Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga, w DUK w Krakowe siedzą oszuści polujący na łosiów. Umowę miałęm do końca kwietnia. Wypowiedzenie 24.03. Juz 27.04 pierwszy telefon z DUK i sam byłem w szoku,że juz tego dnia przedłuzyłem umowę. Dostałem ofertę taką ,że musiałem: 6 x canal+; 3 x HBO; wszystkie tematyczne, multiroom standard, seriale+, netVOD podstawowe - wszystko to na całe 15 miesięcy + jeszcze filmboxy na 8 m-cy. Cena - średnio 76 PLN/m-c. Jak tu się nie zgodzić? W zeszłym tygodniu chcę włączyć serial. Nie ma, wyłączone. Po dyskusjach na infolinii przyznali w końcu ,że powinienem mieć, włączają. Za chwilę patrzę nie mam HBO. Ponowny telefon i zonk. Nie włączą bo w"tej ofercie HBO nie ma". Rozmowy nie odsłuchają. Mam złożyć wniosek o dosłuchanie. Nic nie daje tłumaczenie,że ja nie chcę słuchać, bo wiem co mówiłem, oni nie są za bardzo zainteresowani. Mam złożyć reklamację. Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Jaja sobie robią.Poczekam chwilę i oddam sprzęt, najwyżej się posądzę z nimi. Nagrania przecież są.

 

Zadzwonili. Przyznają ,ze mam rację, rozmowa odsłuchana. Nie znaczy to jednak ,że będę miał to co ustalono w czasie rozmowy. Zadzwoni do mnie ktoś aby renegocjować warunki. Paranoi ciąg dalszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kończy mi się umowa 12 miesięczna, którą dostałem w wyniku wpierw migracja z C+ do nc+, a potem reklamacja oraz zerwanie umowy z ich winy aby w końcu otrzymać to:

 

Canal+ Platinum

netVOD+ konto podstawowe, netVOD+ Pakiet CANAL+ Platinum, nc+ GO internet

oraz opłata za najem.

Opłata 109zł/m-c

 

Oferta kończy mi się ostatniego maja i nie bardzo wiem jak do nich uderzyć.

Jak dzwoniłem to dostałem ofertę jak powyżej tylko niższą o 5zł z racji niższej opłaty za najem - super :lol2:

Kolejne oferty były wyższe, co u mnie raczej odpada gdyż chciałbym jak zapewne każdy płacić mniej nie koniecznie za większą ofertę.

Suma summarum jak byłem w punkcie to jeden pracownik poinformował mnie o ofertach dla mnie tych które może mi zaoferować i te które nie powinien mi pokazywać. Wszystkie dość wysokie, bo mam wysokie APRU czy jak się to tam zwie.

Co proponujecie abym zrobił? Rozwiązał umowę i czekał na ruch z ich strony?

Docelowo patrząc na aktualną ofertę chciałbym:

Comfort+

Extra+

HBO GO

plus ten cały pakiet, żeby móc oglądać całą ofertę na tablecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś ponad tydzien temu ostatni telefon z "super ofertą" odrzuconą przezemnie. Teraz błoga cisza. Dziwne ..... :D Po świętach pisze wypowiedzenie. Umowa do końca czerwca.

Nie takie dziwne. Normalne. Jak tak brakuje Ci ich telefonów, to Twoje wypowiedzenie załatwi temat.

 

 

@reignman. Ty też wyślij wypowiedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem abonamentem byłej cyfry migrowałem do nc+ na warunkach:

UNIVERSE+

CANAL+ PLATINUM OP

MULTIROOM STANDARD

NAJEM ULTRABOX+

HBO (dostałem po złożeniu reklamacji na brak Polsat HD)

69.90zł

 

umowa do końca kwietnia wypowiedzenie złożone dziś pierwszy telefon:

 

umowa 24mc

Comfort+

Extra+

Sport&Film+

HBO

MULTIROOM STANDARD

NAJEM ULTRABOX

64,9zł (jak dobrze pamiętam) dopytałem czy to jest stała cena czy średnia na co miła Pani że średnia 59,9 x 12 + 69,9 x 12 wszystkie dodatki na 24mc co myślicie o tej ofercie?

A jednak nie jest tak kolorowo dziś okazało się że 12 x 49 + 12 x 79 albo 6 x 0zł + 18 x 79zł w sumie nie jest źle ale na razie odrzuciłem jak myślicie co jestem w stanie jeszcze dostać? Jakieś opcje dodatkowe na kilka darmowych miesięcy? Redlight? cinemax? filmbox?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczęły się telefony :)

 

Pierwszy dzisiaj Pani proponuje to co mam czyli Comfort+, Extra, 6xC+, HBO - 9 miesięcy, C+VOD - na 15 miesięcy średnia cena 62,90. Multiroom 6 miesięcy gratis, później 10 zł.

Druga propozycja - to samo średnia 58,90 ale dalej nie chcą dać HBO na cały okres umowy.

 

Dwie godziny później telefon kolejny i tym razem propozycja na 24 miesięcy z tym co mam i HBO - 9 miesięcy średnia cena 64,90. Multiroom 12 miesięcy gratis, kolejne 12 miesięcy 10 zł.

 

Gram na przeczekanie i myślę, że HBO powinno być na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam obecnie platyne wraz z all c+ aktualnie za 99 zl.wypowiedzenie wyslane dzwonia praktycznie co dzien z oferta taka sama plus bodajze hbo i cinemaxy(nie wiem jak filmboxy) z 6 ms gratis umowa na 24ms za ta sama cene.narazie to lipa i mysle ze nalezy poczekac jeszcze troche z podpisaniem.co sadzicie zejda nizej chodzby o 20pln??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zapytam bo nie dostałem odpowiedzi :) Warto aktywować HBO w ostatnim mięsiącu umowy, żeby mieć lepszą kartę przetargową przed negocjacją nowej umowy?

Jeśli Ci zależy to tak

 

 

@krycho. Nie chcą dać,bo nie masz aktualnie HBO.

 

 

@ azzu. Zejdą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co najlepiej zrobić w mojej sytuacji? Wiadomo, że trochę jeszcze powalczę ale propozycja na 15 miesięcy (9 miesięcy gratis HBO) nie była taka zła. Kobieta mówiła, że później mogą być jakieś promocje itd... ale wolę jeszcze powalczyć. Na 9 miesięcy dają od razu to może zwiększą trochę skale i dadzą na trochę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą telefon do DUK (powiedziałem że nie miałem innego numeru ;p) żeby aktywować HBO na ostatni miesiąc ;) Oczywiście rozmowa zeszła na temat przedłużenia umowy. Powiedziałem, że chce Comfort+, Extra+, Multi+, 6xC, HBO oraz wymiana dekodera na Mediaboxa i mogę za to dać 75 zł miesięcznie. O dziwo, z racji na mój długi staż dostałem propozycję umowy na 24 miesiące z tym wszystkim (plus 49 zł aktywacja Mediaboxa) za 79 zł (cena stała). Ja uparłem się przy 75 zł (mam czas, potargować się można :)). Konsultant ma do mnie jutro oddzwonić i dać znać co się udało mu załatwić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pismo musi trafić do NC+ najpóźniej do końca maja. Załatwisz to teraz i będziesz miał z głowy. Wypowiedzenie nie ma wpływu na zmianę wysokości Twojego abonamentu do końca "tej" umowy, ma za to wpływ na negocjacje warunków aneksu. Nie ma też sensu przepłacać, bo odpowiednik oferty możesz mieć taniej niż 79zł i to z HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drugi telefon,umowa do konca tego miesiaca. Propozycja COMFORT,EXTRA,MULTI,6X CANAL+ ORAZ HBO NA 12m za 5m 0zl i 10m 79,90. Poprosilem o HBO na caly okres i konsultant zasugerowal ze dalo by sie zrobic. Niestety sprawa staneła po raz kolejny na dekoderze ktory mam po TNKHD od n a ktory jest moja wlasnoscia i niestety ponoć cały czas system nie puszcza ich aby mi go wymienic na ich dekoder na wynajem nawet z opłatą. Więc odmówilem gdyż obawiam sie awarii mojego deka. Cos czuje że nic nie wyjdzie z przedłużeniem tej umowy w ten sposób aby dali mi ich dekoder. Czy ktoś moze z forumowiczów miał podobną sytuację do mnie i wymienili mu deka?. Z góry dziekuje za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona

pakiet Comfort+, opcja CANAL+ vod, opcja Premium Sport & Film, opcja Extra+, opcja Multi+ , opcja HBO na 12 miesięcy + kwiecień , zwiększenie dekodera do 500GB. Umowa na 15 miesięcy , 5x0 i 10x79,99 (około 53 zł średnia cena). Zadzwonili sami z DUK, pierwszy konsultant dawał HBO na 9 miesięcy więc podziękowałem (chciałem na cały okres umowy ) . Po 30 minutach sam zadzwoniłem do DUK (12 294 78 79 dla zainteresowanych) i również konsultant zaproponował HBO na 9 miesięcy ale po chwili rozmowy zgodził się na 12 miesięcy, więc przystałem na te warunki bo w sumie HBO nie oglądam, a chciałem mieć bo lubię mieć jedną z lepszych ofert ;)

 

Wcześniejsza umowa była za 49 zł , Universe + 6xcanal+, 6miesięcy gratis (HBO, Cinemax ,) migracja z N, umowa na 12 miesięcy - to były czasy i ta piękna oferta :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pilne pytania - jutro konsultant ma dzwonić (dzwonił wcześniej ale propozycja to 109zł :mrgreen: za to co mam teraz). Posiadam C+ na swoich własnych dekoderach, pakiet chyba najwyższy (HBO itd, bez Cinemaxów tylko) za 100zł/msc, rozdzielone na kilka tv (splitter). Trochę poczytałem i mam kilka wątpliwości, nie wiem jak wygląda to obecnie. Umowy nie wypowiedziałem, kończy się jakoś w maju.

 

1) Czy nadal jest to stare kodowanie że splitter będzie działał ?? Ewentualnie na czym polega obecnie usługa multiroom (kiedyś był taki moduł, który trzeba było ładować co 7 godzin - nie chcę podobnego dziadostwa !!) Czy coś muszę zaznaczać w rozmowie, aby stara karta została i działała bez wymiany ?

2) Najlepsza opcja przy własnym sprzęcie jaką znalazłem w tym wątku (o ile czegoś nie przeoczyłem) to opcja kolegi kris3114 2 posty wyżej. Czyli taką brać ? ;)

COMFORT,EXTRA,MULTI,6X CANAL+ ORAZ HBO NA 15m ----> 5m 0zl i 10m 79,90 - średnia ok 53zł , u mnie by nie było tego MULTI (multiroom ?) ale nie wiem czy dzięki temu mogę mieć taniej ?

 

Czas nagli, do jutra muszę wiedzieć, także z góry dziękuje za szybkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...