Jump to content

fanatyklech

Users
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About fanatyklech

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Czekaj warto, a jak zadzwonią to powiedz im że jest taka i taka ofert i mają dzwonić tylko wtedy kiedy będą w stanie Ci to zaproponować . Ja też miałem umowę do końca kwietnia (w marcu złożone wypowiedzenie) Wczoraj telefon, nowy comfort+ za 27,50zł Canal + za 22,50zł plus wymiana dekodera na mediaboxa opłata aktywacyjna 0zł najem 3zł czyli za wszystko 50,50zł miesięcznie. Nie udało się tylko przekonać konsultanta do elevenów za 7,95zł proponował po 11,99zł.
  2. Kolego jakbym nie zapoznał sie z ofertami to nie wiedziałbym o istnieniu takiej jaką opisałem.....Extra+ 8canal plusów + mistrzowska piłka 0zł na cały okres umowy za 69,99zł
  3. Witam wszystkich Zakupiłem nowy TV LG 55SK8100 i mój obecny dekoder PVR PACE 500gb zaczął szwankować tzn coraz słabiej współpracuje z nowym TV. Zdarza mu się wyłączyć przestał działać programator, długo włączą sie itp itd. Podłączyłem wczoraj dekoder Wifi box premium kumpla raz że dekoder super śmigał w połączeniu z moim TV to dwa, i obraz wydał się lepszy....Dzwoniłem do NC+ o wymianę dokodera na nowy model (obecny Pace 500gb mam już bodaj 8lat) Nc+ odmówilo wymiany dekodera ponieważ.... jestem na umowie na czas nieokreślony i wymiana na nowszy sprzęt nie przysługuje mi. Jest to dla mnie chore i niezrozumiałe podejście do klienta. Konsultant zaproponował mi za 59zł pakiet start + 6canal plusów na 24 miesiace i wtedy powiedział że możemy pomyśleć o najmie nowszego dekodera za dopłatą. Obecnie mam pakiet start+ z 8 canalami plus za 53,99zł czyli nie dosyć że miałbym płacić 5zł wiecej to nie mam gwarancji czy wymienią mi dekoder na nowszy i ile mogłaby wynosić dodatkowa opłata. Jak z nimi postępować wysyłać wypowiedzenie czy dzwonić samemu?? Na moją propozycję wyczytaną na forum tutaj: pakiet Extra+ 8canal plusów + mistrzowska piłka 0zł na cały okres umowy za 69,99zł konsultant powiedział że ludzie w necie głupoty wypisują ;D i że on ani żaden jego kolega takiej oferty nie sprzedał... Czyli ciężkie negocjacje zapowiadają się... Co proponujecie w moim przypadku? Jak z nimi zagrać by uzyskać przede wszystkim wymianę dekodera na nowszy...
  4. Witam wszystkich ;-) Zakupiłem nowy TV LG 55SK8100 i mój obecny dekoder PVR PACE 500gb zaczął szwankować tzn coraz słabiej współpracuje z nowym TV. Zdarza mu się wyłączyć przestał działać programator, długo włączą sie itp itd. Podłączyłem wczoraj dekoder Wifi box premium kumpla raz że dekoder super śmigał w połączeniu z moim TV to dwa, i obraz wydał się lepszy....Dzwoniłem do NC+ o wymianę dokodera na nowy model (obecny Pace 500gb mam już bodaj 8lat) Nc+ odmówilo wymiany dekodera ponieważ.... jestem na umowie na czas nieokreślony i wymiana na nowszy sprzęt nie przysługuje mi. Jest to dla mnie chore i niezrozumiałe podejście do klienta. Konsultant zaproponował mi za 59zł pakiet start + 6canal plusów na 24 miesiace i wtedy powiedział że możemy pomyśleć o najmie nowszego dekodera za dopłatą. Obecnie mam pakiet start+ z 8 canalami plus za 53,99zł czyli nie dosyć że miałbym płacić 5zł wiecej to nie mam gwarancji czy wymienią mi dekoder na nowszy i ile mogłaby wynosić dodatkowa opłata. Jak z nimi postępować wysyłać wypowiedzenie czy dzwonić samemu?? Na moją propozycję wyczytaną na forum tutaj: pakiet Extra+ 8canal plusów + mistrzowska piłka 0zł na cały okres umowy za 69,99zł konsultant powiedział że ludzie w necie głupoty wypisują ;D i że on ani żaden jego kolega takiej oferty nie sprzedał... Czyli ciężkie negocjacje zapowiadają się... Co proponujecie w moim przypadku? Jak z nimi zagrać by uzyskać przede wszystkim wymianę dekodera na nowszy...
×
×
  • Create New...