ircios Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 ....Ważne pytanie!Brat ma 2 te stare czarne karty z cyfry gdzie co 6 godzin trzeba dochodzić z jedną do drugiej. Czy przy przedłużaniu umowy teraz można je wymienić na 2 osobne karty kameleon (czy jakkolwiek one się zwały) ? Na razie brat raz rozmawiał z konsultantem i ten zaproponował mu nowe dekodery mediaboxy i kabel twierdząc że nie mają już kart kameleon. Ściema czy rzeczywiście nie da się wymienić tych czarnych dotykowych kart na kameleony? Oczywiście, że mają karty Cameleon. Trzeba się uprzeć przy swoim. Niech mówi, że nie ma zamiaru rezygnować z obecnych dekoderów i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć? Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa! A czego sie spodziewałeś ofert po 40 parę złotych 1.5 miesiąca przed końcem umowy?Dużo osób narzeka że nie dzwonią ale widzę że jak dzwonią też zle.Masz jeszcze bardzo dużo czasu do końca umowy więc i na dobre oferty jeszcze przyjdzie czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoffeeBreak Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć? Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa! Skończyła się promocja więc płacisz więcej albo idziesz do CP. Trzeba było wziąć umowę na 24 miesiące, wtedy dłużej miałbyś taką samą ofertę. Nie dość że abonenci oczekują super niskiej ceny to jeszcze bulwersują się kiedy dostaną ofertę 24m bo przecież do tej pory mieli 12. Po 12 miesiącach kończy się promocja, dostają inną ofertę i bulwersują się że nie jest jeszcze tańsza od poprzedniej. Ja w ogóle dziwię się, że infolinia tak bardzo zjeżdża z ceny. Można dostać ofertę ofertę 10-20zł niższą za lojalność klienta. ale za pół ceny to przesada. Nie stać na nc+ to bierze się CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Stąd moje pytanie czy mogę mając ofertę na mailu ponegocjować cenę w dół w nc lub po prostu jakoś ją odrzucić tak żeby pożegnać się z nc 31 stycznia i wziąć pełen pakiet od UPC? Odpowiedź na to pytanie, jest dosyć prosta. Musisz się dowiedzieć czy wycofałeś wypowiedzenie, zadzwoń pod numer z którego się z Tobą kontaktowali, powiedz że rozmawiając nie wszystko dosłyszałeś i zapytaj jaka jest Twoja sytuacja, jeśli chodzi o wypowiedzenie. Jeśli wypowiedzenie nie jest wycofane, to spokojnie możesz odrzucić to co masz w mailu i czekaj na kolejne telefony. Gorzej jeśli faktycznie wycofałeś wypowiedzenie. Tak na przyszłość, do wszystkich. Jak nie wiecie czy oferta jest dobra czy nie i chcecie zapytać o nią na forum, to nie bierzcie od razu linka na maila, a już w żadnym wypadku - nie gódźcie się na wycofanie wypowiedzenia. Spiszcie sobie to co mówi konsul na kartkę, wrzućcie to tutaj i poproście o telefon za kilka godzin. @CoffeeBreak Trochę głupoty piszesz. Po pierwsze dostał ofertę krótszą - "rabat" na multiroom na to wskazuje. Po drugie, piszę teraz ogólnie - jak to nazywasz infolinia daje takie a nie inne rabaty, bo najwidoczniej tak czy siak się im to opłaca. Lepiej mieć klienta, który płaci mniej, ale płaci niż go nie mieć. Normalną sytuacją jest, że i firmie i klientowi zależy na jak najlepszych warunkach i normalne jest, że każdy walczy o swoje. Jak się im uda spotkać w zadowalającym obie strony punkcie to nawiązują/kontynuują współpracę, jak nie - to się rozstają. @toya00 Już Ci pisaliśmy zdaje się wcześniej, że coś sensownego zacznie się najwcześniej w lutym, teraz nie ma sensu się nad tym pochylać i skarżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Powiedzcie jak to jest, dzwoni konsul, ustalam z nim warunki umowy - dochodzimy do porozumienia w sprawie umowy, konsul prosi o wycofanie wypowiedzenia co też robię, na meila przychodzi meil do potwierdzenia, jeśli gra to OK, a co jeśli w linku jest pomyłka i są inne warunki umowy niż uzgodniliśmy z konsulem, klikamy odrzucam i co wtedy wypowiedzenie dalej obowiązuje czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Jeżeli dobrze pamiętam co mówiła pani konsultant przy przedłużaniu umowy, to odrzucenie w e-mailu ustaleń spowoduje anulowanie ustaleń odnośnie przedłużenia umowy, ale nie powoduje anulowania wycofania wypowiedzenia. Oznacza to że umowa (jeśli jej nie przedłużysz ponownie przed upływem okresu terminowego jej obowiązywania) przechodzi na okres bezterminowy i wtedy opłaty bez zniżek promocyjnych. Proszę jeszcze o potwierdzenie mojej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dziś poszło wypowiedzenie. Umowa do końca marca.Do tej pory Canal+Silver z 6xC+,multiroom 2x cameleon,Pace PVR 500 wszystko za 64zł.Przyjmę to samo co mam+HBO za tą samą cenę, myślę że jest to realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Jeżeli dobrze pamiętam co mówiła pani konsultant przy przedłużaniu umowy, to odrzucenie w e-mailu ustaleń spowoduje anulowanie ustaleń odnośnie przedłużenia umowy, ale nie powoduje anulowania wycofania wypowiedzenia. Oznacza to że umowa (jeśli jej nie przedłużysz ponownie przed upływem okresu terminowego jej obowiązywania) przechodzi na okres bezterminowy i wtedy opłaty bez zniżek promocyjnych. Proszę jeszcze o potwierdzenie mojej informacji Jak by to miało tak wyglądać to oni by specjalnie na meila wysyłali inne warunki niż były uzgodnione w rozmowie i mają przez 3 miesiące klienta z płaceniem bez zniżek - to chyba nie przejdzie, w końcu w takiej sytuacji to oni nie wywiązali się z ustaleń telefonicznych i wypowiedzenie powinno trwać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zasięgnąłem trochę języka i z tego co udało mi się ustalić od jednej osoby: 1. Generalnie jest tak, że konsulowie mają obowiązek nakłaniać przed wysłaniem linka aktywacyjnego klienta do wycofania rezygnacji. Przy czym określenie "mają obowiązek nakłaniać" jakby jednoznacznie nie określa czy jeśli nakłanianie nie przyniesie skutku to czy mogą mimo to wysłać linka czy nie. 2. Jeżeli wycofa się wypowiedzenie, dostanie linka na maila a warunki w tym mailu nie pokrywają się z tym co było uzgodnione, to generalnie nie ma dramatu, najlepiej zadzwonić pod ten sam numer z którego do nas dzwoniono, wyjaśnić sprawę i po jakimś czasie mail z poprawnymi warunkami powinien zostać przysłany ponownie. 3. Może się zdarzyć tak - i to jest trochę problem - gdy jakiś konsul d*pa obieca coś czego nie ma, czyli po prostu złoży propozycję której tak jakby w ogóle nie ma w systemie [bo źle coś tam odczyta, źle policzy itd]. Wówczas przy reklamacji zaproponują albo inną ofertę [pytanie czy aby na pewno korzystną] albo rozwiązanie umowy. Niby wszystko ok ale dla kogoś kto liczył na dobre warunki, w takiej sytuacji jest trochę w kropce. PS. Proszę nie traktować tego jako wyrocznię, tylko ew. wskazówkę ,bo nie dam sobie ręki uciąć, że wszystko co jest wyżej opisane jest w 100 procentach zgodne z rzeczywistością. Chociaż czytając fora mniej więcej pokrywałoby się to z tym co różni użytkownicy piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Jednak dobrze zapamiętałem. Teraz po zmianie prawa okres wypowiedzenia wszystkich rodzajów umów (na czas nie określony też) powinien wynosić tylko 1 miesiąc. Nie wiem jak z tymi abonentami co obowiązuje ich jeszcze stary regulamin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja00 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam. Umowa kończy się 28 lutego. Mam pakiet comfort, pełna paczka C+, HBO. Jeden dekoder. Umowa 12 miesięcy. 11 miesięcy 54,90, jeden miesiąc za darmo. Wypowiedzenie właśnie wysłane. . Na pewno chcę zostać przy C+, ale zamienić HBO na multiroom. Żadne inne dodatkowe pakiety mnie interesują. Nie interesuje mnie też nagrywanie. O co można powalczyć? Dzisiaj oferta: Comfort, pełna paczka C+, multiroom 6 miesięcy darmo, 6 miesięcy 10 złotych, aktywacja 49. Bez HBO (bo nie chcę) za jedyne........69,90 miesięcznie. Czyli więcej kasy za mniejsza ofertę, aż o 20 złotych miesięcznie. To się nazywa oferta utrzymaniowa! Skończyła się promocja więc płacisz więcej albo idziesz do CP. Trzeba było wziąć umowę na 24 miesiące, wtedy dłużej miałbyś taką samą ofertę. Nie dość że abonenci oczekują super niskiej ceny to jeszcze bulwersują się kiedy dostaną ofertę 24m bo przecież do tej pory mieli 12. Po 12 miesiącach kończy się promocja, dostają inną ofertę i bulwersują się że nie jest jeszcze tańsza od poprzedniej. Ja w ogóle dziwię się, że infolinia tak bardzo zjeżdża z ceny. Można dostać ofertę ofertę 10-20zł niższą za lojalność klienta. ale za pół ceny to przesada. Nie stać na nc+ to bierze się CP. Nie wypisuj takich rzeczy. Oferta utrzymaniowa ma służyć utrzymaniu klienta, a nie zniechęceniu go. Podwyżka abonamentu o 50% to chyba nie jest ani mądry, ani rozsądny krok. A propo`s CP też mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_toro Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dziś poszło wypowiedzenie. Umowa do końca marca.Do tej pory Canal+Silver z 6xC+,multiroom 2x cameleon,Pace PVR 500 wszystko za 64zł.Przyjmę to samo co mam+HBO za tą samą cenę, myślę że jest to realne. Zibi ja za to samo + HBO liczę na 54.90-59,90 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ok, dzwonili do mnie dzisiaj po raz kolejny z DUK. Jak na razie nie przedłużam umowy - oferta kablówki (Multimedia) jest sporo lepsza (w tym zakresie który mnie interesuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmkk Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Pozwolę sobie przypomnieć moje pytanie sprzed paru dni - byłbym wdzięczny za podpowiedź. ... w której jedna rzecz mnie zastanowiła: "canalplussport.pl - serwis bezpłatny do końca stycznia 2015".Teraz pytanie do Szanownych Forumowiczów: jak zagwarantowac sobie bezpłatny odbiór meczów z powyższej strony przy przedłużaniu umowy (czy wystarczy nc+go TV/netVOD+ oraz dostęp do pakietu sportowego)? Z góry przepraszam jeśli odpowiedź na to pytanie już padła. Pozdrawiam mmkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 @mmkk "canal + sport online" jest darmowy sprawdź sobie regulamin.... http://ncplus.pl/dokumenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakam Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 @luuukasz Ja pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmkk Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 @kingofsouth W regulaminie jest mowa o usłudze testowej, która w każdej chwili może być wyłączona, natomiast w ulotce - jak napisałem wyżej (bezpłatne do końca stycznia 2015)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 @luuukaszJa pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony... To jest nie fer z ich strony, że to tak wygląda jeśli to oni popełnia błąd, myślę że to na dłuższą metę nie przejmie i to ktoś zgłosi do jakiegoś urzędu , powinno być przy linku że jeśli akceptuję przysłane na meila warunki to rezygnuje z wypowiedzenia, a tak to nałapią iluś tam jeleni na dodatkową kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakam Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja to zrozumiałem tak, że wiążące są ustalenia z rozmowy telefonicznej podczas której zrezygnowałeś z wypowiedzenia. Jeśli w mailu, który otrzymasz jest błąd, to powołując się na rozmowę telefoniczną prosisz o przysłanie poprawionej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 byłem w trakcie przedłużania umowy i rozłączyło! Nikt nie oddzwonił mimo ponownego połączenia z DUK i opisaniem sytuacji. Teraz krakowski numer nie odpowiada a automat mówi że infolinia czynna do 21. Jest jakiś inny numer jeszcze dziś działający? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Duk pracuje do 21 jak poinformował automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexus26 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 @luuukaszJa pytałem o taką sytuację konsultanta i najlepiej zrobisz jeśli po zauważeniu błędu zadzwonisz do nich i powiesz, że coś jest nie tak. Wtedy powinni Ci powiedzieć co masz robić. Nie radzę klikać pochopnie rezygnuj, bo wtedy zostaniesz z wizją przedłużenia umowy na czas nieokreślony... Potwierdzam, pytałem konsultanta i mówił to co wyżej. Dodał, żeby nie klikać takiej oferty tylko dzwonić. Jeśli w razie co poprawią beż problemu swój błąd to myślę, że nie ma co dramatyzować choć uważam, że nie powinno mieć taka sytuacja miejsca. A tak na marginesie to co dostałem za rezygnację z wypowiedzenia (umowa kończyć się miała 31 stycznia było U+ za 49 zł, History HD 1,99 zł, MRP 20 zł, Cinemaxy za 0 zł): Comfort+ 19,90 zł Multi+0 zł Extra+ 20,00 zł HD History 0 zł Razem 39,90 zł/m-c na 15m. Konsultant proponował mi jeszcze HBO za 10 zł ale nie skorzystałem. Obecnie mam MR Premium za 20 zł i chciałem, żeby mi to zamienił na MR Standard za 0 zł/6 m-c i 10 zł/9 m-c ale twierdził, że najpierw muszę zrezygnować z MR P i od lutego mogę uruchomic MR P ale niestety za 10 zł za cały okres umowy i z aktywacją 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudzik Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam. Obecnie mam full extra czy w tym momencie mogę wyrwać to samo w niższej cenie ?? Dodam iz do full extra dochodzi mi najem abd i multi w sumie 119 zł. Da radę coś utargować po wysłanym wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Wszystko jest opisywane. Kilka stron lub kilkanaście do tyłu da Ci odpowiedź. Jest pewne, że z wypowiedzeniem możesz liczyć na rabat. Miłej lektury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalesiu Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dostalem oferte na emaila z bledami. Konsultant polecil mi kliknac rezygnacja i przysłał poprawioną ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.