Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 3 pytania dot. Skyworth HY4001 od Canal+. Będę wdzięczny za wszelkie Wasze odpowiedzi.

 

1. Podobno najlepiej kupować sprzęt, który jest certyfikowany przez Google, Netflix czy Amazon Prime. HY4001 jest certyfikowany przez Netflix, a nie jest certyfikowany przez Amazon Prime. Dla mnie OK, bo używam tylko tego pierwszego. Czy ta certyfikacja jest dożywotnia w tym sensie, że nigdy nie zostanie odebrana i nawet za 10 lat będę mógł oglądać Netflix na swoim HY4001? Pod adresem e-mail [pomoc@kontakt.canalplus.pl] odesłano mnie do Netflixa.

 

2. Są dwie opcje zmiany kanału w telewizji naziemnej. Pierwsza polega na wyborze kanału z ekranu kafelkowego (przycisk "Cofnij"). Druga polega na wyborze kanału z przewijarki u dołu ekranu na podglądzie dotychczasowego kanału (przyciśnięcie "Ringu nawigacyjnego" po lewej lub po prawej). Ta pierwsza opcja działa bez zarzutu, natomiast w tej drugiej przewijanie kanału często zatrzymuje się (pilot nie reaguje i muszę wtedy wcisnąć przewijanie w przeciwną stronę, aby pilot zaczął reagować) albo przewijarka wskakuje na wyżej umieszczony pasek ("Ulubione", "Wszystkie kanały", "Naziemne DVB-T", "Filmy", "Seriale", "Dzieci", "Sport", "Informacyjne"). Czy to znany problem i istnieje jakieś rozwiązanie?

 

3. Czy można sparować HY4001 ze smartfonem i bezprzewodowo wyświetlić obraz ze smartfona na telewizorze? Zaznaczam, że opcja "Połącz się z urządzeniem" w YouTube działa bez zarzutu. Chodzi mi tutaj o coś innego - przykładowo: włączam plik MKV na smartfonie i chciałbym oglądać go na większym ekranie telewizora albo chcę pokazać mamie na większym ekranie telewizora jak obsługuje się jej nowy smartfon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Potiomkin

ad.1 Ciężko powiedzieć nikt zapewne nie ma takiej wiedzy, ale myślę, że nie powinno być żadnego problemu, zresztą wątpię, żebyś używał tego sprzętu przez 10 lat, wcześniej kupisz coś nowego ;)

Ad.2 

Do telewizji naziemnej najlepsza jest aplikacja "live Channels". Instalujesz ją ze sklepu Google Play. Przełączanie kanałów działa tam bez problemów.

Ad.3 

Oczywiście, że można. Korzystasz z chromecast wbudowanego w boxa. Np. aplikacja do odtwarzania filmów "mx player" to umożliwia działa na takiej samej zasadzie jak YouTube.

Do przesyłania obrazu ekranu telefonu na ekran telewizora może służyć aplikacja "Rokify" dostępna w sklepie Google Play. W ustawieniach tej aplikacji wybierasz "lustro ekranu" (dziwnie przetłumaczone) i łączysz się z boxem.

 

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę o pomoc

canal plus box hy4001

jak skonfigurować pilot od tv samsung pod jaki dekoder podpiąc w wyszukiwarce samsunga dostepnych modeli skyworth aby pilot od tv sterował dekoderem ?

 

na jednym tv jakos mi sie udało to zrobic też było to samsung tylko w innej lokalizacji może ktoś ma gotowy patent proszę o odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Em99 napisał:

Witam czy w tym boxie hdr jest ustawione na  stałe czy można gdzieś to ustawić tak jak w play now tv box przez aplikacje 

@Em99

Są dwie opcje czyli włączenie na stałe i druga (niestety nie mam teraz możliwości sprawdzić), ale chyba coś na zasadzie, że sam dobiera czy włączyć HDR czy nie. Problem z tego co pamiętam występuje wtedy gdy wyłączymy boxa z prądu, ponieważ nie zapamiętuje ustawień i zawsze wtedy włącza opcje "HDR zawsze włączony".

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.09.2021 o 23:50, kamil2505 napisał:

@lukiton0589 tego to póki co nawet sam CANAL+ nie wie. 

Serio nic z tym nie można zrobić? To jakaś paranoja...

To stawia pod znakiem zapytania cała użyteczność tego urządzenia jak ktoś decyduje za mnie co mogę oglądać... A na pewno totalnie odwodzi mnie od jakiejkolwiek chęci kiedyś za to płacenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Morgh akurat taka sytuacja ma miejsce nie tylko na tym boxie, ale ogólnie w aplikacji. Sprawdzałem na telefonie i jest identycznie. Jednak niektórzy pisali, że takiej sytuacji nie mają, więc nie wiem od czego to zależy. 

Pisałem już do nich w tej sprawie. I tylko odp. w stylu wiemy o tym i to naprawiamy, ale jak widać nic w tej kwestii się nie dzieje.

 

U mnie natomiast ostatnio jest problem z samym podłączeniem do internetu. Zastanawiałem się czy winą jest moje łącze internetowe z którym różnie to bywało, ale chyba niekoniecznie. Netflix na ich Ultrabox 4K działa bez problemu, kolekcje VOD też. A na CANAL+BOX 4K czasami muszę resetować połączenie wifi, wpisywać na nowo hasło. Aż w końcu zaskoczy. Dziwna sprawa. Taka sytuacja występuje dopiero od kilku dni. Zobaczę co będzie dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ircios napisał:

Nie musisz korzystać z tego urządzenia. Są inne do tego, a nawet aplikacje. 

Nabyłem tego boxa, aby zreanimować TV kupiony 5 lat temu (HBO Go wyłączają na nim od 21 września i ogólnie nie byłem zadowolony z prędkości działania systemu + często aby internet działał, musiałem po uruchomieniu ponownie wprowadzać hasło) - problem z "programami z kluczykiem" jest dosyć denerwujący, ale bardziej w kategoriach "nienawidzę jak coś mi nie działa" niż "tak bardzo tego potrzebuję" ;). Zasadniczo potrzebuję, aby sprawnie i bezproblemowo działał jutub, Netflix, HBO Go, Prime Video, a niedługo być może Disney+ czy inne wynalazki. Natomiast jak zobaczyłem, jak to działa, to na początku byłem pod wrażeniem i myślałem, aby się pozbyć umowy na TV sat., ale teraz już mi chyba przeszło... a co do innych aplikacji - są aplikacje, które umożliwiają odtwarzanie kanałów zawartych w pakiecie Canal+ z przewijaniem do 8h wstecz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Zdecydowałem się na ten sprzęt i powiem że jak na moje umiejętności jest ok. Działa VIAPLAY, to plus.👍

 

Mam tylko do Was prośbę, powiedźcie jak zainstalować w tym sprzęcie aplikację Amazon Prime Video? Wiem, że nie ma certyfikatu, ale podobno się da.

 

Pytam, bo mam subskrypcję APV i chciałbym z niej w sposób normalny korzystać. 😉

 

Będzie wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem pod boxa dysk zewnętrzny, niby go widzi że podpięty, ale jak odtworzyć filmy znajdujące sie na dysku? W zakładce moje wideo nie ma nic. Trzeba zainstalować jakąś apkę, bo tak z marszu się chyba nie da?

 

A drugie pytanie, jaką apkę trzeba zainstalować żeby korzystając z chromecasta móc wyświetlić zdjęcia z telefonu na ekranie telewizora?

Edytowane przez kodif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 19:29, Pawel napisał:

Jak telefon i box jest w jednej sieci nie powinno byc problemu z wrzuceniem zdjęcia na tv.

 

Box i telefon są w jednej sieci, odtwarzanie filmów z youtube działa bez problemu, wystarczy kliknąć w ikonkę udostępnienia, telefon pyta czy przesyłać na box canal plus i na boxie odpala youtube. Problem w tym, że podczas przeglądania zdjęć w galerii i pokazu slajdów żadnej ikonki udostępniania na boxie nie ma.

Edytowane przez kodif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniło mi się w Boxie menu - zamiast Kanały mam Odkryj. Była jakaś aktualizacja? 

Zastanawia mnie jedna rzecz. Bez względu na sposób połączenia dekodera czy to przez kabel czy wifi 5GHZ z routera czy bezpośrednio z modemu prędkość jest podobna 60-70Mb. Prędkość po podłączeniu do lapka 100 Mb. Co może być powodem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 21:29, Matheusz napisał:

żaden problem. Musisz po prostu przerzucić plik apk na urządzenie i zainstalować. Możesz to zrobić przez pendrive, menadżer plików np x-plore lub apkę na smartfona np "Send files to tv" Sposobów jest kilka. :-)
Najnowsza wersja wyciągnięta prosto ze sklepu play. LINK
 

Bardzo dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2021 o 00:30, kodif napisał:

 

Box i telefon są w jednej sieci, odtwarzanie filmów z youtube działa bez problemu, wystarczy kliknąć w ikonkę udostępnienia, telefon pyta czy przesyłać na box canal plus i na boxie odpala youtube. Problem w tym, że podczas przeglądania zdjęć w galerii i pokazu slajdów żadnej ikonki udostępniania na boxie nie ma.

Klikasz na zdjęcie i pojawia się do góry ikonka castowania. Po jej wybraniu pojawią się urządzenia w sieci na które można wrzucić zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2021 o 00:30, kodif napisał:

 

Box i telefon są w jednej sieci, odtwarzanie filmów z youtube działa bez problemu, wystarczy kliknąć w ikonkę udostępnienia, telefon pyta czy przesyłać na box canal plus i na boxie odpala youtube. Problem w tym, że podczas przeglądania zdjęć w galerii i pokazu slajdów żadnej ikonki udostępniania na boxie nie ma.

Zainstaluj aplikację zdjęcia google, bo pewnie domyślnie przeglądasz zdjęcia w innej aplikacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...