Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Było źle od 11 maja.

Nie wiem czemu zawsze chcesz być najmądrzejszy.Kiedy przedłużałeś umowę ?Rozmawiałeś z konsultantami po 11 maja ?Ja rozmawiałem wielokrotnie i wiem jakie oferty proponowano mi w czerwcu czy na początku lipca a jakie w połowie lipca i końcu sierpnia kiedy przedłużyłem umowę więc źle zrobiło się od połowy lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi kilka ofert zaraz po 11 maja Extra z paczką C+ i HBO na cała umowę za 59, taką jakie były przed 11 maja. Wtedy możesz pisać o mądrości. I jakie zawsze?  Oczywiście, ze 3 przypadki tu były dużo później , ale czy prawdziwe? Zobacz co się dzieje, a tak jak widać to patrzysz tylko na  siebie.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak stałego klienta trzeba szanować ale tutaj linia produkcyjna tych tyle za tyle a tamtych za tyle w mojej ocenie extra + 8 c+ to max 60 zł .

Bez względu na ofertę kończę 7 letnią współpracę z nc + bo nie mam zamiaru i czasu wykłócać się o 10 złotych rabatu a w dobie internetu da się żyć bez tv-----

pozrdawiam normalnych- 

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba szanować, ale Polska rzeczywistość jest taka, że rotacja na stanowiska kierowników zespołów sprzedażowych jest taka sama jak rotacja klientów.

1 na 100 awansuje, ale gdy już awansuje to jest tak wypalony, że pozostaje mu się zwolnić albo iść na łatwiznę czyli utrzymywać dotychczasową politykę.

W nc+ właśnie jest podtrzymywanie nielogicznej strategii sprzedażowej - va banque - podnosimy drastycznie ceny i liczymy, że budżet się domknie (ci co się zgodzą na wyższe opłaty skompensują duży odpływ klientów).

Otóż, nie skompensują i po prostu marnej jakości menadżerowie z Francji czy Niemiec jakich importują korporacje takie jak nc+, uczą się u nas de facto zawodu - tzn. uczą się na błędach.

Tak, więc jak widać w tym wątku nc+ nie zależy na dotychczasowych klientach - stąd często gorsza oferta niż dla nowych klientów z ulicy, mądre głowy z nc+ nie chcą też widzieć (bo trudno tego nie zauważyć), że płatna, tradycyjna telewizja się zwija i konkurentem nie tylko jest CP, internet czy kablówki ale też ogólny trend "nie oglądanie telewizji" czemu trudno się dziwić, bo obecnie prawie wszystkie kanały oferują to samo - czyli nic z duża ilością reklam.

Ja mam złożone wypowiedzenie od miesiąca i nie miałem w tym czasie ani jednego telefonu z nc+, i powoli dochodzę do takiego samego wniosku jak @wiercik, szkoda nerwów i czasu na rozmowy z "automatami", które jak mantrę będą powtarzać, że ich oferta jest premium i musi swoje kosztować...

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena a wartość danego produktu to dwie różne sprawy. Coś za co jeden jest gotowy zapłacić 60 zł dla innego warte jest 90 zł i gotowy jest te 90 zł zapłacić.

Ja jestem w grupie Panów j.w. extra + 8 c+ to max 50-60 zł .

Bez przesady, telewizja to nie jest artykuł pierwszej potrzeby a i ta niby oferta premium to pic na wodę fotomontaż. Wieczne powtórki małej ilości produktów. 

Panom i Panią dyrektorom w NC+ się coś pod deklami nie wyrównało, no chyba, że jest coś o czym nie wiemy i tak naprawdę np. ludziska płaczą, deklarują, że nigdy więcej, że nie podpiszą nowej umowy (za takie pieniądze) a jak przychodzi co do czego to przyjmują i całują w rączkę.

Dotychczas płaciłem średnio 54 zł. Teraz za to samo Pan konsultant krzykną sobie 99 zł... :-) że niby to co miałem to promocja i mi się udało... Ja tam nie wiem czy promocja czy nie promocja, czy mi sie udało czy nie... Wiem, że dla mnie nie jest to więcej warte, wiem bo mam od prawie 15 miesięcy i nie ma tu nic za co można miesięcznie płacić więcej. Tak czy inaczej dla mnie to podwyżka prawie 100%. Czy coś ją uzasadnia? Inflacja w Polsce 1-3%, oferta tv śmiem twierdzić gorsza niż 1-1,5 roku temu. No więc dlaczego mam płacić 100% więcej?

Ni chu, chu... za rozsądną cenę dostanę porównywalną ofertę w CP.

Faktycznie biedni są "piłkarze nożni". Oni płaczą i płacą ale jak wieść gminna niesie w NC+ z piłką nożną może być coraz gorzej...

 

NC+... Było fajnie... Cóż... szkoda... ale nie z mojej winy.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi kilka ofert zaraz po 11 maja Extra z paczką C+ i HBO na cała umowę za 59, taką jakie były przed 11 maja. Wtedy możesz pisać o mądrości. I jakie zawsze? Oczywiście, ze 3 przypadki tu były dużo później , ale czy prawdziwe? Zobacz co się dzieje, a tak jak widać to patrzysz tylko na siebie.

Oferty pogarszały się stopniowo.Na początku lipca miałem propozycje Extra,6C,Cinemaxy.Filmboxy.Całość za 59zł podczas gdy kilka dni później za 59 oferowo już Cpmfort z 6C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Comfort, C+, PVR wszystko za 69zł

Chcę Extra+, 6C+ no i dalej wynajem PVR za takie pieniądze, już niech będzie na te 24mies.,

z tego co czytam wszyscy to otrzymują bez problemu większego. Może jest jakaś nazwa takiej promocji żeby im podać , że chcę to i to konkretnie.

Jeden z konsultantów powiedział, że taka opcja jest możliwa tylko jak już miałem ekstra+,czy to prawda? Zresztą każdy gada co innego.

Nawet jeśli to może mogę wziąć Comfort, C6+, Pvr za 59?

Wypowiedzenie wysłane.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak stałego klienta trzeba szanować ale tutaj linia produkcyjna tych tyle za tyle a tamtych za tyle w mojej ocenie extra + 8 c+ to max 60 zł .

Bez względu na ofertę kończę 7 letnią współpracę z nc + bo nie mam zamiaru i czasu wykłócać się o 10 złotych rabatu a w dobie internetu da się żyć bez tv-----

pozrdawiam normalnych- 

 

Ja podobnie, 7 lat w n(c+) i chyba czas się pożegnać. teraz płaciłem ok 64zł/mies (w tym 5zł za dekoder i Extra+8c+ + Film+ i cośtam jeszcze :P bez HBO, multiroomow, vod i innych cudów) a ich oferta to podwyżka (75zł) i 4 kanały mniej + nie wiadomo co z Eleven (być może dodatkowa dopłata po 15.10) i umowa na 24 miesiące. Pogrzało ich chyba.

Najbardziej mnie wkurzaja 2 rzeczy: prosty fakt 'damy Ci mniej a pieniędzy weźmiemy węcej' + nie wiadomo co z Eleven - a piłka nożna (szczególnie liga hiszpańska) to to co trzymało mnie w nc+.

Jeśli już chcą jakąkolwiek podwyżkę to przynajmniej za utrzymanie dodatkowej ofery (czyli liga hiszpańska w pakiecie na całą umowę) - tak jak było do tej pory.

Podejrzewam, że bez telewizji z nc+ da się żyć :)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pożegnałem nc+, raz na zawsze.
Pan przy oddawaniu dekodera nie próbował nawet nic proponować, tak jak miało to miejsce przy składaniu wypowiedzenia.

Na pożegnanie skłamał, że oferta od trzech lat się nie zmieniła i że ceny są takie same (!!! ), że nc+ ma super kanały, super dekodery i super ofertę, więc na grudzień żadnych promocji nie będzie a sprzedaż we wrześniu była rewelacyjna i żadnych zwrotów.

Robienie z ludzi idiotów i kłamstwo na odchodne, NC+ żegna się bez kszty klasy.
Nigdy więcej nc+!

Edytowane przez jahve
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj przedluzylem umowe, Extra+ na 15 m-cy za 54,90 zl, HBO do konca roku za darmo, do tego Pace PVR, Multiroom (2 karty) i dodali na cala umowe dodatkowy dekoder Wifibox+. Bylem mocno zainteresowany Polsatem ze srednia cena 45 zl, ale po namysle wolalem pozostac z multiroomem od nc+ . Dwie niezalezne karty jednak sa mniej klopotliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu oddaję sprzęt, obecna oferta za 148 zł pełen pakiet, wysłałem wypowiedzenie, kilka telefonów od nich ale trend ten sam nie proponują tańszej oferty, wręcz drobną korektę o kilka zł, a także próby zaoferowania przedłużenia ale na 24 m-ce, mówiąc że obecnie tylko takie są oferty. Po 20 latach z Canal Plus, Cyfrą, i NC + żegnam się z nimi. Jest kablówka naziemna, wolne powietrze niech nich się bujają, telewizji ogląda się tak mało , szkoda czasu, i pieniędzy. 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie ze oferta nie jest tania, tym bardziej ze to sam Extra. Z multiroomem pozyjemy zobaczymy, ale mysle ze od razu tak nie wymienia tych kart. Dodatkowo zaopatrzylem sie w przystawke z androidem do telewizora, na kodim bede sie wspomagac i jakos ten czas umowy zleci ;) ps jak wyglada sprawa z opcjami dodatkowymi, mozna jednego miesiaca wlaczyc np C+ a drugiego miesiaca wylaczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli NC+ nie zmieni podejścia ,to nawet wysłanie wypowiedzenia nic nie zmieni z cenami?.Obecnie mam Extra,C+,MR,i płacę 49,90zł i tak walczyłem o umowę na 15 m-cy,a można było na 24 m-cy.Umowe mam do 31 grudnia i nadal dzwonią z takimi ofertami jak piszecie wyżej.Trudno w listopadzie złoże wypowiedzenie i trzeba czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli NC+ nie zmieni podejścia ,to nawet wysłanie wypowiedzenia nic nie zmieni z cenami?.Obecnie mam Extra,C+,MR,i płacę 49,90zł i tak walczyłem o umowę na 15 m-cy,a można było na 24 m-cy.Umowe mam do 31 grudnia i nadal dzwonią z takimi ofertami jak piszecie wyżej.Trudno w listopadzie złoże wypowiedzenie i trzeba czekać.

Nie wyślesz wypowiedzenia, to w końcu będziesz musiał wziąć, co dają, bo Cię zabolą ceny standardowe. A tak masz chociaż wyjście zapasowe, plus - co niektórzy - dostali lepsze oferty PO wyłączeniu sygnału. Choć zwykle były to oferty na przeczekanie (mały pakiet za trochę mniej niż zwykle).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy pod koniec stycznia 2016. Dzisiaj dostałem pierwszą ofertę przedłużeniową. Ogólnie jakaś dziwna była: 6 c+, HBO i Cinemax za 95 zł miesięcznie. Do tej pory mam Extra + z 8 c+ za 80 zł miesięcznie. Ogólnie nie zależy mi na hbo i cinemax.

Z racji tego, że najbardziej interesuje mnie piłka nożna powiedziałem, że zależy mi na kanałach sportowych c+ i eleven i dopóki nie podadzą cen za te drugie kanały nie przedłużę umowy. Konsultantka zapewniała mnie, że opłata za nie ma być "symboliczna" i na bank będzie dużo niższa niż 30 zł miesięcznie (sam zasugerowałem jej, że jeżeli krzykną 30 zł miesięcznie to chcę zakończyć umowę) oraz najprawdopodobniej jutro podadzą cenę. Zobaczymy ile w tym jest prawdy i czy dziewczyna z infolinii ma sprawdzone i wiarygodne info...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...