Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bzdury mówił. Wymieniasz jeden dekoder na 4k, a drugi na moduł.  Jeśli będziesz miał od nich 2 dekodery,  to MR będziesz miał w sieci i dodatkowo 10 zł więcej. Jak nie odrazu MR w sieci to za jakiś czas. Czytałeś co pisze, ustosunkowałeś się do tego i dalej te same pytania zadajesz. 

Niech kolega @lukx95Ci pomorze z wymianą,  bo nie ogarniesz i łykasz kity konsuli. A pod tym nr co dostałeś niczego dobrego nie wynegocjujesz. Staraj się o Superoremium 4k za 109,99.  Dekoder 4k za free I moduł. Napisz do w/w kolegi.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu  będę  miał 6 miesięcy do końca umowy 
Superpremium 4k+ 1 multi i teraz pytanie czy warto przedłużać wcześniej żeby obniżyć rachunek czy czekać do końca umowy i czy da się zejść z opłaty za multi? i czy ewentualne wyłączenie filmboxsów i hbo mocno obniży rachunek?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma się sprawa sprawa konwenterami? Czy "zwykle" używane kilka lat temu odbierają obecnie sygnał 4K czy trzeba wymieniać na nowocześniejsze.

 

Co do oferty, obecnie place 106zl za:

extra z canal plus (wszystkie c+)

eleven

multiroom

dekoder 4k

 

Czy to dobra cena? Można coś zbic? O co walczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od poniedziałku rozmowy z c+ i niestety wszędzie poza numerem 22 270 43 20 nikt nie jest mi w stanie przedłużyć ze mną umowy, ponieważ jak mówią mają poblokowane oferty dla posiadaczy niezależnych dekoderów w MR. Z kolei pod tym numerem, nie ma mowy o nowej umowie bez wymiany dekoderów na takie, które będą ze sobą w sieci. Jak mówi mi każdy konsultant, ich partnerzy bardzo na to naciskają i dlatego też bardzo się za to się wzięli ostatnimi czasy.

Mało tego, z końcem mojej umowy- 31 sierpnia, oba dekodery przestaną działać i muszę je oddać do punktów c+.

 

Pytanie, z kim jeszcze mam rozmawiać skoro wszyscy najmądrzejsi na tym forum mówią, że jednak można mieć nową umowę z dwoma niezależnymi od siebie dekoderami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 294 78 79 a pod tym nr? 

 

Przypomnę tylko: 

 

Usługa Multiroom

 

Chcąc sprostać wymaganiom jakie stawiają operatorom dostawcy treści, CANAL+ jest zobowiązany do zapewnienia  pełnego zabezpieczenia usługi Multiroom.

 

Abonenci korzystający z usługi Multiroom muszą uwzględnić konieczność spełnienia wymogów technicznych świadczenia Opcji dodatkowej Multiroom Standard. Oznacza to, iż wszystkie dekodery działające w usłudze Multiroom wymagać będą połączenia sieciowego z dekoderem głównym lub czasowej aktywacji dekodera dodatkowego kartą z dekodera głównego.

 

W związku z tym CANAL+ będzie stopniowo rozszerzać zakres działania funkcjonalności  kontroli odległości sprzętu celem zapewnienia zgodności z wymogami technicznymi. W przypadku korzystania przez Abonenta z modeli dekoderów nie wspierających funkcji kontroli odległości będzie zachodziła konieczność wymiany dekodera. Abonenci będą indywidualnie informowani o planowanych działaniach celem uzgodnienia optymalnego rozwiązania.

 

 

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, awakeman napisał:

Od poniedziałku rozmowy z c+ i niestety wszędzie poza numerem 22 270 43 20 nikt nie jest mi w stanie przedłużyć ze mną umowy, ponieważ jak mówią mają poblokowane oferty dla posiadaczy niezależnych dekoderów w MR. Z kolei pod tym numerem, nie ma mowy o nowej umowie bez wymiany dekoderów na takie, które będą ze sobą w sieci. Jak mówi mi każdy konsultant, ich partnerzy bardzo na to naciskają i dlatego też bardzo się za to się wzięli ostatnimi czasy.

Mało tego, z końcem mojej umowy- 31 sierpnia, oba dekodery przestaną działać i muszę je oddać do punktów c+.

 

Pytanie, z kim jeszcze mam rozmawiać skoro wszyscy najmądrzejsi na tym forum mówią, że jednak można mieć nową umowę z dwoma niezależnymi od siebie dekoderami?

 

 

Po pierwsze pod tym nr nic nie załatwisz. Po złożonym wypowiedzeniu rozmawia się z DUK z nr. 122947879.

Aż mi się nie chce czytać,  to co piszesz, że takie bzdury Ci wciskają, a Ty łykasz wszystko jak młody pelikan. Jeszcze raz Ci powtarzam. Jeśli weźmiesz wymienisz dekodery to MR będziesz miał w sieci. Jak nie odrazu to za pewien czas, bo operator do tego dąży.  Ja w styczniu wymieniłem 2 Pejsy na dekoder 4k i moduł CI+. MR dalej mam niezależny. Gdybym nie wziął modułu, a dodatkowy dekoder, to miałbym MR w sieci.

Nie załatwisz tej sprawy sam z wymianą. Napisz do kolegi @lukx95. On specjalizuje się w pomocy takim jak my, gdy operator utrudnia byłym abonentom po C+ wymienić sprzęt. Chcesz to pisz do niego, a jak nie to przestań się użalać tu i rób tak jak operator Ci każe. 

 

@PawelTSW Skoro nie jesteś w stanie pomóc,  to nie przeszkadzaj,  a tą formułkę powieś sobie na ścianie.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wzięli się porządnie za wymagania techniczne :)) dekodery są jasno opisane na stronie jakie mogą być główne jakie dodatkowe, nie wszystkie modele z umowy singlowej są akceptowane do MR., tym bardziej jak ktoś ma umowie gołe karty i leci na dekoderze z portalu.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ircios napisał:

Aż mi się nie chce czytać,  to co piszesz, że takie bzdury Ci wciskają, a Ty łykasz wszystko jak młody pelikan. Jeszcze raz Ci powtarzam. Jeśli weźmiesz wymienisz dekodery to MR będziesz miał w sieci. Jak nie odrazu to za pewien czas, bo operator do tego dąży.  Ja w styczniu wymieniłem 2 Pejsy na dekoder 4k i moduł CI+. MR dalej mam niezależny. Gdybym nie wziął modułu, a dodatkowy dekoder, to miałbym MR w sieci.

 

Kolego, przecież powtórzyłeś wszystko to co ja napisałem, więc powiedz mi o jakich pelikanach piszesz?

 

Z kolegą @lukx95 wiszę na pw od 3-4 dni, ale raczej się nie zdecyduję na moduł, gdyż mój starszy telewizor nie ma dekodera DVB-S2, natomiast na nowym często będę ustawiał sobie nagrywanie na daną godzinę, gdy nie ma mnie w domu i chcę obejrzeć jakiś mecz, a programowanie nagrania nie działa, jeśli telewizor jest wyłączony. Do tego zależy mi na jak najlepszej jakości, bo głównie po to kupiłem nowy, nietani i skalibrowany telewizor, a moduł z tego co się zorientowałem najlepszej jakości niestety, ale nie daje.

 

Edytowane przez awakeman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zostaw to wszystko koledze @lukx95.  On ogarnie temat, nie wiem jednak czy nie biorąc modułu pozostaniesz z MR niezależnym.  Co do nagrywania....Masz C+ on-line. No tak...jakość. 

Tuner DVB T2 jK najbardziej się nadaje....do HD, bo tv HD

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy, to ja od zawsze używam dwóch dekoderów pod tym samym adresem. Może raz, czy dwa przez 15 lat się zdarzyło, że zabrałem jeden na wakacje. Najbardziej mnie w tym wszystkim denerwuje to, że w mojej sieci domowej będą kolejne dwa urządzenia. A że często gram online, to chcę mieć jak najmniejsze obciążenie routera. Przez ostatnie 2 lata żona kupiła odkurzacz z wifi, lodówkę z wifi, pralkę z wifi, lampki i żarówki z wifi i teraz jeszcze dwa dekodery. Lada dzień będę musiał założyć drugi internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj. AGD tylko z sieci lorzysta gdy np Ty chcesz coś sprawdzić. Mam też  AGD z wifi. Sprzęt korzysta z neta gdy ja przez aplikację bedąc setki km od domu chce sprawdzić czy jest problem ze sprzętem lub np zmienić temperaturę w lodówce. 

Spokojnie mógłbyś wziąć jeden moduł. Dekodera dodatkowego wifibox nie polecam. Na 99% nic na nim nie nagrasz. No i wieczne problemy z działaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawelTSW Co ty opowiadasz, że nie muszą być podłączone do sieci domowej? Mam znajomych, którym pomagam czasami w tym nowym łączonym Multiroomie i jak 4K UltraBOX+ z dekoderem wifiBox+ nie są podłączone do jednego routera, to dekoder dodatkowy twierdzi, że nie ma połączenia z dekoderem głównym i nie działa nic. Dekodery muszą się widzieć i być podłączone do tego samego routera w domu.

 

@awakeman Sądzę, że najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie wymiana na dekoder 4K UltraBOX+ z modułem CAM 4K. Oba urządzenia obsługują 4K i masz jeden dekoder z dyskiem 1 TB, na którym możesz zlecać i planować nagrania.

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, django napisał:

@PawelTSW 

 

@awakeman Sądzę, że najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie wymiana na dekoder 4K UltraBOX+ z modułem CAM 4K. Oba urządzenia obsługują 4K i masz jeden dekoder z dyskiem 1 TB, na którym możesz zlecać i planować nagrania.

To właśnie tłumaczę koledze. 

 

4 minuty temu, PawelTSW napisał:

@django wtedy raz w tygodniu czy też na dwa tygodnie lecieć z kartą z dekodera głównego :)

Rozwiązanie do d..y

Ogladasz a tu nagle ciemność na dodatkowym, to raz. 2 duża możliwość uszkodzenia karty i czytnika karty w dekoderze od częstego wachlowania kartą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...