Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa klepnięta,tak jak już koledzy pisali min.to 15/3 przy wymianie na Evobox,pakiet Premium Max -

za wiele nie utargowałem bo [beep]ny system nie popuszcza, także muszę HD7000 oddać, bo mam na niego czynsz, a w zamian dostanę na multiroom HD5500s. Oba dekodery bez czynszu.

Chyba pobiję wszelakie ilości opłaconych abonamentów, no chyba że... coś w tym roku jeszcze wyleci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie pakiet F Max + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 59,99 zł. Wypowiedziałem umowę ze względu na usunięcie programu Fightclub.

Chcę wynegocjować ten sam pakiet z umową 12/5 (ostatnio miałem 15/5), ale chcę wiedzieć co mogę dodatkowo "ugrać". 

Powiedzcie czy uda się wynegocjować (może komuś się udało) CP GO i Ipla Mix na 12 miesięcy za 0 zł oraz VOD + HBO + HBO GO + Eleven na 5 miesięcy gratis? 

Napiszcie ewentualnie co maksymalnie mogę dostać?

Edytowane przez 89damian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. :hello:

Wydaje się mi, że wiem co mogę ugrać ( chyba wiem :roll: ) ale wolę się upewnić niż popełnić błąd, otóż 18.03.2016 podpisałem nową umowę ( po złożeniu wypowiedzeniu) w opcji 15/5 na pakiet Fam MAX HD + darmowy Film HD, Sport HD, HBO1,2,3 i GO i katalog on-line. Darmowe miesiące kończą się mi 28go sierpnia ( czyli pozostanie mi jeszcze 10 m-cy obowiązywania umowy) i teraz moje pytanie, skoro mam jeszcze darmowy pakiet Sport HD to mogę składać wypowiedzenie z racji usunięcia fightclubu??

Jeśli tak to mogę liczyć na następne 15/5 i po 28 sierpnia znowu  darmowa 5tka, bo pewnie 12/5 nierealne?

Edytowane przez Jakaopcja1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Umowa klepnięta,tak jak już koledzy pisali min.to 15/3 przy wymianie na Evobox,pakiet Premium Max -

za wiele nie utargowałem bo [beep]ny system nie popuszcza, także muszę HD7000 oddać, bo mam na niego czynsz, a w zamian dostanę na multiroom HD5500s. Oba dekodery bez czynszu.

Chyba pobiję wszelakie ilości opłaconych abonamentów, no chyba że... coś w tym roku jeszcze wyleci ;)

Ile miesięcy miales do końca obecnej umowy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Witam wszystkich. :hello:

Wydaje się mi, że wiem co mogę ugrać ( chyba wiem :roll: ) ale wolę się upewnić niż popełnić błąd, otóż 18.03.2016 podpisałem nową umowę ( po złożeniu wypowiedzeniu) w opcji 15/5 na pakiet Fam MAX HD + darmowy Film HD, Sport HD, HBO1,2,3 i GO i katalog on-line. Darmowe miesiące kończą się mi 28go sierpnia ( czyli pozostanie mi jeszcze 10 m-cy obowiązywania umowy) i teraz moje pytanie, skoro mam jeszcze darmowy pakiet Sport HD to mogę składać wypowiedzenie z racji usunięcia fightclubu??

Jeśli tak to mogę liczyć na następne 15/5 i po 28 sierpnia znowu  darmowa 5tka, bo pewnie 12/5 nierealne?

Jeżeli obecnie posiadasz 15/5 to możesz starać się o 12/5 :)

 

@shocco, niestety nie. Minimum to 15/5, przy kolejnym przedłużaniu masz szansę ponownie na 12/5 i tak na zmianę.

 

@fezuj- ja mam 18 :roll:  Oby to nie stanowiło problemu przy negocjacjach umowy 12/5.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dostałem dzisiaj potwierdzenie umowy (wymiana dekodera na EVO) to tam jest taki punkt, że mogę w promocyjnej cenie 69 zł dostać odpowiedni konwenter. O samej czaszy nic nie wspominają.

 

Kurna doczytałem czego dotyczy "Wymiana konwertera w zestawie do odbioru Telewizji satelitarnej w APS".

Trzeba wejść na regulaminy na stronie CP, bo regulaminu do tego akurat nie przesłali.

 

Nazwa jest trochę myląca, bo nie chodzi o wymianę samego sprzętu w APS z dopłatą 69 zł, tylko o usługę serwisową.

Abonent konwenter do wymiany musi sobie sam kupić.

W cenniku sprzętu talerz z tym konwenterem do EVO kosztuje 250 zł.

To nie jest zła cena bo ja za sam konwenter płaciłem 215 zł. 

Edytowane przez Arturbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cabott,

kyczniker pisał, żeby im mówić, że znasz oferty jakie są i że chcesz np. 12/5 i nie powinno być problemu. :)

Ale panienka mówiła, że nie ma odblokowanych dla mnie innych ofert, niż te na 29 miesięcy. Teraz poczekam na telefon od nich. Jak nke zadzwonią, cóż, zostanie mi telefon w plusie z abo 49 pln na 2 lata. I tyle na mnie zarobią. Jak nc+ było zbyt łakome, to teraz już nawet grosza ode mnie nie dostaną. Bez tv dam radę żyć, gorzej z rodzicami (2 mr), trochę będzie mi mobilnego neta brakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ale panienka mówiła, że nie ma odblokowanych dla mnie innych ofert, niż te na 29 miesięcy. Teraz poczekam na telefon od nich. Jak nke zadzwonią, cóż, zostanie mi telefon w plusie z abo 49 pln na 2 lata. I tyle na mnie zarobią. Jak nc+ było zbyt łakome, to teraz już nawet grosza ode mnie nie dostaną. Bez tv dam radę żyć, gorzej z rodzicami (2 mr), trochę będzie mi mobilnego neta brakować.

Powyżej masz przykład, że Panienka kłamie. Próbuj cały czas :)

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział utrzymania Klienta CP tel. 222127137

 

Obecnie mam pełen smart dom, telewizja jako 1 produkt z 59,90zł/mc

- Pakiet Familijny Max HD  Pakiet Film HD  Pakiet Cinemax HD  Pakiet Sport HD 

 

Upierają się iż posiadając ofertę SmartDom aneksy są na 24mc i .

Pan skontaktował się z kierownikiem i oto co ugrałem:

- umowa 29mc,

- 8mc za 0zł kanały: Oferta Premium (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO, Pakiet VOD

- dalej 21 mc za 90zł, chyba że wyłączę Pakiet VOD wtedy 80zł

 

Wyjściowo proponowali 95zł... Później 3mc za 0zł i 95zł, Pan był skłonny nawet zgodzić się na zerwanie umowy, jak chciałem krótsza niż 24mc... mają jakiś przykaz iż jeśli masz SmartDom to min. 24mc aneks?

Po konsultacji 8mc za 0zł, średnia wychodzi 57zł przez 29mc, czyli trochę taniej niż teraz mam, a HBO jest. Dekodera nowego nie chciałem, internetowych [beep]ółek też, Eleven Sport HD dodatkowo za 10zł jak bym chciał..

 

Oferta nie jest rewelacyjna, ale przez SmartDom strasznie się pocą na infolinii, za końcu było zapytanie o aneksy neta/tel. - z nich rezygnuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzysiek 11

Ja np. sam zadzwoniłem 2 dni po wysłaniu wypowiedzenia. 

 

@blom

Ja mam smart dom 2 na 3 usługi w kolejności TV, Internet i telefon. Żadnego problemu z aneksem na 15/3 po wypowiedzeniu nie było. Powiedziałem, co chce mieć, bo wiem jakie są oferty i załatwione.

Edytowane przez zbycho84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...