Buziaczek1982 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) "Właściwy dział ani razu nie skontaktował się ze mną" "następnie dzwoni właściwy dział (22 3104747)" a to nie jest właściwy dział tylko zwykła infolinia ,wystarczyło samemu zadzwonić ,robię tak od nastu lat ,ich telefonów nie odbieram nigdy.Skąd jesteś?Mogę Ci odpalić(zrobić cesję po teściach ) na Comfort + MR 2 karty po cyfrze i pace pvr(nie wiem czy działa,nie odpalany przez pól roku) bez zobowiązania płacę za 18,99 zł Edytowane 14 Września 2019 przez Buziaczek1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giw12 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Witam Potrzebuje pomocy z dobraniem najkorzystniejszej oferty. Oferta przejęta od starszej osoby która nie ogarniała tematu. Obecnie umowa na czas nieokreślony i w najbliższym tygodniu składam wypowiedzenie (z informacji na forum wynika, że bez tego nie ma sensu próbować negocjować) Obecnie posiadam Superpremium + z turbobox i box+ history HD - 1,99 PLN H2 HD - 1,99 PLN canal + seriale extra - 10 PLN (nawet nie wiem co to jest ale już zlecone wyłączenie) HBO Go - 5 PLN Multiroom premium - 20 PLN (nie wiem czym sie różni od standard) Płatność ok 153 PLN chciałbym: - nowy dekoder z możliwością połączenia po wi-fi (najlepiej 4k) oraz multiroom w również po wi-fi - hbo go - sportu nikt nie ogląda więc to może odpaść czy z powyższymi wymaganiami da się zmieścić w 110 PLN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) @Buziaczek1982 ja też nie twierdzę, że jest to "właściwy dział" (miałem od chłopaków z tego forum numery telefonów, które powinny jakiś efekt przynieść), dlatego pewnie skończyło się, jak się skończyło. Dla mnie presji nie było: przedłużę, to przedłużę - nie przedłużę, płakał nie będę. Widzę teraz, że im specjalnie nie zależy na tych, którzy chcieliby zostać, ale niekoniecznie płacić rachunki w okolicach stówy, a chcieliby mieć telewizję za 22,50 zł. Posta napisałem też po to, żeby niektórych przygotować, że negocjacje nie zawsze zakończą się sukcesem. Pozdrawiam Edytowane 14 Września 2019 przez Pablito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) @Giw12 Da się lub nie. Superpremium 99,99 + MR 10. Być może będzie problem z uzyskaniem HBO Go w cenie pakietu wtedy + 5 zeta. Może być też problem z uzyskaniem dekodera 4k za 0. Wtedy +5 lub 10 zł . Do tego Fox i NG Play za free. Edytowane 15 Września 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giw12 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 3 minuty temu, ircios napisał: @Giw12 Da się lub nie. Superpremium 99,99 + MR 10. Być może będzie problem z uzyskaniem HBO Go w cenie pakietu wtedy + 5 zeta. Może być też problem z uzyskaniem dekodera 4k za 0. Wtedy +5 lub 10 zł . Czyli trzeba sie nastawić na ok 115-125 Pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) @Giw12 To pesymistyczna wersja, ale tak. @Pablito Same karty miałeś? W APS nie pytałeś? Edytowane 14 Września 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gys0n Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Witam wszystkich. Kończy mi się umowa na koniec października. Posiadam S+ z MR za 0zl i płace 99zl miesięcznie. Dekodery Pace i Sagecom. Dzwonią niemiłosiernie i wciskają HBO go i liczą sobie 104.99zl. Napiszcie proszę co mogę ugrać aby nie płacic więcej? Wymiana dekodera wchodzi w grę? Na dniach złoże wypowiedzenie. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Wszystko masz wyżej napisane. Z tym, że w Twoim przypadku, jeśli nie dasz sobie wcisnąć MR po n, będziesz miał dalej za 0 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 17 godzin temu, ircios napisał: @Giw12 To pesymistyczna wersja, ale tak. @Pablito Same karty miałeś? W APS nie pytałeś? @ircios , nie, nie same karty, miałem jeszcze wifi premiumboxa i starego sagema dsi83. W APS pytałem nawet kilka razy, czy są jakieś oferty. Nawet pracownik punktu się dziwił, że nie ma żadnych propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Ostatnio to się zdarza, ja miałem zestaw na Caymanach 4K ultrabox+ + wifibox+ (MR) z VIP+MAX, niestety było brak ofert w każdym kanale, umowa się rozwiązała. Co więcej nie było ofert "wznowieniowych". Być może "grają" w ten sposób z wypowiedzeniami. Edytowane 15 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 W dniu 13.09.2019 o 21:03, lukx95 napisał: @boss509 Możesz przez bez problemu zachować swój bezpłatny darmowy Multiroom po Cyfrze+ i wymienić tylko główny dekoder na 4K UltraBox+. Dobrze, że o tym piszesz, bo mi niejeden konsultant mówił, że przy wymianie będę musiał też wymienić Multiroom na nowy, a to mi niezbyt odpowiadało. Aktualnie do końca umowy mam sporo czasu. Mam jeszcze Pace'a z dyskiem i w sumie on mi odpowiada. Internetu w okolice jeszcze nie mam na tyle dobrego, żeby z niego korzysać na tv. Poza tym za wymianę dekodera na 4K obecnie sobie życzą 15zł miesięcznie. Więc kompletnie odpada. To dużo za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Ja sprostuje, aktualnie przy wymianie dekodera na nowy, salon ma obowiązek wymiany zestawu MR. Powinieneś zostać o tym poinformowany chociażby na infolinii. Jest to efekt wdrożonej przez Platformę CANAL+ nowej polityki mającej na celu kontrolę odległości sprzętu. Jeżeli salon pozostawi stary MR łamiąc przyjęte wytyczne, wówczas będziesz miał "szczęście". Więcej informacji: https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci Edytowane 15 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Było: Superpremium -99.99 zł Wifi Premiumbox+ -0 MST-0 Jest: Superpremium-99.99 Wifi Premiumbox+ -0 MST -0 MP -0 NAt Deo Play -0 Fox Play -0 24 Miesiące Edytowane 15 Września 2019 przez banita24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 15 minut temu, g0nz0s napisał: Ja sprostuje, aktualnie przy wymianie dekodera na nowy, salon ma obowiązek wymiany zestawu MR. Powinieneś zostać o tym poinformowany chociażby na infolinii. Jest to efekt wdrożonej przez Platformę CANAL+ nowej polityki mającej na celu kontrolę odległości sprzętu. Jeżeli salon pozostawi stary MR łamiąc przyjęte wytyczne, wówczas będziesz miał "szczęście". Więcej informacji: https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci No to nadal zostanę przy Pace. Póki będę mógł. Korzystam z niego tak jak korzystać się z niego powinno, czyli jeden dekoder w jednym pokoju, drugi w drugim, w obrębie jednego gospodarstwa domowego. Szkoda, że niestety nie wszyscy tak postępują, przez co pewnie prędzej czy później z MR "pocyfrowym" będę musiał się pożegnać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Biorąc pod uwagę że salony mają "w poważaniu" wytyczne, pewnie długo tak zostanie. Edytowane 15 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 @banita24 Super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 3 godziny temu, banita24 napisał: Było: Superpremium -99.99 zł Wifi Premiumbox+ -0 MST-0 Jest: Superpremium-99.99 Wifi Premiumbox+ -0 MST -0 MP -0 NAt Deo Play -0 Fox Play -0 24 Miesiące Biorąc pod uwagę powyższe Superpremium 4K w tej cenie z darmową wymianą na dekoder 4K wydaje się chyba pomyłką kolegi @cruzon i tak jak wspomniał @roberttosat, przy 109,99 zł trzeba się poważnie zastanowić nad akceptacją warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieroj09 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 4 godziny temu, banita24 napisał: Było: Superpremium -99.99 zł Wifi Premiumbox+ -0 MST-0 Jest: Superpremium-99.99 Wifi Premiumbox+ -0 MST -0 MP -0 NAt Deo Play -0 Fox Play -0 24 Miesiące 97 zł dodatkowo dekoder 4K Canal+ 4K HBO na 5 m-cy multiroom z drugim Pace . Bardzo droga oferta u kolegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) @gieroj09 Chyba nie bardzo, bo Superpremium obejmuje HBO, które Ty masz na 5 miesięcy, do tego dochodzi warty 10 zł Cinemax, więc nie masz tego pakietu, albo miałeś na myśli HBO GO. Edytowane 15 Września 2019 przez boss509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, boss509 napisał: Biorąc pod uwagę powyższe Superpremium 4K w tej cenie z darmową wymianą na dekoder 4K wydaje się chyba pomyłką kolegi @cruzon i tak jak wspomniał @roberttosat, przy 109,99 zł trzeba się poważnie zastanowić nad akceptacją warunków. Tego nie wiemy. Oferty w APS się czasami różnią od ofert DUK, i to sporo nierzadko.Kolega @roberttosat nie pracuje w DUK. Jeśli kolega @cruzon się przesłyszał czy może się pomylił, to wkrótce da znać. Nie myśl pesymistycznie. Nie takie cuda się działy z ofertami. 1 godzinę temu, gieroj09 napisał: ..Bardzo droga oferta u kolegi. Tak? Chyba Twoja Edytowane 15 Września 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ile mam czasu na wymianę dekodera i karty w APS którą ustalił przy przedłużeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 7 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 1 godzinę temu, Gursonek napisał: 7 dni. Od aktywacji usługi czy zaakceptowania telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Od rozmowy z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ostatnio to się zdarza, ja miałem zestaw na Caymanach 4K ultrabox+ + wifibox+ (MR) z VIP+MAX, niestety było brak ofert w każdym kanale, umowa się rozwiązała. Co więcej nie było ofert "wznowieniowych". Być może "grają" w ten sposób z wypowiedzeniami.Dziwne. Że majac takiego abonenta z takim pakietem nie było ofert na przedłużenie??? mimo wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.