyłączać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Dzisiaj negocjowałem po wypowiedzeniu Familijnego HD z ESI88, Ciekawe w dniu wczorajszym chciałem w ramach promocji 50 % i 1 zł zakupić umowę na premium . Dwie panie miłe konsultantki stanowczo twierdziły że sagemów nie ma. proponowano mi hd 5000. Promocja nie przewiduje hd 7000. Ot zawiłości i krętactwa Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 @papcio - Niestety wprowadzasz w błąd. Nie miałeś dzwonić dokładnie 23.05 tylko od 23.05 mogłeś składać deklarację zmiany pakietów. Od 23.05, ponieważ jest to początek pierwszego Twojego cyklu rozliczeniowego, w którym promocja została uruchomiona. Z Promocyjnych Warunków Umowy, które i Ciebie obowiązują: § 4 Opis Promocji - Postanowienia Ogólne 6. Ponadto w ramach Promocji Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych na rzecz Cyfrowego Polsatu, otrzymuje możliwość dokonywania wielokrotnych zmian zakresu Świadczonych Usług w trakcie trwania Umowy Abonenckiej (jednak z wyłączeniem Okresu Promocyjnego) polegającą na: a. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej, b. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej. Niniejsze uprawnienie nie przysługuje Abonentom, którzy w ramach Umowy Abonenckiej otrzymali dostęp do Pakietu Familijnego HD z możliwością jego zmiany na Pakiet Rodzinny HD, jako Pakiet Podstawowy. Zmniejszenie ilości Pakietów Dodatkowych nie może polegać na zmniejszeniu minimalnej liczby Pakietów Dodatkowych określonej w Części A Umowy, c. zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Usług Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej na czas nieokreślony. 7. Abonent może złożyć wniosek o zmianę zakresu świadczonych Usług: a. telefonicznie, b. pisemnie przesyłając odpowiednie oświadczenie na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03– 878 Warszawa, c. a także osobiście w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7 lit. b., Cyfrowy Polsat świadczy wybrane przez Abonenta Usługi od pierwszego dnia najbliższego pełnego Okresu Rozliczeniowego, rozpoczynającego się nie wcześniej niż 14 dni od daty wpływu wniosku do Cyfrowego Polsatu. W przypadku wpływu wniosku o zmianę zakresu świadczonych Usług po upływie wskazanego powyżej terminu, zmiany wejdą w życie z początkiem kolejnego Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego Abonent złożył wniosek. 9. W przypadkach, o których mowa w pkt. 7 lit. a. i c. wniosek Abonenta powinien zostać złożony, co najmniej na 24 godziny przed rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego. W sytuacji "sklerozy" i braku deklaracji na czasz, tragedia się również nie dzieje: 10. W sytuacji, gdy wniosek zostanie złożony osobiście bądź telefonicznie na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym: a. Cyfrowy Polsat zacznie świadczyć nowo wybrane Usługi zgodnie z poprzednim wnioskiem Abonenta złożonym Cyfrowemu Polsatowi w tym Okresie Rozliczeniowym, o ile taki wniosek został złożony, zaś: i. zmiana zakresu świadczonych Usług zgodna z wnioskiem złożonym na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym zostanie wprowadzona z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek, o ile Abonent nie złoży następnego wniosku w tym kolejnym Okresie Rozliczeniowym, bądź b. zakres świadczonych Usług ulegnie zmianie z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek. więc słowa: Po negocjacjach "wisienka" ......proszę pamiętać aby w dniu wejścia umowy w życie tj. 23.05 zadzwonić na infolinię i zadeklarować przy którym pakiecie pan pozostaje, ponieważ później żadna zmiana nie będzie możliwa .... Nie mają prawa bytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 @swojadroga , zgadza się, ale to słowa konsultanta. Chodziło mi o głupoty podawane przez niego. To On wprowadzał w błąd ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ciekawe w dniu wczorajszym chciałem w ramach promocji 50 % i 1 zł zakupić umowę na premium . Dwie panie miłe konsultantki stanowczo twierdziły że sagemów nie ma. proponowano mi hd 5000. Promocja nie przewiduje hd 7000. Ot zawiłości i krętactwa Polsatu. Może i nie ma - ja Sagemcoma mam od początku poprzedniej umowy i z nim pozostałem na okres nowej. @papcio- no to mniej więcej wiesz co barany odstawiają ,ja też miałem tę "superpromocję" na 29 miechów za stówę,ale co się dziwić -myśli taki baran że jelenia znajdzie ale co by się z tego ulęgło Oni chyba wszystkim coś takiego proponowali - ja dostałem pismo z podobną do opisywanej przez Was "promocją" Wyczekałem i potem zadzwoniłem, powiedziałem co chcę otrzymać i dokładnie to dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ile kosztuje antena satelitarna w CP? Jest jakaś różnica dla abonentów, nowych klientów, ludzi z ulicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Dla nowych: single 28zł lub 49zł w zależności od oferty, Twin 60zł Dla obecnych jeśli mnie pamięć nie myli przy umowie z zamianą dekodera single jest za 50zł (Twin nie pamiętam, przy okazji sprawdzę w systemie). Z ulicy: single 80zł, Twin 90zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Do umów 15/6 i 12/6 można dostać moduł CAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Czy do umowy już aktywnej - bez przedłużania - na pakiet Premium można kupić w punkcie za 1 PLN router TP-link do posiadanego dekodera produkcji CPT? W internecie znalazłem taką informację (granicą ceny 1 PLN miała być wysokość rachunku - AFAIR 49,90 PLN), ale np. w punkcie Plusa sprzedawcy nie udało się odnaleźć takiej opcji. O brak dobrej woli sprzedawcy nie mogę posądzać, bo to dobry kolega i zawsze podpowiadał mi dobre promocje - tego nie mógł znaleźć. Jeżeli w punkcie Plusa nie można takiego routera otrzymać w cenie 1 PLN, to czy można liczyć na takie coś w punkcie Cyfrowego Polsatu? Dzięki z góry za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestman101 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Pierwszy telefon umowa 29/6 potem po konsultacjach z przełożonym 24/6 Premium a dalej za Familijny Max HD+FILM+SPORT+CINEMAX po 59,90 + czynsz za dekoder główny 5zł + 10zł za multirum razem 74,90. Bez IPLA dodatkowo płatna. Podobno innych umów nie ma Oferty odrzucone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 A z jakiego abonamentu wypowiedzenie poszło? I jaki powód wypowiedzenia - koniec okresu podstawowego umowy, czy wyłączenie kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestman101 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 5 miesięcy do końca 3 letniej umowy Abonament 64,90 zł (bez sport, film, cinemax, hbo, ipla tylko podstawowe kanały za tą kasę!) z czynszem za dekoder HD6000 ! takie warunki przejąłem cesją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 To musisz niestety jeszcze trochę poczekać na dobrą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestman101 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Jutro mają jeszcze dzwonić zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Nie cytuj ostatniej wypowiedzi w całości.5 miesięcy do końca umowy raczej bym nie liczył na dobra ofertę ale za 2-3 miesiące powinno się to zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quczo Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 U mnie miesiąc do końca umowy więc zdecydowałem się sam zadzwonić nie wysyłając wypowiedzenia jako że jestem w UK Oferta jaką dostałem to umowa na 15 m-cy pakiet PREMIUM(Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + HBO HD + HBO GO + Cinemax HD oraz IPLA MIX) przez 4 m-ce za 49,90 + 5 zł za dekoder po 4 miesącach zejście do Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 64,90zł (w tym 5zł za dekoder) W porównaniu z tym co mam teraz czyli Familijny Max HD + Film HD + Sport HD za 64zł(w tym 5zł za dekoder) dojdzie mi Cinemax HD Dodatkowo zauważyłem, na ipla.pl że mam Pakiet aktywny do bezterminowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Z tą IPLA jest tak napisane, a pewnie masz go tylko na czas tych 4 miesięcy. Później jak nie zrezygnujesz, skasują cię dziesiątaka za IPLA MIX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz94 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam. Dziś zatelefonowała do mnie pani z Cyfrowego Polsatu z propozycją nowej oferty dla stałych abonentów jednak z powodu braku czasu "olałem ją" i zadzwoni jutro. Z tego też powodu mam pytanie do tu obecnych osób. Co mogą mi zaoferować jeśli posiadam: - Pakiet Familijny HD + HBO Cinemax HD = multiroom SD - Dekoder HD 5000 + Dekoder F2 czy (czy jakoś tak ) - Abonament za to wszystko 69,90zł - Rok trwania umowy (do końca maja przyszłego roku). Chciałem tylko dodać że to będzie już trzecia umowa z CP która jest zawarta przez mame i jakoś tak wyszło że jeszcze nie została przepisana na mnie, chodź wszystkim zarządzam oraz opłacam abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Na wiele bym nie liczył z racji długiego okresu do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.