Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W punkcie w którym wymieniałem pracownik też pierwszy raz na oczy widział taka ofertę.Jak jesteś z Lublina to idz do punktu w Galerii Tarasy Zamkowe i spytaj czy ostatnio ktoś nie wymieniał na takich warunkach.

 

To może bedziemy wszyscy dzwonić do tego punktu i wymieniać tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie przed chwilą spotkała taka sytuacja: "O o... nie ma dla Pana żadnej oferty w systemie. Dziwne. To ja zadzwonię troszkę później, jutro może" :) Miał tak ktoś ? Umowa do końca sierpnia.

 

Ja tak miałem niemal cały czerwiec.Pierwszej oferty jaką przysłali nie zaakceptowałem i rozpoczęły się telefony z pytaniami dlaczego nie zaakceptowałem.Po wytłumaczeniu co i jak - brak ofert w systemie.No to złożyłem wypowiedzenie i oferty się pojawiły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca czerwca i dziś telefon z Duk w sprawie zaległości czy aby nie zalegam ale wszystko ok i że mam zdać dekoder w ciągu 14dni. Pani zapytała czy miałem oferty za 59zł przedstawiane no i jeżeli bym chciał z samym canal+ to może zaoferowac starter+ canal+ za 54zł... To ja pytam jaki już sens skoro o 5zł mogę mieć ofertę z Extra+... Przyznała mi rację i zakończyliśmy rozmowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lato i wakacje. Dzień długi. Kupiłem rower. Jaki jest sens przedłużania za taką cenę? Ludzie ogarnijcie się. Ja zdaję sprzęt i na DVB-t pociągnę jakiś czas albo na 6 mies. za darmo (to ponad 600 zł) do Zębatego. Nie akceptujcie [beep]skich umów. Czekać do końca. Kto normalny podwyższa ceny w środku lata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, aktualnie mam pakiet Universe+ z własnym dekoderem Box+/HD ADB 5800S, płacę 49,99 zł. Wydzwaniają do mnie już po 5 razy dziennie, umowę mam do końca września. Co można wyrwać w tej cenie, tzn. na co się zgodzić? Wiadomo, to nieduża kwota więc nie ma co wybrzydzać. Chciałbym do tego jakieś sporty, ale pewnie w tej cenie średnio, przynajmniej tak twierdzą.

Ostatnio zaproponowali ten sam pakiet + wszystkie Canal+ Sporty za 69,90 zł, ale chcę nadal płacić 49,99 zł +- 10zł maks,, czego się domagać w takiej kwocie ?

Pomoże ktoś? Negocjować Extra+ i 6C+ za 59 zł czy coś lepszego (ze względu na c+ sportowe) da się wyrwać?

Ja przedłużyłem dzisiaj eksta 6 C+ Cinemaxy i History HD na 12 miesiecy i HBO na 6 miesiecy za 59 zł .Wiecej w tej cenie niechciał dac bo może mieć problemy;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lato i wakacje. Dzień długi. Kupiłem rower. Jaki jest sens przedłużania za taką cenę? Ludzie ogarnijcie się. Ja zdaję sprzęt i na DVB-t pociągnę jakiś czas albo na 6 mies. za darmo (to ponad 600 zł) do Zębatego. Nie akceptujcie [beep] umów. Czekać do końca. Kto normalny podwyższa ceny w środku lata?

 

 

Coś w tym jest kiedyś był łamaniec full opcja z Canal plus i HBO na całą umowę za 53 żł teraz chcą 60 z HBO na 6 miechów a w sumie w tym Canal plus coraz większa bieda do oglądania tylko kanałów namnożyli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na comfort za 19,90 + jakiś gratis typu history, netvod podstawowe i zostać mogę. Rok temu wyrywali goły comfort za 14,90.

 

No i ja mówię do konsula dobra dawaj Comforta i będzie ok to nie może mi dać bo nie ma dla mnie w systemie takiej oferty. Tu ktoś pisał ze dostał Comfortem za 24,90 i jeszcze ktos , ze za 19,90 zł z jakimiś niewielkimi dodatkami chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos Comnfortu: mam umowę do końca lipca, jestem już po kilku rozmowach i ponoć bliżej końca będzie szansa na Comfort + Eurosport 2 w cenie do 20zł (takie mam wymagania i tego się 3mam od momentu wysłania wypowiedzenia). Jak sytuacja będzie wyglądać początkiem sierpnia - napiszę w celach informacyjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem. Otóż 31 lipca kończy mi się umowa, a ja niestety przespałem wypowiedzenie umowy, co skutkuje otrzymywaniem gorszych ofert. Czy jest jakaś możliwość, żeby przyjęli jeszcze dziś moje wypowiedzenie? Np. jak wygląda kwestia przyjmowania ich w punkcie sprzedaży?

 

Moja oferta, na mocy której wcześniej przedłuzałem umowę to kanały C+, HBO, PACE za 63 zł miesięcznie. Obecnie dzwonią do mnie z ofertą 70 zł za kanały bez HBO :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. A tak z innej beczki, czy jest możliwość załapania MR w ramach przedłużenia umowy? Dodam, że obecnie nie mam MR.

 

Z tego co widzę to żeby załapać ten MR w ramach przedłużenia trzeba iść wcześniej do punktu, żeby go wziąć jako usługę dodatkową, a potem liczyć przy przedłużeniu umowy, że otrzyma się go gratis? Mogę go dobrać już po wysłaniu wypowiedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...