Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie dzwonią średnio co kilka dni. Ale oferta ciągle taka sama, choć umowa do końca października, a wypowiedzenie złożone we wrześniu. Najbardziej zastanawia mnie to, dlaczego proponują mi to, co mogę sam sobie wybrać z oficjalnej oferty na stronie dla nowych klientów. Przecież to bez sensu. Najlepsze, co do tej pory mi proponowali to obniżenie oferty z oficjalnego cennika o 5 zł. Śmiech na sali. Chociaż z drugiej strony człowiek zaczyna się zastanawiać. Ludzie piszą, że dostali np. Optimum+ czy Comfort+ za 25 zł, a tu konsul wali z grubej rury, że ma specjalną ofertę za 49,99 zł. Jak mnie wkurzą, to nie będzie żadnego wycofania wypowiedzenia i przynajmniej odpocznę sobie od tej sieczki przez jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2020 o 10:21, sportfan123 napisał:

Drodzy Forumowicze,

Posiadam umowę do końca października 2020. We wrześniu wysłane wypowiedzenie. Posiadam:

-comfort+canal+(6) za 59,99

-eleven za 11,9

-mistrzowska piłka za 0

-multiroom za 10

 

Wczoraj był pierwszy telefon po wypowiedzeniu i propozycja zwiększenia comfort+ do pełnego canal+ ale cena +10 czyli 69,99. (Pani argumentowała że nie ma już w ofercie comfortu z 6 canal plus). Reszta w obecnej cenie.

 

Powiem tak, nie chcę więcej płacić niż teraz i nie jestem zainteresowany zwiększeniem oferty programowej względem tego co obecnie posiadam. Proszę Was o radę co byście zrobili i też o podpowiedź czy oni mogą mi jeszcze coś z ceny zejść względem tego co proponują, nie wiem np. tańszy eleven albo Multiroom? I czy faktycznie nie da się przedłużyć comfortu z 6 canal plus?

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Chciałbym odświeżyć swój niedzielny post. Może ktoś będzie w stanie coś doradzić?

 

Z tego co czytam są tutaj osoby którym proponuje się Extra+canal+(6). Czy zatem jest też opcja comfort+canal+(6)? Konsultanci twierdzą że już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ashes W PDF jest tylko obecna oferta. 

14 minut temu, sportfan123 napisał:

 

Chciałbym odświeżyć swój niedzielny post. Może ktoś będzie w stanie coś doradzić?

 

Z tego co czytam są tutaj osoby którym proponuje się Extra+canal+(6). Czy zatem jest też opcja comfort+canal+(6)? Konsultanci twierdzą że już nie ma.

Zacznij czytać. Prawie na każdej stronie jest oferta o którą pytasz. Nie słuchaj konsuli

15 minut temu, raf_ww napisał:

Czy wypowiadając umowę (pakiet extra), która obecnie jest już na czas nieokreślony jest szansa na przejście z dekodera na moduł?

Nie. Szansę wymiany mają tylko byli abonenci C+ posiadający Cameleona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...