Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli to, co napisałeś to prawda i konsultant nc+ nie zamotał się, to w końcu realnie wycenili wartość swojej standardowej paczki jeżeli chodzi o umowy na 12 miesięcy. Gdyby to samo zaczęli proponować dla umów na 24 miesiące to byłoby ekstra.

Edytowane przez tomciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka umowa nie zawsze jest korzystna :) Jak się trafi dobra oferta, to umowa na 24 miesiące jest lepsza  :) Masz prosty przykład sprzed roku. Ci co końcem kwietnia, początkiem maja przedłużyli umowy na 24 miesiące tylko zyskali (między innymi ja). Tłumaczył Ci nie będę, bo doskonale wiesz, co można było wyciągnąć w tym czasie.

Edytowane przez tomciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chcieli wydymać jak leszcza, Extra+ za 59,90 lub Extra+ Canal+ 8kanałow za 84,90zl, ja im na to że extra za 20-25zl moge wziasc, a ich oferta jest jak na stronie czy dla ludzi z ulicy. Dotychczas umowa do polowy kwietnia, Extra+, Canal+ full, HBO, Cinemax, Adventure, History i H2, Redlight i Hustler za 106,88zl

Tel. z DUK dzis przed niecałą godzinką :) Zobaczymy jakie parcie będą mieli na sam koniec umowy :)

Edytowane przez moqu'ai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, że drogo. W takim razie poczekamy.

Niestety mój okres promocyjny (umowa) kończy się 29 lutego.

Przespałem sprawę i nie napisałem wypowiedzenia. Dopiero dziś to zrobiłem.

Konsultant mnie uprzedził, że za marzec zapłacę grubą kasę, bo wszystkie promocje już nie będą mnie obowiązywały.

Doliczą za MR, wynajem i wszystkie bogate pakiety. Zapłacę ponad 2 stówki ;(

 

Ale jak nie dadzą lepszej oferty to idę do Polsatu. Niedawno kupiłem telefon na abonament o podobno dzięki temu będzie dobra oferta. Na razie jeszcze nie sprawdzałem ;)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakie warunki można liczyć przy ewentualnym przedłużeniu umowy na to co w podpisie  ? Czy ma znaczenie wysłanie wypowiedzenia ? Na jaki czas lepiej podpisać umowę na 12 czy 24 m-ce? Chciałbym mieć możliwość korzystania takich usług jakie są dostępne na posiadanym sprzęcie i oczywiście multirom ja dotychczas w fumie dwóch kart , oraz z usług nc+go oraz HBO go.      

Edytowane przez Flaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka sprostowań w celu uporządkowania:

 

1) Konsultant bardzo konkretny i rzeczowy. Rozmowa telefoniczna trwała ponad 50 minut. Nie składał mi "starych" ofert na 24 miesiące tylko od razu przedstawił te dwie wersje na 12 miesięcy. Długość czasu rozmowy wyniknęła z bardzo wnikliwych pytań z mojej strony i mojego wahania z której opcji skorzystać. Powyższe warunki potwierdzałem w tej rozmowie kilkukrotnie, na różne sposoby, a konsultant trzy razy wyłączał się i coś potwierdzał.

 

2) Nazwa promocji z której skorzystałem to: "Extra+ z CANAL+ 64,90 zł 12 m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł dla Abonentów"

 

3) Nowe warunki aktywowałem telefonicznie, jednak w mailu potwierdzającym warunki przedłużenia zauważyłem błąd. Zasadniczo wszystko się zgadza jednak miesięczna kwota do zapłaty zamiast 64.90zł wskazuje 84.90zł. Dzwoniłem do CTA i sprawę wyjaśniłem. Konsultant źle wprowadził do systemu warunki na dekoder dodatkowy za który miesięczna opłata wynosi teraz 20zł. Raczej to nie była zła wola konsultanta przedłużającego umowę bo był naprawdę spoko. Osoba przyjmująca reklamację potwierdziła, że można do tej oferty dołączyć oba dekodery za 0zł. Reklamacja na pewno zostanie uznana za zasadną ponieważ odsłuchałem zapis rozmowy i konsultant 4 razy mówi o braku opłaty za oba dekodery. Natomiast nie jest to dla mnie bardzo istotne bo i tak korzystam z własnego sprzętu więc mogę im oddać nawet dwa dekodery, a nie tylko ten za który naliczono opłatę. Myślę jednak, że nie będzie takiej potrzeby bo warunki przedłużenia podczas rozmowy zostały doprecyzowane bardzo szczegółowo.

 

4) Stara umowa była do 31.03.2016 roku, a cena za marzec wynosiła 79.90zł (umowa łamana 6x0zł+18x79.90zł czyli średnio 59.93zł). Warunki przedłużenia sprawiły, że nowa cena (tańsza o 15zł) wchodzi od marca, a okres zastrzeżony wchodzi dopiero od kwietnia. Reasumując zapewnili mi 13 miesięcy w nowej cenie.

 

5) Była jakaś propozycja ManPacka ze zobowiązaniem na 5 miesięcy po 10zł, ale nie wnikałem dokładnie (nie wiem czy oferta wiarygodna). ManPacka zapewniono mi darmowo z powodu tego, że dotychczas miałem go gratis do końca marca w ramach Plusa Miesiąca. Pod koniec miesiąca zobaczę czy jest jakaś promocja tą opcję.

 

6) Telefon wykonałem ja, po otrzymaniu sms-a o treści: "Próbowaliśmy się dodzwonić w sprawie umowy. Prosimy o kontakt pod numerem tel. 22 310 47 74 nc+". Pierwsza kosultantka po sprawdzeniu, że mam wprowadzone wypowiedzenie przełączyła mnie do kolejnego pracownika, który zaproponował mi przytoczone powyżej warunki przedłużenia umowy.

 

7) Przypominam, że o podobnej ofercie pisał już dwa tygodnie temu użytkownik axelmateuss. Oto linkhttps://forum.satkurier.pl/topic/10321-oferty-dla-stałych-abonentów-nc-wyłącznie-pytania-i-odpowiedzi-dot-bieżących-ofert-nc/?p=1096895

Edytowane przez musiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...