tracer10 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Aleś ty uparty. Ty wiesz lepiej od wszystkich, wszyscy kłamią tylko ty jeden jesteś oświecony. 3 strony temu kolo pisał że dostał. I co kłamie? W jakim celu? Baba na info mnie kłamała? No chyba nie bo od razu wiedziała, że w uja się zrobić nie dam. Szkoda klawiatury na ciebie i twoje przekonanie, że wiesz lepiej od wszystkich włącznie z procownikami PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Trzy stony wstecz pisał @ravenże dostał taką opcję do gołego Comfortu @Rlox a ten napisał cyt.Dostałem C+ 4k za 0 zł do Comfortu z dodatkową opcja Canal+ za 25 zł. Składak I kto tu kłamie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) 58 minut temu, Wedd napisał: Pany, do jakich najniższych abo dają ultraboxa z dyskiem za pełne 0 ? Mogłem dostać do Comfortu za 22,50 Edytowane 4 Grudnia 2020 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 @tracer10 zobaczysz że nie dostaniesz C+4k nie mając paczki C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 12 minut temu, czerstwy napisał: Trzy stony wstecz pisał @ravenże dostał taką opcję do gołego Comfortu @Rlox a ten napisał cyt.Dostałem C+ 4k za 0 zł do Comfortu z dodatkową opcja Canal+ za 25 zł. Składak I kto tu kłamie? No tak, ale @Rloxpisze o ofercie z dekiem czego przyznam sam nie doczytałem. Nie ma słowa o module. Czyli teraz ja kłamię według ciebie i pani z infolinii łże z kolei mi do telefonu? Poczekaj aż doczytam czy mój oled B7 da radę z ECP i w pon lub wtorek twoja pewność co dają do modułu albo zostanie zgaszona, albo potwierdzona. Póki co na dziś twoje rozważania nijak mają się do tego co usłyszałem od było nie było pracownika PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Pisałeś że trzy strony wstecz ktoś dostał. Dostał? Następny przykład z forum bo piszesz że ludzie dostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Nie doczytałem, że pisze o deku co nie oznacza, że nie ma takiej opcji. Ty za to bawiłeś się w cytowanie regulaminu dotyczącego dekodera 4K choć rozmowa była o module. W zasadzie to już jutro będę wiedział bo zadzwonię do innego konsula i powtórzę propozycje jego koleżanki z imienia i nazwiska czy jest osiągalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sum2 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 15 minut temu, tracer10 napisał: No tak, ale @Rloxpisze o ofercie z dekiem czego przyznam sam nie doczytałem. Nie ma słowa o module. Czyli teraz ja kłamię według ciebie i pani z infolinii łże z kolei mi do telefonu? Poczekaj aż doczytam czy mój oled B7 da radę z ECP i w pon lub wtorek twoja pewność co dają do modułu albo zostanie zgaszona, albo potwierdzona. Póki co na dziś twoje rozważania nijak mają się do tego co usłyszałem od było nie było pracownika PC+. Do pracowników infolinii należy mieć baardzo ograniczone zaufanie. Zastanów się za co im płacą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, sum2 napisał: Zastanów się za co im płacą? 20 lat negocjuję przedłużenia więc wiem jak to się je. Takich pytań dociekliwych jakie ja zadaję to słyszą może od 1% rozmówców i nie ma opcji by mnie oszukali. Jeżeli dziś kobieta mi zapodała fałszywe informacje to postaram się by ją to zabolało, a wiem jak. Edytowane 4 Grudnia 2020 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Nie cytowałem regulaminu dotyczącego dekodera tylko regulamin opcji C+4K.Jedynej która jest. I na tej podstawie twierdzę że nie ma możliwośći by dostać ta opcje bez minimum C+(6). Na module pomimo że regulamin nic o tym nie mówi można dostać ta opcję od dawna wcześniej niebieskim obecnie brak trierów odpowiedzialnych za ta opcję. Obecnie tylko moduł czarny i o tym ludzie piszą od dawna nie tylko na tym forum. Nie spotkałem się nigdzie by ktoś dostał tylko C+4K bez innych C+. Choć wielu próbowało nie tylko z tego forum.Może ostatnio coś się zmieniło ale szczerze to wątpię by była taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sum2 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 2 minuty temu, tracer10 napisał: 20 lat negocjuję przedłużenia więc wiem jak to się je. Takich pytań dociekliwych jakie ja zadaję to słyszą może od 1% rozmówców i nie ma opcji by mnie oszukali. Przeceniasz się. Ja też zawsze zadaję niewygodne pytania i nic z tego nie wynika. Po drugiej stronie masz, nawet jeżeli tępych, to jednak szkolonych przeciwników. Oni mają tylko jeden cel. Jeżeli się nie uda dzwonią do następnego, i do następnego. Taka ich praca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) Czy się przeceniam to nie wiem, wiem za to, że niewygodne pytania [ twoje ] to niekoniecznie muszą być adekwatne do moich dociekliwych. Nie ma przebacz, ani nie ma nawet milimetra na niedomówienia. Dziś było tak samo, a jak okaże się, że przygrała w bambuko to jak mówię nie odpuszczę choćby po to aby drugi raz się zastanowiła co gada. A co do przeceniania to raczej na pewno ty to robisz odnośnie tych magicznych szkoleń. Owszem one są dobre, ale tylko na tych co chcą dać się naciągnąć lub oszukać czyli na tzw. jeleni. Tyle są warte ich szkolenia. Edytowane 4 Grudnia 2020 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 19 godzin temu, connor07 napisał: @sal Jak chcesz wymienić oba dekodery to będziesz musiał zrezygnować z niezależnego multiroom. A co dostanę w zamian w ramach Multiroomu? Chciałbym dobrać po prostu drugi dekoder do posiadanej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Nie stracisz obecnego MR. Będzie dalej niezależny. Oczywiście będą chcieli Ci wcisnąć w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 23 godziny temu, ircios napisał: Bo Comfort już nie ma. Zapomniałem o tym i pisałem Ci o Comfort. Do drugiej umowy Optimum możesz wyrwać. Comfort został dla abonentów co mają go i mogą przedłużyć umowę. Moduł jest dostępny. Ciekawe dlaczego wciskali mi w zeszłym miesiącu nowy Comfort+ skoro miałem stary Comfort+. Chodzi o to, że skoro teraz nie ma żadnego, to po co ta zmiana na siłę na taki, który i tak nie istnieje??? Straciłem przez to całkiem dobry BBC First, a właściwie jedyny kanał gdzie mogę oryginalną ścieżkę dźwiękową ang. włączyć i do tego napisy ang. (dla mnie to bardzo istotne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Starego od dawna nie ma. Nowego od kilku miesiecy, ale tylko dla nowych. Jeśli mialeś Comfort to wciskają Nowy. Starego nie dostaniesz. Znikł na zawsze. Teraz, ircios napisał: Starego od dawna nie ma. Nowego od kilku miesiecy, ale tylko dla nowych. Jeśli mialeś Comfort to wciskają Nowy. Starego nie dostaniesz. Znikł na zawsze. Zawsze można wziąć Optimum za 24,99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, ircios napisał: Starego od dawna nie ma. Nowego od kilku miesiecy, ale tylko dla nowych. Jeśli mialeś Comfort to wciskają Nowy. Starego nie dostaniesz. Znikł na zawsze. No niezupełnie. Gdybym nie odnawiał umowy i przeszła na czas nieokreślony, to przecież musieliby mi serwować dalej ten stary, prawda? Sądzisz, że zmusiliby mnie do zmiany albo wypowiedzieli umowę dlatego, że miałbym stary Comfort+? Edytowane 4 Grudnia 2020 przez Tapatik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Jak byś przeszedł na nieokreślony czas, to byś został przy tym co masz. Oczywiste to jest. Mowa była o przypadku aneksowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 2 minuty temu, ircios napisał: Jak byś przeszedł na nieokreślony czas, to byś został przy tym co masz. Oczywiste to jest. Mowa była o przypadku aneksowania. Tak, rozumiem. Dodam, że nawet chciałem zrezygnować z tej umowy w drugim dniu jej obowiązywania. Dostałem potwierdzenie, że mogę to zrobić w ciągu 14 dni. Tutaj niespodzianka: owego drugiego dnia zostałem poinformowany, że zrezygnować już nie mogę, bo odebrałem osobiście w punkcie moduł (umowa zawierana była na odległość, moduł faktycznie odebrałem). Zirytowało mnie to, ale tak zostawiłem. Czy konsultant miał rację odmawiając mi przyjęcia rezygnacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 No nie. Ty tylko moduł odebrałeś w punkcie. Umowe zawarłeś na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Miałem podobną sytuację rok temu, gdy odbierałem Ultraboxa w punkcie. Gościu wydajacy dekoder nawet gdzieś dzwonił, żeby potwierdzić, że nie przysługuje mi 14 dni na rezygnację z umowy , więc zrezygnowałem. Zamówiłem dekoder odbierając go od kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Przecież to na wałek wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wedd Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 też mi konsul telefonicznie mówił że jak odbiore dekoder osobiście to nie ma 14 dni na rezygnacje z nowej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Na zdrowy rozsądek , lepiej mieć możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni niż bawić się w reklamację gdyby byli coś nie tak . Swoją drogą ciekawe czy faktycznie zostałem wprowadzony błąd przez sprzedawcę w punkcie , który wydawał sprzęt... 9 minut temu, Wedd napisał: też mi konsul telefonicznie mówił że jak odbiore dekoder osobiście to nie ma 14 dni na rezygnacje z nowej umowy Mnie poinformowano, że jest a potem to inaczej wyglądało na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Czy to dobra oferta? VIP+ Max 4K, MISTRZOWSKA PIŁKA, Netflix 4K, VOD+ FUN VOD+, Zest GO 18+ 2, Multiroom Standard, Najem Dysk, Opłata najem N9 UltraBox+ Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione usługi: 229,99 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.