Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , potrzebuje waszej porady posiadam umowę na stary familijny +HBO za 57.9 do 19.05.2014 r z modułem CI starym ,przeczytałem że mogę rozwiązać umowę za brak kanału LOVE ,czy jest możliwość przejścia z tym samym modułem CI na pakiet mini HD i podpisać nową umowę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończyłem wielokrotne negocjacje .

Nie udało mi się wymienić dekodera na Moduł CAM , i nie udało się dostać Premium za 69,90

Dostałem umowę 12/5 z Premium za 89,90 + ipla mix na 5 miesięcy + multiroom za 0zł .

Ogólnie jestem zadowolony :D , bo średnia cena za Premium wychodzi 52,45 zł :jupi: , jak dla mnie git .

Powodzenia w negocjacjach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę na module w elastycznym wariancie 5 miesięcy gratis przy umowie na 12 miesięcy :brawo:

 

5 miesięcy Rodzinny HD za darmo

7 miesięcy Mini HD za 14,90

 

Średnia cena za pakiet Mini HD wyniesie 8,70zł. Nastawiałem się na 4,90zł/18mies, konsultant nie chciał przyznać tej promocji. Nie byłem aż tak zdeterminowany z racji tego, że umowa będzie kończyła się w okresie świątecznym w przyszłym roku oraz dodatkowo przysługujących 3GB do internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wysłałem 2 wypowiedzenia, pierwsza umowa jest na Familjny HD za 39,90zł - udostępniony dekoder hd 2000 (wypowiedzenie ze względu na Love), druga na Mini HD za 4,90zł - na własność Echostar DSB 717 ( koniec umowy w marcu).

Propozycje DUK:

- dotycząca pierwszego wypowiedzenia: 12 miesięcy i 5 za darmo za pakiet Familijny Max HD (+ sport hd + film hd + ipla mix - przez 5 miesięcy gratis) po 5 miesiącach 49,90 zł za Fam max hd lub 59,90 zł za

Fam max hd + 1 pakiet dodatkowy. Chcę wynegocjować pakiet Fam HD + Sport HD za 49,90zł, bo Fam max hd mnie nie interesuje. Czy komuś udało się wynegocjować taki pakiet lub coś podobnego?

- dotycząca drugiego wypowiedzenia: 6 miesięcy pakiet Mini HD za 9,90zł, a po 6 miesiącach przejście na Darmowy HD. Jeśli teraz rozwiąże tą umowę, a w przyszłości będę chciał mieć Darmowy HD to czy będę mógł podpisać umowę na podobnych warunkach jakie oferowane są mi obecnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli teraz rozwiąże tą umowę, a w przyszłości będę chciał mieć Darmowy HD to czy będę mógł podpisać umowę na podobnych warunkach jakie oferowane są mi obecnie?

Jeśli chodzi o Darmowy HD z całą pewnością zaoferują Ci te same warunki na Echostara. Rozwiązałem umowę kilka lat temu na ten dekoder, a całkiem niedawno sami mi zaproponowali taką opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długich negocjacjach i przemyśleniach odnośnie migracji do konkurencji zdecydowałem się na przedłużenie umowy z CP ( po wypowiedzeniu na skutek love)

 

umowa na 29 miesięcy, pierwsze 8 miesięcy za free na familijny max hd + film hd + sport hd + hbo + VOD +ipla mix + hbo go

później w podstawie familijny max hd + film hd + cinemax hd + ipla mix za 59,90

 

- jestem usatysfakcjonowany :D

 

No i jak znam życie w przeciągu najbliższych 12 miesięcy wyleci jakiś kanał z ofert CP i znów będzie furtka do negocjacji i bonusowych miesięcy, przez co 29 miechów nie wygląda tak przerażająco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas: umowa od listopada na własnościowy moduł CI+ na rodzinny => mini 18 miesięcy 3 gratis - standard dla nowego, średnio wychodzi rodzinny za 20,75zł.

Dzisiejsze propozycje:

1. umowa 15 miesięcy 5 gratis fam max hd => fam

2. po konsultacji z mitycznym przełożonym 12 miesięcy 5 gratis na to co powyżej + ipla na 5 miesięcy free

ewentualnie jak chcę niższe pakiety

3. umowa 12 miesięcy 1 gratis fam => rodzinny

 

Propozycja 2 przyjęta, średnio wyjdzie 23,28zł przy zejściu na fam, a wiadomo, że latem to i tak się tak dużo nie ogląda tv, no i nowe propozycje dostępne już od lipca.

Jak dla praktycznie zupełnie nowego abonenta /wracam po paru latach w n/, to chyba całkiem nieźle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz dałem się nabrać. Miało być 12 m-cy w tm 5 gratis.

Pakiet Familijny HD

i tak było przez kilka dni po czym wyłączyli mi wszystkie kanały, które są "w prezencje"

(te z PLUSEM) http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=2

Jak do nich zadzwoniłem to dowiedziałem się że tak ma być bo moja promocja polega na tym że mam 5 miesięcy gratis i tych kanałów nie dostane.

Szkoda że podczas rozmowy telefonicznej jak mnie naciągali nikt mi tego nie powiedział!!

ŻENADA!!!!!!!!!

 

PS 21 wyłączonych kanałów!!!( History HD, TLC HD, TV Republika, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, BBC CBeebies, Da Vinci Learning, E! Entertainment, MTV Rocks, Universal Channel, National Geographic Channel HD, Boomerang, Nickelodeon, MTV Polska, VH1, Animal Planet HD, Discovery Channel HD, Filmbox, Nick Jr., MTV Live HD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qbic: Zrozumiałem to tak, że dostałeś ofertę na pakiet Familijny HD, umowa na 12 miesięcy i w tym 5 miesięcy gratis. Ten gratis oznacza miesiące bez opłat. Albo faktycznie dostałeś Familijny Max HD na 5 miesięcy za darmo i kolejne 7 to albo Familijny HD za 39,90 albo Familijny Max HD za 49,90 - wtedy bezzasadnie wyłączyli te kanały, albo też sam goły Familijny HD z promocyjnymi miesiącami (bez promocyjnych kanałów) - to wtedy oni mają rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz zgodnie z warunkami które zaakceptowałeś - obecnie oglądasz pakiet familijny hd a na start otrzymałeś pewnie na kilka miesięcy w prezencie pakiet familijny max hd. Więc w czym problem, mało tego CP przesłał do ciebie korespondencję z potwierdzeniem warunkowe na które się zgodziłeś, bo gdyby było inaczej przysługiwała Ci reklamacja a nawet możliwość rozwiązania umowy - wniosek czytaj warunki umowy na które się decydujesz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo miałem co czytać bo to przez telefon było.

 

Dostałem Familijny hd "goły" bez promocyjnych kanałów a myślałem że dostane to co na stronie - nauczka na przyszłość nie myśleć za dużo bo się mysliwym zostanie.

Trzeba było kazać przeczytać kanały jakie są w umowie i jakie są promocyjne. Usłyszałem że dostaje Familijny HD odpaliłem www spojrzałem no i ok. A tu dzisiaj ZONK zdziwienie. Wina moja bo nie dopytałem ale i ich bo nie powiedzieli że nie dotyczy ta promocja kanałół promocyjnych. TAkże jak ktoś przedłuża i ma przed sobą rozmowę z DUK to niech zwróci na to uwagę, a może i wytarguje taki zestaw jak nowi dostają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi się k :censored: "promocja" trafiła, wypowiedzenie odebrali dziś przed 19tą a o 22 sk... wyłączyli mi sygnał :shock::!:

DUK nie czynny a że chyba nie jestem odosobniony to na infolinii musiał bym czekać ponad 20 min. bo chyba tak wielu ludziom "zrobili dobrze"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo miałem co czytać bo to przez telefon było.

 

Dostałem Familijny hd "goły" bez promocyjnych kanałów a myślałem że dostane to co na stronie - nauczka na przyszłość nie myśleć za dużo bo się mysliwym zostanie.

Trzeba było kazać przeczytać kanały jakie są w umowie i jakie są promocyjne. Usłyszałem że dostaje Familijny HD odpaliłem www spojrzałem no i ok. A tu dzisiaj ZONK zdziwienie. Wina moja bo nie dopytałem ale i ich bo nie powiedzieli że nie dotyczy ta promocja kanałół promocyjnych. TAkże jak ktoś przedłuża i ma przed sobą rozmowę z DUK to niech zwróci na to uwagę, a może i wytarguje taki zestaw jak nowi dostają.

Do kogo Ty masz pretensje że nie znasz ofert?? Do Cyfrowego Polsatu?Zgodziłeś się na warunki i takie dostałeś więc o co te żale bo nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi się k :censored: "promocja" trafiła, wypowiedzenie odebrali dziś przed 19tą a o 22 sk... wyłączyli mi sygnał :shock::!:

DUK nie czynny a że chyba nie jestem odosobniony to na infolinii musiał bym czekać ponad 20 min. bo chyba tak wielu ludziom "zrobili dobrze"

 

Nie przejmuj się. Najwyżej odpoczniesz do jutra od telewizora :lol: Wczoraj też niespodziewanie zablokowali mi tuner - komunikat "błąd 04". Wypowiedzenie doszło do nich 28.11. Mój okres rozliczeniowy kończy się 29-go, tak więc nie wiedziałem, czy załapię się z rozwiązaniem umowy na koniec listopada, czy grudnia. Zadzwoniłem od razu na infolinię, a konsultantka do mnie, że umowa została rozwiązana z dniem dzisiejszym (02.12) i pyta się jeszcze czy oddałem już tuner :crazy: Zadzwoniłem następnie do DUK, mówię, że umowa już rozwiązana i czy mimo tego mają dla mnie jakąś ofertę. Po krótkich konsultacjach wewnętrznych, pani stwierdziła, że jeżeli cofnę ustnie wypowiedzenie umowy, to tak. Zdawałem sobię sprawę, że dzwoniąc do nich stawiam się na gorszej pozycji w negocjacjach.

Dotąd miałem Familijny Max HD + Film HD za 59,90 do końca 06.2014. Chciałem wziąc jakiś pakiet z HBO. Niestety nie udało mi się wynegocjować 12/5.

Ostatecznie zgodziłem się na 15/5. 5 miesięcy bez opłat Premium + wszystkie opcje dodatkowe + multiroom. po 5 miesiącach możliwość zejścia minimalnie do Familijny Max HD + Cinemax HD + HBO HD za 69,90 + multiroom 5 zł.

 

Ogólnie, nie jest źle. Oferta lepsza niż dla nowych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po negocjacjach z DUK. Wypowiedzenie wysłane 27.XI (wycofanie Love). Miła Pani poinformowała mnie, że mam odblokowane wszystkie propozycje ze wzgl. na to, że jestem w CP. Zaproponowano mi: FamilijnyHD na 24m-ce + 4 m-ce gratis.

Druga propozycja kontrakt na 15 m-cy + 5 m-cy gratis na F MaxHD. Chciałem krótsza umowę. Kolejna oferta to 12 m-cy + 6 mcy gratis na MiniHD

za 14,90.

I ostatnia, na którą zgodziłem się: 12 m-cy na F MaxHD + 5 m-cy gratis + Ipla Mix na 5 m-cy gratis, po tym okresie auto wyłączenie oraz pakiet Film HD i Sport HD gratis na 5 m-cy z możliwością późniejszej rezygnacji lub pozostawienia. Myślę, że oferta jest w miarę i do przyjęcia. Oczywiście cieszy mnie umowa na 12 m-cy. W wypowiedzeniu podałem informację o zwrocie niewykorzystanego abonamentu na konto, Pani sprawdziła i środki te już zostały zwrócone. Dodam, że zaproponowano mi, abym zadzwonił na ok. 6 m-cy przed końcem umowy, gdyż będę mógł negocjować nowe warunki, gdybym chciał kontynuować pozostanie w CP.

Dodatkowe pakiety Film HD i Sport HD mam już od dziś uruchomione promocyjnie (okr. rozlicz. od 11.XII)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@solarTiVi

Tak się składa że mamy podobny okres rozliczeniowy bo ja do 28go.

Dzwoniłem wczoraj do COKu o północy z pretensją że CP próbuje mnie okraść nie pozwalając kożystać ze sprzętu za którego użytkowanie zapłaciłem ( 5 zł/mies)

i babka stwierdziła że to błąd w systemie (- taa... ma dwie nogi koński łeb i w dodatku nie myśli ) źle "zaksięgował" moje wypowiedzenie.

Po konsultacji z tajemniczym szefem powiedziała że sygnał powróci (od 15 min do 3 godz.) bo umowa jeszcze trwa

godz 06.05 Brak aktywnej karty :/ reset nic nie daje więc korzystając z wczesnej pory dzwonie jeszcze raz ( bez czekania :jupi: ) i gościu przyjmuje kolejne zgłoszenie godz.08.45 nadal d :censored: więc wysyłam maila

godz. 09,40 świecą kanały na głównym :jupi: k :censored: mać zablokowali dek.multiroom :!::/:/

zaraz bałwany dostaną kolejny e'mail

 

No i pomógł porządne op :censored: i o 10.07 wszystka działa :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...