Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W Internetowym Centrum Abonenta logujesz się na swoje konto i tam jest taka zakładka <Napisz do nas> i tam można do NC+ pisać.

OK, dzięki. :) Bardzo rzadko się tam loguje i nie zwracałem uwagi. :D No nic, trzeba będzie chyba samemu podjąć negocjacje przez formularz kontaktowy. Kiedyś to było skuteczne, ciekawe jak teraz. Umowa co prawda do końca listopada, ale przez ostatnie 2-3 tygodnie zero telefonów. Jak zacznę wcześniej to będzie więcej czasu na negocjacje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz pierwszy w historii przedłużyłem umowe podczas pierwszego telefonu do nich, (wypowiedzenie wysłane) (nc+ nie dzwoniło ze względy na brak zgód na kontakt), zadzwoniłem na infolinie i poprosiłem o przekierowanie na DUK.

 

Do tej pory miałem łamańca 24msc z obecną opłatą 80,79zł

Comfort+

6xC+

Eleven

Eurosport 2

Multiroom

2x dekoder

 

Przedłużyłem na 15msc łamaniec 2x0zł 13x84,4zł średnia 73,14

Extra+

6xC+

Eleven

Multiroom

2x dekoder

100h nc+GO

HBO 1msc gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz to płać 80 zł miesięcznie za 8xC+

 

58fa71ff18cc8922.png

 

7483c91a990373d6.png

 

Też przeszedłem na tego typu ofertę 8C+ razem ze startowym za 47zł na całą umowę (od 1.10.2017), z tym że poprzednia umowa była do 31.01 ze zobowiązaniem 62,50zł. Umowę podpisałem na 24 m-ce gdyż taka opcja mi najbardziej odpowiada (zależy mi jedynie na kanałach premium, kanały zawarte w comfort i extra mogę mieć u konkurencji/vi internet za 5-15zł/miesiąc). Widać że zaczęli myśleć, bo przy poprzednim kontrakcie za to samo krzyczeli 10zł więcej. Na dzisiejsze ceny i realia oferta spełnia moje oczekiwania.  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś telefon z NC+. Propozycja to umowa na 24 miesiące (bo podobno tylko takie teraz dają) której w ogóle nie chciałem wysłuchać gdyż nie zamierzam na tyle wiązać sie z NC+ kiedy stracili już prawie wszystko co jest możliwe z sportu i nie jest to już obecnie żadna telewizja PREMIUM za którą się uważają. Po chwili Pani konsultant powiedziała że ma specjalną oferte dla mnie tzn to co mam obecnie czyli (start+ plus 8 canal+) za 53,99zł czyli 4zł drożej niż obecnie i umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem PODOBNO. Czy ktoś podpisał taką umowę? i czy w maju kiedy skończy się liga mistrzów, liga angielska i polska bez problemu będe mógł tą umowę wypowiedzieć? czy nie ma w niej żadnego haczyka? bo nie chcę mi się wierzyć że nc+ pozwoli sobie na masowy odpływ ludzi do konkurencji w czerwcu...  mam na coś konkretnie zwrócić uwagę podpisując taką umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie do końca jest tak jak piszesz. Powiedziała że po  zakończeniu obecnej umowy przeszedłbym na ten czas nieokreślony według promocyjnych warunków, bo gdybym nie wypowiedział umowy i sama z automatu przeszłaby ona na czas nieokreślony to za pakiet start + z 8 Canal+ płaciłbym 139zł :o, a tak może mi to zaproponować 5zł drożej niż obecnie...

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Usunięto również zdublowaną treść postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy warto wziąć taką ofertę?

 

OFERTA Z DZIAŁU REKLAMACJI:

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 89,99 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 12 mies. Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, MULTIROOM PREMIUM, NAJEM MEDIABOX+ Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 84,99 zł 12 m i 93,99 zł dla Abonentów, HBO 0 zł zł 12 m dla Abonentów, Multiroom Premium 0zł dla Abonentów, Najem mediaBox+5zł dla Abonentów

 

Wcześniej: EXTRA+ z CANAL+, HBO na 6 m-cy, Multiroom Premium, umowa na 24 m-ce: 84,90 zł (umowa do 31.01.2018)

Edytowane przez marcin007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednio włączyli mi automatycznie inną ofertę, a miałem otrzymać najpierw warunki na maila (tak było uzgodnione z konsultantem). Otrzymałem, ale bez możliwości akceptacji lub nie.

Czyli brać? ;)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Umowa kończy mi się 30.11.2017, wypowiedzenie złożone.

Wczoraj dość sensowna rozmowa z konsultantem i taka propozycja:

Umowa na 24 miesiące:

- comfort+: 24,99 zł

- najem mediaboxa: 5 zł

- 2 x multiroom: 20 zł

łącznie 49,99 zł

Opcje dodatkowe:

- HBO + HBO GO na całą umowę razem z powyższym będzie 69,99 zł

- 6 x Canal+ na całą umowę razem z powyższym będzie pierwsze 3 miesiące za 49,99 zł, kolejne 21 za 84,99 zł

 

Jest szansa wyrwać coś lepszego??

Np. HBO przez kilka miesięcy gratis??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 99zł/mies. lub przy gorszych lotach 105zł/mies. bodajże, możesz mieć Superpremium, gdzie masz 8xC+, HBO, Cinemaxy i wiadomo Extra+ na cały okres umowy, dorzucisz Eleven na 12 miechów za 7,95zł/mies. i wychodzi Ci dużo lepsza oferta, niż obecnie Ci proponują. :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj w APS złożono mi ofertę przedłużenia umowy z Superpremium+ za 109zł + nowy dekoder wifi Premiumbox+. Obecnie posiadam 2x DSI 83 i 2 Cameleony. Pan zarzekał się, że pomimo wymiany dekodera multiroom będzie dalej działal na tych samych zasadach jak dotychczas - 2 niezależne karty.

 

Czy warto składać wypowiedzenie czy jednak nie uda się ugrać już nic lepszego? I co, jesli takie wypowiedzenie złoże - oferty pojawią się w ICA czy będę musiał rozmawiać z konsultantami?

 

Z góry dziękuję za pomoc. ;)

 

Edit: po kilku minutach od napisania tego postu dostałem telefon od APS, że po wymianie dekodera karty Cameleon przestaną działać. Co w takim razie powinienem zrobić? Zależy mi na przedłużeniu umowy z dwoma kartami Cameleon gdyż używam swoich boxów.

Edytowane przez Dafy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...