Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Prawie naciąłem się na pewną rzecz, która jest sprytnie przemycana przez konsultantów. Wygląda na to, że chyba z niewiedzy. Na szczęście kliknąłem w mailu "rezygnuję". Przejrzałem forum i widzę, że niektórzy wiedzą o tym, ale nie wszyscy.

A więc jeśli kończy się umowa 31 stycznia 2017 i dziś przedłużamy umowę na 15 miesięcy i uruchamiamy pakiet od listopada, to tak naprawdę umowa jest na 18 miesięcy, bo wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2017 r. 

Jeśli zatem mi konsultant wałkuje przez 20 minut, że średnia cena pakietu na 15 m-cy to 74 zł (59 zł przez 6 m-c, potem 89 zł) to w rzeczywistości ta ich "średnia" cena to 79 zł, a nie 74 zł  :)

 

Jeśli chodzi o ofertę to szkoda gadać. Extra+, HBO, mediabox+ na 15 m-cy za 79,9 zł i ponoć nie ma innej oferty dla mnie. Coraz gorsze te oferty dla mnie. Lipa :/ Wcześniej było za 74,90, teraz 5 zł drożej.

Edytowane przez Brooklyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos91-moj post ktory cyt jest zle edytowny i zle go odczytujesz-Ja w nim cyt bodajze czerstwego,moj jest w drugiej czesci.

Do mnie moze nc+ zadzwonilo 2 razy i ciagle ta sama spiewka-NIE-a wielu moich znajomych takie ofert otrzymalo i tutaj wiele osob z tego forum takze,wiec w koncu takze chcialem zglosic reklamacje,lecz konsul.stwierdzil ze to niejest reklamacja

 

OK, rozumiem. Chociaż dziwi mnie fakt, że próbujesz złożyć reklamację iż ktoś inny dostał ofertę taką, a dla Ciebie jej nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co nie chce zaśmiecać forum ale ubaw mam z Ciebie po pachy. Rozumiem ze w pracy jeśli ktoś wykonuje taka sama prace jak Ty, a zarabia więcej od Ciebie to tez idziesz skaldac reklamacje :D? Powiem Ci tak, ja mam pakiet E z 8C+ za 59,99 i za taka sama sume sobie przedłużę w grudniu bo jest to umowa pracownicza. Zgłoś reklamacje ze ktoś ma taki pakiet i Ty tez taki chcesz bo Ci się należy, przecież  oboje jesteśmy równi :D

Z drugiej strony i tak wszystko zależy od systemu, to on przelicza i układa wartości i z niego konsultant czyta jakie są dla Ciebie przygotowane oferty. To ze ktoś ma teraz taka umowę jak Ty ale dostaje lepsze propozycje to nic innego jak to że może zawsze płacił rachunki w czasie, posiada ciągłość jednego kontraktu itd. O tym decydują wartości o których Ty ani Ja nie mamy pojęcia. Wie o tym garstka osób która algorytmy tworzyła i tak tego nie zmienisz.

Ale pisz reklamację.

Edytowane przez Barti
Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie naciąłem się na pewną rzecz, która jest sprytnie przemycana przez konsultantów. Wygląda na to, że chyba z niewiedzy. Na szczęście kliknąłem w mailu "rezygnuję". Przejrzałem forum i widzę, że niektórzy wiedzą o tym, ale nie wszyscy.

A więc jeśli kończy się umowa 31 stycznia 2017 i dziś przedłużamy umowę na 15 miesięcy i uruchamiamy pakiet od listopada, to tak naprawdę umowa jest na 18 miesięcy, bo wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2017 r. 

 

Jeśli chodzi o ofertę to szkoda gadać. Extra+, HBO, mediabox+ na 15 m-cy za 79,9 zł i ponoć nie ma innej oferty dla mnie. Coraz gorsze te oferty dla mnie. Lipa :/ Wcześniej było za 74,90, teraz 5 zł drożej.

 

Są dwa typy przedłużania umów - w wejscie z dniem dzisiejszym, lub z okreslona data, np po skonczeniu okresu wczesniejszego. Ale tak czy siak miesiace sie dodaja i umowa sie przedluza o okreslony okres.

 

Co do Twojej oferty to nowy klient ma taniej, oferta Extra z HBO jest na 18msc z czego 59,9_6 msc 69,90_12msc i na okres 3 miesiecy Canal+ za darmo - potem wylaczysz albo placisz po 40zl wiecej. W tym  wypadku jest pobór nowego dekodera czyli aktywacja 49+5 miesiecznie. Oferta dostepna tylko w punkcie.

Masz jeszcze sporo czasu wiec na pewno sie jakas lepsza oferta znajdzie ;)

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos nie uważam żeby @niccowla dal się naciagnac wobec nowego klienta. Sam pakiet superpremium  kosztuje 130zl+ hbo 5zl, redlight 15z, manpack 5, filmbox 5. dekoder glowny 5, MR 10 = co daje 170zl. Zawsze te 13zl taniej ;)

 

Witaj

 

Dziękuję za dobre słowo, w cenie jest 2x MRS.

 

Owszem MANPACK dają nowym za 5zl, podobnie FILMBOX Pack, ale nowi startują z poziomu 130zł, a sami wielokrotnie pisaliście ze Superpremium za 99zl to taniej się nie da.

 

Jedyne czego żałuję to to iż VIP użytkownicy forum ograniczyli się do komentowania że źle, śmiesznie, kpina itp - bez konkretnych przykładów. Przewertowałem oferty mniej więcej do maja tego roku - nie znalazłem oferty adekwatnej do pakietu VIP+ / VIP+MAX większość userów oscyluje przy kontraktach poniżej 100zł. Poza tym nie dla każdego forum to drugi dom, coś co dla jednych jest proste i oczywiste - innemu sprawi kłopot. Więc przepraszam jeśli moje zapytania były zbyt kłopotliwe, wyszedłem z tym co mam, może ta wiedza się komuś przyda, może nie. Ja jestem stosunkowo zadowolony gdyż mam podwyżkę o 7zł w stosunku do tego co miałem, a to na tle tego co mi przez półtora miesiąca proponowali za 179,99 + MRSx2 to jest dobra oferta.

 

Pozdrawiam i no offence :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś przedłużyłem swoją 2 umowę z nc+. Przy pierwszej umowie zeszli w sierpniu z extra+ do comfort za 19,99. Druga umowa to byla comfort za 29,99. Miesiąc temu wysłane wypowiedzenie, umowa do 30 grudnia. Do dnia dzisiejszego z 10 telefonów, za każdym razem oferowali to co mam obecnie czyli 29,99, raz udało się zejść do 24,99 -  za każdym razem odmawiałem. Dzisiaj zadzwonił miły konsultant i wprost zapytał co mogą zrobić abym został. Stwierdziłem, że tak jak na pierwszej umowie za comfort+ chcę 19,99. Po "konsultacji" z kierownikiem, przyklepaliśmy comfort+ za 19,99 na 24 miesiące.

Nie mam pojęcia od czego to zależy...

sy57nj1fdjui.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwa typy przedłużania umów - w wejscie z dniem dzisiejszym, lub z okreslona data, np po skonczeniu okresu wczesniejszego. Ale tak czy siak miesiace sie dodaja i umowa sie przedluza o okreslony okres.

 

Co do Twojej oferty to nowy klient ma taniej, oferta Extra z HBO jest na 18msc z czego 59,9_6 msc 69,90_12msc i na okres 3 miesiecy Canal+ za darmo - potem wylaczysz albo placisz po 40zl wiecej. W tym  wypadku jest pobór nowego dekodera czyli aktywacja 49+5 miesiecznie. Oferta dostepna tylko w punkcie.

Masz jeszcze sporo czasu wiec na pewno sie jakas lepsza oferta znajdzie ;)

 

No popatrz, a ja miałem umowę starą skróconą i nic się nie sumowało. Piszę o poprzednim przedłużeniu, a nie ostatnim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z końcem roku kończy mi się umowa. Aktualnie mam Comfort+ i opcje dodatkowe Extra+, Premium Sport, Premium Film (wszystkie Canal+) i Multi+. Płacę za to bajeczną kwotę 49,90 zł, umowa na 2 lata. Sprzęt mam swój i nie interesuje mnie sprzęt od nich. Chciałbym mieć dalej to samo (nie wiem jak to się teraz to wszystko nazywa, ten pakiet z opcjami dodatkowymi, czy tak samo? czy inaczej?) za taką samą kwotę, chciałbym, ale nie wiem czy to możliwe? Zaczynają dzwonić konsultanci i proponują za to 79 zł. Jeszcze nie wysłałem wypowiedzenia, wyślę na początku listopada.

Za ile można teraz wyrwać to co mam obecnie i na jaki okres? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet ten nazywa się obecnie Extra z Canal+ 8. Za 49.90 zł to dostaniesz samo Extra, za 69,90 zł Extra z 6x C+ bez Discovery i Seriale, za 79,90 zł to, co obecnie + może HBO za darmo.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zszedłem z 99 na 79 za Extra+ 8C+. Jestem w miarę zadowolony :), bo mam niedosyt, mogłem powalczyć jeszcze o HBO za free, ale nie mam parcia na HBO jakoś szczególnie, więc jest OK.

Edytowane przez Barti
Wyrażenie "OK" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś przedłużyłem swoją 2 umowę z nc+. Przy pierwszej umowie zeszli w sierpniu z extra+ do comfort za 19,99. Druga umowa to byla comfort za 29,99. Miesiąc temu wysłane wypowiedzenie, umowa do 30 grudnia. Do dnia dzisiejszego z 10 telefonów, za każdym razem oferowali to co mam obecnie czyli 29,99, raz udało się zejść do 24,99 -  za każdym razem odmawiałem. Dzisiaj zadzwonił miły konsultant i wprost zapytał co mogą zrobić abym został. Stwierdziłem, że tak jak na pierwszej umowie za comfort+ chcę 19,99. Po "konsultacji" z kierownikiem, przyklepaliśmy comfort+ za 19,99 na 24 miesiące.

Nie mam pojęcia od czego to zależy...

sy57nj1fdjui.png

 

Mnie się udało wyrwać ten pakiet za 14,99. Do tego multiroom po Cyfrze gratis. Nie było łatwo ale się udało, i to w październiku, przy umowie do końca roku, bez wypowiedzenia. Konsultant na mój argument że kolega dostał za tyle pytał o nazwisko, powiedziałem że mogę mu jego ofertę przesłać na maila od razu "zmiękł" i obyło się bez rozmowy z przełożonym. Widać mogą sprzedać, ale bardziej im się opłaca opchnąć pakiet drożej. Prowizja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Proszę o szybką poradę. Postanowiłem zgłębić temat ale od kilku stron mam totalny mętlik. ;)

Czy poniższa oferta jest dobra czy to raczej standard przy przedłużaniu?

 

Czy dobrze myślę, że po miesiącu History HD/HD2 będą po 2,99 zł za sztukę czyli  będzie potem 74,97 + 5,98zł ?

Dzięki za pomoc, pozdrawiam.

image.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Proszę o szybką poradę. Postanowiłem zgłębić temat ale od kilku stron mam totalny mętlik. ;)

Czy poniższa oferta jest dobra czy to raczej standard przy przedłużaniu?

 

Czy dobrze myślę, że po miesiącu History HD/HD2 będą po 2,99 zł za sztukę czyli  będzie potem 74,97 + 5,98zł ?

Dzięki za pomoc, pozdrawiam.

image.gif

Niby masz tylko 69.99 zł+od drugiego miesiąca 2.99 zł za History i H2.A w pierwszym jeszcze płatność za Adventure i Sundance HD.

 

Czy jak przedłużę umowę i przejdę na Superpremium+ to czy należą mi się Eleveny za 0zł przez 12miesięcy??????

Należy Ci sie tylko to co sobie wynegocjujesz.Eleven na 12 miesięcy za free dostają nieliczni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystki forumowiczów!

 

Z końcem roku kończy mi się umowa. Dzwonił do mnie po raz kolejny pan NC+ z ofertą. Obecnie mam pakiet Extra (bez multiroom). To co mnie interesuje to:

- pakiet extra

- multiroom wi-fi  z nagrywarką

- 6 Canal +

- Eleveny

Moje pytanie za jakie pieniądze mógłbym to wyrwać od NC+. Pan który do mnie dzwonił zaoferował mi to za 101,80 i aktywacja 148 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jakiś czas temu wysłałem wypowiedzenie umowy (umowa do 31.11.16) Przez jakiś czas dość często kontaktowali się ze mna konsultanci w celu przedłużenia umowy - jednak ciągle nie chcieli mi dać Superpremium za 99 zł - oferowali ten pakiet za minimum 119 zł. Parę dni temu przyszedł do mnie mail z nc+ z informacją "jest nam niezmiernie przykro, że rozwiązuję z nimi umowę" - czy to jest standardowe zagranie z ich strony? Czy jednak już nie mam co liczyć na telefony od konsultantów?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...