Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jedno pytanie. Też pozostał mi 1 dzień na przedłużenie umowy + ewentualne 14. Jestem jednym z tych abonentów, kórzych obejmowała rekompensata po decyzji UOKiK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015 roku. Z dostępnych opcji wybrałem sobie Adventure HD na 12 miesięcy od UOKIK ;) i 12 miesięcy od nc+. Podczas rozmów na temat nowej oferty, żaden konsultant nie potwierdził, że nadal będę mógł korzystać za darmo, z powyższej opcji dodatkowej. Wszyscy jak jeden mąż twierdzą, że powyższe obowiązuje tylko do końca bieżącej umowy podstawowej. Czy ktoś spotkał się z taką interpretacją ? Dzięki z góry z odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po rozmowie zostały wysłane mi warunki:
Extra+ z CANAL+ (6) 89,90 zł 15 m,
Eleven Sports za 7,95 zł 12 m,
HBO 0 zł 6m dla Abonentów,

Multiroom Standard C+ 0zł dla Abonentów, (2 karty)

Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów​ (pace)
 

Ale ma jedno pytanie:

Wypowiedzenie złożone czas minimalny mija jutro (umowa do 31.10.2015) czy jak kliknę akceptację 01.11.2015 będą jakieś konsekwencje? Bo z tego co mi przemiła Pani mówiła, musiałem złożyć rezygnację z wypowiedzenia. A więc od 01.11.2015 naliczą mi normalne ceny za listopad. ​

 

Czy ktoś przerabiał wcześniej podobną sytuację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niespodziewanie na 10 minut przed 21.00 tel i jakie zaskoczenie oferta c+ z extra za 69.90-mowie konsulowi,ze takie warunki mialem odpoczatku i odrzucilem-no to do widzenia.obecnaie lamaniec 53 srednio za c+ z extra,umowa do jutra ale mam juz alternatywe,chyba nic z tego nie bedzie bo jutro nie beda dzwonic chyba,ze z tym samym

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo ciekaw czemu teraz  oferują canal+   jako całośc   jedynie  bonus  w postaci   discovery/ seriale  za 10zł  .Zapewne tutaj większośc by znowu chciała bez sportu ale jak widać coraż gożej w NC+ to sobie wymyślili   wiecej kanałow ta sama zawartośc tylko drożej.

 

Comfort  bez extra  z 6x c+ i jakiś bonus  + polsat full ze smartdomem bo i tak wiecej jest abonentów komóre niż sat.   no i +- 100-120 zł   za taka cene to nawet nie ma superhiper premium w nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem telefon, ale powiedziałem żeby zadzwonili wieczorem. Był jakiś telefon, jakieś głosy w pomieszczeniu było słychać, ale w słuchawce nikt się nie zgłosił. Dzisiaj kończy się umowa, a chciałem przedłużyć. Gdyby nikt się nie zgłaszał, to dzwonić na infolinię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można tak? Umowa kończy się wraz z końcem miesiąca, a wysłałem już wypowiedzenie. Więc dzisiaj teoretycznie jest ostatni dzień.

Można poprostu jutro ci wyłączą sygnał i będziesz miał 14 dni na oddanie sprzętu a po 1 listopada możesz przedłużyc i do końca miesiąca będziesz miał za darmo a umowa bedzie liczona dopiero od grudnia.Chyba że bardzo ci zależy aby jutro mieć sygnał ale myślę że jeden dzień wytrzymasz.Jestem w tej samej sytuacji co ty tez mam umowe do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można tak? Umowa kończy się wraz z końcem miesiąca, a wysłałem już wypowiedzenie. Więc dzisiaj teoretycznie jest ostatni dzień.

Jeśli jutro przedłużysz będziesz płacił za cały miesiąc . Najlepiej przedłużyć 2.11.Wtedy prawie cały miesiąc za free. Edytowane przez boogiman86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jutro przedłużysz będziesz płacił za cały miesiąc . Najlepiej przedłużyć 2.11.Wtedy prawie cały miesiąc za free.

Mam Multiroom karty Cameleon. Dzisiaj kończy mi się umowa. Czy jesteście pewni, że mogę podpisać nową w ciągu dwóch tygodni (które mam na zwrot sprzętu). Nie chciałbym stracić Cameleonów i nie wiem czy musze dzisiaj podpisać umowę? Czy podpisując umowę np 2.11. nie stracę kart (czyt. będę musiał zgodzić się na nowe karty parowane z dekoderem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi dzisiaj konsultant powiedział "jak nie stać Pana na naszą oferte to on nic nie poradzi"

 

Pojechałem do apsu i mam dwa nowe dekodery CP :)

 

Konsultanci robią się pomału wręcz bezczelni. Spokojnie pół roku, rok takiego podejścia do klienta i znowu będą sami się prosić o podpisywanie nowych umów, a tym bardziej przedłużanie obecnych dla stałych klientów. 

Dzisiaj też byłem w APS CP i juz ładnie sie wstępnie dogadałem ws oferty. 

Umowa do końca roku także jeszcze trochę czasu jest, może po masowych odejściach w listopadzie, grudniu pójdą po rozum do głowy i sie zastanowią że coś jest nie tak

 

Pozdrawiam i życzę wytrwałości w negocjacjach :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś widzę że NC+ bardzo pewnie czuje sie na rynku, tylko żeby im to sie czkawką nie odbiło.Jak ci tak powiedział konsultant to już jest szczyt bezczelności.Czyli powtórka z rozrywki znowu nie rozumiemy oferty.Jeszcze raz powtórze to my jesteśmy dla nich a nie oni dla nas i my się składamy na ich pensje, ale jak im to nie odpowiada to juz niestety jest ich sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...