odja Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Ogromna prośba o przypomnienie linku do wersji apliakcji Amazon Prime, która poprawnie działa na tym Boxie. Pamięam, że juz kiedys było to podawane, ale nie moge sie tego dokopać. Sorki za kłopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Po ostatniej aktualizacji ten box działa odczuwalnie wolniej niż wcześniej. Po wybraniu kanału, ładowanie obrazu potrafi trwać nawet kilkanaście sekund (czasem konieczne jest ponownie włączenie kanału, w ostateczności uruchomienie boxa na nowo). Najczęściej ten problem ujawnia się wtedy, gdy przechodzi się pomiędzy kanałami. Ponadto, w sobotę podczas transmisji derbów Manchesteru na Canal+ Sport 2 dostępna była opcja Expert mode. Teoretycznie można było podejrzeć dodatkowe materiały (głównie statystyki z meczu). Do wyboru były dwie dodatkowe kamery, z której można było oglądać mecz, ale ... pierwsza z nich kierowała do transmisji meczu bez komentarza, a druga z angielskim komentarzem. No i włączanie obrazu z poszczególnych kamer nie zawsze przebiegało sprawnie. Co więcej, po kilkunastu minutach oglądania derbów Manchesteru, znikała ikonka, której kliknięcie pozwalało na skorzystanie z opcji "Expert mode". Zresztą innych opcji też nie było widać (jak np. "Timeshift", "Start-Over" czy "Backward EPG"). Aby odzyskać funkcjonalności, konieczne było włączenie kanału na nowo. Jeszcze jest kilka innych istotnych mankamentów, które się ostatnio ujawniły. Generalnie aktualizacja bardzo mocno niedoprecyzowana (przypomina to jakąś pierwotną wersję BETA, a nie gotowy produkt). Edytowane 10 Listopada 2021 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 @odja https://megawrzuta.pl/download/21cbe7cd434aa442717b94e3ed834f2e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Dzięki!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektor Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Proszę o podpowiedź jak przywrócić pasek nawigacyjny z góry ekranu na lewą stronę (jak jest w standardzie). Coś musiałem przycisnąć na pilocie i pasek wskoczył na górę. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Nic nie wcisnąłeś to nowy look and feel od C+. Teraz tak wygląda apka. Moim osobistym zdaniem łatwiej było wrócić do opcji, klikając w lewo niż teraz brnąć do góry. Edytowane 10 Listopada 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektor Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 2 godziny temu, Dr.STech napisał: Nic nie wcisnąłeś to nowy look and feel od C+. Teraz tak wygląda apka. Moim osobistym zdaniem łatwiej było wrócić do opcji, klikając w lewo niż teraz brnąć do góry. Dziekuje za odpowiedź. Czy ten nowy wygląd dotyczy tylko wybranej grupy odbiorników? Na drugim Boxie wszystko po staremu (System aktualny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Pewnie propagują partiami. Prędzej czy później wszystkie dostaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodarek1 Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Co powinienem zrobić aby inteligentny pilot dekodera 4K ultrabox nie wyłączał telewizora samsung gdy chcę wyłączyć tylko dekoder . Na infolinii c+ doradzili żeby najpierw przytrzymać dłużej przycisk TV na ;pilocie dekodera , a gdy zacznie migać dioda wpisać kod ''0 0 '' i zatwierdzić OK . Zrobiłem tak , ale to nie zmieniło sytuacji . nadal wyłączając dekoder - wyłączam również tv , a tego nie chcę ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 W Menu poszukaj opcji Sterowanie telewizorem. Pewnie masz ustawiona na TAK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 W dniu 11.11.2021 o 19:19, wlodarek1 napisał: Co powinienem zrobić aby inteligentny pilot dekodera 4K ultrabox nie wyłączał telewizora samsung gdy chcę wyłączyć tylko dekoder . Na infolinii c+ doradzili żeby najpierw przytrzymać dłużej przycisk TV na ;pilocie dekodera , a gdy zacznie migać dioda wpisać kod ''0 0 '' i zatwierdzić OK . Zrobiłem tak , ale to nie zmieniło sytuacji . nadal wyłączając dekoder - wyłączam również tv , a tego nie chcę ..... zacznijmy od tego że to dyskusja nie o tym sprzęcie ale jak już napisałeś to postaram się pomóc , Na dekoderze pilocie wybieramy menu a n następnie ustawienia/ustawienia/sterowanie telewizorem/ ustawić na NIE , proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 (edytowane) Cześć Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść . Edytowane 12 Listopada 2021 przez sp3ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 32 minuty temu, sp3ps napisał: Cześć Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść . wciśnij mikrofon na pilocie i powiedz " ustawienia " powinieneś wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 9 minut temu, artpaw6 napisał: wciśnij mikrofon na pilocie i powiedz " ustawienia " powinieneś wejść Niestety nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam606336 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 1 godzinę temu, sp3ps napisał: Cześć Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść . To dziwnie? Ja nie miałem takiego problemu przy zmienię na inną sieć WiFi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 22 godziny temu, adam606336 napisał: To dziwnie? Ja nie miałem takiego problemu przy zmienię na inną sieć WiFi Dziwne ale tak jest , może zbieg okoliczności z aktualizacją ??? Na tą chwilę Box jest trupem i nie do użycia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam606336 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 1 godzinę temu, sp3ps napisał: Dziwne ale tak jest , może zbieg okoliczności z aktualizacją ??? Na tą chwilę Box jest trupem i nie do użycia . Jaki problem oddać na gwarancję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 W dniu 12.11.2021 o 21:01, sp3ps napisał: Cześć Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść . Spróbuj go włączyć jak wrócisz do poprzedniego miasta albo jak masz dostęp do menu routera zmień nazwę sieci i hasło na taką jaką miałeś w poprzednim mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Albo połącz go po kablu LAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 przecież pisał w pierwszym poście że podłączał po LAN bez efektu i że do ustawień też nie może się dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 On 11/12/2021 at 9:01 PM, sp3ps said: Cześć Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść . Użyj hotspotu telefonu. Ta sama nazwa Wi-Fi co stara. Dekoder powinien się połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tmk2103 Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Mam problem ponieważ nie instalują mi się żadne aktualizacje aplikacji oraz nowe aplikacje . uruchamialem ponownie, łączyłem się z netem po lan. nic nie pomaga. Jakis pomysł co można zrobić ? Cały czas mam informacje czekam na pobieranie… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 5 godzin temu, Malcolmjcrobinson napisał: Użyj hotspotu telefonu. Ta sama nazwa Wi-Fi co stara. Dekoder powinien się połączyć. Raczej nie dojdę do tej nazwy sieci wifi i nie wrócę w miejsce macierzystej sieci z przyczyn osobistych . Musi być jakiś sposób twardego resetu który przywróci ustawienia fabryczne ale jeśli się nie uda to wyrzucę tego baxa i po prostu kupię nowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tmk2103 Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 I mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie pobrać plik aktualizacji apk systemu do tego boxa żeby zainstalować z pen drive ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamcza Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 1 godzinę temu, sp3ps napisał: Raczej nie dojdę do tej nazwy sieci wifi i nie wrócę w miejsce macierzystej sieci z przyczyn osobistych . Musi być jakiś sposób twardego resetu który przywróci ustawienia fabryczne ale jeśli się nie uda to wyrzucę tego baxa i po prostu kupię nowego . ten plikiem usb 2-3 strony temu z pendriva nie działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.