Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najprostszy klient czy to będzie Tp-Link czy Lb-Link ważne żeby był poprawnie skonfigurowany i podłączony z naszym routerem, wtedy przez nasz przewód ethernet będzie działał internet. Naszego Klienta należy podpiąć dodatkowo do portu USB aby zasilić nasze urządzenie ;)

Edytowane przez CzarnyKruko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oprogramowaniu dekodera jest już zdefiniowany konwerter Inverto (Unicable SCR), który obsługuje 4 UB (częstotliwości) są też zdefiniowane dwa konwertery dCSS (Unicable II) które obsługują do 24 UB (częstotliwości). Dlatego niedługo do oferty CP trafią również zestawy antenowe z tym konwerterem.

Konwerter nie będzie za pół roku, tylko za chwilę będzie dostępny w APS'ach. To nie ma nic wspólnego z kolejną wersją dekodera.

 

1. Czy EVOBOX oraz 3 dekodery dodatkowe HD550s będą pracowały bezkonfliktowo a przewidziane przez producenta funkcje EVOBOXa będą działały wszystkie prawidłowo przy korzystaniu z podłączenia do konwertera SCR GT-SAT S3SCR4 ? http://www.hollex.pl/konwertery-lnbs/unicable-scr/2054-konwerter-scr-gt-sat-s3scr4

2. Kiedy CP wprowadzi do oferty zapowiadany "w styczniu chwilę temu" konwerter Unicable II dcss? Nie chodzi mi o dokładną datę i godzinę ale orientacyjną: za tydzień 2 tygodnie, miesiąc, pół roku, rok? 

3. Jeśli CP wprowadzi do oferty zapowiadany konwerter Unicable II dcss to czy dekodery HD550s będą wymieniane na inny model obsługujący sprzętowo ten konwerter czy wystarczy tylko wymiana oprogramowania w HD5500s ? Nie znam się na tym a ICOK choć ma dostęp do techników i programistów na pytania techniczne nie umie albo nie chce odpowiedzieć.

Edytowane przez Zolmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy piszę we właściwym wątku.

Przez 8 dni miałam odłączony tv i dekoder, wczoraj podłączyliśmy, na początku mieliśmy problemy, bo było kilka kabelków (jeszcze router i modem do netu) i nie bardzo wiedzieliśmy co i jak, ale się w końcu udało i telewizor odbierał jak trzeba. Oglądałam wczoraj wieczorem TVN24 i na tym kanale go wyłączyłam. Dzisiaj rano nie odbiera wiele kanałów, jest komunikat: Brak sygnału. Niektóre kanały odbierają, ale ich akurat nie oglądam. Dzwoniłam przed chwilą do CP i pani w CP powiedziała mi, że to problem z anteną i ona nic nie może zrobić, że problem jest po mojej stronie. Nie rozumiem dlaczego problem jest po mojej stronie. Przecież wczoraj wieczorem było dobrze, a rano jest źle. W moim mieście pada tylko deszcz. Nie było żadnego huraganu. Antenę mam na balkonie, na oko wygląda wszystko tak jak było. Dotykanie anteny nic nie daje. Ustawić jej sam nie potrafię. Sprawdziłam siłę sygnału w ustawieniach dekodera i jest 0. Co się nagle stało, czy muszę wzywać fachowca w poniedziałek, bo sama nie "ustawię/naprawię anteny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, ale skoro kilka "kabelków" stwarza problem, to zdecydowanie wezwij kogoś do pomocy. Być może jeszcze dzisiaj ktoś (instalator) z APS-u CP będzie mógł Cię odwiedzić i odpłatnie wszystko podłączy i ustawi prawidłowo.

Dla mnie pierwszym podejrzanym jest sposób i jakość podłączenia przewodu antenowego do dekodera. Od tego bym zaczął, potem szukał ewentualnie silniejszego sygnału poprzez korektę ustawienia anteny i/lub konwertera.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że nie możesz sobie darować złośliwości, ale może mógłbyś napisać coś w temacie, aby mi pomóc. Dlaczego wczoraj wieczorem telewizor miał wszystkie kanały, a dzisiaj rano już nie. Gdyby kable, od początku były źle podłączone, to jakim cudem wczoraj wieczorem odbierałabym TVN24, a dzisiaj rano już ten kanał ma: Brak sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem, zacząłbym od sprawdzenia podłączenia. Najczęstsza usterka po ponownym podłączeniu. Dekoder dla własnego spokoju możesz sprawdzić na innej, sprawnej instalacji antenowej np. w APS-ie. Korektę ustawienia anteny robiłbym jako ostatnią, po wyeliminowaniu usterki konwertera i dekodera.

 

PS. Jestem daleki od złośliwości. Racjonalnie podchodzę do sprawy i chcę Ci zaoszczędzić weekendu bez TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez złą jakość połączenia sygnał jest osłabiony i przy opadach deszczu spada poniżej minimum wymaganego przez dekoder. Zła jakość połączenia może wynikać nawet z niedokręcenia wtyczki. Może brakować oplotu. Może być przełamany przewód. Najlepiej na nowo prawidłowo zarobić wtyczkę.

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/instrukcja_montazu.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po południu popodłaczamy te kable jeszcze raz, być może, że kable są źle połączone, dlatego pisałam, że wszystko było odłączone na kilka dni, tylko zastanawia mnie, czemu kanały odbierały wczoraj, a dzisiaj już nie.

Skoro odpinałeś wszystkie kable to prawdopodobnie przy przykręcaniu anteny do dekodera kabel mógł się minimalnie wysunąć  z "efki" i albo nie łączy,albo powstało zwarcie z oplotem,pierwsze to sprawdź to najbardziej "podejrzane" miejsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...