Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@witold59, Twój konwerter nie toleruje wysokich temperatur.To urządzenie elektroniczne. Wymień albo poczekaj na zmianę pogody :)

Sprawny konwerter nie jest wrażliwy na aktualne temperatury. Zakladam,że antena jest poprawnie wyregulowana na maksimum parametru jakość sygnału.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TP-Link WR702 odbiera sygnał internetu po wifi i po lan do dekodera.

Nawet jest konfiguracja pod Polsat bo ten go sprzedaje jak dedykowany.

 

Chociaż każdy router co ma tryb AP Client - WDS - Repeater też będzie działał - odbiór po wifi i po lan do dekodera.

 

Tak samo możesz zrobić z internetem komórkowym.

Kupujesz router 3G / 4G co ma lan np. DWR-921 na przykład albo router obsługujący modemy 3G/4G i  z wyjściem na lan.

 

Podłączasz do dekoderów po lan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod złote...dziwna sprawa, wszystko było ok... teraz znów nie ma niektórych kanałów, ale czasem się pojawiają...nie ma żadnej informacji o braku sygnału tylko czary ekran

na multiroomie wszystko cały czas jest

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod złote...dziwna sprawa, wszystko było ok... teraz znów nie ma niektórych kanałów, ale czasem się pojawiają...nie ma żadnej informacji o braku sygnału tylko czary ekran

na multiroomie wszystko cały czas jest

 

W dekoderze EVOBOX PVR zawsze po zmianie typu konwertera na UNICABLE i odwrotnie (na UNIWERSALNY), należy wykonać instalacje kanałów w menu Ustawienia / ANTENA / INSTALACJA KANAŁÓW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oznacza problem w instalacji antenowej np. uszkodzony konwerter lub żle zarobione wtyczki F.

Przełącz Evobox pod jedno z wejść uniwersalnych w konwerterze ale tym samym kablem i zweryfikuj działanie. Jeśli będzie ok, to znaczy, że jest uszkodzone wyjście Unicable (SCR) w konwerterze. Jeśli będzie dalej żle to sprawdź wtyczki w kablu.

Powodem problemów może być również stojące blisko dekodera lub anteny urządzenie Wifi np. router.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam umowę w NC+ z 1 dekoderem do końca sierpnia. Chciałbym przejść do Cyfrowego Polsatu na abonament z dekoderem Evobox i 1 dekoderem w multiroom, ale mam 1 przewód od anteny satelitarnej i nie za bardzo mogę dołożyć kolejny przewód. W związku z tym mam pytania (głównie do użytkownika support458):

1. Czy dekodery CP z serii HD używane do multiroom obsługują technologię Unicable II lub czy będą obsługiwać Unicable II?

2. Czy będzie dostępny w CP konwerter Unicable II?

3. Czy pojawi się dekoder Evobox bez dysku dla multiroom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam problem z odbiorem sygnału na jednym z dekoderów Multiroom, posiadam 1 główny i 2 dodatkowe, wszystkie podpięte do 1 anteny 120 cm i do konwertera quad.
Problem występuje na 1 dekoderze niezależnie od tego, pod który kabel od satelity jest podpięty.
Na początku przez 4 miesiące od podpisania umowy wszystko działało bardzo dobrze, od ok. miesiąca mam problem. Dekoder gubi sygnał, pomaga tylko wyłączenie z sieci i ponowne załączenie, wtedy wszystkie kanały działają prawidłowo tak z 30 minut.
Ostatnio dekoder przez kilka dni działał prawidłowo, ale teraz znowu gubi sygnał.
Z dekoderem byłem w punkcie CP, tam gdzie podpisałem umowę, lecz pan tam pracujący nic nie poradził, włączył do instalacji w punkcie i dekoder mu tam działał i stwierdził, że problem jest u mnie z instalacją.
Nie uważam, że moja instalacja jest w 100% sprawna, lecz z prób, jakie wykonałem to instalacja działa prawidłowo, bo tylko 1 dekoder gubi zasieg gdziekolwiek był podpięty.
Teraz pytanie co robić? 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Post napisany niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. 

 

Byłem w punkcie CP to mi powiedziano, że dekoder działa poprawnie. Bo był podpinany u nich do instalacji.

 

Problem, może dotyczyć określonego pasma lub polaryzacji. Zwróć uwagę, na których kanałach zanika sygnał. Podczas weryfikacji działania dekodera na innej instalacji antenowej, sprawdź odbiór na kanałach które źle działają u Ciebie. Zabierz swój zasilacz, może on ma problem. Zawsze należy sprawdzać działanie dekodera w identycznym układzie, jak w przypadku problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiana zasilacza nic nie daje. A ustawienia na dekoderach te same (ustawienia fabryczne).

Dodam, że nie ma znaczenia, czy w jednym momencie pracuje 1 dekoder, czy 3 jednocześnie. Wykluczam, że któryś robi jakieś spięcie.

 

Jeśliby był problem z sygnałem, mocą i jakością to by raczej były także na innych.

 

Co do kanałów to wywala wszystkie HD i część SD. odbierane są nieliczne.

 

Polaryzacja we wszystkich dekoderach: 

V-27500, 3/4, DVB-S2, 8-PSK

Satelita Hot Bird 6/8/9

Zasilanie LNB włączone

 

Jedyna opcja, gdy na kanale wyświetla brak sygnału i nie wyświetla w opcjach Pidów i Sidów. Opcję można włączyć przytrzymując czerwony przycisk na pilocie.

Edytowane przez Barti
Post napisany niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...