Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą migrowałem:

 

Witam

 

Umowa na 15 miesięcy od 1 września do końca listopada 2015 w kwocie miesięcznego zobowiązania 58,59 zł.

W ramach oferty otrzymuje Pan:

HBO

Premium Sport&Film

Comfort+

Extra+

Multi+

NC+GO

Canal+ VOD

HBO GO

 

 

Dekoder mediabox+

Co do ceny,pytałem,jest to stała cena,nie łamaniec.

Ogólnie bardzo sympatyczna rozmowa.Wszystko załatwione dokładnie w ...7 minut:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,potrzebuję Dziadkowi przedłożyć umowę miał na rok. Teraz wydzwaniają z propozycjami. Ma najniższy pakiet comfort za 40 zł i płaci za dzierżawę dekodera 10 zl czyli razem 50 zł . Proponują 46 kanałów dodatkowo za 49,90 plus hbo na 3 miesiące umowę na 24 miesiące w tym juz wliczona cena za dzierzawe. Czy jest to korzystna oferta ? czy mogę jeszcze coś ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostal ktoś oferte ze stala cena?

mam uwowe do konca wrzesnia a oni ze ze stala cena bedzie problem

mam universe 6x.canal mr 2 karty pace 500 place 59

proponuja 4 miesiace za darmo a potem 79 srednio 58,59

chyba bedzie trzeba sie na to zgodzic jesli nic nie wymysla albo niech dadza jakies kanaly na cala umowe cwaniaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,prosze mi napisac na co moge liczyc , teraz place 99 pelny pakiet ( oczywiscie bez hbo i filmboxow i innych ) ten pakiet co na poczatku dawali jak sie laczyli + 10 multirom i 10 za wynajem boxa .czyli 119 zl troszke juz duzo .Umowa konczy sie pod koniec pazdziernika .Dzwonil gosc tydzien temu dawal hbo i obnizyl o 5 zl abonament .podziekowalem .Jak myslicie trzego sie trzymac .jak nie dostane to trudno ide do kablowki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą migrowałem:

 

Witam

 

Umowa na 15 miesięcy od 1 września do końca listopada 2015 w kwocie miesięcznego zobowiązania 58,59 zł.

W ramach oferty otrzymuje Pan:

HBO

Premium Sport&Film

Comfort+

Extra+

Multi+

NC+GO

Canal+ VOD

HBO GO

 

Nie zwrocilem uwagi tego sie bede trzymal jak nie to baj .Juz dosc duzo poprzeplacalem : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@oldskool - ja miałem pakiet full extra za 99 zł (czyli wszystko co w ofercie). Po złożeniu wypowiedzenia oferowali mi za 89,90 pakiety z 6xCanal+ i 3xHBO.

Nie miałem multiroomu i nie płaciłem dzierżawy.

Myślę, że można po złożeniu wypowiedzenia więcej ugrać.

 

Przy nowej ofercie z modułem CI+ mam niemal to samo co mi proponowali (3xCanal+ filmowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Re quaz co do wypowiedzenia .. Moim zdaniem najlepiej w punkcie składać .. Mają gotowe druki.. Musisz jedynie dopisać czemu rezygnujesz.. Ja napisałem . Nie ma satysfakcjonującej dla mnie propozycji.. Na drugi dzień było już widać wypowiedzenie w systemie . ( potwierdził to dzwoniący konsultant)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damio-ja dzisiaj migrowałem i dostałe do wyboru łamaniec lub stałą cenę.Zgodziłem się na to drugie co w moim przypadku wyniesie miesięcznie 58,59.

oldskool - czytając forum,widzisz co można ugrać w czasie negocjacji(podstawowa zasada to wypowiedzenie).W moim przypadku nie było większych problemów.Powiedziałem co mnie interesuje i w jakiej kwocie.Zero nerwów,kulturalna rozmowa.Inna sprawa,że trafiłem na naprawdę konkretną osobę po drugiej stronie.Jak pisałem,rozmowa trwała dokładnie 7 minut,a po 5 minutach od jej zakończenia były aktywne wszystkie pakiety,które wynegocjowałem.

Powodzenia...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

W sobotę złożyłem wypowiedzenie dziś dziwny telefon z nc+ (nr 50091XXXX) pani nie ogarnięta jak ją uświadomiłem że mam wszystko za 99 pln to mi odpowiedziała "wszystko teraz drożeje" :lol2:

Szybko zakończyłem tą konwersacje 8)

Dodam że pani z DUK to nie była odnoszę wrażenie ze to pracownik sezonowy...

żenada jednym słowem.... królu julianie kogo zatrudniasz w tych call center?profesjonalizm pełną gębą :lol2::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę złożyłem wypowiedzenie dziś dziwny telefon z nc+ (nr 50091XXXX) pani nie ogarnięta jak ją uświadomiłem że mam wszystko za 99 pln to mi odpowiedziała "wszystko teraz drożeje" :lol2:

Szybko zakończyłem tą konwersacje 8)

Dodam że pani z DUK to nie była odnoszę wrażenie ze to pracownik sezonowy...

żenada jednym słowem.... królu julianie kogo zatrudniasz w tych call center?profesjonalizm pełną gębą :lol2::wink:

I Ty kolego chcesz jeszcze jakąś promocję płacąc za wszystko 99 zł.???

Bo ja za wszystko [ALL INCLUSIVE+] płacę 179zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amber Gold , chodzi o to żeby " wyłudzić " (wynegocjować*) jak najwięcej i jak najmniej płacić skoro konsultanci kłamią jak z nut Ty-My przyjmujemy tą samą taktykę i tym sposobem za : Canal+, HBO, FilmBox, Comfort+, Extra+, Multi+, Multiroom, Najem Pace PVR, Canal+ VOD - płacimy po niżej 65,- pln . Ci co dają się oszukać za podobne zestawy płacą po 129,- pln ............ i oto w tym chodzi.

a jeśli bym z tej oferty zostawił tylko Comfort+ extra, canal+ i HBO czyli nie brał tej całej reszty (nawet nie wiem co to jest ten multi+) to jak sądzisz do ilu to by można utargować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę złożyłem wypowiedzenie dziś dziwny telefon z nc+ (nr 50091XXXX) pani nie ogarnięta jak ją uświadomiłem że mam wszystko za 99 pln to mi odpowiedziała "wszystko teraz drożeje" :lol2:

Szybko zakończyłem tą konwersacje 8)

Dodam że pani z DUK to nie była odnoszę wrażenie ze to pracownik sezonowy...

żenada jednym słowem.... królu julianie kogo zatrudniasz w tych call center?profesjonalizm pełną gębą :lol2::wink:

I Ty kolego chcesz jeszcze jakąś promocję płacąc za wszystko 99 zł.???

Bo ja za wszystko [ALL INCLUSIVE+] płacę 179zł.

 

 

Kingofsouth oj"nieładnie" :oops: kolega płaci 179zł a ty to chcesz za 99 zł :lol: Jak myślisz kto pokrywa różnicę :wink: ?a raczej dopłaca :wink:

 

Potem się ktoś dziwi, umiejętnie negocjujcie warunki,wybrzydzajcie aż do skutku,czytajcie forum a na tym lepiej wyjdziecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie mam umowę do końca sierpnia universe+ za 39zł (w tej cenie pace 500G) + 15zł MR (2 karta kameleon dobrana po migracji do NC+ w tamtym roku, dekoder Sagemcom HD za 0zł). Całość płacę 54zł. Do tej pory miałem tylko 2 telefony połowa i koniec czerwca. Złożyłem wypowiedzenie 1 lipca w punkcie NC+ i kilka dni po złożeniu wypowiedzenia tak do 6 lipca miałem jeszcze z 2-3 głuche telefony. Od 6 lipca już nie mam żadnych telefonów, jak myślicie zadzwonią? Ma ktoś jeszcze taki podobny problem?

 

Interesuję mnie:

Wszystkie opcje w umowie na 24m

Comfort+

multi+

extra+

6 canal+

HBO,

MR (dwie karty cameleon)

dekoder pace 500g

dekoder sagemcom lub wymiana na peca 500G

 

Wszystko max do 79zł (da rade to wywalczyć z 2 dekoderami? i C+ i HBO ? nie mając ich wcześniej w ofercie?). Wszyscy którzy dostali łamańce za 53, 59 i inne mieli te kanały w swojej ofercie a ja niestety ich nie mam i nc+ liczy sobie słono za nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amber Gold , chodzi o to żeby " wyłudzić " (wynegocjować*) jak najwięcej i jak najmniej płacić skoro konsultanci kłamią jak z nut Ty-My przyjmujemy tą samą taktykę i tym sposobem za : Canal+, HBO, FilmBox, Comfort+, Extra+, Multi+, Multiroom, Najem Pace PVR, Canal+ VOD - płacimy po niżej 65,- pln . Ci co dają się oszukać za podobne zestawy płacą po 129,- pln ............ i oto w tym chodzi.

a jeśli bym z tej oferty zostawił tylko Comfort+ extra, canal+ i HBO czyli nie brał tej całej reszty (nawet nie wiem co to jest ten multi+) to jak sądzisz do ilu to by można utargować?

ok.70 max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brodokles- ja miałem podobnie.W lipcu też miałem z 3 głuche "telefony",później cisza.W piątek dzwonili pierwszy raz od tego czasu(odrzuciłem ofertę chociaż nie była zła).Dzisiaj kolejny telefon,atrakcyjna oferta,migrowałem.

Na Twoim miejscu poczekałbym jeszcze.Nie ma co się spieszyć.W ostateczności gdyby się nie odezwali,zawsze możesz zadzwonić do nich(tylko DUK Kraków), dzien przed końcem umowy i spytać gdzie zdać sprzęt.Na pewno zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny telefon z nc+ (nr 50091XXXX) pani nie ogarnięta

Miałem w piątek identyczny telefon. Przerwałem Pani monolog, że interesuje mnie zejście do Comfort za 24,90zł, ponieważ nie mam czasu na oglądanie telewizji, więc zadowolę się DVB-T. Stwierdziła tylko, że nie możliwości obniżenia abonamentu... Zakończyłem tę rozmowę, ponieważ szkoda mi było czasu na zbędną dyskusję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...