Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Taka ciekawostka - Pani konsul twierdzi, że oferty dla mnie są przygotowane na podstawie tego co mam teraz, więc może mi przedłużyć tylko jako superpremium (w tej samej cenie ale z 6C+), a nie może na pakiet niższy. Extra + mógłbym dostać tylko po złożeniu wypowiedzenia. Coś dziwne mi się to wydaje. Czy tak jest naprawdę? Ile telefonów - tyle różnych propozycji... nie nadążam już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matthew Ja miałem średnią ok. 58 zł, ale wcześniej proponowano mi ofertę za 79,90 zł czy też 74,90 zł. Podczas kolejnej rozmowy zaproponowano mi ofertę za 69,90 zł i już następne były właśnie z tą kwotą. Warto spróbować zadzwonić samemu, inny konsultant może zaproponować coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta sprzed chwili (trudno się dodzwonić tak są zarobieni)

Extra+6C+ 69,90zł 12m

Extra+8C+79,90 24m

Do obu paczek konsultant ma "kupon" na HBO 6m 0 + 6m 25zł i twierdzi, że po roku pewnie będzie kolejny.

Trochę mam dylemat bo nastawiałem się bardziej na 79,90 za 8C+ ale przy umowie 12m, a takiej oferty niestety nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja przedłużyłem, tak jak mówiłem wcześniej.

Extra+

8xCANAL+

Multiroom Standard

Dekoder Pace PVR

CANAL+VOD

Cinemax na 6 miesięcy

 

Łączna kwota 79,90zł miesięcznie. Umowa na 24 miesiące.

 

Cinemaxy muszę zgłosić ich wyłączenie najpóźniej w lutym.

 

Ta sama wersja pakietowa na 12 miesięcy była dostępna za 84,90zł.

 

HBO mógł zaoferować na 6 miesięcy gratis, ale za to było trzeba dodatkowo przez kolejne 6 miesięcy płacić po 25zł, więc wybrałem Cinemax. Tym bardziej, ze na HBO przez całą poprzednią, 15-miesięczną umowę, chyba z 2 filmy obejrzałem.

 

Mail potwierdzałem przy rozmowie z konsultantem. Akceptacja natychmiastowa. Wszystko poszło bez problemu.

 

Ogólnie dość rzeczowy konsultant. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka ty masz, bo ja dzisiaj mialem ostatni dzien na wypowiedzeniu i od miesiaca slyszalem to samo. Nawet dzisiejszy ostatni dzien nic nie zmienil.

 

Z innej beczki, czekam juz 4 godziny na maila z linkiem i nic. Spam rowniez sprawdzony. Zadzwonilem do DUK i konsultant zaproponowal mi, ze kliknie za mnie. Zgodzilem sie oczywiscie lecz chcialbym wiedziec, czy ktos tez tyle czekal, bo z tego co sledze ten watek to mail z linkiem sie pojawial max do godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zdzisław140

Oferty jakie są wszyscy widzą, niektórzy mają multirom inni są przyzwyczajeni do sprzętu... ciężko po namyśle.

Ceny, są takie ile zapłaci Abonent. Widać nie robił nikt jeszcze w NC+ podsumowania ilu odeszło, ilu zostało i czy wyszli na swoje (oby nie!!!)

 

@awekman

Rozmowa była i zatwierdziłeś ofertę, więc to po ich stronie jest aby wywiązać się z umowy. Jeśli miałeś złożone wypowiedzenie to od jutra nie jesteś abonentem NC+, jeśli umowa była do końca sierpnia. Dalej pozostaje reklamacja, inaczej ich system przedłużania umów jest chyba do rzecznika praw stworzony. Czemu nie można godziwie umowę przedłużyć w punktach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś otrzymałem telefon z Krakowa ostatniej szansy. Poziom konsultantki słaby. Płacę obecnie dużo, ciężko pracuję i stać mnie, aby płacić. Ale nie o to chodzi. Są dni, kiedy w domu wcale nie włącza się TV. Mam multiroom i w ciągu dwóch lat może z 2-3x obejrzałem coś na poddaszu. Gdy włączam C+ albo HBO to przeważnie w połowie filmu. No raz w miesiącu mecz, OK. Ale... w czasach internetu i DVB-t muszę to powiedzieć - szefostwo nc+ to idioci. Kazali (bo sama konsultantka tego nie wymyśliła) narzucać ceny typu 140 albo 150 zł i to na dwa lata! Toż nowy klient dostaje taniej nie mówiąc już o ofertach w pewnej firmie internetowej na "A" gdzie można kupić zestaw z miesięcznym dostępem do full pakietu C+ za 105 zł. Dekoder po miesiącu można sprzedać za 5 zł albo zutylizować. 3 miesiące temu gotów byłem płacić 100 zł - nie chcieli. Teraz wyceniam usługę na 80 i uwaga - nie chcieli mojej oferty ani za 100 ani za 80 zł. Mam DVB-t (jak każdy) i zeza na Astrę. Mam nadzieję, że w punkcie nc+ dużej kolejki do zwrotu nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ile na teraz wołają za te 2 osobne C+ czyli Seriale i DiscOvery?

 

@Sypa jeżeli nie należysz do abonentów którzy lubią piłkę kopaną to Polsat ma lepsze warunki. Tracąc Canal+ nie stracisz wiele. Co do szefostwa NC+ to oni zni[beep]i Canal+ . Jak tak sprawe stawiają to będzie odpływ abo i wtedy się zastanowią co jest dla nich ważniejsze. A liczba APSów się stale zmniejsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu. Za dwa dodatkowe C+ (seriale i Discovery) życzą sobie przeważnie 10zł (oferty z 6C+ są głównie za 69,90zł, a z 8xC+ za 79,90zł chociaż nie jest to regułą). Głównie zależy to od obecnie opłacanego pakietu. W każdym bądź razie komplet kanałów Canal+ za mniej niż 79,90zł się nie uświadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...