marceliszpak Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Jak będzie Ci dane to może dostaniesz Superpremium za 99 ale bez HBO go, Filmbox i History. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam obecnie posiadam COMFORT + HBO CANAL+ 8 CANAL +VOD Cinemax netVOD+ konto dodatkowe EXTRA+ HBO GO Filmbox netVOD+ Multi+ History HD Premium Sport &Film Multi+ SunDance HD W kwocie 99zl. Umowa do 09 Września . Czy udało się komuś wyrwać ostatnio coś sesownego w tej kwocie (99zl) Jak już coś to umowę masz pewnie do końca września.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) 09 to przecież wrzesień. Źle mu się napisało. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Ostatnio zabrałem się za umowę rodziców z NC+ gdyż przez lata zrobił się tam bajzel ze stertą nieużywanych usług podbijających miesięczny abonament (widać, że wciskano im sporo rzeczy bo sami by o większość z tych usług nie prosili). Do tego jest okazja coś zmienić bo za jakieś 2 miesiące kończy się min. okres obowiązywania umowy. Po konsultacji z nimi doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy głównie wszystkie sportowe kanały z C+ i nSport oraz Eurosport 1 & 2, na jakichwolwiek kanałach filmowych im nie zależy. Tak więc taki wariant wyglądał najlepiej: - pakiet: Extra+ z CANAL+ - Eleven Sport - dekoder z nagrywarką Gdyby zostali nowymi klientami to po tych pierwszych miesiącach płaciliby miesięcznie 121,89zł - 5zł za zgody marketingowe czyli 116,89zł. No i teraz pytanie do weteranów walk z NC+ o wybór strategii. Czy da się lepszą cenę wywalczyć z nimi jako dotychczasowy klient, który chce zmniejszyć obecne usługi tak by mieć tylko te powyższe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi85 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jak już coś to umowę masz pewnie do końca września..Umowa kończy się dokładnie 30 Września.Ja juz ładnych parę lat z nimi włączę jak z nc+ taki i z tv n . Bez wypowiedzenia jeszcze nigdy nie udało się mi uzyskać fajnej oferty . A i to forum jest bardzo pomocne i można się wiele dowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 @aster Przejrzyj ostatnie 2-3 strony, serio. Jak mają wysoki abonament to schodzenie w dół będzie ciężkie. Dzwonić jak najwięcej - oni mają w komputerach co wcześniej proponowali i co odmawiałeś. Za którymś razem powiedz wprost, że jak mają być takie oferty jak dotychczas to szkoda twojego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Witam. Rozmawiałem w sobotę z konsulem na temat przedłużenia mojej umowy. Mam złożone wypowiedzenie. Obecnie płacę w łamańcu średnio 58,59 zł/miesiąc, mam własny dekoder BOX ADB 5800 S. Zgodziłem się na przesłanie oferty na promocje Live 160 w cenie 59,99 zł i dekoder Wifi Premium Box (najem 29 zł i 5 zł doliczane do każdego miesiąca) Zgodziłem się na anulowanie wypowiedzenia. Do dzisiaj nie dostałem tej oferty. Napisałem maila i dostałem odpowiedź że w mojej umowie nie ma wprowadzonej oferty Canal + Live, a wkrótce skontaktuje się ze mną konsultant. Poradźcie co dalej robić. Umowę mam podpisaną na 15 miesięcy, ważna do końca czerwca. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (...)Dzwonić jak najwięcej - oni mają w komputerach co wcześniej proponowali i co odmawiałeś. Za którymś razem powiedz wprost, że jak mają być takie oferty jak dotychczas to szkoda twojego czasu. najpierw sugerujesz bezsensowne wydzwanianie od nich, co tylko upewni ich w przekonaniu ze zalezy abonentowi na uslugach co ich usztywni w elastycznosci ofert a z drugiej sugerujesz aby nie dzwonic bo "szkoda czasu", doprawda strategia godna speców z NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martiS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Nie napisałeś ile teraz płacą, ale realne jest Extra+8C 79,99 Eleveny 11,9 przy zobowiązaniu na 12m lub 15 bez + opłata za dekoder umowa na 24m. Niżej będzie ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 No taki pakiet byłby idealny wręcz dla nich. Nawet ten PVR bym jednak nie brał bo nie będą z niego aż tak korzystać, chyba że z PVR jest po prostu inny, lepszy dekoder (szybszy, itd.)? Obecnie płacą 199,90 a w usługach mają taki sajgon, że zastanawiam się jak im wcisnęli pakiet dla dorosłych czy multiroom (pewnie przyszedł dekoder i gdzieś w piwnicy w pudełku jeszcze stoi): NOC, Najem ultraBOX+, Mistrzostwa Europy 2016, HBO, VOD+ Fun VOD+, VOD+ Prapremiery.TVP, MULTIROOM STANDARD, VOD+ Seriale+, Redlight HD, Cinemax, EXTRA+, HBO GO, Filmbox, netVOD+ konto podstawowe, MŚ w siatkówce 2014, History HD, Najem HD Multiroom, Premium Sport &Film, Multi+, SunDance HD Czy w ogóle część z tych rzeczy mogę wywalić w trakcie obecnej umowy czy każdy element zobowiązuje na 24m? W nowej umowie chciałbym to wszystko wywalić i dać tam tylko pakiet E+C+ oraz Eleven. Wszystko inne out. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martiS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 :shock: no to tłusto!!!!!! Zadzwoń do bok i powyłączaj co się da! Potem wypowiedzenie i negocjuj. Nie wiem czy uda się zejść z takiego pakietu na Extra+ za 79,99, bo nie widziałem tu takiego bałaganu u nikogo na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Nikt nikomu na siłę nic nie wciska, musi być zgoda abonenta. Zadzwoń do nich to będziesz wiedział co da się wyłaczyć itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) @RafałS Sprawdź pocztę, bo na bank masz to w jakimś spamie albo innym folderze. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie i poprawiono pisownię postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Sprawdzałem, nic nie ma. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Mam dwa pytania, za pierwsze możecie mnie zabić, bo pewnie było wałkowane. Czy wypowiedzenie muszę złożyć osobiście stawiając się w APS? Czy może zrobić to ktoś inny? Czy można przesłać im to mailem, ew pocztą? Pod jaki numer można dzwonić ws przedłużenia umowy? Dzwonili do mnie dwa razy dziennie z zastrzeżonego numeru, ale przed złożeniem wypowiedzenia nie za bardzo chciałem z nimi rozmawiać. Od dwóch tygodni cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 @glazek Wypowiedzenie umowy możesz wysłać też pocztą. Najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Pismo to musi być własnoręcznie podpisane przez abonenta. Ewentualnie, jeśli masz od niego pełnomocnictwo to możesz złożyć wypowiedzenie w jego imieniu. Wypowiedzenia umowy nie można wysłać mailem. Ja ze swej strony polecam złożenie wypowiedzenia umowy w APS-ie nc+. Wówczas jest ono od razu rejestrowane w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) :shock: no to tłusto!!!!!! Zadzwoń do bok i powyłączaj co się da! Potem wypowiedzenie i negocjuj. Nie wiem czy uda się zejść z takiego pakietu na Extra+ za 79,99, bo nie widziałem tu takiego bałaganu u nikogo na forum. Można tłuściej. Generalnie im niższa pierwsza cyferka nr pesel tym lepszy abonent najpierw sugerujesz bezsensowne wydzwanianie od nich, co tylko upewni ich w przekonaniu ze zalezy abonentowi na uslugach co ich usztywni w elastycznosci ofert a z drugiej sugerujesz aby nie dzwonic bo "szkoda czasu", doprawda strategia godna speców z NC+ Tak to wygląda niestety. Wydzwaniałem do nich od maja. I dopiero 2 tygodnie przed końcem umowy zaczęli mówić ludzkim głosem. Zajrzał w historie z czego rezygnowałem, zapytał się czego oczkuje i dał to co chciałem po naradzie z kierownikiem i kolejnym telefonie. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobee Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Przed chwilą telefon z BOK. Umowa do końca września. Wypowiedzenia nie wysyłałem. Do tej pory 99 zł za 2 dekodery Multiroom, pakiet Superpremium 8xC+, HBO, Cinemax, Filmbox. Teraz za to samo bez Filmbox'ów i Sundance, na których kompletnie mi nie zależy, chcą 101 zł. Czy to niezła propozycja, czy można jeszcze coś wyrwać? Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Powinieneś dostać to za 99,90. Niby zet, ale.... Taniej nie dostaniesz takiego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XPERIA Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Witam, do końca czerwca mam w cenie 111,89 zł: Adventure TV HD HBO CANAL+ VOD MULTIROOM STANDARD VOD+ Seriale+ Cinemax EXTRA+ Najem BOX+ Filmbox Aktywacja NC+ GO internet History HD Najem HD Multiroom Premium Sport &Film Multi+ Po wysłaniu wypowiedzenia od dwóch miesięcy oferta 109,99 za Superpremium+ Dziś dzwonili z krakowskiego numeru propozycja 109,99 zł. Powiedziałem że wezmę ale za 99,99 zł odpowiedz konsula niema dla mnie takiej oferty. Więc podziękowałem i jak będą mieli za 99,99 to niech zadzwonią i za godzinę telefon i dostałem za 99,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Czerstwy może ty mi doradzisz, Opisywałem moją sytuację dzisiaj. Zadzwoniłem dzisiaj do konsula odnośnie mojej oferty z soboty która do mnie nie dotarła na maila. Podał mi imię i nazwisko przy odczytywaniu warunków. Był ciągle zajęty, dzwoniłem 4 razy i przekazano mi że oddzwoni w ciągu pół godziny. Niestety nie oddzwonił, chyba mnie unika. Jak spytałem innego konsula odnośnie warunków przedstawionych w sobotę to mi powiedział że promocja już się skończyła. I w takiej cenie już nie przedłużę umowy. I co teraz robić? Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Widzę że masz własnościowy dekoder czyli pewnie oferta Mixx z zobowiązaniem.Może konsultant się dopatrzył że popełnił błąd podmieniając dekoder.Było już kilka takich przypadków na forum i wcześniej nie było możliwości wymiany dekodera własnościowego.Nie wiem jak jest obecnie może się coś zmieniło.Pisz na E-obsługe przedstaw sprawę i zgłoś reklamację i powołaj się na rozmowę która jest nagrywana.I nie daj się zbyć jak będą kręcić to odwołuj się gdy odrzucą reklamację.Zgodziłeś się na warunki przedstawione przez konsultanta i mają takie dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Dokładnie, wcześniej miałem mixxa a później przeszedłem na abonament. Na jakiego maila wysłać reklamację? A co z moim wypowiedzeniem umowy? Musiałem je wycofać aby dostać ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Najlepiej napisz na FP NC+ tam masz E-obsługę gdzie można pisać z konsultantem NC+.Przedstaw sprawę jak nie dadzą tych warunków to reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałS Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.