_QMAN_ Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam obecnie mam CANAL+SILVER i MR premium - płacę 84zł/mc (umowa do końca stycznia, wypowiedzenie złożone). Dzisiaj dzwonił konsul (pierwszy raz) i zaproponował: comfort+, extra+, multi+, 6xC+ za 70 zł i dodatkowo MR premium za 20 zł/mc, albo przejście na MR standard za 10zł/mc (w gratisie chce dorzucić MR 6 x 0zł, a potem wg cennika). I jak spytałem o stałą zniżkę na MR powiedział że ma zawiązane ręce i MR nie może ruszać (jeśli chodzi o cenę). Dodatkowo powiedział że po przejściu na MR standard, nie ma tak dobrze i nie będę mógł nagrywać osobno: - turboBox+/PVR ADB 5720SX - normalnie na swoim wbudowanym dysku, - srebrny Box+/HD ADB 2851S - na podłączonym przez USB swoim dysku. Czy to prawda z tym MR standard, czy lepiej pozostać przy premium? Moim zdaniem oferta średnia, z tego co poczytałem na forum i na razie podziękowałem. (da radę coś lepiej wynegocjować?). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 A że tak zapytam jeśli umowa się kończy 31.01 a wypowiedzenie w APS 30 listopada to obowiązuje mnie miesięczne wypowiedzenie czyli koniec to 31.12? Nie.......umowa się kończy nadal 31.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 A że tak zapytam jeśli umowa się kończy 31.01 a wypowiedzenie w APS 30 listopada to obowiązuje mnie miesięczne wypowiedzenie czyli koniec to 31.12?Radzę poczytać co masz napisane na wypowiedzeniu by nie zadawać takich pytań.A i regulamin by się przydało by wiedzieć jak się wypowiada umowę przed lub po czasie określonym Umową i czym to grozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Wypowiedzenie zostawione w APS powód : rozwiązanie umowy koniec okresu oznaczonego w ogóle jakość tego wydruku to tragedia polowa strony jest szarka z paskami wyblakłe. Tutaj były osoby co wypowiadały umowy za 3 miesiące przed końcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Poczytaj regulamin to będziesz wiedział kiedy okres wypowiedzenia to 3 miesiące a nie miesiąc jak w Twoim przypadku.Chyba koniec okresu oznaczonego to jest zrozumiałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_QMAN_ Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 podpowie ktoś jak z tym MR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Poczytaj regulamin to będziesz wiedział kiedy okres wypowiedzenia to 3 miesiące a nie miesiąc jak w Twoim przypadku.Chyba koniec okresu oznaczonego to jest zrozumiałe. 3 miesiące to obowiązywały mnie w czasie okresu na umowę nieokreślona wtedy wysłałem wypowiedzenie jak już mnie nie obowiązywała zniżka ale i tak nie dzwonili zadzonili dopiero jak napisałem maila i wtedy potwirdzili przyjęcie wypowiedzenia. Więc jeszcze mnie okres określony obowiązuje ale jak wysyłamy wypowiedzenie w czasie trwania okresu w umowie to tutaj wszyscy mi mówili że obowiązuje mnie 30 dni czasu terminu wypowiedzenia. W niedziele minie 14 dni od podpisania druczku w APSie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Złożyłeś wypowiedzenie w APS w którym jest Rozwiązanie Umowy-Koniec okresu oznaczonego(wygaśnięcie) Powód(koniec okresu oznaczonego).Okres oznaczony masz do końca stycznia i się jeszcze pytasz czy umowę będziesz miał rozwiązaną z końcem grudnia bo wypowiedzenie było 30 listopada?Czyli na to wychodzi że jak ktoś wypowiedzenie złoży po kilku dniach od jej podpisania to rozwiąże ją np. po dwóch miesiącach bo jest niby 30 dni wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Asiafan, skoro nie chce Ci się czytać regulaminu, to podpowiem, że nie ma tam nic o 30-dniowym czy miesięcznym wypowiedzeniu tylko o możliwości rezygnacji z przedłużenia umowy, które można złożyć maksymalnie miesiąc czy tam 30 dni przed końcem. Jeżeli wszyscy Ci mówili, że obowiązuje Cię 30 dni od złożenia wypowiedzenia to chyba czytałeś inne forum albo widziałeś w postach to, co chciałeś zobaczyć. QMAN, w MR Standard możesz nagrywać na dysku głównego dekodera i na dysku, który sobie podłączysz do dodatkowego dekodera. Jeżeli konsultant sugerował Ci, że jest inaczej to najwyraźniej coś mu się pomieszało, albo nie był przeszkolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 podpowie ktoś jak z tym MR Konsul mówił prawdę......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Po prostu powiedzieli mi że lepszym pewniejszym jest zostawienie w APS + podpisanie się i oni to faxują natychmiastowo. Gdybym tego nie zrobił to umowa by przeszła na czas nieokreślony i cena skoczyła by mi do ponad 120zł Wypowiedzenie rozwiązanie umowy zazwyczaj składa się przed końcem wygaśnięcia umowy jednak byłem zaskoczony że niektórzy wysłali lub zostawiali podpis w APsie na 3 miesiące przed końcem umowy. Logiczne jest to że jeśli się godziny na umowę która nam pasuje cenowo i ma 15/24 mscy to nie wysyłami niczego W takim razie mam rozumieć że będą do mnie dzwonić dopiero w styczniu? Czy moge wspomnieć o piśmie drogą mailową przez co jest szansa na tel w grudniu? Chodzi mi tylko o to by załatwić wszystko przed terminem końca umowy. W takim razie czym się rózni druczek w APSie o pisma wysłanego poleconym z zawartością znana już wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_QMAN_ Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 QMAN, w MR Standard możesz nagrywać na dysku głównego dekodera i na dysku, który sobie podłączysz do dodatkowego dekodera. Jeżeli konsultant sugerował Ci, że jest inaczej to najwyraźniej coś mu się pomieszało, albo nie był przeszkolony. Konsul mówił prawdę......... Hmm, to mi wyjaśniliście koledzy Chyba że pincet mówi o dyskach a ircios o cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 ........W takim razie mam rozumieć że będą do mnie dzwonić dopiero w styczniu? Czy moge wspomnieć o piśmie drogą mailową przez co jest szansa na tel w grudniu?...... Mogą zadzwonić w każdej chwili.......... na pewno w dzień.. @_QMAN_. O cenie pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_QMAN_ Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 @_QMAN_. O cenie pisałem Ok dzięki w takim razie decyzja zapadła - zmieniam MR z premium na standard.(uwolnię się od nagranych przez córkę bajek, bo będą siedziały na dysku USB) Jeszcze tylko cenę muszę wywalczyć lepszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 @iricios Jednak nie będzie przecież problemu jeśli do nich napisze 15 grudnia tak żeby się przypomnieć Mogą dzwonić nawet po 20 były przypadku że do niektórych dzwonili nawet po 21 mimo że mówi się że konsultanci robią do 16:59 @Qman Jesteś posiadaczem sprzętu dedykowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Skoro ma MR Premium to nie ma innej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 @asiafan. . Nie ma żadnego problemu. Napisać można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 W takim razie mam rozumieć że będą do mnie dzwonić dopiero w styczniu? Czy moge wspomnieć o piśmie drogą mailową przez co jest szansa na tel w grudniu? Wysłałem wypowiedzenie w piątek, a wczoraj do mnie dzwonili w sprawię przedłużenia, umowa tak samo jak Twoja wygasa 31.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_QMAN_ Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 @Qman Jesteś posiadaczem sprzętu dedykowanego? Sprzęt dostałem od "jeszcze wtedy" n - TurboBox+/PVR ADB 5720SX - Box+/HD ADB 2851S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TenTezZajety Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Cześć, dzisiaj podpisałem przez telefon nową umowę. Dotychczas: Universe+, Canal+ Sport, Family i Family 2 oraz HBO. Za 59 zł + 5 zł mediaBox+ Nowa umowa: Comfort, Multi+, Extra, Film+, Sport+, HBO, Adventure HD za 60,99 + 5 zł mediaBox+ I jestem zadowolony. Czy w tej kwocie mogłem "ugrać cos lepszego" ? Dodam, że jestem abonentem dopiero od roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkp13 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Przedłużyłem dzisiaj umowę.COMFORT+ EXTRA+ 6xC+ HBO History PACE PVR free Umowa na 15 miesięcy do marca 2016. Łamaniec 5 - 0zł, 10 - 79.9zł. Średnia cena 53,26 zł/mies. Dla mnie sukces WItam, Z racji tego, że pakiety ciągle się zmieniają, dochodzą dodatkowe opcje, nazwy itp itd chciałbym poprosić i udzielenie dodatkowych informacji: Aktualnie płacę abonament w nc+ 109 zł ( składa się na niego abonament 99 zł + 10 zł za MR standard) W ica mam w rozpisce takie coś: PAKIET CANAL+ PLATINUM OPCJE DODATKOWE: MR STANDARD - AKT. 0ZŁ AKTYWACJA MEDIABOX+ NETVOD+ PAK. CANAL+ PLATINUM HBO NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE MULTIROOM STANDARD Pewnie jak każdy chciałbym uzyskać to samo co mam jak najtaniej. ( ). Umowę mam do końca stycznia, zamierzam złożyć w najbliższych dniach wypowiedzenie. Dodatkowo konsultanci dzwonią i oferują najwyższy pakiet z ich strony bodajże na 24 miesiące ( 12 za 109 + 12 za 119), czyli po prostu standard. Zyskałbym dodatkowo tylko 2 kanaly Cinemax. Dodatkowo chciałbym zapytać czy różnica pomiedzy SPORT&FILM+ a SUPERPREMIUM+ to tylko HBO oraz Cinemax? Jaki to pakiet superpremium skoro wybierając niższy pakiet i dokupując odpowiednio brakujące opcje wychodzi to samo? I na koniec o jaką realną kwotę mogę walczyć, czy da się wynegocjować 15 miesieczną umowę? pozdrawiam mkp13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Sport&Film to wszystkie c+ bez HBO. Więc różnica jest. Poczytaj stronę nc, a odrazu zobaczysz, że się różni. Masz szansę na 79 za to co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoLUB Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 No i wracam na forum. Po dwóch tygodniach otrzymałem pisemne warunki przedłużenia umowy. I co? I bingo, są inne od ustalonych, tzn pakiet sport&film miał byc bezpłatny, a jest płatny od 5 mca 69zł i podobnie multi, extra itd. Konsultant to zwykły naciągacz a jego głównym celem było wycofanie wypowiedzenia i prowizja. Ostrzegam innych, generalnie przed firmą NC+, od kiedy połączono platformy N i C jest bardzo duży problem z wiarygodnością słów jej pracowników. W moim przypadku jest to juz drugi przypadek i definitywny koniec współpracy. Nagrywajcie rozmowy, po przedłużeniu przez tel oddzwaniajcie aby się upewnić jakie wam zatwierdzono warunki. ICA można sobie w d.. wsadzić bo nie ma żadnych informacji o płatnościach, oprócz tych bieżących. I jeszcze raz, nie wierzcie w to co wam mówią, zawsze sprawdzajcie, weryfikujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Za jakąś godzinkę mają do mnie dzwonić, obecnie mam to co w sygnaturze, ciekawe czy uda mi się zjechać do progu 99 zł a to wszystko. Dokładając ewentualną 10 za HBO GO, kanał Hustler, ADVENTURE TV i H2, co o tym myślicie, jest to możliwe? Chciałbym uzyskać rachunek maksymalny 99-109 zł wliczając w to MR i dzierżawę dekodera Mediabox. Za ile obecnie dają pakiet all? Nie wiecie czy w skład pakietu Full Extra wchodzi Canal+ VOD i seriale+? Canal+ VOD mam zablokowane w aplikacji NC+ GO TV a w VOD mam tą opcję odblokowaną. Wczoraj do nich dzwoniłem bo miałem w NC+ GO TV większość opcji wchodzących w skład konta podstawowego netvod+ i mi to odblokowali, a canal+vod jest dostępny jak się ma paczkę canal+ z tego co mi wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dzisiaj pierwszy telefon po wypowiedzeniu umowy i propozycja to samo co mam za59,90.Na razie nie przyjąłem oferty bo koniec dopiero z końcem lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.