Skocz do zawartości

Problem z działaniem TNK/Smart HD+


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam problem tym że kanały są tylko że nie ma dziwieku .Nie wiem co sie stało bardzą proszę o pomoc???

jeśli masz wersje SD to popraw kabel dociśnij ( u mojej siostry też tak jest jak obluzuje się nie ma dźwięku ) a jeśli masz tnk HD to podepnij pod drugie wejście HDMI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zakup porządnego kabla SCART lub HDMI (zależy jaki masz dekoder) za co najmniej 100 zł.

 

A nie lepiej telewizor za co najmniej 15000zł?

 

W życiu miałem tylko jeden kabel HDMI za więcej niż 100zł, oryginał SONY, oczywiście badziew nie działał z dekoderem EzyBox, trzeba było kupić zwykły za 15zł. W technice satelitarnej "Chroń Panie przed sprzętem <> " ani oprogramowania ani wsparcia, szczególnie Samsung.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

być może znalazłeś te kanały, ale nie są one przeznaczone dla TNk, tzn. np. dla Cyfry+ czy cyfrowego polsatu. Jesli przeskanowałes cala satelite, to szukaj do skutku innych jeszcze kanałów Discavery itd, albo najlepiej sprawdź na jakiej są czestotliwosci dla TNK i wtedy na pewno beda smigac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kamil222255545 - dostałeś wykaz co masz przeczytać, dostałeś porady i wskazówki. Zrób to, a nie wypisujesz kolejne zbędne posty. Dostałeś tez instrukcje jak poprawnie zadać pytanie, dostałeś warna na bełkot w postach... nic nie robisz, wszystko olewasz.

Jeszcze jeden taki bezmyślny post i wylatujesz.

Szukasz pomocy? To współpracuj z osobami, które tej pomocy chcą udzielić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Te kanały nadają na transponderze 11.508 V, gdzie FEC to 5/6, więc pewnie antena/konwerter nie jest dokładnie ustawiona i w czasie deszczu sygnał jest obniżony, czego efektem jest zacinanie się tych kanałów - ustaw antenę/konwerter w miarę dokładnie i kanały powinny zacząć lepiej odbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przede wszystkim może być to spowodowane tym, że mogły występować bądź występują w kraju burze. Może poprostu trzeba poczekać jakiś czas i sprawdzić czy problem nie ustąpił. Ponadto moze być to spowodowane przez dekoder, nie wiemy jaki masz? moze dekoder ma jakies oprogramowanie, ktore nie koniecznie wspolpracuje z TnK! Napisz coś wiecej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

pewnie były burze, i sygnał poprostu zanika. takie to juz życie. Pooglądaj zobacz czy problem sie pojawia,, jesli nie to pewnie przyczyna są jak pisałem burze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A włożyłeś ją popawnie? tzn. chipem w tą stronę, jak był przy wyjmowaniu? Jeśli to jest poprawnie, to może ponów uprawnienia :roll: A to zacinanie kanałów, to zapewne przez niedokładne ustawienie anteny lub konwertera i tego, że gdzieś po drodze sygnału mógł padać deszcz, bo to tylko problem z kanałami z 1 transpondera, a nie wszystkimi z oferty TNK (przynajmniej wspominałeś o tych kanałach, które nadają tylko na 1 transponderze :roll:) :|

 

PS. Opcja "Edytuj" w prawym górnym rogu swojego posta - nie piszemy posta tuż pod swoim postem, jeśli nie minęło 24 godziny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...