Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie dostępna, ale kilka złotych(3zł/m-c) płatna extra. Usługi nc+go Dekoder (Kanały w domu) są bezpłatne do 31.03.2014 r. - zarówno aktywacja jak i opłata miesięczna. Aby usługa "Kanały w domu" działała, musi być uruchomiona opcja nc+go internet.

 

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... sluga-ncgo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używasz a chcesz?

 

 

Tzn?

 

Potrzebuje w swojej ofercie mieć dostęp do:

- Wszystkich kanałów Canal +

- nc+ GO

- 2x multiroom, aby obsługiwać 3 TV

 

Więcej nie potrzebuje. Jeśli jednak otrzymał bym to wszystko w ofercie Full Extra za 109zł to myślę, że bym na to przystał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28.02.2014 bez wypowiedzenia (umowa do 30.V.) przeszedłem na pakiet Silver (opcja Platinum) 6xC, HBO, MR i Peace 500 za 69 zł. Niestety wyłączyli mi Vod i nie mam HBO Seriale. Wcześniej miałem to samo z tym, że HBO 6 m-cy free, ale Vod działał. Konsultant włączył usługę od razu, jak to się ma do reklamacji bądź rezygnacji z takiej oferty .

miałem U+ i opcjonalnie Platinum a teraz Silver opcjonalnie Platinum, czy w tym jest różnica? Jak ktoś kuma czaczę to niech wyjaśni bo mnie znowu to NC+ wkur... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z tym podobieństwem sytuacji się pospieszyłem... wszak wiele osób wraz z opcją dodatkową Platinum miało uruchomione Canal+ VOD, ale nie jest tak, iż to się z automatu należy. Sytuacja Kolegi Wess będzie chyba jeszcze inna, bo On przy promocji Silver+ nie będzie miał opcji dodatkowej Platinum a raczej Canal+Film&Premiere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem przy przedłużeniu umowy zmienił mi się pakiet z Univers na silver no i wcięło mi canal+vod.Reklamacja już zgłoszona mam nadzieję że zostanie rozpatrzona pozytywnie bo konsultant zapewniał mnie że nic nie stracę ze starej oferty a wręcz przeciwnie dojdzie mi HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem obiecanego Vod, ale nikt mnie nie informował, że coś zostanie odłączone. Nie jest mi do szczęścia niezbędne C+ Vod, ale czasami oglądałem film , który mi umnkną w premierze a nie chciałem czekać na kolejną emisję. Dlaczego konsultant w tym samym dniu włączył usługę?. Pamiętam, że rok temu był wątek dotyczący różnicy włączania do razu i od 1 dnia miesiąca -dotyczyło to chyba braku możliwości reklamacji takiej usługi nie zawieranej bezpośrednio (ustawa konsumencka?). Jaka jest polityka tego tworu NC+, aby przy każdej umowie wkurzać ludzi. Rok temu było podobnie, na reklamacje nie odpowiedzieli (choć powinni) ale ją uwzględnili.

JEŻELI NIE PODPISZĘ UMOWY, KTÓRA PRZYJDZIE POCZTĄ TO ONA BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wyglądały Twoje rozmowy z konsultantami, ale zgłoś reklamacje.

 

...Dlaczego konsultant w tym samym dniu włączył usługę?...

Bo wyraziłeś na to zgodę, albo nie zaznaczyłeś od kiedy życzysz sobie uruchomienia usługi.

 

...JEŻELI NIE PODPISZĘ UMOWY, KTÓRA PRZYJDZIE POCZTĄ TO ONA BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁA ?

Pocztą nic nie dostaniesz do podpisania a tylko ogólne warunki aneksu. Nagrana rozmowa jest niejako umową z Twoim podpisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie takie mam.Jestem w nc+ mam dwie karty cameleon oraz dwa własne dekodery - Digyboxxa oraz Opticuma x560. Ten drugi mam u siebie w pokoju i zaczyna mnie wkurzać. Ma już 3 lata i chyba zbliża się jego koniec u mnie.Softy wszystkie beznadziejne. Coraz częściej wywala kanał zakodowany ,karta włożona nieprawidłowo. Trzeba 10 razy wyjmować kartę aby zatrybił.

 

Czy mogę teraz kupić lub wynająć od nc+ np Pace ? Czy muszę czekać z tym do czerwca bo wtedy mi się umowa kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest słuchać kogoś nie wiedząc co on ma powiedzieć. W maju 2013r będąc szczęśliwym abonentem C+ posiadałem C+Vod. Przedłużając umowę nie było żadnej mowy o Vod i ją DOSTAŁEM bez żadnego gadania po przejściu do NC+. Gdyby zabrano jak inne kanały to bym nie dyskutował, a a od maja miałem z niższym pakietem U+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem VOD nie jest częścią pakietu Canal+Platinium ?Przy przedłużeniu umowy kilkakrotnie padała ta nazwa i konsultantka podkreślała że oprócz sześciu C+ jest jeszcze VOD.Rok temu przy migracji z N nikt o tym nie wspominał jednak na fakturze miałem od początku pakiet Canal+Platinum z rabatem za 70 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrywając kwestię od problemu Kolegi Wess... Potwierdza się, że wszystkie interesujące nas elementy umowy trzeba ustalić z konsulem.

 

@kingofsouth pamiętasz ostatnią dyskusję z modem po awarii Canal+ VOD i kluczykach przy kolekcjach? Przecież morał był taki, że opcja dodatkowa Platinum nie daje, a przynajmniej nie zawsze, automatycznego dostępu do Canal+ VOD i jest to kwestia ustalonej oferty oraz promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...