qurter Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) W styczniu kończy mi się umowa. Mam główny dekoder (pvr 7000) plus 2 multiroomy pakiet familijny max hd+film hd+sport hd+cinemax hd. Co robić wysyłać wypowiedzenie i czekać na telefon? Co można wynegocjować? Z nowym dekoderem i bez. Edytowane 18 Września 2017 przez qurter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) @qurter Jesli wyślesz wypowiedzenie to pozostałe miesiące będą anulowane a Ty bez wymiany sprzętu możesz liczyć na aneks 24/6 lub12/3. Natomiast przy wymianie sprzętu 24/4 lub 15/1. Edytowane 18 Września 2017 przez dzialduk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james24 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Kończy mi sie umowa z CP (24/8). Mam Fam MAX HD + SPORT HD + FILM HD + CINEMAX HD za 59,99 zł. Do tego najem evoboxa za 5 zł. Interesuje mnie pakiet Fam MAX HD + SPORT HD + FILM HD + CINEMAX HD + pakiet eleven za 69,99 + evobox 5 zł. Czy w/w pakiet mogę mieć w umowie na 12/3 czy tylko 15/3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 @james24 Jak najbardziej możesz dostać umowę na 12/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurter Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 @qurter Jesli wyślesz wypowiedzenie to pozostałe miesiące będą anulowane a Ty bez wymiany sprzętu możesz liczyć na aneks 24/6 lub12/3. Natomiast przy wymianie sprzętu 24/4 lub 15/1. A będę mógł liczyć na powiększenie pakietu o jakieś kanały w tej samej cenie co aktualnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Witam. Mam umowę w Cyfrowym Polsacie tzw. elastyczną. Pakiet Familijny HD z możliwością zmiany na pakiet Rodzinny HD, okres na jaki była zawarta 15 miesięcy z czego 5 miałem za 0 zł. Obecnie mam aktywowany pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł miesięcznie, planuję przejść na Rodzinny HD w cenie 4,99 zł miesięcznie. Kiedy będę mógł złożyć wypowiedzenie? Jak do końca obecnej umowy będzie 6, czy 4 miesiące? Pamiętam, że okres 6 miesięcy dotyczy nowych umów, w których nie zmniejszamy zobowiązania, a 4 miesiące dotyczy nowy umów w których zmniejszamy zobowiązanie. W moim przypadku zmniejszam zobowiązanie jak głównym pakietem mam Familijny HD, a aktywny mam pakiet Rodzinny HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 @Burito, pół roku przed końcem dasz radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dewu Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Witam, zostało mi 6 miesięcy do końca umowy, obecnie mam umowę 12/3: Familijny HD, MR x1, Eleven i opłata za ESI-88. Płacę 39,99+10+15+5=69,99 zł. Pytanie jak to wygląda teraz bo jak zostało mi 6 miesięcy to już mogę się starać o przedłużenie? Chciałbym zachować to co mam teraz, ewentualnie wziąć Familijny Max i wymienić dekoder ESI na Evoboxa. Co w tym momencie można najkorzystniej ugrać? Interesuje mnie raczej krótka umowa, chyba, że będzie rzeczywiście warto wziąć dłuższą. Czy w ogóle nadal jest tak samo, czyli umowa 15/3 lub 15/1 z wymianą dekodera? Mam też umowę w Plusie, tylko chyba nie łapię się na SD, bo zobowiązanie jest na 2 abonamenty: 29zł+9,99zł i 28zł raty za telefon. Dokładnie to umowa jest na firmę, ale będzie to zmieniane na osobę prywatną, bo te umowy też już będą się kończyć. Pytanie, jak to najlepiej rozegrać, skoro wszystko się zbiega razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxx28 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Witajcie, sytuacja ma się następująco : - do końca umowy 5 m-cy (umowa na 24-mce) - rodzinny HD + HBO HD HBO GO - multiroom HD Zależy mi na HBO HD HBO GO Rozpatruję dwa warianty z wymianą dekodera i bez . Moje pytania : 1. Czy koniecznie trzeba wypowiedzieć umowę by zyskać lepsze warunki ? 2. Jak najlepiej, Waszym zdaniem, rozegrać przedłużenie umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Tak, złożenie wypowiedzenia umowy to jest absolutna podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Witam, zostało mi 6 miesięcy do końca umowy, obecnie mam umowę 12/3: Familijny HD, MR x1, Eleven i opłata za ESI-88. Płacę 39,99+10+15+5=69,99 zł. Pytanie jak to wygląda teraz bo jak zostało mi 6 miesięcy to już mogę się starać o przedłużenie? Chciałbym zachować to co mam teraz, ewentualnie wziąć Familijny Max i wymienić dekoder ESI na Evoboxa. Co w tym momencie można najkorzystniej ugrać? Interesuje mnie raczej krótka umowa, chyba, że będzie rzeczywiście warto wziąć dłuższą. Czy w ogóle nadal jest tak samo, czyli umowa 15/3 lub 15/1 z wymianą dekodera? Mam też umowę w Plusie, tylko chyba nie łapię się na SD, bo zobowiązanie jest na 2 abonamenty: 29zł+9,99zł i 28zł raty za telefon. Dokładnie to umowa jest na firmę, ale będzie to zmieniane na osobę prywatną, bo te umowy też już będą się kończyć. Pytanie, jak to najlepiej rozegrać, skoro wszystko się zbiega razem? Prosimy o podanie numeru karty dekodera w wiadomości prywatnej, zweryfikujemy dostępne oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikan Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) @arczi1280 Jak najbardziej możesz dostać pakiet Rodzinny w cenie 4,99zl w aneksie na 24/3. @kikan Jezeli założysz wypowiedzenie to możesz dostać nawet pakiet: Familijny w cenie 19,99zl w aneksie na 24 miesiące i 3 gratis. Cześć wypowiedziałem umowę, miałem dziś telefon w sprawie przedłużenia i tak: Rodzinny + Cinemax za 19,99 umowa 24/6 - tuaj mogę w każdej chwili podnieść na Familijny HD do 39,99 w ICOK. Familijny HD ? + cinemax za 39,99 umowa 24/6 Podobno już ostatni próg jaki tylko może być. Zapytałem o to: Familijny w cenie 19,99zl w aneksie na 24 miesiące i 3 gratis. - to dostałem informację że nie ma czegoś takiego. Kazałem oddzwonić jutro jak się zastanowię. CO o tym myślicie ? Edytowane 20 Września 2017 przez kikan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niszczu Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Zadzwoń dzisiaj sam na nr DUK, powiedz co chcesz i to dostaniesz, po prostu. Przedłużałem tydzień temu i dostałem zarówno Rodzinny za 4,99 jak i Familijny za 19,99 (2 oddzielne umowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel99 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Witam. Mam problem przedwczoraj dzwoniła pani do mnie z DUK i przedłużyłem warunki, ale coś nie do końca się dogadaliśmy, bo przedstawiła mi ofertę, ale bez HBO, a ja chciałem mieć wszystko I wymienić dekoder na Evoboxa. Później chciałem aby dołożyła HBO I niby wszystko było OK, ale coś mi nie pasowało, że za tanio. I zadzwoniłem na ten sam numer I rozmawiałem juz z panem i sprawdził, że faktycznie nie mam dodanego HBO. Chciałem mieć Premium Max, aby też za Evoboxa nie płacić 49 zł czynszu 5 zł. Pan powiedział, że postara się coś z tym zrobić, że wyśle jakiegoś maila, aby to zmienili i miał wczoraj do mnie zadzwonić, ale nie zadzwonił i nie wiem, co mam robić. Może nie odbierać tego kuriera z dekoderem I aneksem? Czy odbierać i potem reklamować? Edytowane 21 Września 2017 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guli83 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Witam. Umowa w CP kończy się 11.12, wypowiedzenie oczywiście wysłane i zarejestrowane. Obecnie pakiet Familijny HD 39,99 (umowa na 12m, w tym 5x0). Na pewno nie chcę płacić więcej, czego mogę się spodziewać lub o co walczyć? Chciałbym też wymienić moduł CAM na dekoder, najlepiej z dyskiem. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Skoro chcesz wymienić na dekoder z dyskiem, to opłata miesięczna wzrośnie o czynsz za PVR. Dla Evobox-a ten czynsz wynosi 10zł, dla PVR HD7000 i ESI-88 - 5zł. Umowa na 15 miesięcy, z jednym miesiącem bezpłatnym i anulowaniem pozostałych miesięcy przedłużanej umowy. Bez wymiany dekodera możesz podpisać umowę na okres 15 miesięcy, z 3 miesiącami gratis i anulowaniem pozostałych miesięcy obecnej umowy. Umowa będzie na pakiet Familijny Max HD (49,99zł) z opcją zejścia w dowolnej chwili do Familijnego HD (39,99zł). Możesz też wybrać opcję długiej umowy bez nowego dekodera (24/3) z wybranym pakietem, na cały okres umowy w obniżonej cenie. Wtedy Familijny HD kosztuje 19,99zł lub Familijny Max HD 29,99zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi777 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 witam....można powiedzieć że mam polsat cyfrowy od początku .obecnie mam umowę 15/3 PREMIUM MAX 99,90 zostało jeszcze 5 miesięcy opłat wiem że mogę składać już wypowiedzenie ,ale miesiąc temu w plusie wziąłem w SMARTDOM abonament (25zł) dwa lata plus raty za telefon. Czytam regulamin smartdom ale już się pogubiłem na co mogę liczyć (połowa ceny pakietu?) tak jest na stronie polsatu.Bardziej jestem zainteresowany na mniejszy pakiet. ps.dalej mogę korzystać z promocji 12/3 lub 15/3?. Zdaję sobie sprawę że jestem skazany do końca umowy na tel. na posat cyfrowy tylko na jakich warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Za tego Plusa płacisz bez rabatu 49,90 + raty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi777 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Tak. Edytowane 21 Września 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) @waldi777 To spoko. Wypowiadasz obecną umowę na Premium MAX i z niej rezygnujesz. Rozpada Ci się SmartDom. Plus Abonament za 49,90zł stanie się twoją umową uprawniającą do kolejnego SmartDom, dobierasz Premium MAX z rabatem 50%. Za Plus Abonament oraz TV CP Premium MAX płacisz 99zł, dokładnie tyle ile płacisz obecnie za samą telewizję. Oczywiście cały proces możesz zrobić za 5 miesięcy gdy skończy się twój obecny kontrakt. Edytowane 21 Września 2017 przez patryk7588 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Składałem wypowiedzenie 19.09.2017, dziś telefon, uwaga z numeru 22 2136743, konsultantka mówi, że dzwoni z DUK... Umowę mam z 15.03.2017, 15/3 i słyszę od jakiejś nierozgarniętej konsultantki, że mogę nową umowę dostać w marcu 2018. Zmieniły się teraz terminy, kiedy można składać wypowiedzenie (po ilu opłaconych w tym wypadku) i co to za dziwny numer? Jak dobrze pamiętam, to ostatnio mając umowę 15/3 (poprzednio 5) składałem wypowiedzenie po 5-ciu opłaconych miesiącach i dostawałem 12/3 (5). Edytowane 21 Września 2017 przez artsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) @waldi777 To spoko. Wypowiadasz obecną umowę na Premium MAX i z niej rezygnujesz. Rozpada Ci się SmartDom. Plus Abonament za 49,90zł stanie się twoją umową uprawniającą do kolejnego SmartDom, dobierasz Premium MAX z rabatem 50%. Za Plus Abonament oraz TV CP Premium MAX płacisz 99zł, dokładnie tyle ile płacisz obecnie za samą telewizję. Oczywiście cały proces możesz zrobić za 5 miesięcy gdy skończy się twój obecny kontrakt. Tylko pytanie po co to robić? Dla zapłacenia przez cały okres obu umów blisko 1200zł więcej? Jeśli zostawi smartDOM w obecnym układzie, to za abonament telefoniczny (bez raty za słuchawkę) zapłaci 600zł. Przedłużając teraz umowę na telewizję na 12 miesięcy z 3 gratis na pakiet Premium Max HD i następnie po opłaceniu 3 rachunków znowu tego dokona, tym razem na 15 miesięcy z 3 gratis, zapłaci za TV przez cały okres umowy za nią niespełna 900zł. Za obie umowy zapłaci w zaokrągleniu 1500zł przez cały ich okres. W opcji zamiany umów uprawniających i uprawnionych za abonament telefoniczny zapłaci 1074,81zł (5x25zł + 19x49,99zł), a za TV 1599,95zł (5x99,99zł + 22x50zł), czyli w sumie 2674,76zł. Edytowane 21 Września 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Jest jakiś nr tel do DUK (kiedyś ktoś podawał na forum i nie moge znaleźć) spróbował bym zadzwonić (żeby nie wysyłąć wypowiedzenia)i przejść na rodzinny hd za 4,90 teraz mam mini hd za 4,90 jeśli się nie da to jest jakiś okres wypowiedzenia jeśli umowa przekształciła sięna czas nieokreślony oraz jaki jest nr promocji na rodzinny hd 4,90 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadikLopaci Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Mi umowa się skończyła pół roku temu. jadę cały czas bez umowy jest bardzo dobrze, przynajmniej nie jestem związany z nimi w razie chęci zrezygnowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Jest jakiś nr tel do DUK (kiedyś ktoś podawał na forum i nie moge znaleźć) spróbował bym zadzwonić (żeby nie wysyłąć wypowiedzenia)i przejść na rodzinny hd za 4,90 teraz mam mini hd za 4,90 jeśli się nie da to jest jakiś okres wypowiedzenia jeśli umowa przekształciła sięna czas nieokreślony oraz jaki jest nr promocji na rodzinny hd 4,90 dzięki Na głównej stronie działu CP masz temat: https://forum.satkurier.pl/topic/10324-cyfrowy-polsat-ważne-telefony-i-adresy/?view=getnewpostOferta Rodzinny HD za 4,99zl jest dostępna tylko w DUK po złożeniu wypowiedzenia umowy. Okres wypowiedzenia masz miesięczny. Wystarczyło przeczytać kilkanaście wpisów po kliknięciu linku, który Ci podałem w temacie o pakiecie Mini HD. Mi umowa się skończyła pół roku temu. jadę cały czas bez umowy jest bardzo dobrze, przynajmniej nie jestem związany z nimi w razie chęci zrezygnowaniaUmowa Ci się nie skończyła, tylko po zakończeniu okresu podstawowego jest kontynuowana na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.