Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

dziś propozycja:
Superpremium 8C+ 99,90

Pace PVR (pozostawiam ten dekoder, ale w ramach reklamacji będę musiał go wymienić, bo średnio kilka razy w tygodniu zaczynają się przycinać i stopklatkować kanały i wg pomocy technicznej, trzeba przeprowadzić przywrócenie do ustawień fabrycznych)

Filmbox na 6 miesięcy za darmo (trzeba zlecić samemu wyłączenie, ale w każdym momencie można zlecić, nawet jutro z datą za 6 miesięcy)

Manpack do końca marca (automatyczne wyłączenie)

 

Oferta przyjęta.

W trakcie trwania umowy, mogę w punkcie dobrać MR i wtedy wymiana Pace na Wifipremiumbox 199zł aktywacja i bez czynszu oraz Wifibox jako drugi dekoder 99zł aktywacja i bodajże 10? zł miesięcznie

 

Mam nadzieje, że dobrze zrobiłem wycofując wypowiedzenie. Teraz pozostaje zaakceptować w mailu.

Życzę Wam udanych negocjacji i oby to były dobrze wydane pieniądze.

 

Kilka godzin czekam już na przywrócenie sygnału, bo został on wyłączony, pomimo trwających rozmów o przedłużeniu umowy, co uważam za niegrzeczne ze strony NC+ - zasugerowałem zmianę procedur, żeby klientom z kilkunastorocznym stażem i nigdy nie zalegających z płatnościami, nie wyłączać sygnału w trakcie trwania rozmów o przedłużeniu umów, bo to tylko denerwuje takich klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc dziś w salonie pani powiedziała mi że po zgłoszeniu od klienta o rezygnacji z umowy (wypowiedzenie)klient dostanie tylko 3 telefony z propozycją przedłużenia.

Zapytałem dlaczego? Odpowiedź była taka że klienci specjalnie nie odbierają i czekają do ostatniego dnia umowy. Ciekawe czy to prawda??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może czy jeśli nie zaakceptuję oferty, która przyszła na maila w ostatnim dniu umowy, tylko na przykład w dniu następnym to jest ona nie ważna lub płacę jak na czas nieokreślony ? Czemu oni tak kłamią ?

 

Edit: powinna być kara za każde kłamstwo np.: za "nie będzie Pan mógł zejść z tego pakietu na niższy", które okaże się później kłamstwem - 1 dzień stania w publicznym miejscu z kartką "Oszukiwałem ludzi".

Edytowane przez Asansiasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy. Zgadzało się na e-obsludze,ale już nie przy odbiorze sprzętu. Przeczytaj mój wcześniejszy post.

 

Ale jeżeli złożyłem wypowiedzenie i zaakceptuje umowę 1 lutego, to mam niby warunki starej ? Wiem, że już po ptokach, ale z ciekawości pytam.

Jak niby chcesz zaakceptować warunki  1 lutego jak już mamy 2?Ty negocjowałeś umowę więc było dopytać jak w takim przypadku będzie rozliczny Luty bo są to indywidualne ustalenia z abonentem.Jakiej starej jak stara niby skończyła się z końcem stycznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zaakceptować, tylko jestem po prostu ciekaw co by było gdyby ...

 

Jak ktoś mi mówi, że jeśli dzisiaj nie zaakceptuję to już mogę pomarzyć o nc+, a ani w warunkach umowy, ani w wiadomości e-mail nie ma nic odnośnie wygaśnięcia oferty do zaakceptowania to czuję się po prostu okłamany. Co oni z tego mają, że dzisiaj zaakceptuję ? (czyt. czas przeszły)

 

Ogólnie to mają bordel, nie tylko oni, ale chyba największy. Mówię tu o konkurencji w samej sobie: strona internetowa, zewnętrzna firma, duk, punkt sprzedaży - zamiast współdziałać to wszystko jest od siebie niezależne tylko pod jednym szyldem.

 

Prowizje robią z ludzi hieny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeżeli złożyłem wypowiedzenie i zaakceptuje umowę 1 lutego, to mam niby warunki starej ?

Nie wiem dokładnie jak tj. w szczegółach, lecz wycofałeś wypowiedzenie godząc się na nową ofertę (zresztą gdyby miała być stara kontynuowana-to nie wiem jak konkretnie u ciebie, ale u mnie abonament po okresie oznaczonym wyniósł by coś ok. 150zł m-c [z średniego łamańca 53,26], tak i teraz jest przy obecnie zawartym aneksie [59,90, przechodzi po okresie aneksu na kwotę ok. 130zł]).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może czy jeśli nie zaakceptuję oferty, która przyszła na maila w ostatnim dniu umowy, tylko na przykład w dniu następnym to jest ona nie ważna lub płacę jak na czas nieokreślony ? Czemu oni tak kłamią ?

 

Edit: powinna być kara za każde kłamstwo np.: za "nie będzie Pan mógł zejść z tego pakietu na niższy", które okaże się później kłamstwem - 1 dzień stania w publicznym miejscu z kartką "Oszukiwałem ludzi".

Powinna być również kara za wysłanie wypowiedzenia gdzie to również jest oszustwo/kłamstwo

1 dzień stania w miejscu publicznym z kartką  "chciałem oszukać system ale się nie udało"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to tez jest idiotyzm nc+ że każdemu dają różne warunki. Skoro jeden dostanie pakiet za 69 zł to drugi też powinien to dostać a nie to samo za np. 89 zł. Powinny być sztywne ceny za pakiety a nie licytacje. Pasuje zostaje nie to nie a tu po 20 telefonów i jakieś kombinacje - negocjacje. Tak jak z telefonami oferta za tyle i tyle i koniec. Te ceny to nadają się do UOKiK za nierówne traktowanie klientów. Co mnie to obchodzi czy byłem z n-ki czy cyfry teraz jestem w nc+ i mam prawo być traktowany jak inni bo płacę regularnie i grubo powyżej 100 zł.

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle powinno być tak, że skoro jest podwyżka cen, to powinna ona dotyczyć nowych klientów. Mi od pierwszego przedłużania małymi kroczkami najpierw dano HBO, potem drugi dekoder, następnie wziąłem sobie Extra i Canal plusy. Dzisiaj jest to śmieszne, że cena od razu wyskoczyła w kosmos! Jak dla mnie to nie do rzeczy. Poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora. Nigdy, żadna firma nie dała mi gorszych warunków przy przedłużaniu umowy, a tu się znalazł - NC MINUS!

Edytowane przez piracik
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i dali mu gratis, ale potem przy przedłużaniu umowy jest to problem bo nie możesz tego nie chcieć dalej i podraża Ci to tylko nową umowę.

Mój kolega z pracy też miał problem z przedłużeniem umowy, bo do pakietu Universe + Canal+dołożyli mu kiedyś w prezencie HBO na cały okres umowy, a potem nie mógł tego nie chcieć na nowej umowie i zamiast 79,90 zażądali od niego 119zł za pakiet Superpremium!!!! 119zł za pakiet superpremium dla abonenta który był związany z Cyfrą od 2002 roku.

Tak że nie wiadomo jak traktować te gratisy, jako błogosławieństwo czy przekleństwo.

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem abonentem Wizja TV i od czasu jej przejęcia przez Cyfrę+ jestem nieprzerwanie ich abonentem. Teraz płacę 130 zł. z m.in. HBO i Cinemax i jak nie dostanę pakietu za max 89 zł. EXTRA,6C+,MR,Eleven to zrezygnuję (wypowiedzenie wysłane). Nie mam zamiaru już więcej bulić za powtórki-powtórek i mnożenie kanałów tylko dla tego by mieć gdzie te powtórki puszczać ludziom. 1/4 kanałów mogło by być mniej a i tak obejrzałbym to samo. 130 zł. to mam na ratę za jakiś dobry sprzęt do domu albo paliwa do auta na 600 km. Co roku miękłem i przedłużałem ale w tym roku albo rybki albo akwarium. Eleveny za 15 zł/mies. obejrzę w Playerze.

Edytowane przez kobi666
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...