Skocz do zawartości

Problem z działaniem TNK/Smart HD+


Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj ponownie ustawiałem antene ( tr 11.508 znowu klatkował) i tu dostałem szoku po odłączeniu astry siła sygnału skoczyła do 85 jakośc 77 !!!!! podłaczyłem astre spowrotem (częśc kanałow nie odbiera min ard i zdf ( bede jutro się tym zajmował konwerter bo poszedł delikatnie wyżej ) ) i znowu siła spadła do 75 jakośc 55-58 % miał ktoś z was podobny problem ? Czy u mnie może być gdzieś zwarcie na kablu czy w przełączniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj ponownie ustawiałem antene ( tr 11.508 znowu klatkował) i tu dostałem szoku po odłączeniu astry siła sygnału skoczyła do 85 jakośc 77 !!!!! podłaczyłem astre spowrotem (...) i znowu siła spadła do 75 jakośc 55-58 % miał

jeśli odłączałeś przewód od konwertera na Astrę to wygląda to na uszkodzony przełącznik diseqc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam dzisiaj problemy z odbiorem - sygnał spada do 0% a za chwilę wraca. Problem występuje na niektórych kanałach (np. TVP2) ale również na TVP Polonia z Astry. Oglądałem testowo przez jakiś czas BBC World (z Astry) i Disney Channel i problemy nie występowały - coś nie tak z przekazem kanałów TVP dzisiaj? Śnieżyca w Warszawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Kupiłam TNK HD 19 grudnia2010.Aktywowałam kartę i tylko 4 godziny cieszyłam się oglądaniem programów-padł dekoder(ITI-2850ST).W ramach gwarancji dekoder został odesłany do serwisu.Dekoder po serwisowaniu otrzymałam dopiero 10 lutego 2011.Miałam nadzieje,że już moje kłopoty skończyły się,ale okazało się,że jest problem z aktywacją.Czekałam na aktywację 48 godz.i nic.Kontaktowałam się tel. z biurem obsługi klienta(za co wciągnęło mi 30zł),kazali jak zwykle wyjąć kartę i wyłączyć dekoder z sieci,następnie ponownie włączyć i włożyć kartę i dalej czekać 48godz.Uczciwie czekałam .Za kilka dni będzie 2 miesiące od kupna TNK HD a ja nadal nie mam programów.Ciągle na ekranie widnieje napis"prosimy czekać na aktywacje".Jestem bezradna co robić dalej?Dzwonić ponownie z komórki do biura obsługi klienta i usłyszeć ponownie "proszę czekać "?Dodam jeszcze,że wszystkie ustawienia są super:siła 72%,jakość 100%.Błagam ,czy ktoś mi może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz wgrane najnowsze oprogramowanie? Powinni Ci wgrać podczas kiedy dekoder był na gwarancji ale niekoniecznie. Podczas włączania powinien ew. sam sprawdzić i najpierw ściągnąć nowe oprogramowanie. Dziwny jest Twój problem bo ja sam ostatnio aktywowałem kartę w niedzielę wieczorem i trwało to może 20 minut włącznie ze ściągnięciem nowego oprogramowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder ściągnął automatycznie aktualizację.W biurze obsługi powiedzieli,że karta jest aktywowana (19.XII) .Sprawdzałam w necie doładowanie swojej karty,przedłużyli mi darmowe korzystanie do 7 maja,co z tego jak na ekranie ciągle widnieje napis żeby czekać na aktywację.Czy może to znów coś jest z dekoderem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był na chwilę obecną mój jedyny pomysł mając na uwadze, że BOA twierdzi, że u nich karta jest aktywowana. Jeżeli teraz nie dostaniesz sygnału (moim zdaniem powinno to nastąpić w kilka minut) to dzwoń jeszcze raz i powiedz, że zrobiłaś wszystko co mogłaś. Zobaczymy co poradzą eksperci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...