Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

....Ważne pytanie!

Brat ma 2 te stare czarne karty z cyfry gdzie co 6 godzin trzeba dochodzić z jedną do drugiej. Czy przy przedłużaniu umowy teraz można je wymienić na 2 osobne karty kameleon (czy jakkolwiek one się zwały) ? Na razie brat raz rozmawiał z konsultantem i ten zaproponował mu nowe dekodery mediaboxy i kabel twierdząc że nie mają już kart kameleon. Ściema czy rzeczywiście nie da się wymienić tych czarnych dotykowych kart na kameleony?

Oczywiście, że mają karty Cameleon. Trzeba się uprzeć przy swoim. Niech mówi, że nie ma zamiaru rezygnować z obecnych dekoderów i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć?

 

Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa!

A czego sie spodziewałeś ofert po 40 parę złotych 1.5 miesiąca przed końcem umowy?Dużo osób narzeka że nie dzwonią ale widzę że jak dzwonią też zle.Masz jeszcze bardzo dużo czasu do końca umowy więc i na dobre oferty jeszcze przyjdzie czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć?

 

Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa!

 

 

Skończyła się promocja więc płacisz więcej albo idziesz do CP. Trzeba było wziąć umowę na 24 miesiące, wtedy dłużej miałbyś taką samą ofertę.

 

Nie dość że abonenci oczekują super niskiej ceny to jeszcze bulwersują się kiedy dostaną ofertę 24m bo przecież do tej pory mieli 12. Po 12 miesiącach kończy się promocja, dostają inną ofertę i bulwersują się że nie jest jeszcze tańsza od poprzedniej.

 

Ja w ogóle dziwię się, że infolinia tak bardzo zjeżdża z ceny. Można dostać ofertę ofertę 10-20zł niższą za lojalność klienta. ale za pół ceny to przesada. Nie stać na nc+ to bierze się CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stąd moje pytanie czy mogę mając ofertę na mailu ponegocjować cenę w dół w nc lub po prostu jakoś ją odrzucić tak żeby pożegnać się z nc 31 stycznia i wziąć pełen pakiet od UPC?

 

Odpowiedź na to pytanie, jest dosyć prosta. Musisz się dowiedzieć czy wycofałeś wypowiedzenie, zadzwoń pod numer z którego się z Tobą kontaktowali, powiedz że rozmawiając nie wszystko dosłyszałeś i zapytaj jaka jest Twoja sytuacja, jeśli chodzi o wypowiedzenie. Jeśli wypowiedzenie nie jest wycofane, to spokojnie możesz odrzucić to co masz w mailu i czekaj na kolejne telefony. Gorzej jeśli faktycznie wycofałeś wypowiedzenie.

 

Tak na przyszłość, do wszystkich. Jak nie wiecie czy oferta jest dobra czy nie i chcecie zapytać o nią na forum, to nie bierzcie od razu linka na maila, a już w żadnym wypadku - nie gódźcie się na wycofanie wypowiedzenia. Spiszcie sobie to co mówi konsul na kartkę, wrzućcie to tutaj i poproście o telefon za kilka godzin.

 

@CoffeeBreak

 

Trochę głupoty piszesz. Po pierwsze dostał ofertę krótszą - "rabat" na multiroom na to wskazuje. Po drugie, piszę teraz ogólnie - jak to nazywasz infolinia daje takie a nie inne rabaty, bo najwidoczniej tak czy siak się im to opłaca. Lepiej mieć klienta, który płaci mniej, ale płaci niż go nie mieć. Normalną sytuacją jest, że i firmie i klientowi zależy na jak najlepszych warunkach i normalne jest, że każdy walczy o swoje. Jak się im uda spotkać w zadowalającym obie strony punkcie to nawiązują/kontynuują współpracę, jak nie - to się rozstają.

 

@toya00

 

Już Ci pisaliśmy zdaje się wcześniej, że coś sensownego zacznie się najwcześniej w lutym, teraz nie ma sensu się nad tym pochylać i skarżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jak to jest, dzwoni konsul, ustalam z nim warunki umowy - dochodzimy do porozumienia w sprawie umowy, konsul prosi o wycofanie wypowiedzenia co też robię, na meila przychodzi meil do potwierdzenia, jeśli gra to OK, a co jeśli w linku jest pomyłka i są inne warunki umowy niż uzgodniliśmy z konsulem, klikamy odrzucam i co wtedy wypowiedzenie dalej obowiązuje czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pamiętam co mówiła pani konsultant przy przedłużaniu umowy, to odrzucenie w e-mailu ustaleń spowoduje anulowanie ustaleń odnośnie przedłużenia umowy, ale nie powoduje anulowania wycofania wypowiedzenia.

Oznacza to że umowa (jeśli jej nie przedłużysz ponownie przed upływem okresu terminowego jej obowiązywania) przechodzi na okres bezterminowy i wtedy opłaty bez zniżek promocyjnych.

Proszę jeszcze o potwierdzenie mojej informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pamiętam co mówiła pani konsultant przy przedłużaniu umowy, to odrzucenie w e-mailu ustaleń spowoduje anulowanie ustaleń odnośnie przedłużenia umowy, ale nie powoduje anulowania wycofania wypowiedzenia.

Oznacza to że umowa (jeśli jej nie przedłużysz ponownie przed upływem okresu terminowego jej obowiązywania) przechodzi na okres bezterminowy i wtedy opłaty bez zniżek promocyjnych.

Proszę jeszcze o potwierdzenie mojej informacji

 

Jak by to miało tak wyglądać to oni by specjalnie na meila wysyłali inne warunki niż były uzgodnione w rozmowie i mają przez 3 miesiące klienta z płaceniem bez zniżek - to chyba nie przejdzie, w końcu w takiej sytuacji to oni nie wywiązali się z ustaleń telefonicznych i wypowiedzenie powinno trwać dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasięgnąłem trochę języka i z tego co udało mi się ustalić od jednej osoby:

 

1. Generalnie jest tak, że konsulowie mają obowiązek nakłaniać przed wysłaniem linka aktywacyjnego klienta do wycofania rezygnacji. Przy czym określenie "mają obowiązek nakłaniać" jakby jednoznacznie nie określa czy jeśli nakłanianie nie przyniesie skutku to czy mogą mimo to wysłać linka czy nie.

2. Jeżeli wycofa się wypowiedzenie, dostanie linka na maila a warunki w tym mailu nie pokrywają się z tym co było uzgodnione, to generalnie nie ma dramatu, najlepiej zadzwonić pod ten sam numer z którego do nas dzwoniono, wyjaśnić sprawę i po jakimś czasie mail z poprawnymi warunkami powinien zostać przysłany ponownie.

3. Może się zdarzyć tak - i to jest trochę problem - gdy jakiś konsul d*pa obieca coś czego nie ma, czyli po prostu złoży propozycję której tak jakby w ogóle nie ma w systemie [bo źle coś tam odczyta, źle policzy itd]. Wówczas przy reklamacji zaproponują albo inną ofertę [pytanie czy aby na pewno korzystną] albo rozwiązanie umowy. Niby wszystko ok ale dla kogoś kto liczył na dobre warunki, w takiej sytuacji jest trochę w kropce.

 

PS. Proszę nie traktować tego jako wyrocznię, tylko ew. wskazówkę ,bo nie dam sobie ręki uciąć, że wszystko co jest wyżej opisane jest w 100 procentach zgodne z rzeczywistością. Chociaż czytając fora mniej więcej pokrywałoby się to z tym co różni użytkownicy piszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć?

 

Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa!

 

 

Skończyła się promocja więc płacisz więcej albo idziesz do CP. Trzeba było wziąć umowę na 24 miesiące, wtedy dłużej miałbyś taką samą ofertę.

 

Nie dość że abonenci oczekują super niskiej ceny to jeszcze bulwersują się kiedy dostaną ofertę 24m bo przecież do tej pory mieli 12. Po 12 miesiącach kończy się promocja, dostają inną ofertę i bulwersują się że nie jest jeszcze tańsza od poprzedniej.

 

Ja w ogóle dziwię się, że infolinia tak bardzo zjeżdża z ceny. Można dostać ofertę ofertę 10-20zł niższą za lojalność klienta. ale za pół ceny to przesada. Nie stać na nc+ to bierze się CP.

 

Nie wypisuj takich rzeczy. Oferta utrzymaniowa ma służyć utrzymaniu klienta, a nie zniechęceniu go. Podwyżka abonamentu o 50% to chyba nie jest ani mądry, ani rozsądny krok. A propo`s CP też mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie przypomnieć moje pytanie sprzed paru dni - byłbym wdzięczny za podpowiedź.

 

... w której jedna rzecz mnie zastanowiła: "canalplussport.pl - serwis bezpłatny do końca stycznia 2015".

Teraz pytanie do Szanownych Forumowiczów: jak zagwarantowac sobie bezpłatny odbiór meczów z powyższej strony przy przedłużaniu umowy (czy wystarczy nc+go TV/netVOD+ oraz dostęp do pakietu sportowego)?

Z góry przepraszam jeśli odpowiedź na to pytanie już padła.

 

Pozdrawiam

mmkk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luuukasz

Ja pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luuukasz

Ja pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony...

To jest nie fer z ich strony, że to tak wygląda jeśli to oni popełnia błąd, myślę że to na dłuższą metę nie przejmie i to ktoś zgłosi do jakiegoś urzędu , powinno być przy linku że jeśli akceptuję przysłane na meila warunki to rezygnuje z wypowiedzenia, a tak to nałapią iluś tam jeleni na dodatkową kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luuukasz

Ja pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony...

Potwierdzam, pytałem konsultanta i mówił to co wyżej. Dodał, żeby nie klikać takiej oferty tylko dzwonić. Jeśli w razie co poprawią beż problemu swój błąd to myślę, że nie ma co dramatyzować choć uważam, że nie powinno mieć taka sytuacja miejsca.

A tak na marginesie to co dostałem za rezygnację z wypowiedzenia (umowa kończyć się miała 31 stycznia było U+ za 49 zł, History HD 1,99 zł, MRP 20 zł, Cinemaxy za 0 zł):

Comfort+ 19,90 zł

Multi+0 zł

Extra+ 20,00 zł

HD History 0 zł

Razem 39,90 zł/m-c na 15m.

Konsultant proponował mi jeszcze HBO za 10 zł ale nie skorzystałem.

Obecnie mam MR Premium za 20 zł i chciałem, żeby mi to zamienił na MR Standard za 0 zł/6 m-c i 10 zł/9 m-c ale twierdził, że najpierw muszę zrezygnować z MR P i od lutego mogę uruchomic MR P ale niestety za 10 zł za cały okres umowy i z aktywacją 49 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...