dawid_bydgoszcz Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Za ile można dostać "vip max" obecnie płacę niecałe 70 pln a interesuje mnie pełna oferta,mam nadzieje że ktoś z was się orientuje i udzieli mi odpowiedzi. Bez xxx za 139 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacoste Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki wielkie za odpowiedź Gdybym chciał z fikołkami to tak do 160 zmieszczę się ? Edytowane 2 Lutego 2016 przez lacoste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Wziąłem kilka dni temu przy przedłużeniu umowy z Comfort+ na Super premium+ a więc ten maksymalny, łącznie z ManPack i wymianą dekodera na 12 miesięcy wyniosło mi 140 zł. miesięcznie. Edytowane 2 Lutego 2016 przez wojtek9972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Witajcie, dziś propozycja:Superpremium 8C+ 99,90 Pace PVR (pozostawiam ten dekoder, ale w ramach reklamacji będę musiał go wymienić, bo średnio kilka razy w tygodniu zaczynają się przycinać i stopklatkować kanały i wg pomocy technicznej, trzeba przeprowadzić przywrócenie do ustawień fabrycznych) Filmbox na 6 miesięcy za darmo (trzeba zlecić samemu wyłączenie, ale w każdym momencie można zlecić, nawet jutro z datą za 6 miesięcy) Manpack do końca marca (automatyczne wyłączenie) Oferta przyjęta. W trakcie trwania umowy, mogę w punkcie dobrać MR i wtedy wymiana Pace na Wifipremiumbox 199zł aktywacja i bez czynszu oraz Wifibox jako drugi dekoder 99zł aktywacja i bodajże 10? zł miesięcznie Mam nadzieje, że dobrze zrobiłem wycofując wypowiedzenie. Teraz pozostaje zaakceptować w mailu. Życzę Wam udanych negocjacji i oby to były dobrze wydane pieniądze. Kilka godzin czekam już na przywrócenie sygnału, bo został on wyłączony, pomimo trwających rozmów o przedłużeniu umowy, co uważam za niegrzeczne ze strony NC+ - zasugerowałem zmianę procedur, żeby klientom z kilkunastorocznym stażem i nigdy nie zalegających z płatnościami, nie wyłączać sygnału w trakcie trwania rozmów o przedłużeniu umów, bo to tylko denerwuje takich klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Nie masz umowy nie masz sygnały proste i logiczne zaakceptujesz warunki to pojawi się i sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliver S-c Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Będąc dziś w salonie pani powiedziała mi że po zgłoszeniu od klienta o rezygnacji z umowy (wypowiedzenie)klient dostanie tylko 3 telefony z propozycją przedłużenia. Zapytałem dlaczego? Odpowiedź była taka że klienci specjalnie nie odbierają i czekają do ostatniego dnia umowy. Ciekawe czy to prawda??!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Do mnie dzwonili ze 70 razy ,ponad 13 odebralem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Wiecie może czy jeśli nie zaakceptuję oferty, która przyszła na maila w ostatnim dniu umowy, tylko na przykład w dniu następnym to jest ona nie ważna lub płacę jak na czas nieokreślony ? Czemu oni tak kłamią ? Edit: powinna być kara za każde kłamstwo np.: za "nie będzie Pan mógł zejść z tego pakietu na niższy", które okaże się później kłamstwem - 1 dzień stania w publicznym miejscu z kartką "Oszukiwałem ludzi". Edytowane 2 Lutego 2016 przez Asansiasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Jak nie zaakceptujesz to wracasz do starej umowy oczywiście nie wypowiedzianej.Wcześniej wszystko sie zgadzało teraz nagle twierdzisz że kłamią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 @czerstwy. Zgadzało się na e-obsludze,ale już nie przy odbiorze sprzętu. Przeczytaj mój wcześniejszy post. Ale jeżeli złożyłem wypowiedzenie i zaakceptuje umowę 1 lutego, to mam niby warunki starej ? Wiem, że już po ptokach, ale z ciekawości pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzer Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Czy ktoś próbował uzyskać przy przedłużeniu pakiet Entry+ z Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 @czerstwy. Zgadzało się na e-obsludze,ale już nie przy odbiorze sprzętu. Przeczytaj mój wcześniejszy post. Ale jeżeli złożyłem wypowiedzenie i zaakceptuje umowę 1 lutego, to mam niby warunki starej ? Wiem, że już po ptokach, ale z ciekawości pytam. Jak niby chcesz zaakceptować warunki 1 lutego jak już mamy 2?Ty negocjowałeś umowę więc było dopytać jak w takim przypadku będzie rozliczny Luty bo są to indywidualne ustalenia z abonentem.Jakiej starej jak stara niby skończyła się z końcem stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Nie chcę zaakceptować, tylko jestem po prostu ciekaw co by było gdyby ... Jak ktoś mi mówi, że jeśli dzisiaj nie zaakceptuję to już mogę pomarzyć o nc+, a ani w warunkach umowy, ani w wiadomości e-mail nie ma nic odnośnie wygaśnięcia oferty do zaakceptowania to czuję się po prostu okłamany. Co oni z tego mają, że dzisiaj zaakceptuję ? (czyt. czas przeszły) Ogólnie to mają bordel, nie tylko oni, ale chyba największy. Mówię tu o konkurencji w samej sobie: strona internetowa, zewnętrzna firma, duk, punkt sprzedaży - zamiast współdziałać to wszystko jest od siebie niezależne tylko pod jednym szyldem. Prowizje robią z ludzi hieny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ale jeżeli złożyłem wypowiedzenie i zaakceptuje umowę 1 lutego, to mam niby warunki starej ? Nie wiem dokładnie jak tj. w szczegółach, lecz wycofałeś wypowiedzenie godząc się na nową ofertę (zresztą gdyby miała być stara kontynuowana-to nie wiem jak konkretnie u ciebie, ale u mnie abonament po okresie oznaczonym wyniósł by coś ok. 150zł m-c [z średniego łamańca 53,26], tak i teraz jest przy obecnie zawartym aneksie [59,90, przechodzi po okresie aneksu na kwotę ok. 130zł]). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drake30 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Wiecie może czy jeśli nie zaakceptuję oferty, która przyszła na maila w ostatnim dniu umowy, tylko na przykład w dniu następnym to jest ona nie ważna lub płacę jak na czas nieokreślony ? Czemu oni tak kłamią ? Edit: powinna być kara za każde kłamstwo np.: za "nie będzie Pan mógł zejść z tego pakietu na niższy", które okaże się później kłamstwem - 1 dzień stania w publicznym miejscu z kartką "Oszukiwałem ludzi". Powinna być również kara za wysłanie wypowiedzenia gdzie to również jest oszustwo/kłamstwo 1 dzień stania w miejscu publicznym z kartką "chciałem oszukać system ale się nie udało" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 To nie wina abonenta, ze dzwonią po wysłaniu wypowiedzenia. Jak dla mnie mogłaby być blokada miesięczna możliwości przedłużenia - wtedy wszystko odbywałoby się szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Bo to tez jest idiotyzm nc+ że każdemu dają różne warunki. Skoro jeden dostanie pakiet za 69 zł to drugi też powinien to dostać a nie to samo za np. 89 zł. Powinny być sztywne ceny za pakiety a nie licytacje. Pasuje zostaje nie to nie a tu po 20 telefonów i jakieś kombinacje - negocjacje. Tak jak z telefonami oferta za tyle i tyle i koniec. Te ceny to nadają się do UOKiK za nierówne traktowanie klientów. Co mnie to obchodzi czy byłem z n-ki czy cyfry teraz jestem w nc+ i mam prawo być traktowany jak inni bo płacę regularnie i grubo powyżej 100 zł. Edytowane 3 Lutego 2016 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) W ogóle powinno być tak, że skoro jest podwyżka cen, to powinna ona dotyczyć nowych klientów. Mi od pierwszego przedłużania małymi kroczkami najpierw dano HBO, potem drugi dekoder, następnie wziąłem sobie Extra i Canal plusy. Dzisiaj jest to śmieszne, że cena od razu wyskoczyła w kosmos! Jak dla mnie to nie do rzeczy. Poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora. Nigdy, żadna firma nie dała mi gorszych warunków przy przedłużaniu umowy, a tu się znalazł - NC MINUS! Edytowane 3 Lutego 2016 przez piracik 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 @piracikHBO ci dali gratis, nie płaciłeś za nie. W gruncie rzeczy płaciłeś tylko za Extra i Canal+. Teraz po prostu są gorsze gratisy i rabaty za pakiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekspert74 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Może i dali mu gratis, ale potem przy przedłużaniu umowy jest to problem bo nie możesz tego nie chcieć dalej i podraża Ci to tylko nową umowę. Mój kolega z pracy też miał problem z przedłużeniem umowy, bo do pakietu Universe + Canal+dołożyli mu kiedyś w prezencie HBO na cały okres umowy, a potem nie mógł tego nie chcieć na nowej umowie i zamiast 79,90 zażądali od niego 119zł za pakiet Superpremium!!!! 119zł za pakiet superpremium dla abonenta który był związany z Cyfrą od 2002 roku. Tak że nie wiadomo jak traktować te gratisy, jako błogosławieństwo czy przekleństwo. Edytowane 3 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skarżyski Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Czy jeśli miałem umowę do końca stycznia i idę zdać sprzęt to w APSie przedstawiają w ogóle jakąś ofertę ostatniej szansy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedersen1991 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Nic lepszego nie dostaniesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skarżyski Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ale czy ogólnie coś pytają, proponują czy mówią tylko dziękuje i do widzenia Panu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedersen1991 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Odnajdują Cię w systemie i bazują na tym co pokazuje, pracownicy nie mają za wiele do powiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Byłem abonentem Wizja TV i od czasu jej przejęcia przez Cyfrę+ jestem nieprzerwanie ich abonentem. Teraz płacę 130 zł. z m.in. HBO i Cinemax i jak nie dostanę pakietu za max 89 zł. EXTRA,6C+,MR,Eleven to zrezygnuję (wypowiedzenie wysłane). Nie mam zamiaru już więcej bulić za powtórki-powtórek i mnożenie kanałów tylko dla tego by mieć gdzie te powtórki puszczać ludziom. 1/4 kanałów mogło by być mniej a i tak obejrzałbym to samo. 130 zł. to mam na ratę za jakiś dobry sprzęt do domu albo paliwa do auta na 600 km. Co roku miękłem i przedłużałem ale w tym roku albo rybki albo akwarium. Eleveny za 15 zł/mies. obejrzę w Playerze. Edytowane 3 Lutego 2016 przez kobi666 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.