Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po ostatniej aktualizacji ten box działa odczuwalnie wolniej niż wcześniej. Po wybraniu kanału, ładowanie obrazu potrafi trwać nawet kilkanaście sekund (czasem konieczne jest ponownie włączenie kanału, w ostateczności uruchomienie boxa na nowo). Najczęściej ten problem ujawnia się wtedy, gdy przechodzi się pomiędzy kanałami.

 

Ponadto, w sobotę podczas transmisji derbów Manchesteru na Canal+ Sport 2 dostępna była opcja Expert mode. Teoretycznie można było podejrzeć dodatkowe materiały (głównie statystyki z meczu). Do wyboru były dwie dodatkowe kamery, z której można było oglądać mecz, ale ... pierwsza z nich kierowała do transmisji meczu bez komentarza, a druga z angielskim komentarzem. No i włączanie obrazu z poszczególnych kamer nie zawsze przebiegało sprawnie.

 

 Co więcej, po kilkunastu minutach oglądania derbów Manchesteru, znikała ikonka, której kliknięcie pozwalało na skorzystanie z opcji "Expert mode".  Zresztą innych opcji też nie było widać (jak np. "Timeshift", "Start-Over" czy "Backward EPG"). Aby odzyskać funkcjonalności, konieczne było włączenie kanału na nowo.

 

Jeszcze jest kilka innych istotnych mankamentów, które się ostatnio ujawniły. Generalnie aktualizacja bardzo mocno niedoprecyzowana (przypomina to jakąś pierwotną wersję BETA, a nie gotowy produkt).

Edytowane przez grreg2084
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dr.STech napisał:

Nic nie wcisnąłeś to nowy look and feel od C+. Teraz tak wygląda apka. Moim osobistym zdaniem łatwiej było wrócić do opcji, klikając w lewo niż teraz brnąć do góry.

Dziekuje za odpowiedź.

Czy ten nowy wygląd dotyczy tylko wybranej grupy odbiorników?

Na drugim Boxie wszystko po staremu (System aktualny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powinienem zrobić aby inteligentny pilot dekodera  4K ultrabox  nie wyłączał telewizora samsung 

gdy chcę wyłączyć tylko dekoder . Na infolinii c+ doradzili żeby najpierw przytrzymać dłużej przycisk  TV na ;pilocie dekodera , a gdy zacznie migać dioda wpisać kod ''0 0 '' i zatwierdzić OK .

Zrobiłem tak  , ale to nie zmieniło sytuacji .  nadal wyłączając dekoder - wyłączam również tv  , 

a tego nie chcę .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2021 o 19:19, wlodarek1 napisał:

Co powinienem zrobić aby inteligentny pilot dekodera  4K ultrabox  nie wyłączał telewizora samsung 

gdy chcę wyłączyć tylko dekoder . Na infolinii c+ doradzili żeby najpierw przytrzymać dłużej przycisk  TV na ;pilocie dekodera , a gdy zacznie migać dioda wpisać kod ''0 0 '' i zatwierdzić OK .

Zrobiłem tak  , ale to nie zmieniło sytuacji .  nadal wyłączając dekoder - wyłączam również tv  , 

a tego nie chcę .....

zacznijmy od tego że to dyskusja nie o tym sprzęcie ale jak już napisałeś to postaram się pomóc , Na dekoderze pilocie wybieramy menu a n następnie ustawienia/ustawienia/sterowanie telewizorem/ ustawić na NIE , proszę :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść .

Edytowane przez sp3ps
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, sp3ps napisał:

Cześć 

Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść .

 

wciśnij mikrofon na pilocie i powiedz " ustawienia " powinieneś wejść 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sp3ps napisał:

Cześć 

Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść .

To dziwnie? Ja nie miałem takiego problemu przy zmienię na inną sieć WiFi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2021 o 21:01, sp3ps napisał:

Cześć 

Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść .

Spróbuj go włączyć jak wrócisz do poprzedniego miasta albo jak masz dostęp do menu routera zmień nazwę sieci i hasło na taką jaką miałeś w poprzednim mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/12/2021 at 9:01 PM, sp3ps said:

Cześć 

Mam mały problem z moim C+ Boxem . Box był zalogowany do sieci wifi i działał normalnie , teraz jestem w innym mieście i mam inną sieć a box po odpaleniu wyświetla komunikat że jest potrzebna aktualizacja i potem że nie może odnaleźć sieci wifi i tak w kółko , nie można nic zmienić i nic ustawić , podłączenie kabla ethernet też nic nie daje . Jest jakaś rada , jakiś twardy reset ale bez wchodzenia do ustawień bo się normalnie nie da tam wejść .

Użyj hotspotu telefonu. Ta sama nazwa Wi-Fi co stara. Dekoder powinien się połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Malcolmjcrobinson napisał:

Użyj hotspotu telefonu. Ta sama nazwa Wi-Fi co stara. Dekoder powinien się połączyć.

Raczej nie dojdę do tej nazwy sieci wifi i nie wrócę w miejsce macierzystej sieci z przyczyn osobistych . Musi być jakiś sposób twardego resetu który przywróci ustawienia fabryczne ale jeśli się nie uda to wyrzucę tego baxa i po prostu kupię nowego . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sp3ps napisał:

Raczej nie dojdę do tej nazwy sieci wifi i nie wrócę w miejsce macierzystej sieci z przyczyn osobistych . Musi być jakiś sposób twardego resetu który przywróci ustawienia fabryczne ale jeśli się nie uda to wyrzucę tego baxa i po prostu kupię nowego . 

ten plikiem usb 2-3 strony temu z pendriva nie działa ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...